Perusgallup pelaajille!

epjtepojtpet

1. Kuinka monta Nintendopeliä omistat tällä hetkellä?

2. Minkä/mitkä mallin/mallit kolmesta (DS, Lite, i) omistat?

3. Kuinka usein/missä/milloin pelaat?

4. Pelaatko yleensä yhden pelin loppuun vai montaa peliä
samaan aikaan?

5. Missä säilytät konsoliasi ja pelejäsi?

5

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      1. Tarkoitatko DS-pelejä vai kaikkia Nintendo-pelejä?
      Mulla DS-pelejä 6 ja kaikkia Nintendo-pelejä yhteensä 32.

      2. Alkuperäinen, sininen DS.

      3. Pelkkää DS:sääkö? Vai kaikkia yhteensä? DS: n. 30 min päivässä, kaikki yhteensä: 2-3 h päivässä. Kotona pelaan yleensä. Milloin huvittaa.

      4. Yhtä peliä kerrallaan, jos puhutaan kaikista konsoleista yhteensä. Toisaalta pelaan kyllä pelejä "loppuunpelaamisen" jälkeenkin. Joitakin pelejä ei voi pelata loppuun.

      5. Pelit kaapissa, DS rahin päällä, jota käytän yöpöytänä. :D

    • nintendoPlayer

      (Sorry,tasta nappaimistosta puuttuu pilkkukirjaimet..)

      1Hmm...5 kai.
      2.Omistan vihrean ds liten.
      3.30 min-1h,matkoilla ja kotona.
      4.Pelaan lahinna tallahetkella #loputtonia# peleja,joten
      monta tulee yhtaaikaa pelattua vakisin.
      5.tyopoydan laatikossa.

    • W4gner

      1. Kuinka monta Nintendopeliä omistat tällä hetkellä?
      DS-pelejä 4, gba-pelejä arviolta 80. Lisäksi 3 gamecube-peliä
      2. Minkä/mitkä mallin/mallit kolmesta (DS, Lite, i) omistat?
      Ensin sain liten, meni rikki, ostin uuden, pöllittiin. Nyt omaan läski ds:n.
      3. Kuinka usein/missä/milloin pelaat?
      Lähes joka päivä, varsinkin automatkoilla tms.
      4. Pelaatko yleensä yhden pelin loppuun vai montaa peliä
      samaan aikaan?
      Yks peli loppuun ehdottomasti.
      5. Missä säilytät konsoliasi ja pelejäsi?
      Pikachu (XD) kuvioisessa kangaspussissa.

      • 1. Kuinka monta Nintendopeliä omistat tällä hetkellä?
        Omistan 5 ds pelii

        2. Minkä/mitkä mallin/mallit kolmesta (DS, Lite, i) omistat?
        Ds Liten valkosen värisenä

        3. Kuinka usein/missä/milloin pelaat?
        Sillon, ku huvittaa. Kotona, kaverilla.....jne

        4. Pelaatko yleensä yhden pelin loppuun vai montaa peliä
        samaan aikaan?
        Monta peliä samaan aikaan

        5. Missä säilytät konsoliasi ja pelejäsi?
        Tietokone pöydällä ja kaikki pelit Ds pelikotelossa


    • Donkey kong mann

      1. Kuinka monta Nintendopeliä omistat tällä hetkellä?
      vastaus: 4 DS peliä,7 GC peliä ja yks tulossa postissa.
      _______________________________________________________________
      2. Minkä/mitkä mallin/mallit kolmesta (DS, Lite, i) omistat?
      vastaus: Omistan i:n ja omistin läskin.
      _______________________________________________________________
      3. Kuinka usein/missä/milloin pelaat?
      vastaus: Pelaan kotona, tai DS:llä junassa/autossa. Pelaan päivällä/illalla.
      _______________________________________________________________
      4. Pelaatko yleensä yhden pelin loppuun vai montaa peliä
      samaan aikaan?
      vastaus: Joskus pelaan loppuun, tai joskus jos on tylsä peli niin myyn poesa.
      ________________________________________________________________
      5. Missä säilytät konsoliasi ja pelejäsi?
      vastaus:GC pelit omatekemässä DVD hyllyssä, ja DS pelit tietokonepöydän
      lokerossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe