missä lappeenrannan alueella pätevää auton maalipinnan myllytys palvelua? hintoja? kokemuksia?
Vastaukset 7
- riska_74
onko metalli- vai perusväri?
voin tehdä homman noin puoleen hintaan verrattuna varsinaiseen autonmeikkauspalveluun.
vastaa tähän viestiin ja laita tieta kohteesta jos asia kiinnostaa.
kaikki varsinaiset meikkarit tekee hyvää jälkeä.- aika paljon
tee se itse-miesten/naisten myllyttämiä autoja liikenteessä jos kaikki varsinaiset meikkarit tekevät hyvää jälkeä? Paljon ainakin näkyy autoja mitkä aivan ala-arvoisesti myllytettyjä, myllytysjäljet peilailevat jo kauas. Omaa autoani en anna myllytettäväksi, itse käsin vahailen ja vaikka työläämpää onkin niin jälki puhuu puolestaan.
- auton myllytys
ja myllyhoito millään tavalla toisiinsa?
Nostetaan tämä topikki ylös - eli saisinko suosituksia hyvästä maalipinnan myllyttäjästä LPR:ssa tai lähialueella.
Tekeekö kukaan auton yliteippauksia?- moroon5
Vie se sivikki vaan paaliin ja osta auto,
Mistä näitä kaunaisia ääliöitä aina vaan riittää? Siis näitä tyyppejä, jotka saavat mielihyvää tällaisesta?
- sieltä löytyy
vie suosiolla stadiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut114695- 57670
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535