Täällä ne Linux pellet säätää pitkin yötä eivätkä välitä mistään mitään, perkeleen luuserit.
Taitaa se kernelin kääntäminen ottaa voimille, toista se on meillä Windows miehillä, kaikki toimii ilman stressiä ja hermoilua.
Se siitä hienoa......all right, jatketaan bileitä......
Täällä ne
9
134
Vastaukset
- viimeksi?
>...kernelin kääntäminen ottaa voimille....
Milloin olet kääntänyt Windowsin kernelin?;) - ..
sinun "linux pellesi" kääntävät kernelin, jotta saavat tietokoneen toimimaan entistä nopeammin ja viemään entistä vähemmän tilaa kovalevyltä. Nämä luonnollisesti on jo ilman kääntämistä paremmin kun windowsissa. Ja näitä "linux pellejä" kiinnostaa kehittää linuxiaan paremmaksi koska se avoimen lähdekoodin ansiosta on helpompaa ja hauskempaa, kuin macilla tai windowsilla. Minä olen yksi tälläinen "linux pelle" miksi sinä meitä kutsut, vaikka harvemmin me pelleltä näytämme, luulen että suurin osa pelleistä käyttää windowsia... Hmm mulla ei ainakaan mitään stressiä ole tullut Linuxilla, ei tarvitse stressata viruksistakaan vielä ainakaan lähiaikoina. Ja luulen että et ole ikinä kerneliä kääntänyt, se nimittäin on hauskaa ja palkitsevaa kun tietokone toimii paremmin sen jälkeen..
Me viedään teiltä kaikki juhlijat, katsos se on ilmaista ja hauskaa :) Toisin kuin teillä, maksatte käyttöjärjestelmästä, eli maksatte siitä että pääsette osaksi diktaattori microsoftin valta kuntaa, suljettuun maailmaan, jossa ei voi tehdä paljoakaan hauskaa, paitsi ilmaisilla open source ohjelmilla. Ilmaiseksi!!Linuxissahan on se hyvä puoli ettei sitä kerneliä välttämättä tarvitse kääntää mutta sen myös VOI kääntää jos itse haluaa. Tämä vain tarkoittaa laajempia ominaisuuksia käyttäjäkunnalle kun tavis voi vain asentaa jonkin linuxin ja alkaa käyttämään mutta tietotekniikan harrastaja tai ammattilainen voi säätää konettaan paremmaksi optimoimalla ytimensä juuri sille koneelle mitä kulloinkin käyttää.
Sehän on vain valinnanvapautta ja vapautta tehdä omalle omaisuudelleen mitä haluaa mikä ei kyllä mikkiksen systeemeillä tule ikinä onnistumaankaan. Mikkis tulee säätelemään ja rajoittamaan sekä vakoilemaan ihmisiä windowsin kautta aina tasan niin kauan kuin windows on kaupallinen ja suljettu koodi. Todennäköisesti mikkis ei voi sitä koodia kokonaisuudessaan ikinä edes paljastaa silä sieltä löytyisi mikkikselle "ei niin mukavaa" koodinpätkää joka paljastaa kaikenlaista salattua ja noloa. Se että osia on avattu yrityksille ei todista yhtään mitään väittämääni vastaan. Mitä tulee siihen Gentooseen Pentti niin se jakelu on tarkoitettu aktiivisille harrastajille tai erityisesti kiinnostuneile eikä niinkään mummojen surffauskäyttikseksi.- V.P. Lehto
exergy kirjoitti:
Linuxissahan on se hyvä puoli ettei sitä kerneliä välttämättä tarvitse kääntää mutta sen myös VOI kääntää jos itse haluaa. Tämä vain tarkoittaa laajempia ominaisuuksia käyttäjäkunnalle kun tavis voi vain asentaa jonkin linuxin ja alkaa käyttämään mutta tietotekniikan harrastaja tai ammattilainen voi säätää konettaan paremmaksi optimoimalla ytimensä juuri sille koneelle mitä kulloinkin käyttää.
Sehän on vain valinnanvapautta ja vapautta tehdä omalle omaisuudelleen mitä haluaa mikä ei kyllä mikkiksen systeemeillä tule ikinä onnistumaankaan. Mikkis tulee säätelemään ja rajoittamaan sekä vakoilemaan ihmisiä windowsin kautta aina tasan niin kauan kuin windows on kaupallinen ja suljettu koodi. Todennäköisesti mikkis ei voi sitä koodia kokonaisuudessaan ikinä edes paljastaa silä sieltä löytyisi mikkikselle "ei niin mukavaa" koodinpätkää joka paljastaa kaikenlaista salattua ja noloa. Se että osia on avattu yrityksille ei todista yhtään mitään väittämääni vastaan. Mitä tulee siihen Gentooseen Pentti niin se jakelu on tarkoitettu aktiivisille harrastajille tai erityisesti kiinnostuneile eikä niinkään mummojen surffauskäyttikseksi.Näin on näreet. Itse olen ohjelmoinut Grubbin käyttämiä menu.lst:tiedostoja ja olen saanut ihan kelpo käynnistysvalikon. Ei taitaisi winukalla onnistua?
- tota....
"Taitaa se kernelin kääntäminen ottaa voimille"
ei se voimille ota mutta voisit itsekkin joskus yrittää kääntää kernelin. Oppisit tietokoneista edes jotakin. - täällähän me
käännellään kerneliä ja pelleillään.
Kadehditaan Mustang-kuskeja ja viskisieppoja.
Tulipa tossa mieleen yksi sun aiemmista viesteistäs. Juttelit et kruisailet käyttäen navigaattoria. Heitä mäkeen se aparaatti. Siin on linux-ydin.... tai voithan sä aikas kuluksi kääntää siitä kernelin. - pelle...
Kas, Pentille tullut bsod kesken bileitten... no, näinkin voi käydä ja silloin on pakko sännätä peeloilemaan, mitäs sitä ihminen luonnolleen voi.
jotkun sentään nukkuu öisin, vaikka muuta väitätkin, pitää kahto lähteä peliä kuvaamaan, se taas ei taida sulta vapinan vuoksi edes onnistua! ;-)
- se pentiltä
onnistuu jos köyttää käsipeiliä. Pentti ja peili vapisevat samassa tahdissa, niin kyllä siitä kuvasta selvää saa. Kylppärin peilistä on jo ihan toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985