Tulisitko vastaan?
kun luokses matkaan
Veisitkö omaan kotiisi?
siellä kahden olla saisi
Olisitko mun lähelläin?
ihan näin vierekkäin
Saisinko silitellä?
hellästi kädellä
Hieroisinko selkääsi
rintoja ja reisiäsi?
Vastaisitko suudelmaan
kiihkeään kuumaan?
Haluaisitko Sinä...............
Näin nyt kyselen
siihen minä heräilen
tais olla unta tää
mut se mieleeni jää
Eroottista untako
5
194
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Waude, kun oli runo! :)
Aivan mahetsu, hienosti solju eteenpäin, niin kuin aina sulkakynäsi jälki tekee.
Ja vähän kyllä nosti hymyy ..voivoi... kun,,,unta olikin vain :\
Vaan hyvillä mielin ja hymyillen - Murukulta kiittää vilkuttaen.
Lukunautinto aamussa tässä - otettiin vastaan venytellen ja kiirehtimättä :))minäkin petyin vähä kun unta olikin, kiitos murulle kun tykkäsit ja zakri vilkuttaa takas, aurinkoista päivän jatkoo sulle sinne vähä pohjosemmaks
- lindalinda1
ikävää, että oli vain unta.
Mutta itse runosi on kuitenkin kerrassaan hivelevää luettavaa,
tunnelmaallinen, hellä ja samaan aikaan kiihkeä.
Hienoa työskentelyä.- nainen 45v
runosakari kirjoitti:
olihan se kumminkin oikein mukava uni, kiitos lindalle ylistävistä sanoista
Sitä kun haaveilee tälläsestä se unessa tulee ja luulee et olis todellista,kun herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023