Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
Vastaukset 58
- Anonyymi00005
Olet tosi nätti.
- Anonyymi00014
En usko sinua.
- Anonyymi00006
Mistä niin päättelet, ettet olisi onnistunut?
- Anonyymi00013
No kun ei se mies halua minua.
- Anonyymi00036
Anonyymi00013 kirjoitti:
No kun ei se mies halua minua.
Petri?
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Petri?
En tunne ketään Petriä.
- Anonyymi00008
Jaahas...
- Anonyymi00009
Pää pystyyn pekkamarjatta oikein hyvältä näytät
- Anonyymi00010
Hyppää kekkeruusi kaivoon.
- Anonyymi00011
Samaa tasoa kun Terminaattori yrittää hymyillä.
Kyllä se porsaskin kaunistuu saparolla - Anonyymi00012
Hän voi näyttää ihan miltä näyttää. Toki kiva jos minua varten haluttaisiin panostaa, koska minäkin haluan tehdä niin, mutta se ei ole missään nimessä pakollista.
- Anonyymi00015
Minä itse haluan tehdä niin.
- Anonyymi00016
Oot aina kaunis. Voit laittaa uutta materiaalia. Niitä on kiva katsoa.
- Anonyymi00017
No miksi sinä et halua nähdä ihan oikeasti?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No miksi sinä et halua nähdä ihan oikeasti?
Haluanpas. Miksi luulet etten halua? Odotan meidän seuraava tapaamistamme. Minähän olen laittanut kutsun sinulle että tavattaisiin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Haluanpas. Miksi luulet etten halua? Odotan meidän seuraava tapaamistamme. Minähän olen laittanut kutsun sinulle että tavattaisiin.
Ei ole tullut mitään kutsua.🥺
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ole tullut mitään kutsua.🥺
Voisit laittaa uutta juttua 🟢. Voin laittaa sitte sulle kanssa takaisin. Se voisi olla kutsuni.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voisit laittaa uutta juttua 🟢. Voin laittaa sitte sulle kanssa takaisin. Se voisi olla kutsuni.
En tiedä mitä laittaisin. En uskalla kokeilla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
En tiedä mitä laittaisin. En uskalla kokeilla.
Oonko muka niin pelottava? Aina pitänyt susta huolta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oonko muka niin pelottava? Aina pitänyt susta huolta.
Minua pelottaa, että olen itse liian päällekäyvä sinua kohtaan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minua pelottaa, että olen itse liian päällekäyvä sinua kohtaan.
Turhaan pelkäät tuollaista. Sehän on selvää että haluan sua. Oon odottanu sitä kauan jo.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Turhaan pelkäät tuollaista. Sehän on selvää että haluan sua. Oon odottanu sitä kauan jo.
No ei se kyllä ole selvää... Ainakaan minulle.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
No ei se kyllä ole selvää... Ainakaan minulle.
Miksi ei ole? Oon stalkannu sua ja kirjoitellu tänne. Aika selvästikin. Irl en oikeastaan en varmaan ole näyttänyt niin selvästi. Siksi ehdotinkin tuota 🟢
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi ei ole? Oon stalkannu sua ja kirjoitellu tänne. Aika selvästikin. Irl en oikeastaan en varmaan ole näyttänyt niin selvästi. Siksi ehdotinkin tuota 🟢
En kyllä ole huomannut mitään stalkkaamista ja kirjoittelua.
Enkä muutenkaan ole huomannut mitään merkkejä, vaikka itse olenkin aina sinussa roikkunut. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
En kyllä ole huomannut mitään stalkkaamista ja kirjoittelua.
Enkä muutenkaan ole huomannut mitään merkkejä, vaikka itse olenkin aina sinussa roikkunut.Oon aika varma että ollaan ainakin kerran keskusteltu täällä. Miten toi sun roikkuminen näkyy?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oon aika varma että ollaan ainakin kerran keskusteltu täällä. Miten toi sun roikkuminen näkyy?
En osaa sanoa, en muista kyllä.
Ja sinä kyllä tietäisit miten se näkyy. - Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
En osaa sanoa, en muista kyllä.
Ja sinä kyllä tietäisit miten se näkyy.En kyllä keksi mitenkään että roikut tai sitten en osaa lukea tilannetta. Anna joku esimerkki missö oletat että olet roikkunut.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
En kyllä keksi mitenkään että roikut tai sitten en osaa lukea tilannetta. Anna joku esimerkki missö oletat että olet roikkunut.
Sinä et taida olla hän. Koska kyllä sinä tietäisit mitä tarkoitan.
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sinä et taida olla hän. Koska kyllä sinä tietäisit mitä tarkoitan.
Luulen samaa. Etitkö T-miestä?
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Luulen samaa. Etitkö T-miestä?
En valitettavasti.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
En valitettavasti.
😥. Kerrankin tulee sentään selvyys.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
😥. Kerrankin tulee sentään selvyys.
Eihän yhden palstaviestin varaan kannata tuudittautua.
- Anonyymi00019
Sullahan on jo mies.
- Anonyymi00023
No ei kyllä ole.
- Anonyymi00048
Juoruja kannattaakin uskoa.
- Anonyymi00020
Enpä yritä. Aloittaja esittää.
- Anonyymi00022
Minun tapauksessani kauneus ei auta. Olen vaan liian arka mihinkään. Arkailen kaikkea ja kaikkia. Arkuudesta saa kyllä vain haukkuja yleensä. Ihmiset eivät tykkää toisista ihmisistä usein. Ei ymmärretä, että arkuus on jo itsessään rangaistus arkuudesta. Kun siinä menettää paljon asioita. Pitää vielä haukkua ja pilkata sen lisäksi.
- Anonyymi00031
olette rumia akkoja jokanen ketään en ois laittanu haha🤣 takaillut ei oikein nappaa
- Anonyymi00035
Juu et jos et osaa itsessäsi muuhun vaikuttaa kuin ulkonäköön
- Anonyymi00037
Hän ei pidä itseään rumana
- Anonyymi00040
Enhän minä niin ole sanonutkaan.
- Anonyymi00050
Se näissä naisvihaisissa teksteissä onkin. Epävarmoja ihmisiä ketuttaa jos joku on tyytyväinen itseensä....
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Se näissä naisvihaisissa teksteissä onkin. Epävarmoja ihmisiä ketuttaa jos joku on tyytyväinen itseensä....
No tämäpä se!! Tosin tuo ap:n aloitus on ihan vedätystä ihan perus sellasta taas.🤭
- Anonyymi00038
älä aliarvioi itseäsi 💪
on myös niin, että kaikkeen ulkomuodossaan ilman kirurgisia toimenpiteitä ei voi vaikuttaa- Anonyymi00042
Jep. Sinä olet just hyvä. Jos ei jotakuta miellytä, sekään ei ole maailmanloppu. On aina ihmisiä, jotka haluaa ilkeillä ja pilkata, mutta suurin osa ei ole sellaisia.
- Anonyymi00045
ei multa tämmönen pska -j sivusta
- Anonyymi00051
Olet onnistunut. Mies sivusta.
- Anonyymi00052
Onneks en ikinä nää kaivattuani niin ei tarvii näyttää kauniille.
- Anonyymi00053
Näyttää kauniilta itseään varten.
- Anonyymi00054
Olet kaunis mies. Jumaloin sinua. Kuin hänelle
- Anonyymi00055
Se on: mutta siinä en taida onnistua eikä mutta en taida onnistua siinä.
- Anonyymi00056
Näyttää aina hyvälle, kyllä totta tosiaan.
- Anonyymi00057
En minäkään mikään prinssi uljas, mutta toivoisin voivani olla. Tiedän, että ansaitset olla onnellinen. Että ansaitset jonkun… paremman, mutta olen itsekäs. Tuo oma sekaisuutesi saa minut järjestymään uudella tavalla. Olet kauneinta mitä voin ajatella.
- Anonyymi00058
Alan viihtymään itsenäni, se vetää puoleensa myös epämieluisaa ja vanhojen ihmisten huomiota. En ota vanhaa ja lihavaa.
- Anonyymi00059
Aloitus ei vaikuta naisen tekemältä. Mitä joku mies saa näistä pikkukertomuksista, joissa käy keskustelua itsensä kanssa muutaman anonyymin kompatessa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568