ja me tulimme kapakasta

kai hiukkasen

horjuen...

10

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja se yö oli ihmeellinen... ;)

      • se oli kai

        Watkingson,että serenaadi sulle,ihan velvollisuuteni on!


      • se oli kai kirjoitti:

        Watkingson,että serenaadi sulle,ihan velvollisuuteni on!

        Vanhassa oopperassa, jonne sain lipun lahjaksi.
        Se oli tuo jo opiskeluajoilta tuttu:

        "Warum bist du so ferne, o meine Lieb,
        es leuhten schon die Sterne, o meine Lieb..."

        Kyllä muutenkin nautin juuri tuossa esityspaikassa käydä.


      • satu kirjoitti:

        Vanhassa oopperassa, jonne sain lipun lahjaksi.
        Se oli tuo jo opiskeluajoilta tuttu:

        "Warum bist du so ferne, o meine Lieb,
        es leuhten schon die Sterne, o meine Lieb..."

        Kyllä muutenkin nautin juuri tuossa esityspaikassa käydä.

        joka oli aina reissuissa mukana kun "tuppas" olla sitä lauluporukkaa ,ja sanoja tarvittiin.
        Mikäs sen laulun oikea nimi on jolla aloitit tämän keskustelun,--ei se ainakaan löytynut niillä alkusanoilla.


      • mukaan
        ullamirjami kirjoitti:

        joka oli aina reissuissa mukana kun "tuppas" olla sitä lauluporukkaa ,ja sanoja tarvittiin.
        Mikäs sen laulun oikea nimi on jolla aloitit tämän keskustelun,--ei se ainakaan löytynut niillä alkusanoilla.

        kipaleen nimi on "kuubalainen serenaadi" jostakin vanhasta suomalaisesta elokuvasta.Pätkiikö muistini ? ! ?


      • mukaan kirjoitti:

        kipaleen nimi on "kuubalainen serenaadi" jostakin vanhasta suomalaisesta elokuvasta.Pätkiikö muistini ? ! ?

        Netin mukaan sanoittaja on Unto Koskela, ja laulu on 30-luvulta. Varmaan sitä on jossakin filmissä laulettu, ja You Tubessa näkyy olevan parikin sovitusta siitä.
        En tosin kuunnellut, mutta Juice Leskinenkin on sen esittänyt.

        Minä olen aina luullut, että se on Hjalmar Nortimon laulu. Hänhän kirjoitti merimiehistä "Raumlaissi jaarituksi" ja siinä on useampikin hänen sanoittamansa ja ehkä säveltämänsäkin laulu.

        Uutta oppii joka päivä!


      • ullamirjami*
        mukaan kirjoitti:

        kipaleen nimi on "kuubalainen serenaadi" jostakin vanhasta suomalaisesta elokuvasta.Pätkiikö muistini ? ! ?

        paljon laulettu mutta kummasti vaan sanat pysy mielessä.
        On se kiva ohjelma Suomessa ,katselen sen täältä internetin kautta ,se ei näy meillä Ruotsissa. PiisiKärpänen ,missä on muistettava sanoja ,Veksi Salmisen ohjelma .


      • ullamirjami* kirjoitti:

        paljon laulettu mutta kummasti vaan sanat pysy mielessä.
        On se kiva ohjelma Suomessa ,katselen sen täältä internetin kautta ,se ei näy meillä Ruotsissa. PiisiKärpänen ,missä on muistettava sanoja ,Veksi Salmisen ohjelma .

        on minun kirjassani nimen, kuupalainen seredani,alla.


      • Makriina kirjoitti:

        Netin mukaan sanoittaja on Unto Koskela, ja laulu on 30-luvulta. Varmaan sitä on jossakin filmissä laulettu, ja You Tubessa näkyy olevan parikin sovitusta siitä.
        En tosin kuunnellut, mutta Juice Leskinenkin on sen esittänyt.

        Minä olen aina luullut, että se on Hjalmar Nortimon laulu. Hänhän kirjoitti merimiehistä "Raumlaissi jaarituksi" ja siinä on useampikin hänen sanoittamansa ja ehkä säveltämänsäkin laulu.

        Uutta oppii joka päivä!

        et se laulu o sävellet ja sanotett tosa meijä museo edess, ko Unto Koskela ja kumppani tuliva hilppiäl miälell trahtöörist.


    • On siitä tosi kauan aikaa, kun itse tulin kapakasta hiukkasen horjuen, vaikka onhan sekin toki koettu.
      Oi niitä aikoja menneitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe