170/60 17 takarengas ja 130/70 17 eturengas, tuollaiset siis rekisteriotteessa. tällä hetkellä 120/70 17 edessä ja takana 180/55 10, michelinin pilote roadit. en ole tyytyväinen nykyisien renkaiden kulutuskestävyyteen.... ajoni on pääasiassa matka-ajoa, ns.suoraa tietä. kaverit ovat suositelleet minulle metzelerin 880:aa. kulutuskestävyys aivan omaa luokkaansa. mitähän mielipiteitä täältä saisi?? pyöränä siis kawasaki vn 1500 mean streak.
Vastaukset 4
- Wiljo vaan
Kyllä Metezeler ME880 on hyvä. Michelinin Commander on toinen hyvä. Muita merkkejä en käytä (kokemukseen perustuen)
Tuo Metzelerin rengas.
Kului keskeltä loppuun n. 12000 kilometrin jälkeen,
joten en ollut tyytyväinen.
Nyt ostin eturenkaaksi ME Z4:n, siinä on keskellä
kovempi kumiseos kuin reunoilla. Katotaan miten se kestää...- peluri
mie Viragos 1100ses käyttäny pirelliä,15-16000km ajaa kivasti
- manulisti
vaihdoin uudet metzeler renkaat tyyppimerkintä
Roadtec Z6 INTERACT matka-ajossa metzeler renkaat toimineet hyvin pyörä
honda CBR1100XX muista renkaista ei kokemusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri651702- 931048
- 55971
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45834Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41790Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus283786Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,257707- 55677
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied90635Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l114593