kumpi on parempi?????

annika!:)))

nintendo ds lite va nindendo DSi ???


ps.: mitä ne maksaa kumpiki? eriksee siis? ja kumpi on parempi jos haluu keskittyy just pelaamisee ja sillee ???????

9

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      DSi:ssä on DS Liteen hieman suuremmat näytöt, DSiWare*, ilmainen nettiselain, kaksi kameraa ja parempi käyttöjärjestelmä. Se on myös ohuempi kuin DSi ja siihen saa laitettua SD-kortteja, joilta voi kuunnella musiikkia ja katsella kuvia.

      Huono puoli on, että sillä ei voi pelata GBA-pelejä. Se on myös noin 30 euroa kalliimpi.

      DSi:lle aletaan tehdä pelejä, jotka hyödyntävät sen kameraa. Nämä toimivat kyllä DS Litessäkin.

      *DSiWare on nettikauppa, mistä voit ladata pelejä DSihisi Nintendo Pointseilla. Kun avaat kaupan ensimmäistä kertaa, saat ilmaiseksi 1000 Nintendo Pointsia. Voit ostaa lisää joko luottokortilla suoraan DSihin tai pelikaupoista Nintendo Points Cardien muodossa. DSiWaresta voit myös ladata joitakin asioita ilmaiseksi, kuten nettiselaimen.

      Yhteenveto: Suosittelen ehdottomasti DSitä.

      • DSiMan

        Niin, ja olen myös kuullut että DSi on helpompi yhdistää nettiin, jos haluaa ladata niitä DSiware pelejä, tai jos haluaa pelata wifissä.

        DSi:tä minäkin suosittelen.


      • DSiMan kirjoitti:

        Niin, ja olen myös kuullut että DSi on helpompi yhdistää nettiin, jos haluaa ladata niitä DSiware pelejä, tai jos haluaa pelata wifissä.

        DSi:tä minäkin suosittelen.

        on mun mielestä parempi.


    • NintendoLiteFan.

      Hmm... Nomutta jos tyttönen tahtoo keskittyä juuri pelaamiseen, kuten kohdassa "kumpi on parempi jos haluu keskittyy just pelaamisee ja sillee ???????" mainitsi, minun mielestäni Lite olisi parempi. Eikös nuo kamerahössötykset ja nettimussutukset ole monimutkainen lisä, eli jos haluaa vain pelata, kannattaisin tuota.

      Kaikella hyvällä, tietenkin.

      • pölkky

        Siis ne kamerat, musiikki soittimet ja langaton yhteys ovat vain extraa, jotka eivät vaikuta pelaamiseen mitenkään muuten, kuin positiivisesti!! Eivätkä ne todellakaan mitään monimutkaisia ole, pikemminkin erittäin helppoja käyttää.
        Ja tietenkin uudemmassa versiossa (DSi) on paremmat ominaisuudet ja parempi pelattavuus, koska siihen on paranneltu kaikki Liten huonot ominaisuudet ja puutteet.

        Hinta erokaan noilla ei suuri, joten kannattaa ehdottamasti valita DSi.


      • DS Liten pelaaja
        pölkky kirjoitti:

        Siis ne kamerat, musiikki soittimet ja langaton yhteys ovat vain extraa, jotka eivät vaikuta pelaamiseen mitenkään muuten, kuin positiivisesti!! Eivätkä ne todellakaan mitään monimutkaisia ole, pikemminkin erittäin helppoja käyttää.
        Ja tietenkin uudemmassa versiossa (DSi) on paremmat ominaisuudet ja parempi pelattavuus, koska siihen on paranneltu kaikki Liten huonot ominaisuudet ja puutteet.

        Hinta erokaan noilla ei suuri, joten kannattaa ehdottamasti valita DSi.

        Toimiiko Jenkeistä tai Japanista ostetut DS tai GBA pelit ja action replay suomalaisessa DS Litessä?


        PS:DSi on parempi ku DS Lite ;D;D


      • Turtwigi
        DS Liten pelaaja kirjoitti:

        Toimiiko Jenkeistä tai Japanista ostetut DS tai GBA pelit ja action replay suomalaisessa DS Litessä?


        PS:DSi on parempi ku DS Lite ;D;D

        Pitäisi toimia.

        Jos omistaa jo digikameran, iPodin/mp3 -soittimen, tietokoneen jolla on nettiyhteys, en näe mitään syytä, miksi pitäisi hankkia DSi. Lite on paljon halvempi :)


      • Mr MonkeyMan
        Turtwigi kirjoitti:

        Pitäisi toimia.

        Jos omistaa jo digikameran, iPodin/mp3 -soittimen, tietokoneen jolla on nettiyhteys, en näe mitään syytä, miksi pitäisi hankkia DSi. Lite on paljon halvempi :)

        Kattelin jossain kaupassa, että DSi oli 200e, ja DS lite 150e. Ja sitten oli netti selain litelle 50e, joten jos tarvitsee netissä surffailla, niin suosittelen iitä, niin saa kaupan päälle kameran ja musiikki soittimen, ja DSiWaren :P


        Saattoi kuullostaa sekavalta, sorry!


      • ds-fani
        Mr MonkeyMan kirjoitti:

        Kattelin jossain kaupassa, että DSi oli 200e, ja DS lite 150e. Ja sitten oli netti selain litelle 50e, joten jos tarvitsee netissä surffailla, niin suosittelen iitä, niin saa kaupan päälle kameran ja musiikki soittimen, ja DSiWaren :P


        Saattoi kuullostaa sekavalta, sorry!

        Olen ehdottomasti dsi:n puolella! Iteltä löytyy toi lite sekä i. I:ssä on korjattu kaikki liten huonot puolet esim. A,B,Y ja X näppäimet ovat jämäkämpiä samoin kuin ristiohjain. Kamera, netti ja musiikkisoitin ovat hieno lisä dsi:hin joten suosittelen ehdottomasti dsi:tä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe