Ruotsi edellä-Suomi tulee perässä

ihanaa ympäri vuoden

112

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota,

En hyväksy tuota juttua. Olen mies, ja jos tuo tulis täällä muotiin, niin ei kehtais enää uimahalliin mennä. Käyn joskus halllissa uimassa, mutta tuon jälkeenhän kaikki luulis, että olen siellä vain tissejä tuijottamassa, ja häpeisin silmät päästä. Ja sittenhän on riski, että siellä olis joku niiin hemaseva, että tulis tahdosta riippumaton seisokki, ja miten silloin sais hävetä? Ei muuta kuin sama systeemi kuin tähänkin asti, eli naisille tissiliivit päälle vaan.

• hurskas

Riski on suuri, että tuollainen tyyli houkuttelisi uimahalleihin jos jonkin näköistä irstailijaa. Kyllä tarkoitus on, että ihminen julkisilla paikoilla osoittaa sen verran häveliäisyyttä ja kunnioitusta kanssaihmisiään kohtaan, että peittää yksityisimmät ruumiinosansa. Naisen rinnat, niin kauniit kuin ovatkin, kuuluvat kuitenkin vain sen vihityn puolison nautittaviksi.

• rinnallinen
        hurskas kirjoitti:

Riski on suuri, että tuollainen tyyli houkuttelisi uimahalleihin jos jonkin näköistä irstailijaa. Kyllä tarkoitus on, että ihminen julkisilla paikoilla osoittaa sen verran häveliäisyyttä ja kunnioitusta kanssaihmisiään kohtaan, että peittää yksityisimmät ruumiinosansa. Naisen rinnat, niin kauniit kuin ovatkin, kuuluvat kuitenkin vain sen vihityn puolison nautittaviksi.

Ei Herran pyhät pieksut; mitäs mä teen, mulla on rinnat; en ole aviossa, mihinkäs mä rintani laitan. Kyllä mina ainakin olen uimalassakin rinnat paljaana uimassa jos sse suinkin on sallittua. Ne jotka katselevat, huomaavat, että minulla on hyvännäköiset tisulit ja voin paljastaa ne myös kateellisille sekä niille tirkistelijöille, jotka häpeävät luonnollista erektiotaan. Sehän osoittaa heistä vain, että eivät hallitse itseään;)))))))))

• hurskas
        rinnallinen kirjoitti:

Ei Herran pyhät pieksut; mitäs mä teen, mulla on rinnat; en ole aviossa, mihinkäs mä rintani laitan. Kyllä mina ainakin olen uimalassakin rinnat paljaana uimassa jos sse suinkin on sallittua. Ne jotka katselevat, huomaavat, että minulla on hyvännäköiset tisulit ja voin paljastaa ne myös kateellisille sekä niille tirkistelijöille, jotka häpeävät luonnollista erektiotaan. Sehän osoittaa heistä vain, että eivät hallitse itseään;)))))))))

Mihinkä laitat? Olipas kysysmys. Et laita tietenkään mihinkää. Mutta, niiden peitoksi laitat rintaliivit, eli bikinin yläosan, jollet käytä suosittelemaani koko-uimapukua.

• 80 E
        hurskas kirjoitti:

Mihinkä laitat? Olipas kysysmys. Et laita tietenkään mihinkää. Mutta, niiden peitoksi laitat rintaliivit, eli bikinin yläosan, jollet käytä suosittelemaani koko-uimapukua.

Kun on pystyt, kauniit ja hyväksi havaitut luomuna,niin miksi niitä mihinkään peittelee---kateellisten hommia....minä kyllä kehtaan kulkea yläosattomissa kotisuomessa sekä ulkomailla.

• hurskas
        80 E kirjoitti:

Kun on pystyt, kauniit ja hyväksi havaitut luomuna,niin miksi niitä mihinkään peittelee---kateellisten hommia....minä kyllä kehtaan kulkea yläosattomissa kotisuomessa sekä ulkomailla.

Mutta kuitenkin käytän kalsonkeja ja uimarannalla uimahousuja. Kyllä minäkin kehtaisin näyttää, mutta se ei ole oikein muita ihmisiä kohtaan, koska voivat sitä paheksua. Maailmassa on muitakin ihmisiä, kuin minä, sitä ei saa unohtaa

• 80 E
        hurskas kirjoitti:

Mutta kuitenkin käytän kalsonkeja ja uimarannalla uimahousuja. Kyllä minäkin kehtaisin näyttää, mutta se ei ole oikein muita ihmisiä kohtaan, koska voivat sitä paheksua. Maailmassa on muitakin ihmisiä, kuin minä, sitä ei saa unohtaa

Mistäs minä voin tietää kuka paheksuu, ihailee, kadehtii, halveksii; minä vain elän omaa elämääni enkä ole vainoharhaisessa pelossa mitä joku minusta ajattelee.

Ja suurin osa kuitenkin ihailee ja kahdehtii- elämä on.

• ja linkki
        rinnallinen kirjoitti:

Niin, laitappa kuva nettiin ja linkki, niin me voidaan todeta niiden hyvännäköisyys;-)

• keneltäkään
        ja linkki kirjoitti:

Niin, laitappa kuva nettiin ja linkki, niin me voidaan todeta niiden hyvännäköisyys;-)

Jos kalliin lompsan omistaja ei kehtaa laittaa kuvaa lompsastaan tai purjemallisista capreistaan, niin on kait kohtuutonta keneltäkään vaatia omia tissikuviaan palstalle. Minun mielestä ainakin.
        Noh, voihan tuo tissi-kehuja tietty laittaakin- saas nähdä sitte.

• taiat olla.
        80 E kirjoitti:

No siulle tullee halavaks sit, et tarvihe rintsikoit etkä puseroit lankaan, tissit paljaan vaa torille ja kauppoihi, mitä niit peittelöö tosiaan, ko ihe vaa kuvittelloo vaa olovasa kaunis. Entä miten sie talvel pärjäät?

Mites se siun perspuali, onks se niin kamalan näköin etet voi kulkee perspajaan vaa peität bikineil.

• sul hakuses
        taiat olla. kirjoitti:

No siulle tullee halavaks sit, et tarvihe rintsikoit etkä puseroit lankaan, tissit paljaan vaa torille ja kauppoihi, mitä niit peittelöö tosiaan, ko ihe vaa kuvittelloo vaa olovasa kaunis. Entä miten sie talvel pärjäät?

Mites se siun perspuali, onks se niin kamalan näköin etet voi kulkee perspajaan vaa peität bikineil.

Et vieläkään ymmärrä luekemaasi - yllätys - kö ?

Aloituksessa kait oli kyse u i m a r a n n a l l a ja -hallissa olemisesta - ei torilla ja kaduilla liikkumisessa.

Tuo lukemisen ymmärrys kyllä paljastaa sut, mokomaki murrehirviöskä.

• viestiisi, en aloituksee
        sul hakuses kirjoitti:

Et vieläkään ymmärrä luekemaasi - yllätys - kö ?

Aloituksessa kait oli kyse u i m a r a n n a l l a ja -hallissa olemisesta - ei torilla ja kaduilla liikkumisessa.

Tuo lukemisen ymmärrys kyllä paljastaa sut, mokomaki murrehirviöskä.

Ei, minä en ole mikään paljastelija, ei mitään pakkomiellettä, minun ei tarvitse hakea kenenkään ulkopuolisen hyväksyntää, tai muutakaan pönkitystä omasta kehostani !

" Ehhei´ei ei Kirjoittanut: 80 E / Eilen / klo 21:22
        Kun on pystyt, kauniit ja hyväksi havaitut luomuna,niin miksi niitä mihinkään peittelee---kateellisten hommia....minä kyllä kehtaan kulkea yläosattomissa kotisuomessa sekä ulkomailla. "

Miten se oli se PERSPUOLI, onko se leveä roikko ja huonoksi havaittu joten on kalsaritjalaas uitavakin, et vastannut ?????

• sul hakuses
        viestiisi, en aloituksee kirjoitti:

Ei, minä en ole mikään paljastelija, ei mitään pakkomiellettä, minun ei tarvitse hakea kenenkään ulkopuolisen hyväksyntää, tai muutakaan pönkitystä omasta kehostani !

" Ehhei´ei ei Kirjoittanut: 80 E / Eilen / klo 21:22
        Kun on pystyt, kauniit ja hyväksi havaitut luomuna,niin miksi niitä mihinkään peittelee---kateellisten hommia....minä kyllä kehtaan kulkea yläosattomissa kotisuomessa sekä ulkomailla. "

Miten se oli se PERSPUOLI, onko se leveä roikko ja huonoksi havaittu joten on kalsaritjalaas uitavakin, et vastannut ?????

Valitan, en ole tuo 80 E. En tiijä sitte, onko valitettavaa vai ei, mutta 80E ei ole nikkini eikä myöskään kokoni. Luulin että kirjoituksia saa kommentoida ja havainnoida.
        Ja mitä minun mittoihin tulee, niin farkut 28 tuumaa ja yläosa 75 B >>>> ihan hyvät kyllä ovat.

• yrittääp
        80 E kirjoitti:

Mistäs minä voin tietää kuka paheksuu, ihailee, kadehtii, halveksii; minä vain elän omaa elämääni enkä ole vainoharhaisessa pelossa mitä joku minusta ajattelee.

Ja suurin osa kuitenkin ihailee ja kahdehtii- elämä on.

kehhuu itteinsä, sairast toi o n, tovellisuuves sa.

• siut on nähty!

• Jere-lahti

Tuli heti mieleen, että ketkä ovat tuota alunperin esittäneet, varmaan jotkut paikalliset
      rekkalesbofeministit "tasa-arvon" nimissä. Eikös meilläkin Suomessa jotkut
      uimahallit ottaneet käyttöön muslimimuijille omat uintivuoronsa, jonka aikana
      ei Suomalaisilla naisilla ole asiaa halliin, mitäs tämä on muuta kuin syrjintää
      omassa kotimaassaan.

Tai kas kun ei joku perkeleen instanssi kohta vaadi
      "tasa-arvon" nimissä miesten käyttämään jotain yläosaa heidän uidessaan uimahallissa.

• Juu,minä vaadin tasa-arvoa.En kestä katsella miesten rintalihaksia,menee yöunet, joten vaadin miehille tasa-arvon nimissä jopa kokouimapukua.

Ei hitsi,repesin noille artikkelin kommenteille :D

• Jere-lahti
        molossi kirjoitti:

Juu,minä vaadin tasa-arvoa.En kestä katsella miesten rintalihaksia,menee yöunet, joten vaadin miehille tasa-arvon nimissä jopa kokouimapukua.

Ei hitsi,repesin noille artikkelin kommenteille :D

on näemmä nyt liikkeellä, olen saanut tuta, että naisilta
        (tai siis naiselta, ei nyt puhuta monikossa) menee ne yöunet. :D

• Jere-lahti kirjoitti:

on näemmä nyt liikkeellä, olen saanut tuta, että naisilta
        (tai siis naiselta, ei nyt puhuta monikossa) menee ne yöunet. :D

Nii,että on tainnut sitten ainakin yläosa vähintäänkin puuttua o-O

• Nykyiset naiset imettävät jopa ravintolassa vauvaansa. Ennen se ei olisi tullut kuuloonkaan.
      Onko siis ihme jos joku haluaa uida yläosattomissa. Ne ketkä haluaa käyttää koko uimapukua käyttäköön, ne jotka uivat bikineissä ja haluavat peittää rintansa peittäköön, ja ne jotka haluavat uida rinnat paljaina uikoon.

• Aina olet

päälle päsmärinä.

• Aina olet kirjoitti:

päälle päsmärinä.

se joka haluaa uida yläosattomissa uikoon, se joka haluaa peittää rintansa peittäköön. Mikäli uimahalleissa ja uimarannoilla annetaan vapaus päättää, niin jokainen tekee sen päätöksen omalta kohdaltaan. Eikös juu.

• että häveliäät pois
        umalehtinen kirjoitti:

se joka haluaa uida yläosattomissa uikoon, se joka haluaa peittää rintansa peittäköön. Mikäli uimahalleissa ja uimarannoilla annetaan vapaus päättää, niin jokainen tekee sen päätöksen omalta kohdaltaan. Eikös juu.

Tuo sinun tyylisi eväisi meiltä häveliäiltä pääsyn halleihin ja rannoille. Kaikki eivät halua nähdä toisten tissejä. Tuo tyylisi siis syrjisi kaikkia muita, paitsi riettiaita itsensä paljastajia. Ei se ihan noin mene, että kaikki ITSE päättää. Täytyy yhteiskunnassa sentään ottaa muutkin ihmiset ja heidän tunteet huomioon. Tuo onkin tämän päivän suurin yhteiskunnallinen ongelma, tuo itsekkyys, että "kun MINÄ haluan sitä" ja "MINÄ haluan tätä". Minä, minä, minä.....

• haluaa kulkea
        umalehtinen kirjoitti:

kaupungilla munasillaan niin onko sekin mielestäsi ok?

• että häveliäät pois kirjoitti:

Tuo sinun tyylisi eväisi meiltä häveliäiltä pääsyn halleihin ja rannoille. Kaikki eivät halua nähdä toisten tissejä. Tuo tyylisi siis syrjisi kaikkia muita, paitsi riettiaita itsensä paljastajia. Ei se ihan noin mene, että kaikki ITSE päättää. Täytyy yhteiskunnassa sentään ottaa muutkin ihmiset ja heidän tunteet huomioon. Tuo onkin tämän päivän suurin yhteiskunnallinen ongelma, tuo itsekkyys, että "kun MINÄ haluan sitä" ja "MINÄ haluan tätä". Minä, minä, minä.....

itse omasta kehostaan. Minkä paljastaa paljastaa, minkä haluaa peittää peittäköön, kun lakia noudattaa.
        Jokainen päättää itse minne menee ja mihin ei, ei siihen muut vaikuta.

Rinnat ovat yhtä luonnollinen osa ruumista kuin jalat tai kädet. Kuljetaan sitä varpaat paljainakin, käytetään minihameita jne. Monet kulkevat ilman rintaliivejä. Puserotkin ovat nykyisin aika paljastavia joten mitä eroa. . . . . .Monilla näkyy napakin;)

• alueet..
        umalehtinen kirjoitti:

itse omasta kehostaan. Minkä paljastaa paljastaa, minkä haluaa peittää peittäköön, kun lakia noudattaa.

Rinnat ovat yhtä luonnollinen osa ruumista kuin jalat tai kädet. Kuljetaan sitä varpaat paljainakin, käytetään minihameita jne. Monet kulkevat ilman rintaliivejä. Puserotkin ovat nykyisin aika paljastavia joten mitä eroa. . . . . .Monilla näkyy napakin;)

ovat hieman eri asia kuin varpaat.

• alueet.. kirjoitti:

ovat hieman eri asia kuin varpaat.

paljaita varpaitakin paheksuttiin:-DD Puhumattakaan paljaista käsivarsista.

Hameetkin piti olla mahdollisimman peittävät. Jos nilkka näkyi oli hepsankeikka.

• kysymykseeni?

• en rekkaudu
        haluaa kulkea kirjoitti:

kaupungilla munasillaan niin onko sekin mielestäsi ok?

Vastaan puskasta, että kyl´maar, mukavaa olisi katsella.

• tissit paljaina?
        umalehtinen kirjoitti:

joku kuulustelu??

uimaan tissit paljaina? Vai yritätkö vain muita yllyttää itsensä häpäisemään halleihin ja rannoille, että voisit sitten heistä levittää sanaa, että siellä sekin tissit paljaina patsasteli, ja sitä rataa?

• 80 E
        umalehtinen kirjoitti:

joku kuulustelu??

Tämä on k e s k u s t e l u p a l s t a ellet ole siitä tietoinen.

• tissit paljaina? kirjoitti:

uimaan tissit paljaina? Vai yritätkö vain muita yllyttää itsensä häpäisemään halleihin ja rannoille, että voisit sitten heistä levittää sanaa, että siellä sekin tissit paljaina patsasteli, ja sitä rataa?

henkilökohtainen kysymys.
        Mulla ei ole tapana kenenkään ulkomuotoa tai vaatteita tai vaatteettomuutta arvostella. Joten älä sekoita minua itseesi:

"""Vai yritätkö vain muita yllyttää itsensä häpäisemään halleihin ja rannoille, että voisit sitten heistä levittää sanaa, että siellä sekin tissit paljaina patsasteli, ja sitä rataa?""""

• Jere-lahti
        tissit paljaina? kirjoitti:

vaan, mutta repesin ihan täydellisesti tuolle "siellä sekin tissit paljaina patsasteli, ja sitä rataa" :D
        Saa taas kohtuuttomat mittasuhteet noi teidän tämän päiväiset catfightingit! :-DD
        En sotkeennu.

• Jere-lahti kirjoitti:

vaan, mutta repesin ihan täydellisesti tuolle "siellä sekin tissit paljaina patsasteli, ja sitä rataa" :D
        Saa taas kohtuuttomat mittasuhteet noi teidän tämän päiväiset catfightingit! :-DD
        En sotkeennu.

Ei hitto sentään;)))))

Tulee mieleen tää

http://www.youtube.com/watch?v=lg-JWtmA0Iw

• velehdella..
        umalehtinen kirjoitti:

henkilökohtainen kysymys.
        Mulla ei ole tapana kenenkään ulkomuotoa tai vaatteita tai vaatteettomuutta arvostella. Joten älä sekoita minua itseesi:

"""Vai yritätkö vain muita yllyttää itsensä häpäisemään halleihin ja rannoille, että voisit sitten heistä levittää sanaa, että siellä sekin tissit paljaina patsasteli, ja sitä rataa?""""

on oltava hyvä muisti.

Olethan itse kertonut arvottavasi jopa näyttelyissä koirien esittäjiä vaatetuksen mukaan.

• Pukeli 1

Kyllä täällä meilläpäin on imetetty kautta aikain julkisesti, tietenkin jollainlailla verhotusti.
        Minusta kyllä olisi hullua jos naiset hyppisivät uimahalleissa tissit paljaana, oikeastaan aika roisia. Ajatteleppas itseäsi siellä:))))
        Yleisissä tiloissa on kaikenlaisia tyyppejä ja entäs sitten jos joku ukko tarraisi kaksin käsin rinnoista kiinni takaapäin, menisisitkö vielä toisen kerran altaalle esiintymään?

Nudisteille on omat paikat, pysykööt siellä tissinäyttelyssä. Vapaus ei ole sitä, että saa oleilla paikassa, kun paikassa ja miten vaan.
        Ja onhan se vähän niinkin, että kaikkien aviopuolisot eivät välttämättä riemusta kiljuisi vaimon paljastetuista suloista kaiken kansan nähtäväksi.

• Jere-lahti
        umalehtinen kirjoitti:

Ei hitto sentään;)))))

Tulee mieleen tää

http://www.youtube.com/watch?v=lg-JWtmA0Iw

Koiratkin kattoo, että olenko mä tänään tavallistakin oudompi, kun räkätystä kuuluu vähän
        väliä. Helle mut on vissiin väsyttänyt. :D

• Pukeli 1 kirjoitti:

Kyllä täällä meilläpäin on imetetty kautta aikain julkisesti, tietenkin jollainlailla verhotusti.
        Minusta kyllä olisi hullua jos naiset hyppisivät uimahalleissa tissit paljaana, oikeastaan aika roisia. Ajatteleppas itseäsi siellä:))))
        Yleisissä tiloissa on kaikenlaisia tyyppejä ja entäs sitten jos joku ukko tarraisi kaksin käsin rinnoista kiinni takaapäin, menisisitkö vielä toisen kerran altaalle esiintymään?

Nudisteille on omat paikat, pysykööt siellä tissinäyttelyssä. Vapaus ei ole sitä, että saa oleilla paikassa, kun paikassa ja miten vaan.
        Ja onhan se vähän niinkin, että kaikkien aviopuolisot eivät välttämättä riemusta kiljuisi vaimon paljastetuista suloista kaiken kansan nähtäväksi.

Ajattelen tuosta asiasta niin että kun se uimahalli tai uimala kuitenkin on oltava kaikkien käytössä niin onko oikein että jonkun tarve näyttää paljasta pintaa saa aiheuttaa kiusaantuneen olon osalle uimahallinkävijöistä.
        Siellä kun kuitenkin käy myös vanhempaa väkeä tai muuten sellaisia joiden siveellisyysarvot ovat tiukempia kuin sellaisilla jotka vilauttelevat kenelle hyvänsä.

Toisten huomioonottaminen eikä minä-minä-mentaliteetti.

• mielipiteenvapaus
        Aina olet kirjoitti:

päälle päsmärinä.

kuten kaikilla muillakin!

• Pukeli 1 kirjoitti:

Jos joku tykkää uida rinnat paljaina niin siitä vain. Ei se minua häiritse pätkänkään vertaa. Kun olen uimassa, olen uimassa, en vahtaamassa mitä muut tekevät.
        Ei se onko uimapuku päällä kenenkään lähentelyjä estä, mikäli haluaa käyttäytyä huonosti käyttäytyy.

• ja sinä.
        umalehtinen kirjoitti:

Jos joku tykkää uida rinnat paljaina niin siitä vain. Ei se minua häiritse pätkänkään vertaa. Kun olen uimassa, olen uimassa, en vahtaamassa mitä muut tekevät.
        Ei se onko uimapuku päällä kenenkään lähentelyjä estä, mikäli haluaa käyttäytyä huonosti käyttäytyy.

Siellä uimapaikoilla on todella muitakin kuin sinä. Sinä hoet kokoajan ettei sinua häiritse, jos sinä olet noin pervo, niin kaikki muut ei sitä ole, on vielä ihmisiä joilla on moraaliset elämäntavat.

Jos hyväksyt yläosattomat yleisillä uimapaikoilla, niin miksi sitten niitä alaosiakaan hilaat päällesi, eikö se alapää ole yhtä luonnollinen kuin muukin keho.

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

tietenkään häiritse. Urokset ja naaraat ovat kaksi eri asiaa.
        Luulisin Uma, että jos sinäkin olisit miehesi kanssa uimalassa ja vastaanne kävelisi uhkea pystytissinen naisenkomistus, niin
        voisin vaikka veikata, että salamannopeasti vilkaisisit miestäsi ja tämän reagointia:))))))

• Pukeli 1 kirjoitti:

tietenkään häiritse. Urokset ja naaraat ovat kaksi eri asiaa.
        Luulisin Uma, että jos sinäkin olisit miehesi kanssa uimalassa ja vastaanne kävelisi uhkea pystytissinen naisenkomistus, niin
        voisin vaikka veikata, että salamannopeasti vilkaisisit miestäsi ja tämän reagointia:))))))

Kyl maar hänelläkin oikeus on silmänruokaan;))
        Tuossa joku jo kyselikin että mitäs jos joku kävelee munasillaan vastaan, ei se mua häiritsisi ellei kelteisillään kulkeva ole halunnut pukeutua.
        Sen verta liberaali olen ajatusmaailmaltani.

• ja sinä. kirjoitti:

Siellä uimapaikoilla on todella muitakin kuin sinä. Sinä hoet kokoajan ettei sinua häiritse, jos sinä olet noin pervo, niin kaikki muut ei sitä ole, on vielä ihmisiä joilla on moraaliset elämäntavat.

Jos hyväksyt yläosattomat yleisillä uimapaikoilla, niin miksi sitten niitä alaosiakaan hilaat päällesi, eikö se alapää ole yhtä luonnollinen kuin muukin keho.

ongelmani mitä muut ajattelevat. Minä ilmaisen oman mielipiteeni, en minkään ihmisjoukon, jos ajattelisin ihmisjoukkoa ja spekuloisin mitäköhän he jostakin asiasta olisivat mieltä, ei sellainen mielipide omani olisi. Minua olisi silloin manipuloitu ajattelemaan laumasieluna. Huomaatko eron.

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

Tuossa joku jo kyselikin että mitäs jos joku kävelee munasillaan vastaan, ei se mua häiritsisi ellei kelteisillään kulkeva ole halunnut pukeutua.

joku vitjakelli juuri sukeltamassa ja samalla pyllistäisi.
        Minulta kyllä loppuisi uimiset siihen, oksentamaan pitäisi mennä.

• Pukeli 1 kirjoitti:

joku vitjakelli juuri sukeltamassa ja samalla pyllistäisi.
        Minulta kyllä loppuisi uimiset siihen, oksentamaan pitäisi mennä.

Minä yleensä uin ilman laseja, niissä on miinusta niin paljon, että on se ja sama mitä muut tekee, sillä tuskin saan selvää vaikka miten yrittäisin tsiigata;)))
        Joudun yleensä tarkkaan katsomaan missä on naisten pukuhuoneet ja sauna että osaan mennä oikeeseen paikkaan, mikäli olen yksin liikkeellä.

• totuuden itsestäsi!
        umalehtinen kirjoitti:

ongelmani mitä muut ajattelevat. Minä ilmaisen oman mielipiteeni, en minkään ihmisjoukon, jos ajattelisin ihmisjoukkoa ja spekuloisin mitäköhän he jostakin asiasta olisivat mieltä, ei sellainen mielipide omani olisi. Minua olisi silloin manipuloitu ajattelemaan laumasieluna. Huomaatko eron.

Muuta en huomaa kuin että, sinä et ajattele muuta kuin itseäsi, aina on otettava mielipiteissään tälläisissä yleisissä asioissa huomioon muutkin kuin itsensä.

• osuisi joskus
        umalehtinen kirjoitti:

Minä yleensä uin ilman laseja, niissä on miinusta niin paljon, että on se ja sama mitä muut tekee, sillä tuskin saan selvää vaikka miten yrittäisin tsiigata;)))
        Joudun yleensä tarkkaan katsomaan missä on naisten pukuhuoneet ja sauna että osaan mennä oikeeseen paikkaan, mikäli olen yksin liikkeellä.

itsensäpaljastelija niin sinä et siis närkästyisi lainkaan?

• totuuden itsestäsi! kirjoitti:

Muuta en huomaa kuin että, sinä et ajattele muuta kuin itseäsi, aina on otettava mielipiteissään tälläisissä yleisissä asioissa huomioon muutkin kuin itsensä.

Laittaisitko listan? :)

• Miksi ihmeessä?

• mennä helssaamaan
        osuisi joskus kirjoitti:

itsensäpaljastelija niin sinä et siis närkästyisi lainkaan?

mennä huulta heittään toisen liberaalin kanssa:-DDD

• Miksi ihmeessä? kirjoitti:

Aivan luonnollinen tapahtumahan se olisi.
        Ei mitään eroa siihen ettet välittäisi mitään jos vastaasi kävelisi housuton mies kuten kirjoitit.

Toisessa tapauksessa joku mies kävelee ohikulkijana ohitse housuitta ja toisessa taas joku mies haluu paljastaa itsensä just minulle. Tapauksissa on paljonkin eroja.
        Itsensä paljastajan voi kokea uhkana, ohikulkijaa ei.

• sää oot
        Ursa kirjoitti:

Laittaisitko listan? :)

kaik mansikit tiätysti

• Ei se nuin ole
        umalehtinen kirjoitti:

Toisessa tapauksessa joku mies kävelee ohikulkijana ohitse housuitta ja toisessa taas joku mies haluu paljastaa itsensä just minulle. Tapauksissa on paljonkin eroja.
        Itsensä paljastajan voi kokea uhkana, ohikulkijaa ei.

Ei itsensäpaljastaja halua paljastaa itseään juuri sinulle luoja paratkoon, hän haluaa näyttää itseään kenelle hyvänsä joka kohdalle osuu.
        Aivan kuten kuvitelmiesi mies joka kävelee ohitsesi housuitta.

Näetkö jonkin muun syyn mieheltä kulkea ilman housuja kuin sen että haluaa näyttää sukukalleutensa muille?

• Ei se nuin ole kirjoitti:

Ei itsensäpaljastaja halua paljastaa itseään juuri sinulle luoja paratkoon, hän haluaa näyttää itseään kenelle hyvänsä joka kohdalle osuu.

Näetkö jonkin muun syyn mieheltä kulkea ilman housuja kuin sen että haluaa näyttää sukukalleutensa muille?

ja sulla on oma mielipiteesi, en ala niistä kinaamaan. Molemmilla meillä pitäisi olla oikeus omiin mielipiteisiimme, vai onko??

Nyt toivottelen hyvät yöt.

• Ei..
        umalehtinen kirjoitti:

ja sulla on oma mielipiteesi, en ala niistä kinaamaan. Molemmilla meillä pitäisi olla oikeus omiin mielipiteisiimme, vai onko??

Nyt toivottelen hyvät yöt.

itsensäpaljastaja päätä että haluaa näyttää vehkeensä juuri sinulle vaan näyttää ne ihan kenelle hyvänsä joka kohdalle osuu.Ikävää tuottaa sinulle pettymys jos olet luullut että mahdolliselle paljastajalle juuri sinä olisit ideaali kohde.

• vanhan aikaista
        Pukeli 1 kirjoitti:

"Ja onhan se vähän niinkin, että kaikkien aviopuolisot eivät välttämättä riemusta kiljuisi vaimon paljastetuista suloista kaiken kansan nähtäväksi."

Elätkö sinä mieheäsi mielestellen?

Tuolla toisessa ketjussa paheksuit, kun joku kertoi olevansa kropaltaan timmissä kunnossa itsensä takia ja " ukkokin tykkää ".

Mustasukkaiset ukot ovat syvältä ja joutavat siellä ollakin. Kyllä vaimolla/tyttöystävällä on vapaus valita miten pukeutuu vai pukeutuuko.

Sääli sinua kun noin tossun alla joudut elämäsi viettämään.

• hyvä muisti nen
        Pukeli 1 kirjoitti:

Jos valehtelee, täytyy olla hyvä muisti;)))))

Vai piut paut annat ukkos mielipiteelle? kuitenkaan et voi paljastaa rintojasi uimarannalla, koska miehesi ei riemusta kiljuisi ;))

" Puolisosi tyytyväinen?
        Kirjoittanut: Pukeli 1 / 26.6.09 / klo 20:43

Ohhoijaa niinhän sinä olet, kun ennenvanhaan haaremissa, pitää olla hoikka, että puoliso on tyytyväinen:((((((
        Minä tykkään olla hoikka, koska pystyy vikkelämmin liikkumaan ja jos en olisi, niin piunpaut antaisin ukkoni mielipiteille."

* Vastaa tähän viestiin
        * Kerro kaverille tästä viestistä

• ukkosi
        umalehtinen kirjoitti:

oma ukkosi tai poikasi esim. ei viitsisi pukeutua, kun menette vaikka torille? Sanoisitko vaan, että, no jokainen itse päättää pukeutuuko vai eikö? Ja sitten kävelisitte käsikynkkäää torilla , kuin ei mitään. Olisitte ehkä vielä äkäisiä mahdollisille tuijottajille?

• tahtoisin silloin
        ukkosi kirjoitti:

oma ukkosi tai poikasi esim. ei viitsisi pukeutua, kun menette vaikka torille? Sanoisitko vaan, että, no jokainen itse päättää pukeutuuko vai eikö? Ja sitten kävelisitte käsikynkkäää torilla , kuin ei mitään. Olisitte ehkä vielä äkäisiä mahdollisille tuijottajille?

olla ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Pukeli 1
        hyvä muisti nen kirjoitti:

Jos valehtelee, täytyy olla hyvä muisti;)))))

Vai piut paut annat ukkos mielipiteelle? kuitenkaan et voi paljastaa rintojasi uimarannalla, koska miehesi ei riemusta kiljuisi ;))

" Puolisosi tyytyväinen?
        Kirjoittanut: Pukeli 1 / 26.6.09 / klo 20:43

Ohhoijaa niinhän sinä olet, kun ennenvanhaan haaremissa, pitää olla hoikka, että puoliso on tyytyväinen:((((((
        Minä tykkään olla hoikka, koska pystyy vikkelämmin liikkumaan ja jos en olisi, niin piunpaut antaisin ukkoni mielipiteille."

* Vastaa tähän viestiin
        * Kerro kaverille tästä viestistä

tämän mitä kirjoitin aiemmin.
        Se on vaan sellanen juttu, että on ihan eri asia jos ei välitä ukkonsa kommenteista on sitten laiha tai punkero.
        Joo, siinämielessä olen kyllä komennon alla, että tissit paljaana yleisillä rannoilla ei tulisi meillä kuuloonkaan, vaikka eihän niissä jos totta puhutaan paljon katsomista olisikaan, heh.

• tyrkulain
        umalehtinen kirjoitti:

Ja sinnuuko ei kiinnos ta muka mitä immeiset päälleen pukkee, siehä oot oikia kyylä;

''' Monet kulkevat ilman rintaliivejä. Puserotkin ovat nykyisin aika paljastavia joten mitä eroa. . . . . .Monilla näkyy napakin;) '''

• haluaisin..
        ukkosi kirjoitti:

kernaasti kuulla vastauksen.

Lisäksi hän voisi kertoa miten hänen miehensä suhtautuisi jos rouva lähtisi stockalle tai torille ostoksille rinnat paljaana.

• Ei.. kirjoitti:

itsensäpaljastaja päätä että haluaa näyttää vehkeensä juuri sinulle vaan näyttää ne ihan kenelle hyvänsä joka kohdalle osuu.Ikävää tuottaa sinulle pettymys jos olet luullut että mahdolliselle paljastajalle juuri sinä olisit ideaali kohde.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/55697-itsensapaljastaja-iski-pikkutyttoihin

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/43486-itsensapaljastaja-napattiin-uimahallissa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904219450186_uu.shtml

http://www.itviikko.fi/muu/2004/03/22/itsensapaljastaja-ikuistettiin-kamerapuhelimella/20041220/7

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1638106

• väitetään ..
        umalehtinen kirjoitti:

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/55697-itsensapaljastaja-iski-pikkutyttoihin

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/43486-itsensapaljastaja-napattiin-uimahallissa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904219450186_uu.shtml

http://www.itviikko.fi/muu/2004/03/22/itsensapaljastaja-ikuistettiin-kamerapuhelimella/20041220/7

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1638106

paljastelijan valinneen harkiten kohteensa?

Olet nyt taas niin hakoteillä juttuinesi että eikö sinua hävetä?

Vehkeidensä esittelijät iskevät satuinnaisiin kohteisiin, eivät he päätä kadulle lähiessään että etsivät esimerkiksi sinut, Umalehtisen jonka edessä paljastavat kalleutensa., niin ikävää kuin onkin tuottaa sinulle pettymys jos olet muuta kuvitellut.

Paljastelija tarttuu tilaisuuteen, ei hae määrättyä kohdetta vaan pudottaa housunsa kenelle hyvänsä.

• olla aika
        väitetään .. kirjoitti:

Vehkeidensä esittelijät iskevät satuinnaisiin kohteisiin, eivät he päätä kadulle lähiessään että etsivät esimerkiksi sinut, Umalehtisen jonka edessä paljastavat kalleutensa., niin ikävää kuin onkin tuottaa sinulle pettymys jos olet muuta kuvitellut.

Paljastelija tarttuu tilaisuuteen, ei hae määrättyä kohdetta vaan pudottaa housunsa kenelle hyvänsä.

olla aika hyvin tietoo tästä asiasta! =))))

• työn puolesta on
        olla aika kirjoitti:

olla aika hyvin tietoo tästä asiasta! =))))

Koulutukseni yksi osio käsitteli aihetta myöskin.

• missä otettiin mittoja
        työn puolesta on kirjoitti:

Koulutukseni yksi osio käsitteli aihetta myöskin.

lantiosta ja rinnanympäryksestä? :D Harjottelitteko mallinukeilla, oliks ne alasti?

• Hellekö kiusaa sinua?
        missä otettiin mittoja kirjoitti:

lantiosta ja rinnanympäryksestä? :D Harjottelitteko mallinukeilla, oliks ne alasti?

Miten mallinuket liittyvät exhibitionismiin, paitsi ehkä siten että joku saattaa hakea helpotusta jopa näyteikkuinoiden edessä, en tiedä onko se sinun tapasi.

• sisään palveluun
        Hellekö kiusaa sinua? kirjoitti:

Miten mallinuket liittyvät exhibitionismiin, paitsi ehkä siten että joku saattaa hakea helpotusta jopa näyteikkuinoiden edessä, en tiedä onko se sinun tapasi.

kun sut on niin helppo tunnistaa tuosta viimeisestä tosi älykkäästä lauseesta.

• arkipiru
        sisään palveluun kirjoitti:

kun sut on niin helppo tunnistaa tuosta viimeisestä tosi älykkäästä lauseesta.

Jos joku puhuu asiaa ja vielä perustelee kommenttinsa, miksi sinä kiljukaula kaislikosta huudat jotakin rekkautumaan???

Anna edes yksi hyvä syy, minkä vuoksi muiden on rekkaannuttava mutta sinun ei???

• älä sä sekaannu
        arkipiru kirjoitti:

Jos joku puhuu asiaa ja vielä perustelee kommenttinsa, miksi sinä kiljukaula kaislikosta huudat jotakin rekkautumaan???

Anna edes yksi hyvä syy, minkä vuoksi muiden on rekkaannuttava mutta sinun ei???

tähän juttuuun mitenkään! Jos vähän mietit niin se syykin selviää sulle, ehkä, ..... !!!!

• arkipiru
        älä sä sekaannu kirjoitti:

tähän juttuuun mitenkään! Jos vähän mietit niin se syykin selviää sulle, ehkä, ..... !!!!

tallusteli näin, aurinkoista tietä eteen päin.
        Koska matka oli HAUSKA niin
        pyysi hän mukaan toisen toverin.

• väitetään .. kirjoitti:

pudottaa housunsa kelle hyvänsä. . . . . . . . . .ihminen taas joka ei halua pukeutua jostakin syystä, lähtee jo kotoaan ilman niitä kalleuksien peitäjää.

Itsensä paljastajan häiriökäyttäytyminen taas on aivan eri juttu kuten laittamissani linkeissä kävi ilmi.

Joten minulle on turhaa lähteä viisastelemaan, ja väittää taas sellaista jota en ole viestittänyt.

• toi oli
        älä sä sekaannu kirjoitti:

naurettavaa, oisit laittanut heti sähkäriä, niin ei tarvis hyshytellä!

• liberaalille
        umalehtinen kirjoitti:

Ei hätää tuon kuvan voipi suurentaa, vietä hauska ilta liberaali :=s

http://www.ess.fi/?article=149719

• Ei se nuin ole kirjoitti:

Omaan kysymykseesi??""""
        Näetkö jonkin muun syyn mieheltä kulkea ilman housuja kuin sen että haluaa näyttää sukukalleutensa muille?""""

http://www2.ess.fi/galleria/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4409&g2_GALLERYSID=69dc489f1e53f490e0a5825947665dfc

Mitäs nämä tekevät,.......minusta juoksevat, mutta kerro nyt ihmeessä se oma kommenttisi.

• odotan mielenkiinnolla

• Tuohon alla

• noita alastomii äijii

• oooooooooutooooooooo
        umalehtinen kirjoitti:

Omaan kysymykseesi??""""
        Näetkö jonkin muun syyn mieheltä kulkea ilman housuja kuin sen että haluaa näyttää sukukalleutensa muille?""""

http://www2.ess.fi/galleria/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4409&g2_GALLERYSID=69dc489f1e53f490e0a5825947665dfc

Mitäs nämä tekevät,.......minusta juoksevat, mutta kerro nyt ihmeessä se oma kommenttisi.

Aloitus koski naisten rintoja, ei miesten munia, on sulla joku outo pakkomielle noihin alastomiin miehiin, niitä nyt urakalla täälä linkittelet!

• etteivät
        umalehtinen kirjoitti:

Omaan kysymykseesi??""""

jotta eivät halunneet näyttää sukukalleuksiaan? Kyllä useimmilta juokseminen sujuu jonkinlaiset housutkin jalassa.

• luettua ei hää ymmärrä
        oooooooooutooooooooo kirjoitti:

Aloitus koski naisten rintoja, ei miesten munia, on sulla joku outo pakkomielle noihin alastomiin miehiin, niitä nyt urakalla täälä linkittelet!

No ku hää ei tota lukemaansa ymmärrä ikinäns.

• aika monta
        noita alastomii äijii kirjoitti:

muute, monetkos naisten tissit tual näit?

naistakin näköjään vaikka miehiä oli enemmän. =)

• syvä huokaus
        umalehtinen kirjoitti:

pudottaa housunsa kelle hyvänsä. . . . . . . . . .ihminen taas joka ei halua pukeutua jostakin syystä, lähtee jo kotoaan ilman niitä kalleuksien peitäjää.

Itsensä paljastajan häiriökäyttäytyminen taas on aivan eri juttu kuten laittamissani linkeissä kävi ilmi.

Joten minulle on turhaa lähteä viisastelemaan, ja väittää taas sellaista jota en ole viestittänyt.

Ootko ihan oikeesti noin pihalla ja pullossa kasvanut? Kylläse kuule on niin, että itsensä paljastaja tosiaan tiputtaa tai avaa sen takkinsa ihan kenen tahansa edessä ( ei pelkästään sinun).

Häiriökäyttäytyminen on aivan eri asia kuin itsensä paljastaminen. Noissa linkeissähän kävi selväsi, että näkijät - siis yleisö- ja muut tavalliset tallaajat paheksuivat alastomuutta ja siksi nämä vilauttelijat pidätettiin: etkö raasu sitäkään ymmärtänyt.

Tuskimpas sinulle kukaan tällä palstalla " lähtee viisastelemaan " sinähän tiedät kaikesta kaiken ja vielä vähän enemmänkin pÄskapuheittes päälle:LOL***

• on ihan normaalia. :)

Se että säännöissä määrätään naiset peittämään rintansa uimahallissa, on minun mielestä osoitus siitä että naisen kehoa tavallaan yleisesti pidetään seksiobjektina. Miehen nännithän ei haittaa herkempiäkään?

Ja jos minulta kysyttäisiin, kumpaan tarvitaan enemmän perverssistä ajattelua, paljaiden rintojen kieltämiseen vai niiden sallimiseen, niin vastaisin että niiden kieltämiseen. :)

• Pukeli 1

on aina ollut ja aina tulee olemaan seksuaallinen kohde ja jos ei olisi ollut, ihmiskunta olisi loppunut ajat sitten tältä planeetalta.

• näin on

Ei pidetä vaan tavallaan, vaan se ON. Kuten tuossa joku jo vastasi, niin juuri siihenhän perustuu koko ihmiskunnan säilyminen lajina. Sitten, kun miehet ei enää kiihotu naisen kehosta ja suloista, niin siihen loppuu meidän aika maapallolla. Juuri siksi ne sulot pitää näyttää vain sille, jonka kanssa aikoo lisääntyä, eikä suinkaan kaikelle kansalle. Mitä sitä turhaan käy ihmisiä julkisilla paikoilla kiihottamassa, ja turhia seisokkeja aiheuttamassa?

• kiihotutko sä
        näin on kirjoitti:

Ei pidetä vaan tavallaan, vaan se ON. Kuten tuossa joku jo vastasi, niin juuri siihenhän perustuu koko ihmiskunnan säilyminen lajina. Sitten, kun miehet ei enää kiihotu naisen kehosta ja suloista, niin siihen loppuu meidän aika maapallolla. Juuri siksi ne sulot pitää näyttää vain sille, jonka kanssa aikoo lisääntyä, eikä suinkaan kaikelle kansalle. Mitä sitä turhaan käy ihmisiä julkisilla paikoilla kiihottamassa, ja turhia seisokkeja aiheuttamassa?

heti jos näät vahingossa alastoman ihmisen jossain, tuleeks sulle heti tarve jatkaa sukua sen kanssa?

• näin on
        kiihotutko sä kirjoitti:

heti jos näät vahingossa alastoman ihmisen jossain, tuleeks sulle heti tarve jatkaa sukua sen kanssa?

Ainoastaan, jos kyseessä on hemaiseva, vastakkaisen sukupuolen edustaja. Kieltämättä alkaa batongi poukkoilemaan kalsongeissa:-D

• Pukeli 1 kirjoitti:

on aina ollut ja aina tulee olemaan seksuaallinen kohde ja jos ei olisi ollut, ihmiskunta olisi loppunut ajat sitten tältä planeetalta.

maailman luonnollisin asia, mutta uskon että näillä jotka ajavat vaikka nyt sitten naisten oikeutta olla yleisellä uimapaikoilla yläosattomissa, pointti on se että naisen keho ei paljaanakaan ole aina ja kaikkialla seksuaalinen kohde. Joillekin alastomuus on aina seksuaalisuuteen liittyvää, minä en sitä näkemystä ymmärrä enkä hyväksy.

• Heli
        Ursa kirjoitti:

maailman luonnollisin asia, mutta uskon että näillä jotka ajavat vaikka nyt sitten naisten oikeutta olla yleisellä uimapaikoilla yläosattomissa, pointti on se että naisen keho ei paljaanakaan ole aina ja kaikkialla seksuaalinen kohde. Joillekin alastomuus on aina seksuaalisuuteen liittyvää, minä en sitä näkemystä ymmärrä enkä hyväksy.

Rinnat on jokaisen yksityisasia. Yläosattomat naiset saava miehet arvostelemaan ja samalla lajittelemaan naiset rintojen perusteella kahteen kastiin. Kohta rannalle ei pääsisi kuin tietyn tyyppiset rintojen omistajat, jos sitä miehiltä kysyttäisiin. Niin ja mitä tähän sanoisi lastensuojelu viranomaiset?

• naisia/äitejä
        Heli kirjoitti:

Rinnat on jokaisen yksityisasia. Yläosattomat naiset saava miehet arvostelemaan ja samalla lajittelemaan naiset rintojen perusteella kahteen kastiin. Kohta rannalle ei pääsisi kuin tietyn tyyppiset rintojen omistajat, jos sitä miehiltä kysyttäisiin. Niin ja mitä tähän sanoisi lastensuojelu viranomaiset?

Jokaisella on oikeus päättää Kirjoittanut: umalehtinen / 28.6.09 / klo 19:58

• Cavecanem80

Itse olen sitä mieltä, että uimahallit ovat harrastus, kuntoilu ja urheilupaikkoja, joissa
      pitää voida käydä esimerkiksi äidit & isät lastensa kanssa, koululaisryhmien ja ylipäätäänkin kaikenikäisten vauvasta vaariin harrastamassa sulassa sovussa tuntematta mitään kiusaantumista, joita paljaat rinnat siellä seassa saattaisi aiheuttaa.

• ????

Alastomuus on luonnollista. Jokaisella on nännit yms; koko vaan vaihtelee.

Miksi pitäisi kiusaantua jos vaikka naapurin rouva kulkee yläosattomissa; rinnat ovat luonnollinen asia.

Kun jättää omat irstaat ajatuksensa taka-alalle niin tajuat ehkä itsekin.

• arkipiru
        ???? kirjoitti:

Alastomuus on luonnollista. Jokaisella on nännit yms; koko vaan vaihtelee.

Miksi pitäisi kiusaantua jos vaikka naapurin rouva kulkee yläosattomissa; rinnat ovat luonnollinen asia.

Kun jättää omat irstaat ajatuksensa taka-alalle niin tajuat ehkä itsekin.

haluaisi olla naapurin rouvan kanssa samaan aikaan uimahallissa; olkoot rinnat kuinka luonnollisia tahansa.

• Jere-lahti

Äläää Lässytää :D

• n.sorsa

Meidäkin kaupungissa on alastonuintia eräässä uimahallissa ainakin ollut, naisilla ja miehillä oli uintia eri päivinä, on myös Helsingissä alastonuintia. Mutta ihan pitäisi nudistien uida muiden ihmisten seassa, en todellakaan ymmärrä.

Itse tänään, miettisin koska olen käynnyt uimassa, niin kävin uimassa vuonna 1990 alussa Kontulan uimahallissa, ei todellakaan saunomisen lisäksi ole suosikkejani uiminen.

Lukasin ketjua viuhattajista, niin kyllä ihan meillä JÄKÄRLÄSSÄKIN oli silläpuolen kaupunginosaa missä harvemmin kuljettelen koiraa soramonttumme lähistöllä itseensäpaljastelija nähty, et sinne bongailee itsensäpaljastelijaa, jos semmoisista on kiinostunnut, mua ei vähempää vois kiinostaa viuhattelijat edes JÄKÄRLÄSSÄ saatikas muuallakaan.

Tuossa viikon loppuna luin, niin jenkeissä on alettu pitämään nakukävelyitä metsässä, et huh huh ja sil viisiin, touhu rapakon takanakin.

• Pukeli 1

mitä lehdissä lukee.
        Jos siellä rannalla riisuu bikinin yläosan pois, niin äkkiää tulee rantavahti huomauttamaan ja jos ei usko, seriffi tulee kyllä hetkessä paikalle.
        Joten ei ole uskottavaa, että siellä mitään nakukävelyjä sallittaisiin.

• -----

• Pukeli 1

• n.sorsa
        Pukeli 1 kirjoitti:

mitä lehdissä lukee.
        Jos siellä rannalla riisuu bikinin yläosan pois, niin äkkiää tulee rantavahti huomauttamaan ja jos ei usko, seriffi tulee kyllä hetkessä paikalle.
        Joten ei ole uskottavaa, että siellä mitään nakukävelyjä sallittaisiin.

kyllä sakoista sekä nakuna kävelyn ihanuudesta metsässä, mutta minä en jaksa etsii kirjoitusta, koska menen nyt nukkumaan, eikä nudismi kiinosta todellakaan minua, saatika itseensäpaljastajat yhäkään edes meidän kaupunginosassa. Aamulla aikaiste ylös, öitä.

• i h a n a

• hah hah haaa
        Pukeli 1 kirjoitti:

Oli siinä häntien huisketta.
        Eikö akankanto olisi riittänyt suomalaisia mainostamaan?

Sulla se on hauskat jutut.

Yksi hyvärintainen palstalainen yläosattomissa - vaikka sinä --salaa ukoltasi .. olisi poistanut (ehkä) hännät huiskumasta.;)))))))))))

Ehkä oliskin ollu seiväskarnevaalit - sä ku oot niiiiiiiiiiiiiiin hurmaava ja täydellinen niiku umalehtinenki mielestään.

• Pukeli 1
        hah hah haaa kirjoitti:

Sulla se on hauskat jutut.

Yksi hyvärintainen palstalainen yläosattomissa - vaikka sinä --salaa ukoltasi .. olisi poistanut (ehkä) hännät huiskumasta.;)))))))))))

Ehkä oliskin ollu seiväskarnevaalit - sä ku oot niiiiiiiiiiiiiiin hurmaava ja täydellinen niiku umalehtinenki mielestään.

ohrasesti, kun nyt vasta huomasin, että minun olisi pitänyt ottaa osaa suureen suruusi, siitähän tuo äänenpaino nyt taas kiikastaa.

Otan osaa, olen hengessä mukana.

• hah hah.........
        Pukeli 1 kirjoitti:

ohrasesti, kun nyt vasta huomasin, että minun olisi pitänyt ottaa osaa suureen suruusi, siitähän tuo äänenpaino nyt taas kiikastaa.

Otan osaa, olen hengessä mukana.

Ei meillä kyllä ole minkäänlaista surua ollut vähään aikaan - tulevastahan emme vielä tiedä--mutta ei tällä tietämällä.

Mutta,silti suosittelen, että menet ens vuonna sinne huiskuhäntien reitin varrellle yläosattomissa, jospas siitä sitten tuliskin batongien boogie!

• Pukeli 1
        hah hah......... kirjoitti:

Ei meillä kyllä ole minkäänlaista surua ollut vähään aikaan - tulevastahan emme vielä tiedä--mutta ei tällä tietämällä.

Mutta,silti suosittelen, että menet ens vuonna sinne huiskuhäntien reitin varrellle yläosattomissa, jospas siitä sitten tuliskin batongien boogie!

että olen liian vanha eukko seisoskelemaan sinne tienvarteen.....vaan eipä silti.....heh.

• mitä "moraalikeskustelua

tuollainen uutinen tällä palstalla aiheuttaa!

Kuinkahan pitkä aika meneekään ennenkuin joku Suomessa toimiva uimahalli moisen estottomuuden altaillensa suo? Tai toteutuneeko koskaan?

Miten naisten paljaat yläosat saavatkin aikaan niin suurta kohua?

Naisten rinnat ovat tarkoitetut ihmiskunnan jälkeläisten miesten jalkojen välissä olevan elimen aikaansaamien jälkeläisten alkuaikojen ruokintaan -selvä ihmiskunnan alkeellisempaan viettiin -selviytymiseen.

Tuo vietti on ihmisissä edelleen teidostamattaankin. Ihminen on luonut normit ja käyttäytymissäännöt, jotka määrittelevät miten on soveliasta näyttää olennaiset osat ihmiskunnan selviytymiseen.

Nyky-yhteiskunta monilta osin keskittyy turhan paljon naisten seksualisuuden esille tuomiseen.
      Mihin on jääneet miehet ja heidän VAIKUTUKSENSA sekä osansa siihen, "mitä on soveliasta ja mitä ei yleisellä paikalla esitellä"-keskusteluissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      132
      2782
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2227
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1783
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1318
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1270
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      130