Jotkut kertovat kommenteissaan, että ovat tavallisia ihmisiä. Kun näitä (yleensä naisten )vastauksia lukee, syntyy mielikuva, että tavallinen ei lue lehtiä, ei ole mitään mieltä mistään, on miehenkipeä, ei uskalla mitään, ei ole mielestään tärkeä ja ennen kaikkea on VAIN nainen - mitä se tarkoittaneekaan.
Oletko tavallinen vai epätavallinen? Mikä erottaa tavallisen epätavallisesta? Miksi haluat olla tavallinen - vai haluatko?
Oletko tavallinen vai jotain muuta?
26
395
Vastaukset
- 1943
kaltaiseni ja siksi hyvin harvinainen kuten kaikki muutkin henkilöt. Melko leveänaamainen ja nauravainen, emotyyppi kuten joku tässä taannoin kuvaili minua. Eipä ole toista samanmoista vastaan tullut muualla kuin peilissä, mitä melko harvoin katsahdan.
tarkoittaa noita ed. luettelemiasi määritelmiä, niin en ole kovinkaan tavallinen.
En ole koskaan mennyt yli siitä, missä aita on matalin, olen aina rakastanut haasteita ja mielenkiintoisia tehtäviä. Niitä työni tarjosi yllin kyllin, ja myös suurta vastuuta. Minulla on mielenkiintoisia, hyviä ystäviä, kukaan ei ole kuvaamasi ns. tavallinen ihminen.
Kukaan elämäni miehistä ei ole ollut ns. tavallinen mies, ei edes isäni. Kaikki ovat eläneet mielenkiintoista, jopa jännittävää elämää, ja pitäneet minua kuin kukkaa kämmenellä. Tällaisen vahvan, itsestään tietoisen naisen on vaan ollut joskus vähän vaikeaa alistua siihen kukkasen rooliin.
Olen saanut elää fantastisen elämän. Ja olen äärettömän kiitollinen jokaisesta päivästä, kaikesta hyvästä, jota olen saanut osakseni. Myös murheista.
Pakkailen juuri matkalaukkuani, lennän Suomeen Juhannuksen viettoon.millaistahan elämä oisi jos oisin saanu olla kukkana.., sinua ainakaan se ei ole pilannut :)
Mutte Tervetuloa Suomeen, - täällä sataa..ai niin - eikun täällä on ihana (so.tavallinen ) Suomen kesä.Pirrejuupas kirjoitti:
millaistahan elämä oisi jos oisin saanu olla kukkana.., sinua ainakaan se ei ole pilannut :)
Mutte Tervetuloa Suomeen, - täällä sataa..ai niin - eikun täällä on ihana (so.tavallinen ) Suomen kesä.Mittari tuossa olkkarin seinällä 27, ulkona ties mitä.
Mutta nyt loppu slut, tietsikka kiinni ja taksia tilaamaan.
Onneksi kotona on villapaitoja, sadetakkeja, kumisaappaita....
Kiitos kovasti tervetulotoivotuksista!
- puolisokin,
on aloittanut laittamaan aamukahvin joukkoon hieman vettä, kun mustana juomme,
eli en juo kuumaa, eihän se liene terveellistä.
ja esimerkkejä olisi kymmeniä,
olen hyvin poikkeava.- -meirikki ejk.
Tekisit testin, ja kertoisit tuloksesi ;)
Minäkin, joken naapureita edes tunne, sain loistavan kyylä prosentin. Noo.oh
vastasin vähän kuin työn merkeissä, todella haluan siinä olla kyylä, ketäpä syytettäisiin jos en olisi??? Pakko nähdä, enempi kuin näytetään.
- mörkö takapuolessa
tänään epätavallinen, on ollut jotenki känkkäränkkä päivä minulla, ukkoki pelkää jo, huomasin.
- riippuu olotilasta
Olin eilen epätavallinen, tänään taas tavallinen. - Noo-o, eilen oli tavallinen päivä, tänään taas epätavallinen.
- olipa hauskaa
mukava nähdä kun ihmiset kehuu kilvan itseään.
(`-`)- -meirikki ejk.
Jotenkin tajusin, et vain mies kirjoittaa noin, ei naiseksi niin vain muututa!
Annoin sulle takaisin, enkö saisi ede muutaman pojon?
Kukaan nainen ei anna tuollaista palautetta, uso huviksesi.
Kiva, et käytte välillä viihdyttämässä!
- ihan vaan
Eläkeläinen.
3 x eronnut
5 lasta
asunut kaikilla mantereilla.
Luen lehtiä, 5-6 päivässä.
Kolestroli koholla.
Asiakeskustelut käyn muualla, täältä luen hömppää. Ja vastaankin joskus, kuten nyt.- lastenlapset
Et ole tavallinen, et edes totta?
- *t.tavis
Eläkeläinen
yksi lapsi
3 lastenlasta
Luen lehtiä muuta.
Joskus heittää;)
Keskustelen muuallakin(asiaakin)kun/jos on aikaa.
Vastailen satunnaisesti.
- eläkeläinen,
- mies, (ensimmäinen ja viimeinen)
- 2 lasta
- 2 lastenlasta
- harrastuksina lukeminen
valokuvaaminen
netissä surffailu
kesäisin puutarhassa tonkiminen.
Ja kaiken muun edelle menee lastenlasten kanssa oleminen.- ihaNAINEN nainen
"mä oon mikä oon"
olkaa vaan taviksia, mä en,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,olen minäkin, ihan omanlaiseni. Ja olen ihan sinut itseni kanssa. Teen omat ratkaisuni, ja minua ei kuljeteta kuin pässiä narussa!
- RosaLiiin
täällä olekkaan.
Uattelin tuota tavallinen vastaan epätavallinen.
Usein mieltää tavallisen ihmisen, arkisena, sellaisena joka ei pahemmin joukosta halua erottua vaan elää omaa merkityksellistä elämäänsä. Silti taviksen elämä voi olla vaikka miten jännittävää ja rikasta. Ja onkin sitä, siitä ei vain tule tehtyä sen suurempaa numeroa.
Tunnen kyllä vastaavasti tosi epätavallisia ihmisiä, jotka haluavatkin, että heidät huomataan ja muistetaan. Jo se miten ihminen ottaa tilan haltuunsa paljastaa onko hän tavallinen vai epätavallinen.
Ainutkertaisiahan me kaikki olemme, jokaisella on ihka omat sormenjälkensä, persoonallisuutensa, elämäntapansa jne.
Tavallinen-epätavallinen on jotenkin suhteessa toisiin ihmisiin, joka kylässä on omat kylähullunsa.
Omasta mielestään hyvinkin tavallinen ihminen saattaa olla toisen mielestä tosi epätavallinen ja toisaalta joku omituinen on niin tuttua tietyssä elämänpiirissä, että se muuttuu jo tavalliseksi. Pah, nyt sotkeennun jo sanoihini, parempi lopettaa.- on laulun arvoinen"
-- " jokainen elämä on tärkeä"---
erityinen ja arvokas! Niin on jokainen muukin ihminen, koska ei ole kahta ihan samanlaista. Onneksi!
Joskus unohtaa arvostaa itseään, ja usein tulee asettaneeksi toisten tarpeet omiensa edelle. Siinä olisi monelle meistä opettelemista. Olisikohan viimeistään tässä iässä aika opetella myös terveen itsekkyyden jaloa taitoa?
En tiedä millainen on tavallinen ihminen, koska en ole vielä tavannut sellaista. Voisitko sinä itse asettua esimerkiksi tavallisesta ihmisestä? Millaisin normein tavallinen ihminen voitaisiin määritellä?- ihmisessä ole
Ei ihmisissä ole mitään arvokasta , eikä mitään merkittävää sillä luonto ja
maapallo voisivat jatkaa elämäänsä ihan ilman ihmisiä . Ihminen vain itse olettaa
olevansa jotain , vaikka lisääntyy torakoiden ja rottien tapaan vaikka syötävää
olisi kuinka vähän niin ihminen sikiää . Eläinkunnasta suurin osa sääntelee
poikastuotantoaan vaan ihminen poikii kun se on kivaa tai naapurillakin on
tenavia , tai frouva on muuten turhautunut duuniin niin silloin iskee vauva-
kuume . Lienee armeijan vilttikuumeeseen verrattava . Joten ihminen
on turhake . ihmisessä ole kirjoitti:
Ei ihmisissä ole mitään arvokasta , eikä mitään merkittävää sillä luonto ja
maapallo voisivat jatkaa elämäänsä ihan ilman ihmisiä . Ihminen vain itse olettaa
olevansa jotain , vaikka lisääntyy torakoiden ja rottien tapaan vaikka syötävää
olisi kuinka vähän niin ihminen sikiää . Eläinkunnasta suurin osa sääntelee
poikastuotantoaan vaan ihminen poikii kun se on kivaa tai naapurillakin on
tenavia , tai frouva on muuten turhautunut duuniin niin silloin iskee vauva-
kuume . Lienee armeijan vilttikuumeeseen verrattava . Joten ihminen
on turhake .itsessään on arvokas, - torakka on torakka, ei muuta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703