taas tuli sähkölasku ja 100euroahan ne siinä pyytelee niinkuin aina kolmen kuukauden välein.
nyt pitäis saada joku meedio ottamaan yhteyttä tähän kummitukseen joka noin kovin käyttää minun sähköjä eikä ole euroakaan maksanut käytöstä. käyttää lattialämmitystä ja lämmittelee saunaa. kumpaakaan en tosin ole itse nähnyt en saunaa enkä ole lattioissakaan lämpöä tuntenut ja tietenkään sitä kummitusta en ole nähnyt kuin vilaisun.
näillä laitteilla ja laitteitten määrällä en yksin saa 3100KW vuodessa kulumaan.
toivoisinki siltä meediolta josko vois paikallistaa saunan sijainnin niin loppuis ainakin saunominen ja toki olisin iloinen jos se lattialämmityskin löytyis saisin sen myös suljettua hyödyttömänä kun kaikki lattiat ovat kuitenkin yhtä viileitä.
kyseessä on 36m2 yksiö jossa asun yksin aika hurjat on sähkökulut. riivattu taloko?
minullapa on kummitus kotona
ja välkky onkin
2
437
Vastaukset
siihen sähköntoimittajaan ja jos siinä on liikaa hintaa, niin se selvenee soittamalla.
Ei pitäisi kääntyä pimeyden voimien pouleen neuvoja kyselemään, sillä sieltä tulee vain ongelmia ja ne tahtoo vain tuhota ja sitoa ihmiset ja hukuttaa ne helvettiin, minne ne itse on jo tuomittu.
Tässä linkissä lisää tietoa asiasta. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/- no huh huh
Mitä vattua?! Missä yhtiössä tommosia hintoja on..? Ei hermunjee. V'tuttaa, oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654