SIMS 3! (tietoa)

kerron vähän tässä pelistä kun osa ihmisistä on kysellyt, jos tulee lisäkysymyksiä niin kysykää ihmeessä!

itse olen päässyt nauttimaan jonkun verran tästä herkusta =)

sims tulee olemaan suomenkielinen.
hahmonluonti on erittäin monipuolinen jossa saa valmiista vaatekappaleista muokattua omantyylisiä/värisiä. aikuiselle simille saa valita 5 luonteenpiirrettä, jolla jokaisella on omia hyviä/huonoja puolia. vauvaikäisella on vähemmän luonteenpiirteitä joita saa elämän varrella lisää (hyvällä koulumenestykesellä saa itse valita piirteen)
työpaikalla saa päättää että löysäileekö vai painaako hiki hatussa hommia. Tosin kova ahertaminen voi aiheuttaa stessiä. Töiden jälkeen saattaa joutua tekemään tutkimustyötä esim lääkäsin täytyy lukea kirurgikirjoja.
omalla poliisin urallani joudun penkomaan naapurieni roskiksia jotta sain tietoa heistä ja tein tiedoista sen jälkeen raportin pomolle :D.Kaupungilla järjestetään erilaisia tapahtumia, jonne voi mennä taksilla tai omalla pyörällä/autolla. Pelissä voi liikkua vapaasti kaupungissa ilman latausruutuja.

lisäkysymyksiä saa esittää jos jotain jäi uupumaan =)

31

2035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsdsdsd

      Itse olen testaillut peliä jo, en pidä ollenkaan, kun ei voi yhteisötontilla nähdä mitä simi tekee, se vain menee sisään eikä näy sitten mitään. Lisäksi kamera on huonompi kuin kakkosessa, ja pelattavuus myös... Omasta mielestäni kakkonen on parempi. Simit ovat kyllä tässä aika realistisia, mutta ei se kaupungilla liikkuminenkaan nyt niin kivaa ole, kun ei voi tehdä siellä juuri mitään mielenkiintoista... Eniten harmittaa kun ei ole enään kunnon yhteisötonttisysteemiä.

      • pelin piraattioversiossa ei näy nuo yhteisössä olevien talojen sisälle eikä pelissä muutenkaan ole nettipeliä joka tuo aivan uuden kokemuksen peliin... kannattaa siis ostaa alkuperäinen peli ennenkuin mitään negatiivista elkaa puhumaan


      • dsdsdssd
        JuZuu kirjoitti:

        pelin piraattioversiossa ei näy nuo yhteisössä olevien talojen sisälle eikä pelissä muutenkaan ole nettipeliä joka tuo aivan uuden kokemuksen peliin... kannattaa siis ostaa alkuperäinen peli ennenkuin mitään negatiivista elkaa puhumaan

        Okei, mutta oletko ihan varma että aidossa versiossa näkee noihin yhteisötontteihin sisälle? Kyllä tossakin näkee naapureiden taloihin sisälle, muttei esim. ravintoloihin ja näihin... Mutta ainakin piraattiversion perusteella, joka tuskin kuitenkaan kovin hirveästi eroaa tästä aidosta, en oikein pitänyt...


      • dsdsdssd kirjoitti:

        Okei, mutta oletko ihan varma että aidossa versiossa näkee noihin yhteisötontteihin sisälle? Kyllä tossakin näkee naapureiden taloihin sisälle, muttei esim. ravintoloihin ja näihin... Mutta ainakin piraattiversion perusteella, joka tuskin kuitenkaan kovin hirveästi eroaa tästä aidosta, en oikein pitänyt...

        tän käsityksen oon simssin oman nettisivun perusteella saanut


      • diididi
        dsdsdssd kirjoitti:

        Okei, mutta oletko ihan varma että aidossa versiossa näkee noihin yhteisötontteihin sisälle? Kyllä tossakin näkee naapureiden taloihin sisälle, muttei esim. ravintoloihin ja näihin... Mutta ainakin piraattiversion perusteella, joka tuskin kuitenkaan kovin hirveästi eroaa tästä aidosta, en oikein pitänyt...

        RELOADED-versio on BETA että jos haluaa täyden peli kokemuksen kannattaa hankkia RAZOR1911-versio joka on RETAIL eli kaupallinen..


      • Hasujutu

        Sims3:sta jos meteoriitti osuu kotiisi simi lähtee itsenäisesti pois turvaan mutta meteoriitti voi osua kouluun ja lapdi simit ei saa lähteä koulusta niin he kuol3vat XD


    • simssaaja

      onkos siinä sims3 olleskaan eläimiä, siis ees akvaariota. ja onkos peruspelissä mahdollisuus ylipostoon menoon vai pitääkö odotella taasen lisäosia.

      • sdsdsdsddssdsdsd

        Ei ole eläimiä muita kuin ehkä akvaario, ja yliopistoon ei voi mennä...


    • Betaaa?

      Missä ihmeessä oot saanu testattua sitä? :O

      • latasin netistä o_O


    • elisaleidi

      moi, tuleeko se playstation kakkoselle? kiitos.

      • dssdsdsd

        Ei tule, kolmoselle kyllä todennäköisesti, muttei tietenkään kakkoselle, kakkonen on jo vanhentunut.


      • sims!
        dssdsdsd kirjoitti:

        Ei tule, kolmoselle kyllä todennäköisesti, muttei tietenkään kakkoselle, kakkonen on jo vanhentunut.

        joku sanoi että sims 3:ssa on koiria,kissoja,delfiinejä ja niitä voi ottaa myös lemmikeiksi näin luin youtuben sims 3 video kommentista.


      • sdsdsdsdsddssdsdds
        sims! kirjoitti:

        joku sanoi että sims 3:ssa on koiria,kissoja,delfiinejä ja niitä voi ottaa myös lemmikeiksi näin luin youtuben sims 3 video kommentista.

        Ei ole tod mitään koiria, kissoja tai delfiinejä.


      • lollero95685
        sdsdsdsdsddssdsdds kirjoitti:

        Ei ole tod mitään koiria, kissoja tai delfiinejä.

        älkää sanoko noin jos teillä ei ole sitä peliä!!!! se ei ole aito peli


      • sims!
        sdsdsdsdsddssdsdds kirjoitti:

        Ei ole tod mitään koiria, kissoja tai delfiinejä.

        mä oon ihan innoissani mitä kaikkee siinä tulee olemaan.
        ihanaa ku alkaa kesäloma pääsee pelailemaan sims 3.


      • dsdsdsd
        lollero95685 kirjoitti:

        älkää sanoko noin jos teillä ei ole sitä peliä!!!! se ei ole aito peli

        Tiiän, mutta se on vuotanut versio siitä aidosta, tuskin EA vuotamisen jälkeen mitään eläimiä olisi lisännyt? En tod usko että tulisi ainakaan mitään delffiinejä, muita lemmikkejä varmaan lisäosissa.


      • ostanko vai en =)
        sims! kirjoitti:

        mä oon ihan innoissani mitä kaikkee siinä tulee olemaan.
        ihanaa ku alkaa kesäloma pääsee pelailemaan sims 3.

        tuleekohan 3 uusia ammatteja, ja ikääntyykö simit vaikka et pelaisikaan niillä, kuulostaa todella hölmölle jos niin on. ja mitäs eroa on sims3 ja sims3 onkohan edition, tai joku. kun hinnoilla on eroa, siis tuleehan siihen jotain kamaa mukaan, mutta onko peleissä jotain eroa. et kumpi kannattaa ostaa, jos ostaa. kiitos jos joku tosta otti selvän =) ja viitsii vielä vastatakkin. =)


      • dsddssdsd
        ostanko vai en =) kirjoitti:

        tuleekohan 3 uusia ammatteja, ja ikääntyykö simit vaikka et pelaisikaan niillä, kuulostaa todella hölmölle jos niin on. ja mitäs eroa on sims3 ja sims3 onkohan edition, tai joku. kun hinnoilla on eroa, siis tuleehan siihen jotain kamaa mukaan, mutta onko peleissä jotain eroa. et kumpi kannattaa ostaa, jos ostaa. kiitos jos joku tosta otti selvän =) ja viitsii vielä vastatakkin. =)

        On sims3 jonkun verran ammatteja, vaikkakin vähemmän kuin kakkosessa. Ja muut perheet joilla ei pelaa, ikääntyy, voi saada lapsia ja vaikka kuolla.

        Ja ei se laiton versio ole yhtään erilainen kuin laillinen.


      • skukke
        dsddssdsd kirjoitti:

        On sims3 jonkun verran ammatteja, vaikkakin vähemmän kuin kakkosessa. Ja muut perheet joilla ei pelaa, ikääntyy, voi saada lapsia ja vaikka kuolla.

        Ja ei se laiton versio ole yhtään erilainen kuin laillinen.

        Heips.

        Asetuksista voi valita, vanheneeko muut perheet "taustalla" vai ei.


      • simssaaja2
        skukke kirjoitti:

        Heips.

        Asetuksista voi valita, vanheneeko muut perheet "taustalla" vai ei.

        kiitos, toi ratkas paljon =)


      • The sims rulee!!
        sims! kirjoitti:

        joku sanoi että sims 3:ssa on koiria,kissoja,delfiinejä ja niitä voi ottaa myös lemmikeiksi näin luin youtuben sims 3 video kommentista.

        siihen simssiin tullee koiria, kissoja ja hevosia :)


      • Ei varmaa delfiinejä
        sims! kirjoitti:

        joku sanoi että sims 3:ssa on koiria,kissoja,delfiinejä ja niitä voi ottaa myös lemmikeiksi näin luin youtuben sims 3 video kommentista.

        Jos tiesit niin youtubessa ei ole kaikki totta eikä kaikkiin ole pakko uskoa, sillä nyt kyllä on sims 3 lemmikit jossa on vain hevosia, kissoja, koiria ,villihevosia, kulkukoiria ja kulkukissoja.


    • apua

      Mites toi sims 3 niinku toimii 68 mb:n näytönohjaimella. Testit sanoo että ei ihan mutta melkeen toimis niinku pitääki. Eli siis sanoo että tarvitsisin luultavasti paremman näytönohjaimen jossa on siis 128 mb eikä 68 mb. 8( eli mitä ongelmia saattaa ilmaantua tällä? Lagittaako peli vai tuleeko muita ongelmiakin?

      • en varma

        luulisin että ei pyörittäs peliä kunnolla, tai jotain.


    • pelaaja.....

      tulipa tässä mieleen, et toimiskohan sims2 vaikka asentas3 vai pitääkö poistaa pakostikkin. =) jos koneessa tehot riittää.

    • mooooooooooi

      miten voi valita ammatiks puutarhurin sims kolmoses??

    • siiseli

      pitää olla unelmaduuni-lisäosa, jolloin voi ruveta yksityisyrittäjänä puutarhuriksi:)

    • mooooooooooi

      mut miten voi ruveta yksityisyrittäjäksi? :)

    • AlSimhara

      Simin pitää käydä kaupungintalolla rekisteröitymässä sellaiseksi.;-)

    • the sims 3 rulee

      sims 3 pelissä siellä muualla asuvat simit ikääntyy mut ja sit niitä tulee lisää.

      kerran mun sim oli kuntosalilla nii siel oli raskaana oleva sim,niin se sit alko synnyttämään..niin mun piti viedä se sairaalaan :D se oli hauskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe