Käyttänyt maksullista naista?
Vastaukset 135
- Anonyymi00001
joo
- Anonyymi00037
En ole, enkä tule koskaan käyttämäänkään. Pärjään hyvin ilmankin, jollen löydä sitä oikeaa itselleni. M60+
- Anonyymi00053
Anonyymi00037 kirjoitti:
En ole, enkä tule koskaan käyttämäänkään. Pärjään hyvin ilmankin, jollen löydä sitä oikeaa itselleni. M60
Kaipaan naista, jolle koen olevani merkityksellinen ja tärkeä. Siinä on sitä jotain, muulla ei niin väliä.
- Anonyymi00002
Hän käyttää.
- Anonyymi00003
Rahalla saa ja hevosella pääsee :)
- Anonyymi00004
Hai sie mannee :)
- Anonyymi00005
Aikamoinen luuseri pitää olla.
- Anonyymi00009
Mitä luuseria siinä on? Kauniiden naisten palveluita. Mielummin maksaisin 150 -200 e / 30 min kun tuhlaisin saman rahan baariin jossa vikittelisin pubiruusuja joilta heruu vaan pskaa niskaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä luuseria siinä on? Kauniiden naisten palveluita. Mielummin maksaisin 150 -200 e / 30 min kun tuhlaisin saman rahan baariin jossa vikittelisin pubiruusuja joilta heruu vaan pskaa niskaan.
Ai huoratko?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etpä ole oikeita naisia tavannut.
- Anonyymi00016
Onnittelut.
- Anonyymi00019
Ihmiskaupan kannattaja.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihmiskaupan kannattaja.
En mieti semmosia
- Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etpä ole oikeita naisia tavannut.
Olen tapaillut vain crack hu*ri@ :)
- Anonyymi00073
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen tapaillut vain crack hu*ri@ :)
Koskas viimeksi olet ollut testeissä? Hiv hepatiitti kuppa syfillis ontelosyylä herpes aids mitä näitä on
- Anonyymi00078
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt kyllä puhut omiasi. Ei kukaan nainen anna itseään 200-300 eur/ 30 min. Huh, huh. Eiköhän siihen saa laittaa nollan lisää perään. Mikäli tuo hinta olisi totta, niin todella sikamaista, toisen varattomuuden hyväksi käyttöä. Mitäs, jos tyttäresi antaisi vastaavasta summasta sujojaan ällöttövälle vanhalle gubbelle?
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Nyt kyllä puhut omiasi. Ei kukaan nainen anna itseään 200-300 eur/ 30 min. Huh, huh. Eiköhän siihen saa laittaa nollan lisää perään. Mikäli tuo hinta olisi totta, niin todella sikamaista, toisen varattomuuden hyväksi käyttöä. Mitäs, jos tyttäresi antaisi vastaavasta summasta sujojaan ällöttövälle vanhalle gubbelle?
Nuoret pimatsut antaa 50 eurolla ja saa sileää vanhakin lertsa...
- Anonyymi00006
Ooon iteasiassa en o koskaan seurustellu vaan käyttäny maksullisia tosin en nyt älyttömästu
- Anonyymi00007
Suomessa, viross ja parissa muussa maassa
- Anonyymi00074
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niijoo. Olit siellä villisika metsällä? Espoon kartanolla. Hirvimetsältä tuli myös kysely. Vasa on syntynyt mutta isästä ei ole tietoa
- Anonyymi00075
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vai mallorkan pyöräily retkellä? Ainiin. Mutta sähän olitkin kipeenä koko reisun. Pyöräily unohtu.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Vai mallorkan pyöräily retkellä? Ainiin. Mutta sähän olitkin kipeenä koko reisun. Pyöräily unohtu.
Olit niin kuumeessa ettet voinu vastata edes puhelimeen. Tarkoitatko näitä reisuja. Aässss mies?
- Anonyymi00081
Anonyymi00007 kirjoitti:
Luuletko olevasi kova jätkä?
- Anonyymi00008
En. Ter. J
- Anonyymi00011
vttu näitä kysymyksiä ja samoin teille vastaajille.
- Anonyymi00012
Eihän näitä tarvi lukea
- Anonyymi00014
Olen. kivointa oli nuolla 22v pi llu a
- Anonyymi00020
Eivät huo rat yleensä anna suudella tai nuolla. Ollut joku huolimaton.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eivät huo rat yleensä anna suudella tai nuolla. Ollut joku huolimaton.
No eipä ollukaan ns varsinainen alan ihminen. Teki sen hetken mielijohteesta samoin kuin minä
Jäisinkö murehtimaan, että saan jonkun taudon vai että hyödynnänkö unelmatarjouksen. Ei tarvinnu miettiä kahta kertaa
Ja ekstrana vielä, eipä tullu mitään tautejakaan - Anonyymi00064
Jäikö tekohampaat huulten väliin?
- Anonyymi00023
Eiköhän niitä ällötä rumat ukot.
- Anonyymi00025
Jep nää äijät luulee itsestään liikoja. Rahalla saa.
- Anonyymi00026
Ammattitaitoa on hymyillä ja kehua miestä. Tulee toistekin. Oikeastihan huo rat on yleensä naisten kanssa suhteessa. Eli toki ällöttää. Mutta hymy ei hyydy.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ammattitaitoa on hymyillä ja kehua miestä. Tulee toistekin. Oikeastihan huo rat on yleensä naisten kanssa suhteessa. Eli toki ällöttää. Mutta hymy ei hyydy.
Tapasin 17 kertaa samaa maksullista. Ja ite asiassa parilla viimesellä kerralla sain ilmatteeksi sitten
Nää tämmöset on kateellisten ja katkeroiden vikinää
Se on voi voi, jos siellä kotinurkassa hakkaa tattia, eikä muuta tee kun itkee maailman kurjuutta - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tapasin 17 kertaa samaa maksullista. Ja ite asiassa parilla viimesellä kerralla sain ilmatteeksi sitten
Se on voi voi, jos siellä kotinurkassa hakkaa tattia, eikä muuta tee kun itkee maailman kurjuuttaTotta kai vakiasiakkaat on parasta tuloa. Saavat joskus alennusta ja ilmatteksikin. Bisnes on bisnestä.
- Anonyymi00077
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se on voi voi, jos siellä kotinurkassa hakkaa tattia, eikä muuta tee kun itkee maailman kurjuuttaPuhuu peruna nenä😂😂😂
- Anonyymi00032
Red flag on jos huorat kelpaa.
- Anonyymi00034
Ei välttämättä.
Kaikki ei halua parisuhdetta, tunneleikkejä tai perhettä
Joskus maksullisia ei muuten tavata edes intiimin merkeissä. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei välttämättä.
Joskus maksullisia ei muuten tavata edes intiimin merkeissä.Sana tunneleikki kertoo kaiken kirjoittajasta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sana tunneleikki kertoo kaiken kirjoittajasta.
Se on juuri sitä
Minä en draamaile. Draamakuningatraret ei minun elämää sekota.
Määrittelen oman elämäni just silleen miten haluan.
En kaipaa siihen perhettä tai suhdekuvioita - Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei välttämättä.
Joskus maksullisia ei muuten tavata edes intiimin merkeissä.No on.
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se on juuri sitä
Minä en draamaile. Draamakuningatraret ei minun elämää sekota.
Määrittelen oman elämäni just silleen miten haluan.
En kaipaa siihen perhettä tai suhdekuvioitaMitä h* lvettiä teet tällä s24 tunneosion Ikävä- palstalla? Alahan jo kipittää sinne huo rien luo. Ne ei ole täällä sua ikävöimässä. Ne ikävöi sun rahoja omissa "toimipisteissään".
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitä h* lvettiä teet tällä s24 tunneosion Ikävä- palstalla? Alahan jo kipittää sinne huo rien luo. Ne ei ole täällä sua ikävöimässä. Ne ikävöi sun rahoja omissa "toimipisteissään".
Jo näkyy ottavan koville ja pistävän kateeksi, 😄😄
Kyllä ne näissä älypuhelimissa ne kontaktit nykypäivänä on, vai missä savimajassa perähikiällä elät - Anonyymi00061
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jo näkyy ottavan koville ja pistävän kateeksi, 😄😄
Kyllä ne näissä älypuhelimissa ne kontaktit nykypäivänä on, vai missä savimajassa perähikiällä elätTarkoitin "toimipisteellä" juuri muita nettisivuja, bimbo. Siksi lainausmerkit. Kysyin, että mitä teet ikävä- palstalla, jos tunteet ei kiinnosta? Kuvitteletko, että huo rat kirjoittelee täällä?
Mistäköhän naisena voisin olla kateellinen maksullisia käyttämään joutuvalle miehelle? Jos olisin kateellinen, toki maksaisin itsekin seksistä. Ei kiinnosta maksullinen seksi. Saan ihan ilmaiseksi seksiä tunteiden kera.
- Anonyymi00040
Ja kohtahan maailma muuttuu lisäää. Yhdysvalloissa buumi on jo alkanut. Tekoäly sek sibotit on tulevaisuuden juttu.
Se iskee kiilaa naisammattilaistenkin työhön. Ne AI-naiset on todella kauniita ja aidonoloisia. Myös itse AI kehittyy jatkuvasti
Heti kun mulla on varaa, hankin tuollaisen.
Nyt hinnat on "mukavasti" vielä 100 000$, mutta ne halpenee kyllä... - Anonyymi00041
Minä kaipaan tosirakkauden hellyyttä. Semmoista että nainen on aivan onnessaan kun pääsee halaamaan minua ja pussaamaan ja olemaan kanssani. Ei semmoista saa mistään maksamalla. Jos haluaa sokerilimun, niin sokeriton ei siihen auta.
- Anonyymi00043
Minä en kaipaa tuollasta
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minä en kaipaa tuollasta
Hän on hyvä mies.
- Anonyymi00107
Mutta ajatteletko koskaan muita kuin itseäsi ja mitä odotat naisilta?
- Anonyymi00117
Anonyymi00107 kirjoitti:
Mutta ajatteletko koskaan muita kuin itseäsi ja mitä odotat naisilta?
En ole mikään maailman mestari muiden ajattelussa. En odota naisilta mitään. Tiedän että naisten asiat ei kuulu minulle ja että minulla ei ole vaihtoehtoja naisissa. Yhden omaksi alan jos hän rakastaa minua paljon ja haluaa olla vaimoni.
- Anonyymi00045
Kaupan täti ottaa aina maksun jotta saan elintarvikkeet ulos.
- Anonyymi00047
tuli mieleen ylä aste ajoilta nämä laulut kohdennettuna minulle MIKÄ SIINÄ ON KUN KAKKATTAA AAMULLA JA ILLALLAKIN KAKKATTAA TÖISSÄ JA KOTONAKIN KAKKATTAAAA NÄYTÄT MUUTEN MIEHELTÄÄÄÄ
- Anonyymi00048
MÄÄÄÄÄ VTTU TAPAN SUT BYÄÄ
- Anonyymi00049
Ei ole tullut käytyä eikä varmasti jatkossakaan ole tarvetta.
- Anonyymi00050
mikä siinä on kun kakkattaa asmulls ja illalla töissä ja kotona ja jokapaikassa hmmmmmhmmmmm sitä oli yläaste lukio
- Anonyymi00051
Ex-vaimo vei puolet omaisuudestani. Lasketaanko se?
- Anonyymi00052
XDD
- Anonyymi00095
Niin vai veikö omansa 😅
- Anonyymi00054
Monilla naisilla on kateus ja viha naisprostituoituja kohtaan
Osalla miehistäkin
Sen huomaa ihan mutuheitoista "h uorat on rumia vanhoja"
Se on kyllä 99% juuri päinvastoin.
Useilla on myös muu ammatti. Osa tekee sitä sivuhommana. Sieltä löytyy hoitajaa, opettajaa, siivoojaa .. Jopa viranomaistaustan omaavia.
Moni voi yllättyä. Ei ole aina niin, että sitä tehdäään koska on "pakko". Osa tekee sitä koska haluaa.- Anonyymi00055
Haluaa harrastaa seksiä rahasta?
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Vaikea tietää jokaikisen yksilön pään sisältöä
Nuorempi ikä liittyy ehkä kokeilunhaluun. Mutta 30-40v iässä tuskin enää siitäkään on kyse - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Vaikea tietää jokaikisen yksilön pään sisältöä
Nuorempi ikä liittyy ehkä kokeilunhaluun. Mutta 30-40v iässä tuskin enää siitäkään on kyseEivät taida muuta osata.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Eivät taida muuta osata.
Helppoa rahaa. Tyhmiä naisia.
- Anonyymi00063
Ei se kunniallinen ammatti ehkä ole ja voiko sitä edes rinnastaa ammattiin, mutta
Mutta yksi ilmiö tässä on, mihin minä suhtaudun nykyisin eri tavoin.
Minä olin kova tuomitsemaan prostit suoralta kädeltä aiemmin.
Mutta kyllähän on niin, että he on tavallisia ihmisiä kuten kuka tahansa
Jos siihen ei liity ihmiskauppaa, rikollisuutta, tms. Niin ei se ole minulta pois, jos se on jolle kulle tärkeä juttu
Ajattelen aihetta huomattavasti positiivisemmin nykyään - Anonyymi00067
Anonyymi00059 kirjoitti:
Helppoa rahaa. Tyhmiä naisia.
Tuskin ovat. Kuten sanoinkin niin, siellä on hoitajia, opettajia jopa viranomaisia, jotka sivubisneksenään tekee tuollasta. Eikä siinä se rahakaan kaikille ole se päämotiivi. Joillekin se tuntuu olevan se action itsessään
On varmaan seassa niitä tyhmiäkin, mitä sillä sittten tarkotettaneenkaan. Mutta, kirjo on laaja.. Tuohon mahtuu niin monentyyppisiä ihmisiä - Anonyymi00071
Tämä on miesten oudoimpia luuloja. Ei naiset yleensä vihaa saati kadehdi( what?!) huo ria. Ei heillä ole niitä vastaan mitään. Heitä oksettaa ne miehet, jotka maksaa tunteettomasta seksistä. Ajatus seksistä ilman tunteita on suurimmalle osalle naisista vastenmielinen ajatus. Nainen nauttii seksistä eniten, kun hänellä on tunteita miestä kohtaan. Huo ria kohtaan nainen saattaa tuntea sääliä: Kuinka ällöttävää voi olla harrastaa s* ksiä miehen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään. Vieläpä jos mies on jotenkin vastenmielinen. Mitä tunteettomat miehet usein on. Ja tunnen kyllä henkilökohtaisesti joitakin keksityöläisiä. Heitä on monennäköisiä ja -luonteisia. Mutta sanovat tuota samaa: rahat pois ällötysukoilta ja sen jälkeen oman kullan kainaloon.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tämä on miesten oudoimpia luuloja. Ei naiset yleensä vihaa saati kadehdi( what?!) huo ria. Ei heillä ole niitä vastaan mitään. Heitä oksettaa ne miehet, jotka maksaa tunteettomasta seksistä. Ajatus seksistä ilman tunteita on suurimmalle osalle naisista vastenmielinen ajatus. Nainen nauttii seksistä eniten, kun hänellä on tunteita miestä kohtaan. Huo ria kohtaan nainen saattaa tuntea sääliä: Kuinka ällöttävää voi olla harrastaa s* ksiä miehen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään. Vieläpä jos mies on jotenkin vastenmielinen. Mitä tunteettomat miehet usein on. Ja tunnen kyllä henkilökohtaisesti joitakin keksityöläisiä. Heitä on monennäköisiä ja -luonteisia. Mutta sanovat tuota samaa: rahat pois ällötysukoilta ja sen jälkeen oman kullan kainaloon.
Kaikki sitä työtä tekevät ei seurustele.
Tämänkin olen oppinut. On moniakin yksineläjiä. Ja itse asiassa aika samantyyppinen elämäntapa kuin vaikkapa itsellä. - Anonyymi00079
Anonyymi00071 kirjoitti:
Noi on ihan omia heittojasi ja arvellujasi sitten
Samalla, tuossa rivien välistä oletat hirveästi kaikenmoista. Oletat minutkin "ällötys" tyypiksi siihen niopuun, jossa vertuutteket miehiä kokonsisuutena, millaisia on "ne" miehet.
Ja tuo kys. mieskuvasi on ilmeisesti sinun mielessä ylipainoinen keski-ikäinen juoppo tms.
Esim. Mulla on työpaikka, korkeakoulutus, en ole vielä 40v täyttänyt. Alkoholiin en ole vielä tähän ikään mennessä koskenut. Harrastan liikuntaa, olen aina ollut pikemmin laiha, kuin lihava jne.
Se asenne ja olettelu mikä sulla rivienvälistä kumpuaa on hyvin vastenmielistä. Ja eikä herätä kyllä intoa keskustella yhtään mistään.
Ihan jo tämän nähdyn pohjalta voin todeta siis, että aiheesta on turha meidän ainakaan jatkaa tämän enempää. Ja muuta lisättävää mulla ei enää tähän ole. - Anonyymi00084
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kaikki sitä työtä tekevät ei seurustele.
Tämänkin olen oppinut. On moniakin yksineläjiä. Ja itse asiassa aika samantyyppinen elämäntapa kuin vaikkapa itsellä.Harvoinpa sitä kukaan haluaa ehdoin tahdoin huo ran kanssa suhteeseen. Ja harvoinpa myöskään naiset s*ksiä ostavan miehen kanssa yhteen. Joten tavallaan sovitte yhteen. Kannattaisi varmaan seukata sunkin huo ran kanssa, jos suhdetta vanhoilla päivillä alat kuitenkin kaipaamaan.
- Anonyymi00086
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sitten kannattaisi ottaa kunnon korvaus, mikäli siitä nauttii. 5000 eur kerta kuulostaisi, jo kohtuu korvaukselta, mutta vain jos oikeasti haluaa itseään jaella.
- Anonyymi00087
Anonyymi00084 kirjoitti:
Harvoinpa sitä kukaan haluaa ehdoin tahdoin huo ran kanssa suhteeseen. Ja harvoinpa myöskään naiset s*ksiä ostavan miehen kanssa yhteen. Joten tavallaan sovitte yhteen. Kannattaisi varmaan seukata sunkin huo ran kanssa, jos suhdetta vanhoilla päivillä alat kuitenkin kaipaamaan.
No onhan niitä kaikkia fwb ja cuckold pareja ja ties mitä, mutta se taitaisi tuoda juuri sitä draamaa liikaa nolemmille.
Toki...... En sano koskaan ei koskaan.
Mistäs minusta tietää vaikka noinbtekisin, kuten ehdotat.
Olin nuorena jopa kiihkouskova prostien vihaaja ja, tuomitsin milloin ketäkin ja mitenkin
Mutta kas kummaa nyt 40 kynnyksellä olen pehmennyt ja alkanut ymmärtää toisia eri tavalla.
Tuo heräämiseni alkoi joskus 10v sitten. Tajusin, että mikäpä minä olen ketään tuomitsemaan. Aloin suhtsutua niihin joita, tuomitsin uteliaasti ja suvaitdevammin.
Sitä edes yrittää olla joks päivä parempi versio itsestän. Sehän on ihmisen elinikäisen kasvun koko idea. - Anonyymi00093
Anonyymi00079 kirjoitti:
Noi on ihan omia heittojasi ja arvellujasi sitten
Samalla, tuossa rivien välistä oletat hirveästi kaikenmoista. Oletat minutkin "ällötys" tyypiksi siihen niopuun, jossa vertuutteket miehiä kokonsisuutena, millaisia on "ne" miehet.
Ja tuo kys. mieskuvasi on ilmeisesti sinun mielessä ylipainoinen keski-ikäinen juoppo tms.
Esim. Mulla on työpaikka, korkeakoulutus, en ole vielä 40v täyttänyt. Alkoholiin en ole vielä tähän ikään mennessä koskenut. Harrastan liikuntaa, olen aina ollut pikemmin laiha, kuin lihava jne.
Se asenne ja olettelu mikä sulla rivienvälistä kumpuaa on hyvin vastenmielistä. Ja eikä herätä kyllä intoa keskustella yhtään mistään.
Ihan jo tämän nähdyn pohjalta voin todeta siis, että aiheesta on turha meidän ainakaan jatkaa tämän enempää. Ja muuta lisättävää mulla ei enää tähän ole.En olettanut sinusta mitään. Mutta nyt jos mietitään..Veikkaan, että valehtelit tuossa ikäsi. Enkä tarkoittanut ällöttävyydellä ulkoista ällöttävyyttä vaan henkistä. Tunteettomuutta. Arvasin toki, että sinä ajattelit pelkkää pintaa, koska se on itsellesi oleellisin asia ihmisessä. Kiitos samoin, ei kiinnosta minuakaan enää keskustella. Ethän osannut/uskaltanut vastata siihenkään, mitä monta kertaa kysyin: Miksi ikävä-palsta, jos elämäsi on niin kertakaikkisen tyydyttävää?
- Anonyymi00099
Anonyymi00087 kirjoitti:
No onhan niitä kaikkia fwb ja cuckold pareja ja ties mitä, mutta se taitaisi tuoda juuri sitä draamaa liikaa nolemmille.
Toki...... En sano koskaan ei koskaan.
Mistäs minusta tietää vaikka noinbtekisin, kuten ehdotat.
Olin nuorena jopa kiihkouskova prostien vihaaja ja, tuomitsin milloin ketäkin ja mitenkin
Mutta kas kummaa nyt 40 kynnyksellä olen pehmennyt ja alkanut ymmärtää toisia eri tavalla.
Tuo heräämiseni alkoi joskus 10v sitten. Tajusin, että mikäpä minä olen ketään tuomitsemaan. Aloin suhtsutua niihin joita, tuomitsin uteliaasti ja suvaitdevammin.
Sitä edes yrittää olla joks päivä parempi versio itsestän. Sehän on ihmisen elinikäisen kasvun koko idea.Onnea yritykseen. Sulla riittää kehittymistä vielä. Ei taida elinvuodet riittää tuolla tahdilla.
- Anonyymi00108
Minä olen nainen ja sydän itkee sitä että joku nainen joutuu myydä itseään miehile. Miksi kukaan nainen kadehtisi? Aivan epälooginen ajatus. Kuka vain nainen voisi halutessaan tehdä saman mutta tiedät varsin hyvin että käytät hyväksesi naisten hädänalaista tilannetta.
Elättävät lapsia tai sukua tai jotain miestä joka pakottaa, myymällä itseään. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 - Anonyymi00109
Anonyymi00071 kirjoitti:
Hyvä kirjoitus.
Nainen sivusta - Anonyymi00133UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
"Ajatus seksistä ilman tunteita on suurimmalle osalle naisista vastenmielinen ajatus. Nainen nauttii seksistä eniten, kun hänellä on tunteita miestä kohtaan"
Sinä siis projisoit omia käsityksiäsi muihin naisiin.
Selitäpä tämä outo ilmiö:
Sinkkuna tietenkin yritin saada aikaan treffit naisen kanssa.
Sinkkunaisista moni torjui yritykseni samantien.
Mutta: varatuista naisista moni suostui.
varatuista naisista moni jopa halusi kanssani seksiä - eivät kuitenkaan olleet aikeissa jättää nykyistä kumppaniaan - joten jäi yhteen kertaan.
Mutta: miksi sinkkunaiselle EI kelpaa, mutta varatulle naiselle kyllä kelpaa?
Jos kerran varattu nainen ei aio jättää nykyistä kumppaniaan - silloi varattu nainen tietää jo etukäteen, että kyseessä on nimenomaan se "tunteeton seksi" jota väität naisten pitävän vastenmielisenä - ehkä osa naisista pitääkin, mutta eivät kaikki.
Oma teoriani: Nämä naiset seurustelevat tai ovat av(i)oliitossa miehen kanssa, joka on huono sängyssä - mutta jolla on muita etuja, kuten esim. ovat hyvätuloisia ja/tai varakkaita - ehkä myös komeita (että voi tehdä tyttökaverit kateelliseksi).
Nämä naiset eivät halua luopua eduista (eli taloudellisesti hyvässä asemassa olevasta poikaystävästä, joka saattaa olla jopa komea) - mutta koska tuo poikaystävä on huono sängyssä (eli ajattelee seksissä vain omaa nautintoaan - naisen nautinto ei heitä juurikaan kiinnosta), sitten nainen pyrkii etsimään nautinnollista seksiä muualta. Koska nainen tietää että on menossa treffeille sinkkumiehen kanssa joka etsii tyttöystävää - niin nainen arvaa: sinkkumies tarjoaa naiselle parasta seksiä, koska toivoo, että se johtaisi siihen, että nainen rakastuisi - mutta tässä sinkkumies joutuu pettymään: vaikka kohtelisi naista ihanalla tavalla - nainen on laskelmoiva ja siksi nainen pyrkii pitkällä aikavälillä vain taloudellisen edun maksimointiin eikä siksi halua luopua poikaystävästään, vaikka se poikaystävä onkin huono sängyssä.
Nainen siis hakee parempaa seksiä muualta - mutta taloudellisen hyödyn takia roikkuu tiukasti kiinni poikaystävässään.
Mitään muuta syytä en keksi, miksi sinkkunainen torjuu treffiehdotukseni, mutta useampi kuin 1 varattu nainen kyllä suostuu.
Ihme moralisointia: syytätte niitä miehiä, jotka käyttävät prostien palveluita - mutta ette ilmeisesti näe mitään outoa edellä kuvaamieni varattujen naisten käytöksessä: se, että on poikaystävä tai av(i)omies, mutta silti haetaan parempaa seksiä muualta. Eli pidätte pettämistä moraalisesti hyväksyttävänä mutta paheksutte seksiä maksullisen naisen kanssa - mikä logiikka tuossa on?
Jos joku harkitsee seksiä maksullisen naisen kanssa - kehotan katsomaan hinta- / laatusuhdetta (kuten muissakin tuotteissa ja palveluissa kannattaa tehdä).
Ja suomiprostinainen on yleensä siinä hinta- / laatusuhdeasiassa sieltä huonoimmmasta päästä.
Parasta olisi jos voisi päästä onnellisesti naimisiin, mutta se taas ei ole monelle miehelle mahdollista.
Naiset ovat erittäin valikoivia, mutta valikoivat aivan väärin perustein.
Naisten kannattaisi valikoida miehen luonteen ja käytöksen mukaan, mutta juuri niin he EIVÄT tee. Sensijaan nainen valikoi ulkonäön (tämä sisältää myös pituuden) sekä taloudellisen aseman mukaan.
Jos mies on varakas mutta muuten surkea - silloin käy niin että saa kyllä naisen parisuhteeseen, mutta se nainen silti pettää. - Anonyymi00141UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
"Ajatus seksistä ilman tunteita on suurimmalle osalle naisista vastenmielinen ajatus. Nainen nauttii seksistä eniten, kun hänellä on tunteita miestä kohtaan"
Sinä siis projisoit omia käsityksiäsi muihin naisiin.
Selitäpä tämä outo ilmiö:
Sinkkuna tietenkin yritin saada aikaan treffit naisen kanssa.
Sinkkunaisista moni torjui yritykseni samantien.
Mutta: varatuista naisista moni suostui.
varatuista naisista moni jopa halusi kanssani seksiä - eivät kuitenkaan olleet aikeissa jättää nykyistä kumppaniaan - joten jäi yhteen kertaan.
Mutta: miksi sinkkunaiselle EI kelpaa, mutta varatulle naiselle kyllä kelpaa?
Jos kerran varattu nainen ei aio jättää nykyistä kumppaniaan - silloi varattu nainen tietää jo etukäteen, että kyseessä on nimenomaan se "tunteeton seksi" jota väität naisten pitävän vastenmielisenä - ehkä osa naisista pitääkin, mutta eivät kaikki.
Oma teoriani: Nämä naiset seurustelevat tai ovat av(i)oliitossa miehen kanssa, joka on huono sängyssä - mutta jolla on muita etuja, kuten esim. ovat hyvätuloisia ja/tai varakkaita - ehkä myös komeita (että voi tehdä tyttökaverit kateelliseksi).
Nämä naiset eivät halua luopua eduista (eli taloudellisesti hyvässä asemassa olevasta poikaystävästä, joka saattaa olla jopa komea) - mutta koska tuo poikaystävä on huono sängyssä (eli ajattelee seksissä vain omaa nautintoaan - naisen nautinto ei heitä juurikaan kiinnosta), sitten nainen pyrkii etsimään nautinnollista seksiä muualta. Koska nainen tietää että on menossa treffeille sinkkumiehen kanssa joka etsii tyttöystävää - niin nainen arvaa: sinkkumies tarjoaa naiselle parasta seksiä, koska toivoo, että se johtaisi siihen, että nainen rakastuisi - mutta tässä sinkkumies joutuu pettymään: vaikka kohtelisi naista ihanalla tavalla - nainen on laskelmoiva ja siksi nainen pyrkii pitkällä aikavälillä vain taloudellisen edun maksimointiin eikä siksi halua luopua poikaystävästään, vaikka se poikaystävä onkin huono sängyssä.
Nainen siis hakee parempaa seksiä muualta - mutta taloudellisen hyödyn takia roikkuu tiukasti kiinni poikaystävässään.
Mitään muuta syytä en keksi, miksi sinkkunainen torjuu treffiehdotukseni, mutta useampi kuin 1 varattu nainen kyllä suostuu.
Ihme moralisointia: syytätte niitä miehiä, jotka käyttävät prostien palveluita - mutta ette ilmeisesti näe mitään outoa edellä kuvaamieni varattujen naisten käytöksessä: se, että on poikaystävä tai av(i)omies, mutta silti haetaan parempaa seksiä muualta. Eli pidätte pettämistä moraalisesti hyväksyttävänä mutta paheksutte seksiä maksullisen naisen kanssa - mikä logiikka tuossa on?
Jos joku harkitsee seksiä maksullisen naisen kanssa - kehotan katsomaan hinta- / laatusuhdetta (kuten muissakin tuotteissa ja palveluissa kannattaa tehdä).
Ja suomiprostinainen on yleensä siinä hinta- / laatusuhdeasiassa sieltä huonoimmmasta päästä.
Parasta olisi jos voisi päästä onnellisesti naimisiin, mutta se taas ei ole monelle miehelle mahdollista.
Naiset ovat erittäin valikoivia, mutta valikoivat aivan väärin perustein.
Naisten kannattaisi valikoida miehen luonteen ja käytöksen mukaan, mutta juuri niin he EIVÄT tee. Sensijaan nainen valikoi ulkonäön (tämä sisältää myös pituuden) sekä taloudellisen aseman mukaan.
Jos mies on varakas mutta muuten surkea - silloin käy niin että saa kyllä naisen parisuhteeseen, mutta se nainen silti pettää.Varattukin nainen voi rakastua. Vaikka siihen sinkkumieheen tai toiseen varattuun. Jos nainen ei silti halua erota, syitä voi olla muitakin kuin raha. Suhteessa voi olla paljon hyvää, seksikin voi olla hyvää. Silti rakastuminen toiseen on mahdollista. Silloin saattaa haluta "edes seksiä", jos muuta ei ole mahdollista saada. Kuten ketjussa on todettu, naisille seksi ilman tunteita on harvinaista. Ellei kyseessä ole tosiaan prostituoitu.
- Anonyymi00057
En enkä käytä mulla on periaate jos en saa ilmaiseksi pillua osaan olla ilmankin mu niille jotka eivät osaa on se maksullinenkin parempi vaihtoehto kuin raiskaaminen tai lapsen hyväksikäyttö
- Anonyymi00060
Niin sitä pitää.
- Anonyymi00068
Maksullisiahan tavataan myös ei-seksuaalisissa puitteissa
- Anonyymi00069
Kysehän ei ole siitä saako ilmaseksi vai ei. Kyse on siitä mitä oikeasti itse haluaa.
Minä en halua seurustelusuhdetta, en perhettä, en vaimoa, en lapsia.
Mulle on 10/10 kun voin tapailla juuri niitä satunnaisia tai muutamia vakioituneita henkilöitä silloin kun itse parhaaksi sen koen.
Viihdyn yksin ja haluan elää yksin. Inhimilliset tarpeeni puran sitten aina kun haluttaa niin tehdä se vaihtuvien ihmisten kanssa
Huomaa teistä usein sen ahdasmielisyyden. Tehän sitä ekana käytte prostituoitujakin haukkumaan, vaikka ne on ihmisiä kuten kuka tahansa muukin - Anonyymi00088
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kysehän ei ole siitä saako ilmaseksi vai ei. Kyse on siitä mitä oikeasti itse haluaa.
Minä en halua seurustelusuhdetta, en perhettä, en vaimoa, en lapsia.
Mulle on 10/10 kun voin tapailla juuri niitä satunnaisia tai muutamia vakioituneita henkilöitä silloin kun itse parhaaksi sen koen.
Viihdyn yksin ja haluan elää yksin. Inhimilliset tarpeeni puran sitten aina kun haluttaa niin tehdä se vaihtuvien ihmisten kanssa
Huomaa teistä usein sen ahdasmielisyyden. Tehän sitä ekana käytte prostituoitujakin haukkumaan, vaikka ne on ihmisiä kuten kuka tahansa muukinTässä ei kukaan ole haukkunut prostituoituja. Mutta edelleen: mitä ihmettä teet Ikävä-palstalla kirjoittelemassa? Ikävöitkö jotain prostituoitua, joka on kuollut, tai ei huoli sua enää asiakkaaksi?
- Anonyymi00094
Anonyymi00088 kirjoitti:
Tässä ei kukaan ole haukkunut prostituoituja. Mutta edelleen: mitä ihmettä teet Ikävä-palstalla kirjoittelemassa? Ikävöitkö jotain prostituoitua, joka on kuollut, tai ei huoli sua enää asiakkaaksi?
Sehän on taas kokonaan toinen asia, eikä liity aiheeseen millään tavalla.
Tällä palstalla (sekä kaikilla muilla palstoilla, joilla käyn) käyn huvikseni ja lueskelen mitä tyypit kirjottaa ja joskus vastailen jos huvittaa.
Ketään en täällä kaipaatai muuallakaan kaipaa.
Esim. käyn ufot-palstalla tai maailman menoa pslstalla ja saatan kirjoittaa sielläkin muuta kuin siellä pääasiassa kirjoitetaan.
Sanoin jo, että sinun tyyli ja sävy on kautta linjan ollut täällä hyvin negatiivinen ja mustavalkoien. Eikä tästä tai mistään muustakaan aiheesta kannata jatkaa pääasiassa tuon takia. Sanon suoremmin: en halua jatkaa. Ihminen, joka rivien välistä piruilee tahallaan kuin joku teini-ikäinen, kierrän semmiset kaukaa.
Joten minun puoleltani koko aiheen käsittely tai kaikki muu juttelu loppuu tähän kohtaan.
Ketju voi varmasti elää paljon tästäkin eteenpäin, mutta minä lopetan tähän näin.
👋 - Anonyymi00110
Anonyymi00094 kirjoitti:
Sehän on taas kokonaan toinen asia, eikä liity aiheeseen millään tavalla.
Tällä palstalla (sekä kaikilla muilla palstoilla, joilla käyn) käyn huvikseni ja lueskelen mitä tyypit kirjottaa ja joskus vastailen jos huvittaa.
Ketään en täällä kaipaatai muuallakaan kaipaa.
Esim. käyn ufot-palstalla tai maailman menoa pslstalla ja saatan kirjoittaa sielläkin muuta kuin siellä pääasiassa kirjoitetaan.
Sanoin jo, että sinun tyyli ja sävy on kautta linjan ollut täällä hyvin negatiivinen ja mustavalkoien. Eikä tästä tai mistään muustakaan aiheesta kannata jatkaa pääasiassa tuon takia. Sanon suoremmin: en halua jatkaa. Ihminen, joka rivien välistä piruilee tahallaan kuin joku teini-ikäinen, kierrän semmiset kaukaa.
Joten minun puoleltani koko aiheen käsittely tai kaikki muu juttelu loppuu tähän kohtaan.
Ketju voi varmasti elää paljon tästäkin eteenpäin, mutta minä lopetan tähän näin.
👋Oletko psykopaatti? En huimannut keskustelukumppaniaan piruileva. Sinä sen sijaan valehtelet. Tiedät että kukaan nainenkin kadehdi prostituoitua vaan säälii.
Heihin kohdistetaan väkivaltaa miehet kohdistavat heihin väkivaltaa, ja kukaan eilapsestaan toivo.
- Anonyymi00062
En ole. Minä etsin oikeaa naista jota voin rakastaa ja johon voin luottaa. Pitäisi olla pikkusen fiksukin ja huumorintajuinenkin ainakin vähän.
- Anonyymi00085
Ihanaa, että täällä on oikeita, tunteviakin miehiä.❤️😍💕
- Anonyymi00082
Pitää olla vikaa miehessä.
- Anonyymi00091
Kommentti, jolla vedellään mutkia suoriksi ja piirretään mustavalklinen kuva.
Prostituutio tai prost palveluiden käyttö ei tee kenestäkään viallista - Anonyymi00096
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kommentti, jolla vedellään mutkia suoriksi ja piirretään mustavalklinen kuva.
Prostituutio tai prost palveluiden käyttö ei tee kenestäkään viallistaEi, koska palveluiden ostaja on jo hakeutuessaan ostamaan viallinen/puutteellinen. Tunnepuolessa häikkää. Myyjiä se ei välttämättä koske. Heillä on kyse yleensä rahanpuutteesta.
- Anonyymi00083
KYSYMYS KUULUU : MIKSI TE NAISET ANNATTE PILLUA NIILLE MIEHILLE?
HANKKIKAA OMAT RAHAT JA TYÖ- Anonyymi00089
Kuule kun monella alan ihmisistä on sen jutun lisäksi vakityö. Kaikki EI tee sitä rahasta. Sitä tekee sellaisetkin kuin opettajat, hoitajat..... Jopa poliisit. Kyllä.Tällaisenkin yksilön tiedän.
Nämä asiat ei ole mustavalkosia. Tässäkään asiassa. - Anonyymi00097
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kuule kun monella alan ihmisistä on sen jutun lisäksi vakityö. Kaikki EI tee sitä rahasta. Sitä tekee sellaisetkin kuin opettajat, hoitajat..... Jopa poliisit. Kyllä.Tällaisenkin yksilön tiedän.
Nämä asiat ei ole mustavalkosia. Tässäkään asiassa.Ei tässä nyt prostituoituja haukuta, vaikka kuinka haluaisit itsesi heidän puolustajaksi vääntää.
- Anonyymi00098
Naisvaltaisilla aloilla on huonot palkat, ja silloin voi joutua todella pulaan. Joutuu nöyrtymään ja antamaan pyhimmän paikkansa ällöttävälle, vanhalle, potenssiongelmaiselle gubbelle. Ihan pahaa tekee, mutta kyllä karma antaa omansa pervoille esim. potenssiongelmana tai sairautena.
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Naisvaltaisilla aloilla on huonot palkat, ja silloin voi joutua todella pulaan. Joutuu nöyrtymään ja antamaan pyhimmän paikkansa ällöttävälle, vanhalle, potenssiongelmaiselle gubbelle. Ihan pahaa tekee, mutta kyllä karma antaa omansa pervoille esim. potenssiongelmana tai sairautena.
Mä katson netistä semmosta por noa usein, missä 80-viotiaat lihavat rumat miehet panee 18-19-vuotiaita 😏
- Anonyymi00140UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Mä katson netistä semmosta por noa usein, missä 80-viotiaat lihavat rumat miehet panee 18-19-vuotiaita 😏
Ja mä sellaista, että nuori, pyykkilautavatsainen, isokaluinen nuori mies p*nee 60-70v. naisia. Revi siitä😂
Sivusta n.
- Anonyymi00092
Hei, Jeesus on lunastanut tämän maailman. Aamen.
- Anonyymi00100
Kiitos ap tästä ketjusta. Jotenkin mun ikävä haihtui kokonaan tänä iltana. Poistun nyt täältä.
Mukavaa iltaa kaikille.
Nainen- Anonyymi00111
Sama.
Rakkaudellisia ajatuksia maailman naisille joita miehet käyttävät hyväkseen.
Nainen täälläkin sivusta
- Anonyymi00101
joku näkkiLEIVÄN Ja juuaton käyttäkielto ei saa syödä
joku iso takavalo jostaunderbird amerikkalaisten romuttamolta jos on ehjänä iso auton takavalo joku Trunderebirdin takavalo, linssit jäänyt ehjäksi niin hyvä joku hauska valo tehdä.. - Anonyymi00102
Yhden kerran :)
- Anonyymi00103
Täällä on voimakkaasti tuomittu miehet, jotka käyttävät maksullisten naisten palveluita. Mutta miten on silloin, jos nainen käyttää maksullista miestä, onko sillä eroa?
- Anonyymi00104
Tottakai on. Kysy vaikka t-naiselta.
- Anonyymi00112
On sillä eroa koska takana ei ole tuhansien vuosien historiaa jossa pahoinpidellään, tapetaan, heitetään katuojaan, pidetään ja haukutaan ” huoraksi”, raiskataan, jätetään maksamatta, käytetään fyysistä väkivaltaa, ei arvosteta ihmisenä.
Siis nainen ei yleensä ole miehelle fyysinen uhka. Vaara. Mies ei joudu pelätä henkensä puolesta jos joku norminainen ostaisi seksiä. Normaalin kokoinen nainen, 60 kg, vaikkapa. - Anonyymi00114
Ei ole eroa. Eikä kukaan ole väittänytkään niin. Yhtä tunteetonta ihmisen ostamista.
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
On sillä eroa koska takana ei ole tuhansien vuosien historiaa jossa pahoinpidellään, tapetaan, heitetään katuojaan, pidetään ja haukutaan ” huoraksi”, raiskataan, jätetään maksamatta, käytetään fyysistä väkivaltaa, ei arvosteta ihmisenä.
Siis nainen ei yleensä ole miehelle fyysinen uhka. Vaara. Mies ei joudu pelätä henkensä puolesta jos joku norminainen ostaisi seksiä. Normaalin kokoinen nainen, 60 kg, vaikkapa.Ei pidä ulista ja valittaa riskeistä, jos moiseen ryhtyy
- Anonyymi00105
Eikö kaikki naiset ole maksullisia? Rahaa menee naisen kanssa touhuessa. Osta sitä osta tätä mulle synttäriksi, kun jään lomille, kun menen kuntosalille jne. Rahaa on onneksi.
- Anonyymi00113
Ei välttämättä mene yhtään enempää kuin sinkkuna, päinvastoin. Katsokaa millaisen naisen suhteeseenne valitsette. Itselläni on aina ollut kunnia-asia, että on omat rahat, seurustelukumppanilla omat. Lahjoja ostetaan puolin ja toisin. Ja vuokrat, laskut maksetaan puoliksi, jos yhdessä asutaan.
- Anonyymi00115
Eikö miehiin mene rahaa yhtälailla. Joululahjat, nimipäivälahjat, syntymäpäivälahjat, isäinpäivälahjat, ravintolaillalliset jne. Ei miehet ainakaan minulle ole olleet ilmaisia, päin vastoin. Miten miehet näkevät vain sen, mitä he itse antavat. Miesten mielestä vaimo vei puolet omaisuudesta avioerossa, kun ei saanut edes ennen avioliittoa omistamaansa omaisuutta takaisin. Kyllä naiselle kuuluu puolet asunnosta, mikäli hän sen omistaa. Miesten on syytä miettiä vähän tarkemmin mitä teatteria esittää ja vielä tyhmempää on naisen uskoa miestä. Treffeillä käydessäni, mikäli mies puhuu pahaa vaimostaan, väittää vaimon vieneen omaisuutensa tai muuta sellaista, on se hälytysmerkki minulle. Katoan vähin äänin ja ilmoitan syyksi, että rakastan exmiestäni, lause tehoaa aina. Mies ei jää roikkumaan, vaan nielee selityksen.
- Anonyymi00106
Menkää kävelylle ja katsokaa vastaantulevia miehiä.
Monenko kanssa haluaisitte seksiä?🥲😭😭😭
Täytyy olla epäempaattinen ihminen joka ostaa toisen ihmisen.- Anonyymi00123UUSI
18v thaikkutyttö on makein 😋
- Anonyymi00116
Kaikkihan on maksullisia kun oikein katsotaan, naiset ja miehet. Maksajan rooli tulee esiin jollain tavalla kuitennii.
- Anonyymi00118
KAIKKI NAISET ovat maksullisia.
Suomalaiset naiset ovat usein kalliita suhteessa siihen mitä heiltä saa vaihdossa.- Anonyymi00119
Ikävä-palstalla kirjoitat ihmisistä näin.
Kaikki miehet ovat kullankaivajia. Eivät katsoisi naisia päinkään, jos heille lankeaisi parisuhteessa lasten teko huolto ruokahuolto häävalmistelut ym ym eli kaikki työt.
- Anonyymi00120
En oikein oo koskaan välittänyt tän todella pienen maalaispitäjän naisista, joten nuorissa käynti sopii mun kuvioon tosi hyvin. Nyt kun rahatilanne varsinkin antaa mahdollisuuden siihen. Ja ihan suomalaisia nuoria kauniita opiskelijanaisia joista parista tullut ihan vakkari. Käydään "treffeillä", kahviloissa jne ja sitten asiaan ja usein oon jäänyt yöksikin.
- Anonyymi00121UUSI
niin se on toistepäinkin: miehet on maksullisia kun muija hoitaa kodin pyykit lapset lasten kotkotuksen ja vielä antautuu tylsälle miehelle joka häipyy menohinsa juuri kun pitäis vastuuta jakaa ainakin toistaiseksi tiedä sitten millaisia nuorempi polvi on
- Anonyymi00122UUSI
se että huora kiinnostaa niin tekee kyllä ihmisestä ajatusmalliltaan aika yksinkertaisen et tosiaan se pano riittää ei kovin tasokas tai älykäs ihminen mutta iso osa on tällaisi ihan parisuhteessakin pano riittää
- Anonyymi00126UUSI
Kyllä. Monta kertsaa sekä Suomessa että ulkomailla.
Joslaskisin... Arvio on jotain ehkä.... 300 kertaa- Anonyymi00127UUSI
Pääasiassa 18-20v
- Anonyymi00128UUSI
Aina joutuu maksamaan. Suhde kuin suhde vaatii myös rahallisia uhrauksia.
- Anonyymi00129UUSI
Prostituutio on valintakysymys. Ei kannata naisten ulista ja valittaa jos moiseen ryhtyy.
Tälssäkin alotuksessa joku hoopo kommentoi, että naisilla on pelättävää siinä "työssä". Älkää vttu ryhtykö siihen, jos siitä pitää ulista ja valittaa.
Turha perustella sillä, ettei rahat riitä tai ihmunen olisi pakotettu siihen. Ei ole. Se on ihan omasta tahdosta kiinni. - Anonyymi00130UUSI
Joo kyllä. Olen tulut isäksi ainakin kuudelle penskalle. Mutta pakenin kun ne kaikki tapahtu ulkomailla
- Anonyymi00131UUSI
Koska en ole kovin hyvä viettelemään olen kokeillut myös seksin ostamista heikoilla herkilläni.. siinä on oma viehätyksensä, kun ei tarvitse miettiä toisen osapuolen yhtään pidemmälle menevää sopivuutta edes alitajuisesti. Olen kuitenkin enemmän hulluna itse rakkauteen, ja se vasta on kallista huvia. Oli miten oli kukaan ei voi viedä jo tanssittuja tansseja.
- Anonyymi00132UUSI
Olen viinan turruttamana kun järki ei enää kiellä tarvetta, ja siinä ei ole mitään eroa. Intohimo yhtä aito ja välittämisen pilkahdus todellinen, sillä kukapa ei olisi näissä joskus niin julma ja vaativa kuin ankara ja tunteeton,ovela ja petollinen sekä ahne ja ontto. Hyveellisten ennakkoluulojen jäätyä pois kaikki on siinä kovin luonnollista. Käyttänyt hetken kehoaan fantasioihin ja epätoivoon, ja jättänyt pahoittelematta jälkeeni yksinäisistä yksinäisimmän joka vain hipoo itseltään pakenevaa rakkautta. Valaissut öisen perhoni kasvot hymyillen yksinäisen miehen hymyä.
- Anonyymi00135UUSI
En koskaan.
- Anonyymi00136UUSI
Kylläpä vain. Muistaakseni ainakin kahdesti. Kerran käytin häntä kaupassa ja kerran miehissä. Hänellä itsellään kun ei ollut autoa ja asui naapurissani, itse asiassa viereinen ovi oli.
- Anonyymi00137UUSI
Demiseksuaalit eivät käytä maksullisia naisia.
- Anonyymi00139UUSI
Mulla lähti poikuus maksullisen kanssa,enkä todellakaan kadu.Tuon lisäksi sain kehut rakastelutaidoistani-SINA HJUVA,SINA NJOPEA!
- Anonyymi00142UUSI
Nainen oletko koskaan käyttänyt maksullista miestä ?????
- Anonyymi00143UUSI
Maksullinen nainen on hyvä. Siinä jää vaimot ja tyttökaverit kakkoseksi.
- Anonyymi00144UUSI
En milloinkaan,enkä tule käyttämään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568