Siis mielestäni toi Tonight Show with Conan OBrien ohjelma on hyvä ja olen ollu conan o brien fani jo 12w asti ja voin sanoa itse että late night oli mun suosikki ja kun kuulin että conan siirtyy tonight showhun ni arvelin että alusta tulee vaikea.Jay lenoa ei helpolla voi korvata ja alussa varmasti katsoja luvut ova pieniä koska on uusi heppu ruudussa ja hän etsii paikkaa siinä show:ssa ja uskon että vitsit ja muut paranee kun hän vain pääsee jännityksestä ja muusta hyvin yli..Mielestäni nämä jaksot mitä o tullu on ollu erittäin hyviä ainoastaan bändit vois olla hieman tunnetumpia...Mutta conan o brien jyrää ja uskon että hän on hyvä isäntä tonight show:lle.
Tonight Show with Conan OBrien Loistavaa huumoria ja alku on aina se haastava ja jännittävä
Conando-h
0
615
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976