SIDEEN menijöitä

rusketusraidat -09

merhaba...iältään 12-40 v(4kpl) sankarit lähtee Turkkiin 15/7 hankkimaan rusketusraitoja.Niitä taitaa saada takuulla :)))
Toivottavasti SIDE on kehujen arvoinen vaikka aurinkoa ja
kiireetöntä elämää lähdemme hakemaan.Vesipuistoon tähtäämme ja uimisesta ilman uintia nautimme...polskitaan.
Toivotaan että kone ei ole tyhjä,tai jos on niin palvelu pelaa:)))
Toivottavasti tapaamme paljon uusia ystäviä: :))))))))))))))))))

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE

24

2542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos, kiitos ; samoin oikein ihanaa kesää JA HYVÄÄ LOMAA !! Hymyillään kun tavataan , ollaan kaksi viikkoa myös nauttimassa auringosta ja nimenomaan kiireettömästä rantaelämästä ! mennään markkinoille, alanyaan, Antalyaan ja lähikaupunki manavgattiin (kirjoitinkohan edes sinnepäin?, hope so!) ihan fiilispohjalta; LOMALÖHÖILYÄ erittäin paljon. SIDE paljon kehuttu, tuttuja käynyt siellä eli sama toive meillä että olisi juurikin ihanan rauhallinen, rennon mukava ja siistin ihana lomakohde. ( ollaan 37v ja 42v )

      • jpa73

        Oltiin(2hklöä/2vk:a)Sidessä 10.6-24.6 hotelli Catty Garden.MAHTAVA mesta sekä hotelli että Side.Suositellaan lämpimästi:)Ko.hotellin raflassa mahtava hklökunta,hyvää&edullista safkaa&tietty hotellin muu hklökuntakin kivaa porukkaa.Palvelu pelasi ERITTÄIN hyvin.Puutarhasta sai poimia appelsiineja,mehukkaita&hyviä!Oltiin tyytyväisiä hotelliin,kolme tähteä riitti meille.Lämpöä riitti,maksimi 45 astetta,ellei enemmänkin...:OManavgattiin tehtiin omatoimiretki taksilla meno-paluu,halpaa siel on taksilla&dösillä liikkua.Manavgatin basaareissa enempi valikoimaa,jos haluu vaatteita ostella,kuin esim Siden paikallisilla markkinoilla.Kyllä siellä olis viihtyny 3.:nenkin vk:n:)
        HYVÄÄ MATKAA:)


      • jpa73 kirjoitti:

        Oltiin(2hklöä/2vk:a)Sidessä 10.6-24.6 hotelli Catty Garden.MAHTAVA mesta sekä hotelli että Side.Suositellaan lämpimästi:)Ko.hotellin raflassa mahtava hklökunta,hyvää&edullista safkaa&tietty hotellin muu hklökuntakin kivaa porukkaa.Palvelu pelasi ERITTÄIN hyvin.Puutarhasta sai poimia appelsiineja,mehukkaita&hyviä!Oltiin tyytyväisiä hotelliin,kolme tähteä riitti meille.Lämpöä riitti,maksimi 45 astetta,ellei enemmänkin...:OManavgattiin tehtiin omatoimiretki taksilla meno-paluu,halpaa siel on taksilla&dösillä liikkua.Manavgatin basaareissa enempi valikoimaa,jos haluu vaatteita ostella,kuin esim Siden paikallisilla markkinoilla.Kyllä siellä olis viihtyny 3.:nenkin vk:n:)
        HYVÄÄ MATKAA:)

        Kiitos kaunis viestistäsi!! sama hotelli meillä, aivan mielettömän hyvältä tuntuu lukea kehuja paikasta. avopuolison työkaveri oli tosiaan viikon ja tykkäsi kovasti, paljon matkustellut. Manavgattia kehui myös, edullisempi kaikkinensa : rahanvaihto, ruoka, ostokset yms. Dolmuksilla ajateltiin liikkua, huikea kokemus ainakin. Marmaris ja Kemer on mulle tuttuja vuosien takaa, tykkäsin molemmista kovasti!! Mirgos on varmaan siinä ison tien lähettyvillä, jos kävis siellä kunnon shoppailut. vettä ja juomaa varmasti kuluu, jos lämpötilat huiteleee yli 40. Ke iltana ollaan perillä, päästään vihdoin nauttimaan lomasta. Matkalaukut on jo olkkarissa, tavaroita kasattu valmiiksi ; eli erittäinkin kevyttä vaatetta vaan mukaan ja mahtavaa lomatunnelmaa.

        Kiitokset vielä, oikein mukavaa kesän jatkoa !! lämpöisin lomatunnelmin !! : ))


      • Pakaasi
        jpa73 kirjoitti:

        Oltiin(2hklöä/2vk:a)Sidessä 10.6-24.6 hotelli Catty Garden.MAHTAVA mesta sekä hotelli että Side.Suositellaan lämpimästi:)Ko.hotellin raflassa mahtava hklökunta,hyvää&edullista safkaa&tietty hotellin muu hklökuntakin kivaa porukkaa.Palvelu pelasi ERITTÄIN hyvin.Puutarhasta sai poimia appelsiineja,mehukkaita&hyviä!Oltiin tyytyväisiä hotelliin,kolme tähteä riitti meille.Lämpöä riitti,maksimi 45 astetta,ellei enemmänkin...:OManavgattiin tehtiin omatoimiretki taksilla meno-paluu,halpaa siel on taksilla&dösillä liikkua.Manavgatin basaareissa enempi valikoimaa,jos haluu vaatteita ostella,kuin esim Siden paikallisilla markkinoilla.Kyllä siellä olis viihtyny 3.:nenkin vk:n:)
        HYVÄÄ MATKAA:)

        Matkakuume pahenee...
        Mukavaa kuulla näin etukäteen, että hotelli on mahtava. Vielä reilu kaksviikkoa kärvistelyä.
        Sellanen juttu nousi tässä mieleen, että millainen se vaatimaton keittiövarustus siellä oli? Löytyykö kahvinkeitintä?, kattilaa?, paistinpannua?
        Ruokaa emme luultavasti tule huoneessa valmistamaan, mutta syömme yleensä tuhdin aamupalan.
        Meillä on myös kahden viikon matka ja yleensä se etelän lämmössä vierähtää nopeasti.
        Hyvää kesää kaikille!


    • rusketusraidat -09

      KIITOS KIITOS .....ihana kuulla että mennään mestaan missä takuulla viihtyy:)
      tjäreborin reissulle ollaan lähös ja jos jotain hyviä ruokapaikkoja mistä saa
      esim.pizzaa(muuten ei 14-v syö)heh))) tai muuta mihin kantsii mennä Sidessä niin eiku tännepäin tietoo....hankkimalla tietoo,meno on mietoo vai kui se meni.

      T:repa viikko ku jaksais vielä odotella

      • tarya2

        Tervetuloa aurınkoıseen Sıdeen. Olen lahdossa huomenna kotıo kohtı :( kaksı vııkkoa taalla vıerahtı todella nopeastı. Pıkku vınkkına haluan kertoa etta jos haluatte tehda retkıa nnıınkuın mınakın tehnyt taalla nelja nıın menkaa ıhmeessa Catty Gardenın vıeressa olevaan paıkıllıseen matkan tarjoajaan. On luotettava ja samat matkat melkeın saa puoleen hıntaan mıta Trareborg tarjoaa. Taman paıkallısen myyjan nımı on Yavuz. Retket on on onnıstuneet ja oppaat pıtaa hyvaa huolta.

        Aurınkoısta lomaa teılle ja mına lahden kaıkeın mıelın kotıo kohtı.


      • aurinkoa!
        tarya2 kirjoitti:

        Tervetuloa aurınkoıseen Sıdeen. Olen lahdossa huomenna kotıo kohtı :( kaksı vııkkoa taalla vıerahtı todella nopeastı. Pıkku vınkkına haluan kertoa etta jos haluatte tehda retkıa nnıınkuın mınakın tehnyt taalla nelja nıın menkaa ıhmeessa Catty Gardenın vıeressa olevaan paıkıllıseen matkan tarjoajaan. On luotettava ja samat matkat melkeın saa puoleen hıntaan mıta Trareborg tarjoaa. Taman paıkallısen myyjan nımı on Yavuz. Retket on on onnıstuneet ja oppaat pıtaa hyvaa huolta.

        Aurınkoısta lomaa teılle ja mına lahden kaıkeın mıelın kotıo kohtı.

        Täällä lähdössä Sideen 5 hengen poppoo (2 aikuista 3 lasta) 1.8. :) Kovasti jo loman alkua ja matkaa odotetaan. Olisi kiva kuulla matkakertomuksia ja suositteluja, missä kannattaisi käydä, kuten myös hyvistä ruokapaikoista jne jo matkalta palanneilta. Me olemme lähdössä Finnmatkojen matkoilla kohteeseen.

        Mukavaa lomaa sekä matkaa kaikille lähtijöille :)


      • tarya2
        aurinkoa! kirjoitti:

        Täällä lähdössä Sideen 5 hengen poppoo (2 aikuista 3 lasta) 1.8. :) Kovasti jo loman alkua ja matkaa odotetaan. Olisi kiva kuulla matkakertomuksia ja suositteluja, missä kannattaisi käydä, kuten myös hyvistä ruokapaikoista jne jo matkalta palanneilta. Me olemme lähdössä Finnmatkojen matkoilla kohteeseen.

        Mukavaa lomaa sekä matkaa kaikille lähtijöille :)

        Varmasti teille mukava loma tiedosssa. Niinkuin kerroin edellisessä viestissä niin kannattaa oikeastaan unohtaa suomalaisten matkatoimistojen retket, samanlaiset retket ostatte melkein puolet halvemmalla turkkilaisten pikkuisista toimistoista. Oppaat piti hyvää huolta. Itse kävin Alanyassa (10e), Antalyassa (5e), laivamatka (20e) ja nähtiin myös delfiinejä, mikä oli sit todella huippu, jännittävän hauska niin joki/koski päivä (20e). Siis aivan uskomaton päivä mitä ei voi sanoin kuvailla ennenkuin itse menee sinne. Voittaa huvipuistot :))

        Ostin retket Catty Cardenin hotellin vierestä olevasta pienestä turkkilaisen matkatoimistosta, Dogan Tour nimeltään ja myyjän nimi on Yavuz. Vuokraa myös autoja ja skoottereita. Ja kun teitä enemmän niin kannattaa kysyä paketti hintaa, lapset pääsee puoleen hintaa.

        Ruokapaikkoja on paljon ja hinnat vaihtelee. Jos edullisia ja hyviä ruokapaikkoja niin mä opin huomaamaan sen että esim. vanhan kaupungin laitamilla ei aivan meren rannassa missä myytiin juomia halvalla ni siel myös hyvät ja edullisemmat ruuat kuin ns. vanhan kaupungin pääkaduilla. Söin kaikkea mahdollista jäätelöstä salaatteihin eikä mitään mahapöpöjä tullut, mulla jos kellään on herkkä vatsa.

        Side mukavan pieni paikka, ei vielä mikään turistirysä niin siellä oppii liikkumaan helposti eikä pääse eksymään, paikat tulee helposti tutuiksi missä kannatta käydä ja missä ei. Nähtävää paljon. Vanha satama todella kaunis paikka

        Nyt olen aivan masentunut kun tahtois Sideen takaisin täältä sateisesta kylmästä Suomesta. Kyllähän se nahassa tuntuu kun lämpötila laskee 20 astetta.

        Ei muuta kuin mukavaa ja hauskaa lomaa koko perheelle.

        Jos vielä jotain kysyttävää Sidestä niin käyn näillä sivuilla silloin tällöin, vastailen parhaani mukaan.


      • tarya2
        tarya2 kirjoitti:

        Varmasti teille mukava loma tiedosssa. Niinkuin kerroin edellisessä viestissä niin kannattaa oikeastaan unohtaa suomalaisten matkatoimistojen retket, samanlaiset retket ostatte melkein puolet halvemmalla turkkilaisten pikkuisista toimistoista. Oppaat piti hyvää huolta. Itse kävin Alanyassa (10e), Antalyassa (5e), laivamatka (20e) ja nähtiin myös delfiinejä, mikä oli sit todella huippu, jännittävän hauska niin joki/koski päivä (20e). Siis aivan uskomaton päivä mitä ei voi sanoin kuvailla ennenkuin itse menee sinne. Voittaa huvipuistot :))

        Ostin retket Catty Cardenin hotellin vierestä olevasta pienestä turkkilaisen matkatoimistosta, Dogan Tour nimeltään ja myyjän nimi on Yavuz. Vuokraa myös autoja ja skoottereita. Ja kun teitä enemmän niin kannattaa kysyä paketti hintaa, lapset pääsee puoleen hintaa.

        Ruokapaikkoja on paljon ja hinnat vaihtelee. Jos edullisia ja hyviä ruokapaikkoja niin mä opin huomaamaan sen että esim. vanhan kaupungin laitamilla ei aivan meren rannassa missä myytiin juomia halvalla ni siel myös hyvät ja edullisemmat ruuat kuin ns. vanhan kaupungin pääkaduilla. Söin kaikkea mahdollista jäätelöstä salaatteihin eikä mitään mahapöpöjä tullut, mulla jos kellään on herkkä vatsa.

        Side mukavan pieni paikka, ei vielä mikään turistirysä niin siellä oppii liikkumaan helposti eikä pääse eksymään, paikat tulee helposti tutuiksi missä kannatta käydä ja missä ei. Nähtävää paljon. Vanha satama todella kaunis paikka

        Nyt olen aivan masentunut kun tahtois Sideen takaisin täältä sateisesta kylmästä Suomesta. Kyllähän se nahassa tuntuu kun lämpötila laskee 20 astetta.

        Ei muuta kuin mukavaa ja hauskaa lomaa koko perheelle.

        Jos vielä jotain kysyttävää Sidestä niin käyn näillä sivuilla silloin tällöin, vastailen parhaani mukaan.

        Sidessä lauantaisin markkinat johon kannattaa ehdottomasti mennä.

        Siellä tein hyviä ostoksia eli halvalla ja tinkiä täytyy. Myyjä kun sanoi hinnan niin pudotin hintaa kylmän viileesti noin 70% - 80% , yleensä onnistuin tipauttamaan hinnoista 50-60% mutta ei 70% mikään mahdotankaan ole ja ei pelkästään markkinoilla vaan myös liikkeissäkin. Jos ei hinta teitä miellytä mitä myyjä teille tarjoaa niin lähdet vaan kävelemään pois ni yleensä kaupat syntyy.

        Naiset pääsevät myös käymään Siden moskeijassa lauantai- iltana, olikohan se klo 22.30, täytyy vaan muistaa että polvet ja olkapäät peitetty ja jonkinlainen huivi päässä.

        Ei muuta kuin taas jälleen kerran heippa ja minä kateellisena toivotan teille hyvää matkaa.


      • aurinkoa!
        tarya2 kirjoitti:

        Varmasti teille mukava loma tiedosssa. Niinkuin kerroin edellisessä viestissä niin kannattaa oikeastaan unohtaa suomalaisten matkatoimistojen retket, samanlaiset retket ostatte melkein puolet halvemmalla turkkilaisten pikkuisista toimistoista. Oppaat piti hyvää huolta. Itse kävin Alanyassa (10e), Antalyassa (5e), laivamatka (20e) ja nähtiin myös delfiinejä, mikä oli sit todella huippu, jännittävän hauska niin joki/koski päivä (20e). Siis aivan uskomaton päivä mitä ei voi sanoin kuvailla ennenkuin itse menee sinne. Voittaa huvipuistot :))

        Ostin retket Catty Cardenin hotellin vierestä olevasta pienestä turkkilaisen matkatoimistosta, Dogan Tour nimeltään ja myyjän nimi on Yavuz. Vuokraa myös autoja ja skoottereita. Ja kun teitä enemmän niin kannattaa kysyä paketti hintaa, lapset pääsee puoleen hintaa.

        Ruokapaikkoja on paljon ja hinnat vaihtelee. Jos edullisia ja hyviä ruokapaikkoja niin mä opin huomaamaan sen että esim. vanhan kaupungin laitamilla ei aivan meren rannassa missä myytiin juomia halvalla ni siel myös hyvät ja edullisemmat ruuat kuin ns. vanhan kaupungin pääkaduilla. Söin kaikkea mahdollista jäätelöstä salaatteihin eikä mitään mahapöpöjä tullut, mulla jos kellään on herkkä vatsa.

        Side mukavan pieni paikka, ei vielä mikään turistirysä niin siellä oppii liikkumaan helposti eikä pääse eksymään, paikat tulee helposti tutuiksi missä kannatta käydä ja missä ei. Nähtävää paljon. Vanha satama todella kaunis paikka

        Nyt olen aivan masentunut kun tahtois Sideen takaisin täältä sateisesta kylmästä Suomesta. Kyllähän se nahassa tuntuu kun lämpötila laskee 20 astetta.

        Ei muuta kuin mukavaa ja hauskaa lomaa koko perheelle.

        Jos vielä jotain kysyttävää Sidestä niin käyn näillä sivuilla silloin tällöin, vastailen parhaani mukaan.

        Kiitos sinulle tarya2 vinkeistä ja matkaketomuksetasi :) Ei epäilystäkään etteikö lomasta tulisi upea ja viihdymme varmasti! Lisää kokemuksia ja matkakertomuksia luetaan mielellään. Ei meinaa malttaa odottaa sitä omaa matkaa ;)


      • Nainen moskeijassa
        tarya2 kirjoitti:

        Sidessä lauantaisin markkinat johon kannattaa ehdottomasti mennä.

        Siellä tein hyviä ostoksia eli halvalla ja tinkiä täytyy. Myyjä kun sanoi hinnan niin pudotin hintaa kylmän viileesti noin 70% - 80% , yleensä onnistuin tipauttamaan hinnoista 50-60% mutta ei 70% mikään mahdotankaan ole ja ei pelkästään markkinoilla vaan myös liikkeissäkin. Jos ei hinta teitä miellytä mitä myyjä teille tarjoaa niin lähdet vaan kävelemään pois ni yleensä kaupat syntyy.

        Naiset pääsevät myös käymään Siden moskeijassa lauantai- iltana, olikohan se klo 22.30, täytyy vaan muistaa että polvet ja olkapäät peitetty ja jonkinlainen huivi päässä.

        Ei muuta kuin taas jälleen kerran heippa ja minä kateellisena toivotan teille hyvää matkaa.

        Moskeijaan pääsi sisälle ihan muulloinkin. Vai onko lauantaina siellä jotain erikoisempaa? Kävimme eräänä iltapäivänä mieheni kanssa. Kävelimme ja ihmettelimme moskeijan pihalla aikamme. Pihalla olevasta katoksesta tuli vanha mies, joka viittoili meidät mukaamme. Minulla ei ollut itselläni huivia, mutta moskeijassa oli lainattavia huiveja, jonka papparainen sitaisi hiuksiini ;) Moskeijassa oli muutama mies rukoilemassa. Valokuviakin sai ottaa, ja yritettiin olla häiritsemättä...Lähtiessämme laitoimme eu-kolikoita ovensuussa olevaan kirstuun.


    • tarya2

      Vesipuisto löytyy ja jos käytätte paikallista matkantarjoajaa löytyy sellainen retki 18e, sisältyen matkat edestakaisin ja vesipuisto 5h 18e. Sitä en osaa sanoa kuinka paljon sit maksaa lisää jos haluaa mennä katsomaan delfiini showta. Yksi suomalainen turisti kertoi minulle että siellä sitten myös mahdollisuus käydä uimassa delfiinin kanssa.

      • Pakaasi

        Matkakuume pahenee...


        Siirsin tämän tuolta ylempää...
        Mukavaa kuulla näin etukäteen, että hotelli on mahtava. Vielä reilu kaksviikkoa kärvistelyä.
        Sellanen juttu nousi tässä mieleen, että millainen se vaatimaton keittiövarustus siellä oli? Löytyykö kahvinkeitintä?, kattilaa?, paistinpannua?
        Ruokaa emme luultavasti tule huoneessa valmistamaan, mutta syömme yleensä tuhdin aamupalan.
        Meillä on myös kahden viikon matka ja yleensä se etelän lämmössä vierähtää nopeasti.
        Hyvää kesää kaikille!


      • Nojaahas

        Voin tuosta delfiini showsta sen verran sanoa kun tossa syksyllä 2010 oltii 2 viikkoo Alanyassa. En suosittele, halvemmalla ja parempaan showhun pääset ihan koto-Suomen Tampereella Särkänniemessä!


    • rusketusraidat -09

      merhaba...ne haber.Kiittää kaikkia kirjoituksista ja on very happy tänne tulleesta positiivisistä asioista.
      Nyt on paljon viisaampi kun tietää minne kantsii mennä jne...
      Kannattaako vaihtaa turkin liiroja täällä vai sidessä?
      Ens viikon keskiviikko olisi lähtö ja matkakuume on jo valtava.

      halataan ku tavataan

      • Matkakuumeinen

        Olipa mukava lukea positiivisia asioita Sidestä ja varsinkin tuosta Catty Garden hotellista, se tulee olemaan meidän "kotimme" parin viikon ajan. En tiedä että onko teidän joukossa tupakoitsijoita, mutta sen verran kysyn, että miten tupakointikielto on käytännössä vaikuttanut tupakointiin hotelleissa ja ravintoloissa? Kessutteliko siellä enää kukaan vai oliko siellä jotkut tietyt paikat, missä sai tupakoida?

        Aurinkoista lomaa kaikille!


      • Gardenilaiset
        Matkakuumeinen kirjoitti:

        Olipa mukava lukea positiivisia asioita Sidestä ja varsinkin tuosta Catty Garden hotellista, se tulee olemaan meidän "kotimme" parin viikon ajan. En tiedä että onko teidän joukossa tupakoitsijoita, mutta sen verran kysyn, että miten tupakointikielto on käytännössä vaikuttanut tupakointiin hotelleissa ja ravintoloissa? Kessutteliko siellä enää kukaan vai oliko siellä jotkut tietyt paikat, missä sai tupakoida?

        Aurinkoista lomaa kaikille!

        Olimme pari vko Sidessä,Catty Gardenissa emmekä törmänneet missään tupakointikieltoon,jotan mekin kaksi röyhyttelijää olimme hyvin tyytyväisiä.Hotelli huoneessa emme kyllä polttaneet,vaikka ei kieltoa ollutkaan,ulkona mukavampi.
        Keittiövarustuksesta sen verran,että meillä oli iso kattila,uusi paistinkasari,veden keitto pannu ja astiat n.5 hlö.Myös viinipullon avaaja löytyi.Paras huoneistohotelli missä koskaan olen ollut.
        Asuimme siinä pienemmässä rakennuksessa,maaparveke puutarhaan päin.Ruotsalaisilla oli ollut pikku rakennuksessa parveke tielle päin,meteliä ei ollut mutta maisemat eivät silmiä hivele.
        Suosittelen tiistaisin olevaa turkkilaista iltaa.Kunnon show,eikä mikään baari poikien kyhäämä 2lk ilta.Ruokaa saa todella ison annoksen!
        Suosittelen myös hotellin hamamia,itse kävin kaksi kertaa.Yksilöllistä,ystävällistä palvelua ja ovat todella ammattilaisia.Hieroja on saanut yli 4v koulutuksen,kävinkin 3krt hierotuttamassa selkäni.Hieronnan saa joko alakerrassa tai hotellin puutarhassa katoksen alla.Alakerrassa oli parempi,koska siellä oli oikea hieronta sänky vai miksi sitä nyt kutsutaan.
        Hyviä ja edullisia ruokapaikkoja löytyy moskeijan kohdalta vasemmalle päin mentäessä.Rannalla mieleen jäi Alremu ja Truva,kaikkien paikkojen nimiä en muista.
        Hauskaa lomaa Cattyyn menijöille,aivan ihana hotelli.


      • Matkakuumeinen
        Gardenilaiset kirjoitti:

        Olimme pari vko Sidessä,Catty Gardenissa emmekä törmänneet missään tupakointikieltoon,jotan mekin kaksi röyhyttelijää olimme hyvin tyytyväisiä.Hotelli huoneessa emme kyllä polttaneet,vaikka ei kieltoa ollutkaan,ulkona mukavampi.
        Keittiövarustuksesta sen verran,että meillä oli iso kattila,uusi paistinkasari,veden keitto pannu ja astiat n.5 hlö.Myös viinipullon avaaja löytyi.Paras huoneistohotelli missä koskaan olen ollut.
        Asuimme siinä pienemmässä rakennuksessa,maaparveke puutarhaan päin.Ruotsalaisilla oli ollut pikku rakennuksessa parveke tielle päin,meteliä ei ollut mutta maisemat eivät silmiä hivele.
        Suosittelen tiistaisin olevaa turkkilaista iltaa.Kunnon show,eikä mikään baari poikien kyhäämä 2lk ilta.Ruokaa saa todella ison annoksen!
        Suosittelen myös hotellin hamamia,itse kävin kaksi kertaa.Yksilöllistä,ystävällistä palvelua ja ovat todella ammattilaisia.Hieroja on saanut yli 4v koulutuksen,kävinkin 3krt hierotuttamassa selkäni.Hieronnan saa joko alakerrassa tai hotellin puutarhassa katoksen alla.Alakerrassa oli parempi,koska siellä oli oikea hieronta sänky vai miksi sitä nyt kutsutaan.
        Hyviä ja edullisia ruokapaikkoja löytyy moskeijan kohdalta vasemmalle päin mentäessä.Rannalla mieleen jäi Alremu ja Truva,kaikkien paikkojen nimiä en muista.
        Hauskaa lomaa Cattyyn menijöille,aivan ihana hotelli.

        Kiitos "Gardenilaisille" vastauksesta! Tuli vielä mieleen, että kumpi rannoista on matalampi, Cattysta rantaan päin mentäessä oikealla vai vasemmalla puolella oleva? Lasten kanssa varmasti tullaan useampi päivä rannalla viettämään ja mukavampihan se on jos matalaa riittää :) Ja tuota hierontaa kokeilen kyllä ehdottomasti! Kiitos vinkistä!


      • eloa
        Matkakuumeinen kirjoitti:

        Kiitos "Gardenilaisille" vastauksesta! Tuli vielä mieleen, että kumpi rannoista on matalampi, Cattysta rantaan päin mentäessä oikealla vai vasemmalla puolella oleva? Lasten kanssa varmasti tullaan useampi päivä rannalla viettämään ja mukavampihan se on jos matalaa riittää :) Ja tuota hierontaa kokeilen kyllä ehdottomasti! Kiitos vinkistä!

        Molemmilla rannoilla oli vesi todella matalalla,sai kahlata aika kauaksi ennenkuin vettä oli kainaloihin asti.
        Terveisiä Cattyn huippu mukavalle henkilökunnalle "Finnish Mafialta"=D
        Hierojan nimi on muuten Ferhat.


      • rusketusraidat -09

        jeeeee....yksi yö ja meidän poppoo suuntaa kohti turkin sidettä.
        Ja tänään alkoi vielä 4vko:n LOMA et asiat on mallillaan.
        AURINKOAURINKOAURINKOVESIVESIVESIRUOKARUOKARUOKA


      • Nea*
        Gardenilaiset kirjoitti:

        Olimme pari vko Sidessä,Catty Gardenissa emmekä törmänneet missään tupakointikieltoon,jotan mekin kaksi röyhyttelijää olimme hyvin tyytyväisiä.Hotelli huoneessa emme kyllä polttaneet,vaikka ei kieltoa ollutkaan,ulkona mukavampi.
        Keittiövarustuksesta sen verran,että meillä oli iso kattila,uusi paistinkasari,veden keitto pannu ja astiat n.5 hlö.Myös viinipullon avaaja löytyi.Paras huoneistohotelli missä koskaan olen ollut.
        Asuimme siinä pienemmässä rakennuksessa,maaparveke puutarhaan päin.Ruotsalaisilla oli ollut pikku rakennuksessa parveke tielle päin,meteliä ei ollut mutta maisemat eivät silmiä hivele.
        Suosittelen tiistaisin olevaa turkkilaista iltaa.Kunnon show,eikä mikään baari poikien kyhäämä 2lk ilta.Ruokaa saa todella ison annoksen!
        Suosittelen myös hotellin hamamia,itse kävin kaksi kertaa.Yksilöllistä,ystävällistä palvelua ja ovat todella ammattilaisia.Hieroja on saanut yli 4v koulutuksen,kävinkin 3krt hierotuttamassa selkäni.Hieronnan saa joko alakerrassa tai hotellin puutarhassa katoksen alla.Alakerrassa oli parempi,koska siellä oli oikea hieronta sänky vai miksi sitä nyt kutsutaan.
        Hyviä ja edullisia ruokapaikkoja löytyy moskeijan kohdalta vasemmalle päin mentäessä.Rannalla mieleen jäi Alremu ja Truva,kaikkien paikkojen nimiä en muista.
        Hauskaa lomaa Cattyyn menijöille,aivan ihana hotelli.

        Hei,

        ja kiitos kirjoituksestasi - siinä oli paljon hyvää infoa :)! Muistatko yhtään kuinka paljon hieronta maksoi hotellin hamamissa? Entä minkä hintainen hotellissa järjestettävä suosittelemasi turkkilainen ilta oli?


      • Eikkuh
        Nea* kirjoitti:

        Hei,

        ja kiitos kirjoituksestasi - siinä oli paljon hyvää infoa :)! Muistatko yhtään kuinka paljon hieronta maksoi hotellin hamamissa? Entä minkä hintainen hotellissa järjestettävä suosittelemasi turkkilainen ilta oli?

        Hotellissa pyysivät 50tl eli 25euroa hieronnasta mutta kannattaa tinkiä, itse sain 35tl, ois ehkä saanut halvemmallakin mut en enää viimisenä päivänä jaksanut tinkailla, turkkilainen ilta perjantaisin, (30tl)esityksen katsominen ei kait maksa, mutta ruoka kyllä, tilattiin listalta, (ei siis ollut mitään seisovaa pöytää) alkuruoka meze tuli myös, hyvittivät loppulaskussa etukäteen maksamamme 30tl. Barbeque ilta on tiistaisin, mutta ilmeisesti ei ollut riittävästi osanottajia koska sitä ei pidetty.


    • Muistakaa käydä

      siellä sellaisessa baarissa kuin Side-bar.

      Sitten jos olette vielä sivuvaunullisella liikenteessä: muistakaa sylkeä.

    • Sdeways

      mitäs erikoista Sidebaarissa on?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2225
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1559
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      1294
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1189
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      290
      806
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      805
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      730
    Aihe