Pitäisi kesällä saada koiranpentu hoitoon yhdeksi viikonlopuksi. Mitä koirahoitoloita Tampereella on? Mitä suosittelette ja minkä hintasia?
Laittakaa yhteystietoja, nettisivua tms.
Kiitos!
Koirahoitola
Tampereella??
2
193
Vastaukset
Omat koirani ovat olleet useaan kertaan hoidossa Orivedellä Boondocks.ssa ja ovat aina menneet mielellään uudestaan. Eivät kai olis menneet jos olisi ollut jotain huonoa. Voin todella suositella tuota paikkaa. Varaus vaan tehtävä ajoissa koska on suosittu paikka.
- Uskaltaako jättää?
Etsin koirahoitolaa uudeltamaalta. Löysin listan koirahoitoloista: http://www.vihdinkoirahoitola.com/
Onko kokemusta, mitä suosittelette meidän Pirrelle (austrl. kelpie)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032