Olen 19-vuotias tyttö Jyväskylästä. Olen kuitenkin vasta hiljattain muuttanut kaupunkiin eikä minulla ole ystäviä täältä päin. Ystävillä on kuitenkin ollut suuri merkitys elämässäni ja tarvitsen hersyviä juttutuokioita, kylmän juoman äärellä tai ilman. Tyttöjen leffailtoja olen myös jäänyt kaipaamaan. (Olen siis hetero ja varattu, en etsi miesseuraa vaan ystäviä tytöistä.)
Minulla on taustallani kovia kokemuksia elämästä, mutta sittemmin, tavalla tai toisella, kaikki on kääntynyt parhain päin. Olisi mukavaa jakaa asioita jonkun kanssa joka nauttii keskustelusta ja akkujen lataamisesta töiden tai koulun jälkeen. (Itse käyn työssä.)
Pidän elokuvista - katsomassa käymisestä ja vuokraamisesta, sekä shoppailusta - sikäli kun siihen on varaa. Säiden salliessa nautin kävelylenkeistä, muutoin voin lähteä yksille. Huom: Arvostan tiivistä yhteydenpitoa ystävien kesken, myös tapaamisia, en etsi vain kirjekaveria tai kerran vuodessa -ystävää.
En tupakoi, alkoholia käytän satunnaisesti ja kohtuudella. Osaan kuitenkin pitää hauskaa. :) Suosikki tv-sarjojani ovat mm. Sex and the city ja Desperate housewives. Katson mielelläni romanttisia draamoja (Legends of the fall) ja komedioita (As good as it gets) ja toimintaa (the dark knight, Bourne-elokuvat.)
Lemmikkieläimet ovat lähellä sydäntäni, tosin itselläni ei juuri nyt ole lemmikkiä. Nautin seurapeleistä. Suosikkipuheenaiheita ovat päivän sattumukset ja tietysti --> miehet!
Ystävää Jyväskylästä?
J-King
1
293
Vastaukset
damn ku oon Helsingistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 76849
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745