Ratkiriemukasta

Palmu

Juhannusta kaikille mummuille ja paapoille!

9

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niistä toivotuksista - kiitän ja kumarran ja laitan viestiä eteenpäin!

      Niin ja aloittajalle myöskin leppoisaa juhannusta!

      • akka.

        mullekki ja muillekki Siunattua keskikessää.


      • Eikä ole
        akka. kirjoitti:

        mullekki ja muillekki Siunattua keskikessää.

        vielä mikään keskikesä, vasta heinäkuun puolessavälissä on keskikesä. Eletään vasta kesäkuun kolmatta viikkoa, kesän ensimmäistä kuukautta.
        Ei pidä sotke puuroja ja vellejä.


      • lat.huom.
        Eikä ole kirjoitti:

        vielä mikään keskikesä, vasta heinäkuun puolessavälissä on keskikesä. Eletään vasta kesäkuun kolmatta viikkoa, kesän ensimmäistä kuukautta.
        Ei pidä sotke puuroja ja vellejä.

        juhannusta sanotaan myös mittumaariksi, ja se tulee ruotsin kielen sanasta midsommar.


      • otamme mallia
        lat.huom. kirjoitti:

        juhannusta sanotaan myös mittumaariksi, ja se tulee ruotsin kielen sanasta midsommar.

        Ruotsista? Mitä se meille kuuluu, vaikka viettäisivät vappua huhtikuussa.
        Hitonko väliä?


      • meitä eläneet
        otamme mallia kirjoitti:

        Ruotsista? Mitä se meille kuuluu, vaikka viettäisivät vappua huhtikuussa.
        Hitonko väliä?

        ovat oppinsa ottaneet.
        Turha meidän on tutkainta vastaan potkia, tulee vielä pipi varvas.

        Kaipa naapurimaassa juhannusta vietetään samaan aikaan kuin meilläkin.
        Mukavaa Jussia Sinullekin!


      • sama se
        meitä eläneet kirjoitti:

        ovat oppinsa ottaneet.
        Turha meidän on tutkainta vastaan potkia, tulee vielä pipi varvas.

        Kaipa naapurimaassa juhannusta vietetään samaan aikaan kuin meilläkin.
        Mukavaa Jussia Sinullekin!

        Jos niillä on keskikesä meneillään, niin ollaan me viisaampia ja eletään vuodenaikojen mukaan.
        Kesäkuu on vasta ensimmäinen kesäkuukausi, eikä sekään ole vielä lopussa.
        Voitko väittää vastaan?

        Tällä menolla kiireisimmät alkavat jo kohta puhua joulusta. Käsittämätöntä!


      • väittää
        sama se kirjoitti:

        Jos niillä on keskikesä meneillään, niin ollaan me viisaampia ja eletään vuodenaikojen mukaan.
        Kesäkuu on vasta ensimmäinen kesäkuukausi, eikä sekään ole vielä lopussa.
        Voitko väittää vastaan?

        Tällä menolla kiireisimmät alkavat jo kohta puhua joulusta. Käsittämätöntä!

        vastaankaan. Ei nyt ole ainakaan täällä kesä, lämpötila jossain kymmenen tienoilla.
        Jouluunhan on vain puoli vuotta. ;))

        Kyllä minunkin mittumaarini on heinäkuun puolessa välissä.


      • Palmu

        oli leppoisa aatto ja pyhä vähän liiankin leppoisa kun ei kokkoa mistään löytynyt.............ja mummuksi lukeudun itsekin. Se pääsee vain välillä unohtumaan kun on asiat ok, sitten kun mennään pillit soiden tuppaa palautumaan mieleen tuo ikä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe