minä 57akka yksin vai yksinäinen

akkaliini1

en etsi rakkautta ku se kuulemma tulee vastaan, tää netti uus tuttavuus. koitan koko ajan opetella tästä lisää. niin oon 57v valitettavasti jo näin vanha. aamul kävin sauvakävelemässä. ja kesänviettäjä sanoi kaljoissanssa ohikävellessäni et kaadu sä kaunis nainen mun syliini

4

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ämmeliini

      Et sä mikään vanha oo, älä ajattele ees niin. Sillonhan sitä voi tulla nopeesti vanhaksi.. Monilla vasta alkaa elämä kun on täyttynyt 50
      Huumorimielellä vois ajatella, et oli hyvä kun sauvat oli tukena kun tuo "kaatumis-
      toivomus tuli...
      Mistäpäs tiät, vaikka kävelyllä tulee vastaan, tai ruokakaupassa.. "Kohtalon nuoli" voi iskeä arvaamattomasti vielä tässäkin iässä..
      Ootko yksin tai yksinäinen riippuu miten koet asian. Yksinäisyys voi olla ihan mukavaa, kun sen saa valita. Pakosta jos joutuu olemaan yksin tai yksinäinen on varmasti kurjempi juttu.
      Ei muuta kun silmät avoimina ja mieli valoisana jatkossakin. Ei ollut ilkeästi sanottu siltä lomanviettäjältä, mutta kukapa sitä noin vain kaatuilis vieraitten miesten syliin tahallaan ;)))

      • keinot

        sallittuja näin kesäaikaan.
        Suomalaiset ovat liian pidättyväistä kansaa ja sen vuoksi täällä on niin paljon yksinäisiä ämmiä ja ukkoja.
        Yritetään liikaa ja turhaan pysytellä protokollissa.
        Taidanpas lentää takaisin etelän maille - siellä ainakin iskee kookospalmu otsaan jos ei muuta
        tapahdu:)


    • 73 vuotias mies.

      etkä Sinä.olisit lähempänä lähtisit kanssani kuhia jikittään.ajattele tyyni vesi ,kuha jikiin .ja ei kun paistaan voissa, nam.

      • täällä 53-vuotias nainen tahtois sinne huopaajan puolelle veneeseen. Homma hallussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe