Tulisitko vastaan?
kun luokses matkaan
Veisitkö omaan kotiisi?
siellä kahden olla saisi
Olisitko mun lähelläin?
ihan näin vierekkäin
Saisinko silitellä?
hellästi kädellä
Hieroisinko selkääsi
rintoja ja reisiäsi?
Vastaisitko suudelmaan
kiihkeään kuumaan?
Haluaisitko Sinä...............
Näin nyt kyselen
siihen minä heräilen
tais olla unta tää
mut se mieleeni jää
Eroottista untako
5
229
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Waude, kun oli runo! :)
Aivan mahetsu, hienosti solju eteenpäin, niin kuin aina sulkakynäsi jälki tekee.
Ja vähän kyllä nosti hymyy ..voivoi... kun,,,unta olikin vain :\
Vaan hyvillä mielin ja hymyillen - Murukulta kiittää vilkuttaen.
Lukunautinto aamussa tässä - otettiin vastaan venytellen ja kiirehtimättä :))minäkin petyin vähä kun unta olikin, kiitos murulle kun tykkäsit ja zakri vilkuttaa takas, aurinkoista päivän jatkoo sulle sinne vähä pohjosemmaks
- lindalinda1
ikävää, että oli vain unta.
Mutta itse runosi on kuitenkin kerrassaan hivelevää luettavaa,
tunnelmaallinen, hellä ja samaan aikaan kiihkeä.
Hienoa työskentelyä.- nainen 45v
runosakari kirjoitti:
olihan se kumminkin oikein mukava uni, kiitos lindalle ylistävistä sanoista
Sitä kun haaveilee tälläsestä se unessa tulee ja luulee et olis todellista,kun herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483