Minulla on ällöttävä ongelma, enkä varmaankaan ole yksin: nimittäinen kuolaaminen unissaan. "Vaiva" ei ole mitenkään järjettömän suuri, mutta nolostuttava kuitenkin, ainakin jonkun vieressä nukkuessa. Yritän usein nukkua selälläni, jottei tämä ongelma voisi vaivata. Tosin tällöin ongelmaksi joskus kuulemma tulee kuorsaaminen... Kamalaa.
Tämä "vaiva" on varmasti aivan yksilöllinen asia, eikä sille varmaankaan voi mitään. Kysyn kuitenkin varmuuden vuoksi, koska varmuutta asiasta minulla ei ole, että voiko tälle asialle tehdä mitään? Tietääkö joku?
Olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi jotenkin neuvoa tässä kiusallisessa asiassa.
Yöllinen kuolaaminen
7
11662
Vastaukset
- nielurisat
sinulla on? Entä kitarisa?
- oikeastaan
tiedä, mutta luulisin että ne on ihan normaalin kokoiset. Ei ainakaan koskaan kukaan lääkäri ole niistä mitään ole sanonut kurkkuuni katsoessa. Tuon kuorsaamisen ei edes pitäisi olla minulla todellakaan mikään suuri ongelma. Eikä tuo kuolaaminenkaan järjettömän suuri ongelma ole, mutta kiusallinen kuitenkin... Ja olisi siis mukava päästä siitä eroon.
- joskus....
välillä tämä sama vaiva ja se on melko häiritsevää.. mutta en kovinkaan välitä siitä... koita oola välittämättä:) en usko että kovin moni huomaa edes :))
- surkea juttu
Sama vaiva, nyt kesällä joskus herätessä on tyyny ihan läpimärkä.
Lisäksi kieli on valkoinen, ilmeisesti hiivaa, oon valittanut siitä lääkärille ja hammaslääkärille, mutta eivät oo osanneet sanoa mitään, hiivakuuri ei auttanut. Lisäksi kävin HIV testissä, koska kielen peitteet on sen ensioireita, mutta se oli negatiivinen.
En tiedä, ehkä se on kurkku tai kielisyöpä, oon aatellut alkaa rampata lääkärillä sitten kun työt alkaa, jos vaikka saisi sairaslomaa. - mulla sama "vaiva"
Minäkin herään usein yöllä siihen että tyyny on kuolasta ihan märkä! :( Mutta taa "vaiva" ei oikeestaan haittaa mitenkään. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144