TEILLE, JOTKA MOLLAATTE TÄÄLLÄ MICHAEL JACKSONIA:
Kuulkaas lapset.. Tuskin Michael Jackson on mitenkää henkilökohtaisesti loukannut elämäänne, joten voisitteko vihdoin antaa kuolleen miehen levätä rauyhassa? KOSKA: ivailunne kohdistuu täällä FANEJA kohtaan. (Michael Jackson EI lue näitä kommentteja- yllätys)
Onko teistä hauskaa loukata toisia ihmisiä? Jackson on merkinnyt monille ihmisille (eli faneille) paljon ja moni "vihaaja" ei näytä ymmärtävän, että tämän popikonin kuolema toi useille suuren tuskan. Joku näkee vain artistin ja taiteilijan, joku näkee kummajaisen.. Mutta on niitäkin, joille tämä ihminen rakas. Esimerkiksi minulle Michael Jackson merkitsi henkilökohtaisesti paljon. Olen mm. parantunut masennuksesta hänen musiikkinsa voimin ja hänen elämänsä seuraaminen tuotti minulle paljon iloa.
Minä ainakin pyrin ottamaan huomioon toisten tunteet. Esimerkiksi jos Paris Hilton kuolisi (ihminen,josta en erityisemmin pidä) en menisi ILKKUMAAN siitä ko. henkilön ihailijoille! Joku voi omassa piirissään hihkua asiasta, mutta tarviiko vartavasten etsiä ihmisiä joille tämä henkilö on tärkeä ja menetys suuri. Eiköhän näistä ihmisistä tunnu jo tarpeeksi pahalta ilman ilkeitä kommentteja. En minäkään tulisi kiusaamaan teitä, jos TEILLE tärkeä ihminen olisi kuollut.
Ihmiset.. Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo! Ulkonäöstä,sukupuolesta,ihonväristä riippumatta... Ei ole olemassa täysin pahaa ihmistä. Michael teki paljon hyvää, mutta tottakai myös virheitä. (kukaan ei ole virheetön ihminen)
Olisi hyvä, jos kuolleen ihmisen annettaisiin vihdoin olla rauhassa. Vaikka ette hänestä pitäisikään, olisi hyvää ja kypsää käytöstä vaieta edes täällä ja kunnioittaa siten edesmenneen ihmisen elämää. Jokaisen elämä on arvokasta eikä kenelläkään ole mielestäni oikeutta tuomita toisia- edes tuntematta häntä henkilökohtaisesti. Vai mitä mieltä olette?
Pyytäisin teiltä haukkuja-viestien lähettäjiltä: Miettikää ennen kiun kirjoitatte? Olkaa kilttejä, älkää lisätkö meidän taakkaamme enempää.
-Kunnioittaen: Ihailija
KÄYTÖSTAVAT?
12
335
Vastaukset
- vielä......
pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä, koska olen hyvin väsynyt... (nukuin viime yönä kolme tuntia)
- MJ Fani
hyvin sanottu! te haukkujat ette tiedä miltä meistä faneista tuntuu! ja te kehtaatte vielä lisätä meidän tuskaa! edesmennyttä pitää oikeasti kunnioittaa! Michael Jackson oli oikeasti todella ihana ihmisenä ja laulajana
- valitettavasti
Nyt nautitaan vapaan kasvatuksen tuloksista.
- fggdgfd
Minäkin, vanha MJ-fani 80-luvulta saakka olen tosiaan ihmetellyt näiden irvistelyviestien tarkoitusta. Vaikuttaa teineiltä mutta eihän siitä voi koskaan olla varma. Toisaalta näitä samoja "välkkyjä" kommentteja löytyy ihan joka palstalta, miltei joka viestiketjusta. Aihe vaihtuu, mutta löytyy joku innokas vapaaehtoinen törkyviestien kehittelijä. Silti on aika erikoista, että selkeästi hyvistäkin asioista koetetaan vääntää "paskaa". Itse yleensä silmäilen viestiketjun nopeasti läpi ja aika helposti pystyn jo skippaamaan nämä huonot viestit lukematta niiden sisältämiä höpötyksiä.
Surevalle ihmiselle ilkkuminen on silti kyllä liian pitkälle menemistä. Minäkin suren MJ:tä ja tulin tälle palstalle etsimään tukea suruuni. Itsekin masennuksen aikana n. 15-12v sitten sain lohtua Michaelin musiikista. Eiköhän täällä ole loukkaavien viestien kirjoittelu kielletty? - Smelly
Mä olen ihan tarkoituksella pysynyt poissa tältä keskustelupalstalta. Enkä aio nyttenkään lukea muita viestiketjuja, koska tiiän ettei ne kuitenkaan sisällä mitään lukemisen arvoista.
Olen monissa osin samaa mieltä sinun kanssasi, mjihailija. Jos havaitsette palstalle sopimattomia viestejä, niin lähetättehän heti siitä ilmoituksen, joten voin ottaa asian hoitooni. Tarkoituksenani on siistiä tätä kyseistä palstaa.
Kaikenlaisia mielipiteitä saa esittää, mutta muistakaa tehdä se asiallisella tavalla. Kaikki mielipiteet ovat tänne tervetulleita.
- Blue- michael ikuinen fani<3
-.-
samaa mieltä !
lapset menköös kasvaa ;( - mahtavaa...
Kyllä täytyy mollaajia jollain lailla kumminkin kiinnostaa MJ, kun täytyy MJ:n palstoilla roikkua, en minä ainakaan mene semmoisille palstoille mikä ei kiinnosta ja lisäksi en myöskään menisi vaan haukkumaan jotain jos en pidä tietyistä asioista koska eihän asia kumminkaan muutu yhden ihmisen kommentista :D Jokaisella on oma mielipiteensä mutta minä ainakin keskityn mieluummin hyviin asioihin kuin negatiiviseen puoleen... Koska jokaisesta löytyy myös hyvää;) ja tosiaankaan tässä maailmassa ei ole täydellistä ihmistä eikä tarvitse ollakaan...
Toista MJ ei tule koskaan... yhtä ainutlaatuista & upeaa tähteä...- (paitsi Jacksonin)
menkääs nyt töihin älkääkä leikkikö mitään amerikkaista draamaa, R.I.P. ym ilmaukset herättävät lähinnä myötähäpeää. Jacksonia tai hänen kuolemaansa ei ole mitään syytä mollata, mutta ei myöskään liioitella, yksi taiteilija, hyvä sellainen, ja lisää tulee. Niin se vaan menee. Elvis elää.... hohhoijaa.
- kaltaista enää
(paitsi Jacksonin) kirjoitti:
menkääs nyt töihin älkääkä leikkikö mitään amerikkaista draamaa, R.I.P. ym ilmaukset herättävät lähinnä myötähäpeää. Jacksonia tai hänen kuolemaansa ei ole mitään syytä mollata, mutta ei myöskään liioitella, yksi taiteilija, hyvä sellainen, ja lisää tulee. Niin se vaan menee. Elvis elää.... hohhoijaa.
tulee, tulee hyviä artisteja mutta ei siinä mittakaavassa kuin Michael Jackson. Ja mitä myötähäpeää siinä on jos ihmiset menettävät elämänsä suurimman inspiroijan ja haluavat purkaa sydäntään täällä. Ei Michael Jackson unohdu vuodessa eikä kymmenessä, saat nähdä, että hänen musiikkiaan ja henkilöään palvotaan vielä vuosia. Luojalle kiitos siitä!
R.I.P. Michael Jackson
- aimisjuu
Ei minustakaan ole mukavaa kun kaverini väittävät MJ:tä lapsiin sekaantujaksi ilman parempaa tietoa. Michael oli harvinaisen hyväsydäminen ihminen
- Love/Hate
No kyllä se Michael ihmeesti kiinnostaa juu.Mutta niinhän se on että rakkauden vastakohta ei ole viha,vaan välinpitämättömyys.
Eli aika monella täälläkin meuhkaavalla henkilöllä on ilmeisen voimakkaita tunteita Michaelia kohtaan.Voisi jopa puhua eräänlaisesta viha-rakkaus suhteesta.Niin muka inhotaan Michaelia mutta silti notkutaan täällä päivästä toiseen kommentoimassa joka juttua,Iltis toisessa kädessä roikkuen.
Sitten aina kun Seiska ilmestyy,ollaan siellä Ärrällä kuolaamassa josko olisi uusia juoruja Michael Jacksonista.Jotta voisi mennä taas Suomikaksneloseen niitä kommentoimaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376