Minulla on ilouutinen; nyt voit saada ilmaiseksi iin paljon Microsoft Live pisteitä ja jäsenyyttä kuin ikinä haluat! Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta? Jutun idea on, että rekisteröidyt tälle sivulle: tinyurl.com/mfmlxm, ja kun olet rekisteröitynyt, mene available offers osioon ja ota ensimmäinen linkki sieltä ja tee kuten linkin alapuolella neuvotaan. Tämän jälkeen saat lyhyen ajan kuluessa tietyn määrän pisteitä, jotka voit vaihtaa johonkin palkintoon; esimerkiksi Runescapen jäsenyyteen, WoW peliaikaan, Wii pisteisiin ja vaikka mihinkä muihin mahtaviin palkintoihin. Mitä vielä odotat rekisteröidy jo tänään!
Ilmaisia Microsoft Live pisteitä ja jäsenyyttä
microhard
12
2613
Vastaukset
- kusetusta
yksi sana K-U-S-E-T-U-S-T-A kusetusta
- NÄIN AINA
.
- kusetust!
Kusetusta. Epäilen et ne kaikki jutut tulee sulle....
- sköndee xbox
Mitä pisteillä kun xbox360 on täys paska konsoli ohjaimineen.
- sköndee xbox360
haist sköndee xbox %passssska%&&//
- Tuolta tulee
- LOLLOX
JA täältä http://www.mspointscodes.com/?i=1430611
- xboxilla cleanscarab
kaikki on pelkkää kusetusta!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725