Miksi juuri nimi Siskoni on noita?

>>Betsy>>

Miksi ohjelman nimi ei voisi olla joku muu kuin
Siskoni on noita?
Erilaisia noita sarjan nimiä voisi olla
vaikkapa:Noita siskot,Kolme noita siskoa,Kolme noitaa,Kolme sisko noitaa???
Nimiä on riittämiin asti.
Siis miksi juuri Siskoni on noita?
(((Tietysti Siskoni on noita,nimi on järkevä))))))

11

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:löpö:.

Mä keksin uuden nimen Siskoni on noita sarjalle:Voima kolmio.

• Idols

Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/

• Taku "Phoebe"
        Idols kirjoitti:

Amerikassa alkuperäinen nimi sarjalle on Charmed ja se tarkoittaa suomeksi siis "Lumottuja".Charm= lumoava/lumoavaa ja siitä johtuu alkuperäinen nimi.Kaikki suomennetaan ihan väärin =/

Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!

• minttu
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

Sitä EI suomennettu VÄÄRIN, vaan kuulostaisiko tyhmältä, jos joku sanois, et "meen kattoon Lumottuja" Siis et sellanen nimi ei innostais katään!

mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
        Böööö!

• viksu pöllö
        minttu kirjoitti:

mun mielest lumotut ois paljon parempi nimi..siskoni on noita kuulotaa hieman tyhmältä..mitä hyvää nimee muuttamaan..
        Böööö!

mun mielestä suolistosairaus ois hyvä nimi tuolle ohjelmalle.

• kitty
        Idols kirjoitti:

You said it girl/boy!

• kitty
        Taku "Phoebe" kirjoitti:

Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla

• Phoebss
        kitty kirjoitti:

Amerikkalaisia sellainen nimi kiinnosti, niin miks ei sitten suomalaisia kiinnostaa. Mua ainakin... Mun mielestä siskoni on noita-nimi on ihan tyhmä, ihan kuin se kuvais vain yhtä henkilöä jolla on Vain yksi sisko, joka on noita... Niin että sillä lailla

mulle tuli mieleen kun sarja alkoi että siinä on kaksi sisarusta ja toinen niistä on noita.

• Cole

Oikeastaan Se on käännetty väärin Charmed on suomex Lumotut eikä Siskoni on noita mut kyl toi Siskoni on noita kelpaa!

• kitty

Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!

• kitty kirjoitti:

Etkö tiennyt että charmed on suomeksi lumotut eikä mikään "siskoni on noita"??!??!

Moi! Mä oon ainaki tieny sen monta vuotta....=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe