hänelle.
Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä, joku tilanne, mitä tapahtui tai jotain.
Itse mokasin, Menetin jotain jota kadun loppuikäni.
Toivottavasti te löydätte toisenne.
https://www.youtube.com/watch?v=FFZABOIPzM8&list=RDFFZABOIPzM8&index=1
❤️
Viesti jonka haluaisit lähettää...
8
189
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kerro sitten itse myös, oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00002UUSI
Nainen. ap
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nainen. ap
Mitä tapahtui ?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä tapahtui ?
En tajunnut suoraa viestiä. En tiennyt miten vastata. Ymmärsin että olisi halunnut tavata,
Hänelle miehelle ❤️🔥
- Anonyymi00004UUSI
sama juttu, minäkin mokasin harkitsemattomalla teolla, jota kadun lopun elämääni, ei ollut fyysinen teko. Molemmilla 50 penniset, joissa syntymävuotemme, jotka ovat samat😁
m -> n - Anonyymi00005UUSI
Pyydät muita antamaan tunnisteen joita kukaan muu ei tiedä kuin vain asianosaiset, mikä viestissäsi oli oma tunnisteesi kaivatullesi koska itse en sitä erota, ellet tarkoita youtube-linkkiäisi ?
- Anonyymi00007UUSI
Kaivattuni tuskin on palstalla. Toivon että vinkkienne perusteella edes te saisitte yhteyttä kaivattuihinne.
Onko siinä jotain pahaa?
apn - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaivattuni tuskin on palstalla. Toivon että vinkkienne perusteella edes te saisitte yhteyttä kaivattuihinne.
Onko siinä jotain pahaa?
apnEi toki, toivon myös että saat yhteytesi omaan kaivattuusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 116875
- 61810
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56584Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534