Juhannusterveiset täältä Saarenmaalta.

Juro-Ukko

Tänään 23.06 on meillä Juhannusaatto ja ilma on kuin kaunis morsian. Tässä on ollut aikamoista matalalentoa tulevan lomakylän merkeissä ja muutenkin vapaa-aikaa on tullut vietettyä melkoisen paljon merellä kalatellessa ja lähisaariin tutustumisissa.

Tyttöystävää ei ole vielä löytynyt, ehdokkaita tosin on ollut, mutta tyttären hyvyksymistä ei ole ehdokkaille tullut, joten täytynee jatkaa tätä "selibaattielämää."

Tänään tulee ilmeisesti selvä Juhannus aatto, kun olen luvannut lapsille toimia kuskina, joko maalla, tai merellä.

Hyvää kesän jatkoa kaikille.

16

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

      ...sinnekin päin. Ilimoja pitelöö tääläkin päin. Aivan fantastisen linnun-maitomainen-sää.
      Pistätkö tyttäresi pöydän taa istumaan, nuija kädessä, ja tuot naisehdokkaita seistä töröttämään keskelle lattiaa arvosteltavaksi. "Esteri edestä ja takaa ja näin hän makaa"-systeemillä :)) Tyttö kopahuttaa nuijalla pöytään ja pudistelee päätään ja eiku seuraava "Esteri" kehiin ?
      Noh, leikki leikkinä, onhan se tosiaan hyvin tärkeää, että tytär hyväksyy ehdokkaan. Tytär on tärkeä sinulle ja sinä olet hänelle numero ykkönen, olethan isä.
      Kyllä se oikea tyyppi löytyy, jos on löytyäkseen ja niin tarkoitettu.

      Hyvää kesän jatkoa sulle.

      • Juro-Ukko

        ...varsin voimakkaasti, eikä hän ole unohtanut ammoista sopimustamme, että kaikki tärkeät asiat päätetään yhdessä. Toisaalta tuo haku on ollut minulla aika vaimeaa, koska oikeastaan nautin nykyisenkaltaisesta elämästä ja tuntuu, että tytärkin nauttii, koska kotikurikin on nimellinen, koska sellaiselle ei ole ollut tarvetta.


      • Heikunkeikku
        Juro-Ukko kirjoitti:

        ...varsin voimakkaasti, eikä hän ole unohtanut ammoista sopimustamme, että kaikki tärkeät asiat päätetään yhdessä. Toisaalta tuo haku on ollut minulla aika vaimeaa, koska oikeastaan nautin nykyisenkaltaisesta elämästä ja tuntuu, että tytärkin nauttii, koska kotikurikin on nimellinen, koska sellaiselle ei ole ollut tarvetta.

        Kun yhdessä asuu saman katon alla, on hyvä, että tärkeistä asioista keskustellaan ja otetaan molempien mielipiteet huomioon. Näin se munkin mielestä pitää olla.

        Kyllä se työstä kävis, jos koko ajan, kamalalla vimmalla, etsiskelis ja haeskelis itselleen kaveria. Ei ehtis elelemään sitä normaalia elämää ollenkaan. Oon ajatellut, että kylläpä "elämä" meikäläisen eteen heittää sopivan miehen, johon sitten kompastun ja totean, että Tuossapa se ny olla möllöttää, jos semmonen on mun kohdalle tarkotettu. Ja jos en kompastu kehenkään, niin hyvä niinkin. Hyvä niin, hyvä näin, hyvä kaikinpäin :)


    • paapuuri

      ja ihan oikealla paikallaan, hyvää juhannusta sinulle!
      Jatka vaan tyttöystävän etsimistä, kyllä hän vielä vastaan tulee:)

      Selvä juhannus on hyvä juhannus!

      • Juro-Ukko

        ja se oli ihan mukava, kyllä sitä kerkiää ottamaankin, kun on ottamisen aika.
        Kun kävimme Suomessa, niin tyttäreni kysyi, että onko aina suomalaiset kännissä, kun laivalla ei meinannut löytyä selvää matkustajaa. Itse en sitä niin pahana pidä, koska se on monille keino päästellä paineita.


      • paapuuri
        Juro-Ukko kirjoitti:

        ja se oli ihan mukava, kyllä sitä kerkiää ottamaankin, kun on ottamisen aika.
        Kun kävimme Suomessa, niin tyttäreni kysyi, että onko aina suomalaiset kännissä, kun laivalla ei meinannut löytyä selvää matkustajaa. Itse en sitä niin pahana pidä, koska se on monille keino päästellä paineita.

        sillä varjolla, että on juhannus tai joku muu juhla/tapahtuma ja niitähän haluaville löytyy.
        Kohtuus olisi hyvä muistaa, se valitettavasti monilta siinä humussa unohtuu, kun vauhtiin pääsee.
        Minulla on nyt takana 55 selvää juhannusta, en taida enää viitsiä aloittaakaan ;)


      • -tiina
        Juro-Ukko kirjoitti:

        ja se oli ihan mukava, kyllä sitä kerkiää ottamaankin, kun on ottamisen aika.
        Kun kävimme Suomessa, niin tyttäreni kysyi, että onko aina suomalaiset kännissä, kun laivalla ei meinannut löytyä selvää matkustajaa. Itse en sitä niin pahana pidä, koska se on monille keino päästellä paineita.

        täällä se oli kylmä ja siltä osin epäonnistunu mutta muuten onnistui nautittua tuli viiniä ja olutta kohtuuden rajoissa siihen malliin että aamulla ajokunnossa laivoilla kännää yleensä sellaiset ihmiset jotka eivät kotona saa syystä tai toisesta ottaa niin sillon on kaikki revittävä irti minkä saa kun ei oo toppuuttajaa vieressä toisaalta taas eihän sellaisesta reissusta mitään nautikkaan kun voi kavereille kehua ettei muista mitään tai oisko se nautinto sit just siinä teidä häntä toivotaan myös lämmintä loppukesää niin sinne kun tännekkin.
        tiina


    • Meriläinen

      hyvää Juhannusta!
      Täällä on juuri Juhannusilmat.
      Meidän Juhannus meni kummitytön 18 vuotispäivillä.

      Merellä ja saaressa tulee oltua tänä kesänä paljon.
      Olin jo viisi päivää kaukana mantereen humusta ja kaikista koneista, mm. tästä vekottimesta jota näpyttelen.
      Hyvä ottaa välillä kokonaa irti kaikesta.

      Kyllä se toinen puolisko sinullekin vielä löytyy, jos oikeasti ja todella haluat.
      Itse olen tyytyväinen itselliseen elämääni

      Lämpimiä kesäpäiviä Saarenmaalle.

    • Täällä korvessa on mitä ihanimmat juhannusilmat. Tänään aattona saunotaan juhannuspuhtaaksi. Huomenna lähdetään kirkonkylän terasille näyttäytymään. Olemme eläneet mökkielämää jo jonkin aikaa joten piipahdus ihmisten ilmoille ei ole pahitteeksi.

      Tilattiin matka syksyksi Samokselle kun et vastannut lomakyläkyselyyni ; ) Saarenmaa olisi kyllä kiinnostanut meitä joko nyt kesällä tai syssynpänä. Ehkä sitten myöhemmin kun haluat alkaa mainostamaan lomakylääsi ; )

      Hyvää Juhannusta sinulle ja perheellesi!

    • kawe

      minunkin puolestani *Juro-Ukko (miksi juro, et vaikuta siltä)
      Poikieni nimipäivät ovat huomenna, entinen mieheni sai päättää nimet.
      Onko teillä *miehille sopivia Juhannustaikoja, kokeile niitä ja näet tulevan puolisosi. Jos ei ole sovella ja kerää kukkien sijaan puiden oksia makuuhuoneeseesi. (???) Saunan jälkeen voit kirmaista lähipellossa, jos ei ihan alasti niin pyyhe lanteilla.
      Miksi tyttäresi saa päättää noin henkilökohtaisesta asiasta, vai onko vielä hakukaan alkanut?
      Reipas olet kun selvänä pysyttelet, hauskaa iltaa.....
      ;)))

      • Oikein rattoisasti meni juhannus koiran kanssa kaksisteen. Kokolla ei käyty, viinaakaan ei juotu, joten oltiin oikein kiltisti. Tulevana viikonloppuna mökillä käynti tyttären kanssa tuo piristystä elämään.


    • HTZA

      Täälläkin pitäisi Juhannus laittaa oikealle paikalleen.
      Mutta nautihan sinä nyt siitä ja laita tytär sille mummulle joka asuu kauempana.
      Lapset viihtyvät mummilla.
      Ja laitahan sinä sitten, öh.. ainakin kauluspaita.
      Ja laitat sitten Saarenmaan Juhannusherkkujen reseptit, kunhan ne tunkiolta hahmotat :)
      Miten se Junannus nyt teilläpäin menee.
      Pidä kuitenkin varasi, ettei tule saitillelisi tuplakuvaa, joudut taas poikamieheksi.
      Iloisin terveisin!
      H.

      Hiprakasssa.

      • kuin se nyt on ja

        vielä'kin ihmiset jaksaa jauhaa !"juhannus oikealle paikalle!"
        Kuka sitä viiskymppisistä edes on viettänyt tällä paikalla, ei kukaan!
        Tai harva ainakin, jos se kerran jo 1955 on siirretty!
        Joutavaa höpinää!
        Ja sama kai, milloin siitä veneestä päissään tipahtaa, eilen tai tänään, yks lysti, ryki tai yski!


    • Summertime blues

      Täällä sateessa jo juhannusta viettäneenä totean Sinut "onnellisten tähtien alla asuvaksi". Juhannusterveiset tyttärellesi.

      Terv. Ne kesäyöt

    • Summertime blues

      Täällä sateessa jo juhannusta viettäneenä totean Sinut "onnellisten tähtien alla asuvaksi". Juhannusterveiset tyttärellesi.

      Terv. Ne kesäyöt

      • lännenhunttari

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe