Lähellä

tomppa2006

- - - - - - - - - - - - - - -

Olin lähellä tilannetta
jossa ihminen väittää
olevansa tieten tahtoen
yksin

Onnekseni pujahdit
sivuovesta sydämeeni
ja tahdoin tietää mitä
rakkaus ja onni on

- - - - - - - - - - - - - - -

10

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Muutamalla rivillä kerroit rakkauden ydinkohdan...
      Kiitos taas Tommy *hymyilee* =)

      • tomppa2006

        ...muutaman tuollaisen täyterivin viivoilla, kun tuntui omasta mieletänikin liian lyhyeltä, heh...

        Toisaalta mitäpä sitä kiertelemään ja kaartelemaan, jos sanoman saa sanottua muutamalla lauseella. Kannustava palautteesi oli mannaa. Kiitos.


    • *MURUKULTA*

      Sivuovesta...Siekö meinasit vastustella, mokoma ensin,,
      vaan ovelasti onni puikahtikin sisään huomaamattasi,,kiäh,, siitäs sait! ;•)

      http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/15471/1884264.jpg

      • tomppa2006

        ...millään muotoa vastustellut, ei suinkaan. En vaan lämmennyt ihan heti johtuen varmaan edellisen elämän takaiskuista...

        Niin, hyvä saa aina palkkansa, paha jos pääsee omilleen. Vai mitenpäin se nyt menikään? Rakkaus on niin mukava kaveri, että pistää ihan runoilemaan.

        Kiitos mukavasta runoarvostelupalautteesta, Murukulta.


    • *laudi*

      ...välillä. Auttaa monesti..


      ...uusi rakkaus ja onni eivät kuitenkaan
      sovi samaan kammariin jos on
      menneisyyden vankina viellä..

      tää oli ajatus vain :/


      *sateista tätä päivää* :)

      • tomppa2006

        ...auttaa yksin eläminen monasti, olen samaa mieltä kanssasi...

        Mutta ehdoton yksinäisyys tietoisesti valittuna, tuntuu silti liian lopulliselta. Ainakin rakkaudelle voi antaa mahdollisuuden ja perääntyä vasta sitten, jos näyttää mahdottomalta. Hyvin harvoin heti aloitettu uusi onni sopiikaan, vaan vanhan suhteen läpikäyminen vie aikaa. Toisilla pidempään kuin toisilla.

        Ajatuksesi oli ajattelemisen arvoinen. Kiitos siitä.

        Sade tuli tänne Porvooseen tuossa klo 17 aikoihin ja nyt sitten sataa koko ilta. Sen näkee ja tietää nyt jo, mutta ei se minun elämääni sen suuremmin haittaa.

        *hymyilee*


    • tiiger-66
      • tomppa2006

        ...tunteista vahvin ja voimakkain, se voima rakkauden...

        Mukavia kappaleita soitat minulla, musiikki makumme on lähellä toisiaan. Oikein kaunista tiistai-iltaa sinulle.

        *hymyilee*


    • lindalinda1

      tai lyhyys, vaan sisältö se on joka ratkaisee.

      Mielestäni olet onnistunut erittäin hyvin sanomaan
      kaiken, ei lainkaan liian lyhyt.

      Tärkein on ilmaistu, se riittää.
      Ei tarvita krumeluureja, jos sanat on kohdallaan
      kuten tässä Tomtom.

      Pidin ja pidin.

      • tomppa2006

        ...miten palautteesi uppoaa tajuntaani...

        Nousin ilmaan ja leijun nyt siellä runoatmosfääreissä, jonka vain toinen runoja kirjoittava pystyy antamaan hetkeksi kirjoittajalle. Onnistumisesta.

        Kiitos.

        *kisällin vienoa mutta ylpeää hymyä*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe