Miksi juuri nimi Siskoni on noita?

>>Betsy>>

Miksi ohjelman nimi ei voisi olla joku muu kuin
Siskoni on noita?
Erilaisia noita sarjan nimiä voisi olla
vaikkapa:Noita siskot,Kolme noita siskoa,Kolme noitaa,Kolme sisko noitaa???
Nimiä on riittämiin asti.
Siis miksi juuri Siskoni on noita?
(((Tietysti Siskoni on noita,nimi on järkevä))))))

11

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:löpö:.

      Mä keksin uuden nimen Siskoni on noita sarjalle:Voima kolmio.

      • Idols

        Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/


      • Taku "Phoebe"
        Idols kirjoitti:

        Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/

        Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!


      • minttu
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

        Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!

        mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
        Böööö!


      • viksu pöllö
        minttu kirjoitti:

        mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
        Böööö!

        mun mielestä suolistosairaus ois hyvä nimi tuolle ohjelmalle.


      • kitty
        Idols kirjoitti:

        Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/

        You said it girl/boy!


      • kitty
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

        Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!

        Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla


      • Phoebss
        kitty kirjoitti:

        Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla

        mulle tuli mieleen kun sarja alkoi että siinä on kaksi sisarusta ja toinen niistä on noita.


    • Cole

      Oikeastaan Se on käännetty väärin Charmed on suomex Lumotut eikä Siskoni on noita mut kyl toi Siskoni on noita kelpaa!

      • kitty

        Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!


      • kitty kirjoitti:

        Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!

        Moi! Mä oon ainaki tieny sen monta vuotta....=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe