Villit leikit sijaisen kanssa..

Anna~*

Oli tavallinen perjantai, viimeinen tunti, kun meillä oli nuori, naispuolinen sijainen äidinkielessä.
Niina, se taisi olla hänen nimensä, oli kaunis ja ystävällinen.
Kellon soiton jälkeen hän kutsui minua luokseen:-Anna, tulisitko käymään täällä?
Muut oppilaat rynnivät luokasta, ja viimein olimme kahdestaan.
Kävelin opettajan pulpetin luokse ja kysyin hieman vapisevalla äänellä:-Niin?
-Tuota.., Niina aloitti, mutta hänen katseensa kohdistui rintoihini, jotka olivat hyvinen kehittyneet ja suurehkot.
Katsoin Niinankin rintoja, jotka näkyivät tiukan paidan alta selvästi. Ne olivat huomattavasti pienemmät kuin omani, mutta kauniin pyöreät ja muistuttivat herkullisia omenoita.
Niina lähestyi hitaasti. Otin askeleen taakse päin, mutta pysähdyin kun Niina hymyili ystävällisesti ja pieni pilke silmäkulmassaan.
Se harppoi ripeästi eteeni ja kosketti varovaisesti rintaani.
Htäkähdin ja kysyin, mitä hän aikoi.
-Et näytä oikein terveeltä, ajattelin hieman tarkistaa, onko kaikki kunnossa, Niina sanoi hymyillen maireasti.
En vastustellut, nimittäin tunsin, kuinka katseeni porautui Niinan caprihousujen vetoketjulle ja alapääni kostui hieman.
Pysähdyin ja annoin Niinan hieroa paitani läpi rintojani.
Hitaasti hän alkoi avata paitani nappeja. Hän avasi rintaliivieni hakaset ja hieroi nopeaan tahtiin rintojani. Voihkaisin pienisti, ja nännini kovettuivat.
Niina avasi caprihousujeni vetoketjua ja veti housut hitaasti jaloistani.
Hän ikään kuin tunnusteli alapäätäni stringieni läpi, hieroi sitä pari kertaa ja veti sitten stringit pois.
Pimpsani kostui ja suljin silmäni. Niina työnsi minut makuulle pulpetille ja alkoi kiireisästi hieromaan pilluani.
Voihkin, kun hän työnsi ensin yhden ja sitten kaksi sormea pimpsaani. Hän hieroi klitoristani ja hytkytti sormia sisälläni.
Olin alastomana ja pyödän pinta tuntui kylmältä. Niina repi itseltään vaatteet ja kävi päälleni. Pimpsamme hieroivat toisiaan vasten ja Niina puristi rintojani.
Se sattui, ja huomautinkin siitä Niinalle, mutta tämä nauroi lähes pilkallisesti ja jatkoi nipistelyä. Pian hän työnsi taas sormensa pilluuni ja painoi niitä yhä syvemmälle. Ähkin, ja oikeastaan se tuntui pian hyvältä.
Niina kaivoi toisella kädellään laukustaan käsiraudat. Hän heilutti niitä nenäni edessä niin että ne kilisivät ja kiilsivät auringon valossa. Hän piti kylmiä rautoja hetken pimpallani, niin että hätkähdin ja painoin reittäni reittä vasten.
-Älä ujostele, Niina kuiskasi käheästi ja hymyili maireasti.
Niina sitoi minut lattialla pöytien jalkoihin kiinni ja asettui reisieni väliin.
Hän hieroi klittaani ja piti itse silmiäänsä kiinni. Suljin itsekkin silmät, ja jo pian tunsin paksun dildon työntyvän sisääni.
Voihkin ja ähkin puristellen samalla Niinan pieniä, kiinteitä rintoja. Niina työnsi dildoaan itteensä samalla kun paineli sormiaan nännejäni vasten.
Leikki loppui rajuun panoon, jossa me kierittiin - minä raudoissa - pitkin huoneen lattiaa.
Jäimme ähkimään lattialle, Niina minun päälläni ja sydämmemme hakkasi kiivaaseen tahtiin.
Niina alkoi pukemaan minulle takaisin alusvaatteita, kun ovi avautui ja eräs miesopettaja, Niinan ikäluokkaa, astui sisään..
Se on kyllä jo aivan eri tarina, josta saatte - mikäli haluatte - kuulla myöhemmin..


Palautetta?

4

7647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna

      Hyvä tarina mutta loppua ei yleensä jätetä kesken ja alappa kirjottaa!! Kuullostaa pelottavalta tai sitten se miesope tulee kans seuraksi ;)

      • Böö

        toi oli hyvä! kirjota tarina nopeesti lopusta! kiinnostavaa... mies astuu luokkaan... hmmm


    • kiihottaa...

      kerro lisää..siis tosta mies jutusta..no..kerro..uuh...ahh.-...

    • poika

      hyvä juttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe