Ongelma ilmenee vain tasakaasulla, ja suurimmalla vaihteella.
Tuntuu kuin veto katkeaisi, ja ottaisi taas pehmeästi kiinni.
Tuskin kyseessä on voimansiirto.
Tulpat ja johdot on jo vaihdettu.
Epäilykset kohdistuu nyt kaasarien synkkaukseen tai kalvoihin;
Bensapumpuun, puoliin tai sytytysksen boxsiin.
Onkohan kenelläkään kokemuksia vastaavasta ongelmasta?
VX800 nykii satasen nopeudessa?
2
590
Vastaukset
- pepsimax
Mutta mulla nykii pienemmässä vauhdissa alle 50 kilometrin nopeudella. Ei meinaa ajaa tasaista vauhtia vaan se koko pyörä menee nykimällä eteen päin. Mistä mahtaa johtua? Minulla on Suzuki GSX 750 v 83 prätkä. Mutta muuten ihan hyvin se pelittää.
Mä löysin ongelman.. bensaletku ahdisti, oli vähän kaksinkerroin. paremmaksi tuli, mut muuten kulkee niin ku V2 kuuluukin.. :D
Alhasilla kieroksilla vaikuttaa taas kalvot, synkkaus.. seokset.
Mahdollisia syitä on enenmän.. tsekkaa ekaks vivustot ja kumiosat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913497Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen123030Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612478Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411910Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.61848Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901561
- 721113
- 741100