mennä sillä tehän käytätte lestadiusksen nimeä.
Miksi esikoiset eivät olleet oripään seuroissa ?
11
355
Vastaukset
- ! huomautus
Sain terveisiä henkilökohtaisesti paikalla olleilta esikoislestadiolaisilta.
Kirjoituksesi oli siis valhetta.- ole lestadiolaisia
Vanhoillisia edustava teologi on itse kertonut tästä päivälehdessä.
Vanhoillisten (SRK) oppi eroaa Laestadiuksen opetuksista
- seurakuntaopin
- ehtoollisopin
- synninpäästöopin
- osin kasteopinkin osalta
esikoiset ovat sitä mieltä, ettei kannata vaihtaa munia muniin, parempi pitää omat munat. - Huomautukseen
Huomatus; ei ole syytä nimittää ketään valehtelijaksi. Kukaan ei voi
tuntea kaikkia tuhansia suviseuroissa kävijöitä. Eivät esikoiset siellä mikään yleinen vierasryhmä ole. - ! huomautus
Huomautukseen kirjoitti:
Huomatus; ei ole syytä nimittää ketään valehtelijaksi. Kukaan ei voi
tuntea kaikkia tuhansia suviseuroissa kävijöitä. Eivät esikoiset siellä mikään yleinen vierasryhmä ole.Kun ei varmasti tiedä. Minä tiedän varmasti, ja henkilöiden nimiäkin.
Totuuden vastakohta on AINA valhe, etkö sinä tuota vielä tiennyt?
Ilmoitan, etten ollut Oripäässä, en Keuruulla, en Lahdessa, en Helsingissä enkä nyt Kouvolassa.
Turussa olin yhden kokouksen verran. Keuruulta ja oripäästä kuuntelin samoin Helsingistä ja Lahdesta.- jäänyt
paljon kerrottavaa.
- teu
jäänyt kirjoitti:
paljon kerrottavaa.
Sehän meni 2o/80 säännon mukaan
"20 % asiaa ja 80 % maallista ihmis oppia .
- Leeviläinen
Mitä tekemistä on esikoislaestadiolaisilla vanhoollisleastadiolaisten kokousissa Oripäässä? Varmaan uteliaisuuden vuoksi, miksi muuten? Samoin jos käyvät ns. leeviläisten seuroissa?
- ! huomautus
Onhan sellainen jo pelkästään näkemisen arvoinen asia. 60000 ihmistä yhdellä lentokentällä, ei sekään mikään jokapäiväinen asia ole.
- teu
Ellei joku halua päästä noista ainaisita riidoista , ja menee siitä mistä
aita on matalin , ei sielläkään puhtaat jauhot ole pussissa, ihmisoppi
ja hoitokokoukset painavat päälle , aivan puhdasta Jeesukseen
USKOmista sielläkin puuttuu. - Tosikko esikko
Mitä tekemistä sitä nyt voi olla? En alvariinsa hyppää, mutta joskus olen ollu toisten seuroissa, eikä yhtään ole tarvetta vaihtaa. VL:t elää P-Koreassa kun eivät saa käydä missään toisten seuroissa eivätkä itse asiassa tiedä miten muualla opetataan ja uskotaan. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162118Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1751679Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551394- 551178
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661165Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36877- 52874
- 56821