Toimiva sheriffi

Palsta on hunningolla kun sheriffi ei hoida tointaan.

Mielipiteitä uuden sheriffin saamiseksi. Toivomus:

Ei kehuja eikä haukkuja vain mielipide otsikon aiheesta!

158

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilvi*

      ja nopeatoimiselta.Olen lukenut arkistotallenteista,hänen oleen jämerä aikanaan.

      Ei olisi pahitteeksi nykytilanteessa.

    • *Kukkahame*

      Eihän täällä tiedä kuka on kukin, en alkuunkaan usko että kaikki ovat aina samalla rekatullakaan, monella on useita rekattujakin.
      Täällä noin vuoden pyörineenä olen aivan ulkona koko asiasta.
      BMin ilmoitus kehen hän on ollut yhteydessä on jo selvä ilmoitus ettei hän ainakaan ole se jota minä ehdottaisin.
      Olen puhunut.

    • aikuisten oikeesti

      Sinulla on kokemustakin !

      • Ehdottomasti!

        Tasapuolinen ja älykäs!


      • mielestäni
        Ehdottomasti! kirjoitti:

        Tasapuolinen ja älykäs!

        juuri samoilla perusteilla.


      • vaanuusi
        mielestäni kirjoitti:

        juuri samoilla perusteilla.

        ruuneperin mieli heiluu heilurina.
        Rasitetut kaunaiset pois, uusi tilalle.


      • Tähdykkä
        mielestäni kirjoitti:

        juuri samoilla perusteilla.

        Kannatan Skillania, kauan poiminut siksi pätevä.


      • Tähdykkä kirjoitti:

        Kannatan Skillania, kauan poiminut siksi pätevä.

        lämmitti ajatuksenne, mutta ei minusta olisi en edes halua tuollaiselle paikalle, tuulinen, epäkiitollinen paikka.

        Hyvää kesää, kirjoitellaan vaan leppoisasti eteenkin päin.


    • Hintriika*

      Vanhoista nimistä ei ole apua. Asenteet ovat lukkiutuneet suuntaan tai toiseen. Eipä minulla rekkaamattomana ole mitään äänivaltaakaan tässä asiassa. Senkun leukojani louskutan...

      • *Kukkahame*

        Tämän kolmikon Lokari-X, Ruuneperi ja Skillan ovat olleet yhteydessä häneen sefuaikana, samaa sakkia ovat.
        Varmasti moni teistä vuosia kirjoittaneista tietää ettei vanha soppa lämmittämällä parane


      • "teistä"
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Tämän kolmikon Lokari-X, Ruuneperi ja Skillan ovat olleet yhteydessä häneen sefuaikana, samaa sakkia ovat.
        Varmasti moni teistä vuosia kirjoittaneista tietää ettei vanha soppa lämmittämällä parane

        sanoit jo neljä vuotta sitten kirjoittaneesi kahvipirttiin !


      • Hintriika*
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Tämän kolmikon Lokari-X, Ruuneperi ja Skillan ovat olleet yhteydessä häneen sefuaikana, samaa sakkia ovat.
        Varmasti moni teistä vuosia kirjoittaneista tietää ettei vanha soppa lämmittämällä parane

        Kukkahameessasi esiinnyt asiantuntijana vanhojen keitosten suhteen. Taisit jo olla silloin hämmentämässä soppaa. Sanoin, että itse olen rekkaamattomana äänivallaton. Niin sinäkin, ainakin tuolla nikillä.


      • pilvi*
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Tämän kolmikon Lokari-X, Ruuneperi ja Skillan ovat olleet yhteydessä häneen sefuaikana, samaa sakkia ovat.
        Varmasti moni teistä vuosia kirjoittaneista tietää ettei vanha soppa lämmittämällä parane

        Nuo vaikuttavat ennakkoasenteilta minusta! Miksi ei voisi kokeilla,miten tämä toimisi.

        Suomi 24 voisi ehkä palkata aivan ulkopuolisen henkilön näihin tehtäviin,ja vaihtaa vaikka vuoden kuluttua heitä eri palstoille.Helpompaa sielläkin päässä.


      • *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

        Nuo vaikuttavat ennakkoasenteilta minusta! Miksi ei voisi kokeilla,miten tämä toimisi.

        Suomi 24 voisi ehkä palkata aivan ulkopuolisen henkilön näihin tehtäviin,ja vaihtaa vaikka vuoden kuluttua heitä eri palstoille.Helpompaa sielläkin päässä.

        En ala selostelemaan, se vaan pahentaa.
        Uskokaa vaan itseenne


      • mesejengihän se
        *Kukkahame* kirjoitti:

        En ala selostelemaan, se vaan pahentaa.
        Uskokaa vaan itseenne

        osaa nuo konstit..äläkä välitä Kh


      • jos Jepuliksen ketjuun
        mesejengihän se kirjoitti:

        osaa nuo konstit..äläkä välitä Kh

        kirjoittaa, leimataan automaattisesti pirtin viholliseksi.


      • *Kukkahame*
        mesejengihän se kirjoitti:

        osaa nuo konstit..äläkä välitä Kh

        Tiedän oikein hyvin että tämä palstasefu on vapaaehtoinen ei palkattu.


      • kuten aikoinaan
        mesejengihän se kirjoitti:

        osaa nuo konstit..äläkä välitä Kh

        työpaikoillakin.

        Politiikka-klikki varsinkin täällä on ikävä, Bilman on sos.dem. klikkiin kuuluva,
        ja siksi pirttiläiset saivat häneltä ehdottoman suosikkiaseman.
        Silloin muut vaietaan kuoliaiksi.

        Sen palauttaminen ei ole hyväksi palstan hengelle..

        Eiköhän palsta rauhoitu itsestään, kun on kiistat saatu nyt pois alta.
        Joku Jepulis ei nyt yksinään voi rauhaa rikkoa.
        Vai onko hän sama kuin se entinen teidän kiistan aiheenne?


      • *Kukkahame*
        kuten aikoinaan kirjoitti:

        työpaikoillakin.

        Politiikka-klikki varsinkin täällä on ikävä, Bilman on sos.dem. klikkiin kuuluva,
        ja siksi pirttiläiset saivat häneltä ehdottoman suosikkiaseman.
        Silloin muut vaietaan kuoliaiksi.

        Sen palauttaminen ei ole hyväksi palstan hengelle..

        Eiköhän palsta rauhoitu itsestään, kun on kiistat saatu nyt pois alta.
        Joku Jepulis ei nyt yksinään voi rauhaa rikkoa.
        Vai onko hän sama kuin se entinen teidän kiistan aiheenne?

        rauhoittumista, joku pelkäsi että olen viemässä jonkun pirtin pomon paikan, kuulkaas kun ei kiinnosta puupennin vertaa tuo piirileikki pannun ympärillä.
        Jos sos.dem täällä on vallalla sehän on selvää että hanttiin pannan, tämä on 70 palsta eikä poliittinen kammari.
        Aivan uusi sefu, mieluummin nuori!


      • sitoutumaton...
        *Kukkahame* kirjoitti:

        rauhoittumista, joku pelkäsi että olen viemässä jonkun pirtin pomon paikan, kuulkaas kun ei kiinnosta puupennin vertaa tuo piirileikki pannun ympärillä.
        Jos sos.dem täällä on vallalla sehän on selvää että hanttiin pannan, tämä on 70 palsta eikä poliittinen kammari.
        Aivan uusi sefu, mieluummin nuori!

        ottaa mukaan.Sehän estäisi live elämässäkin seurustelun! Ihmiset kirjoittelevina ihmisinä,pelkästään palstan sääntöjen mukaan.

        Tässä nyt kai enään kukaan meistä ole puolue-elämässä mukana!

        terv. pilvi*


      • onkin
        *Kukkahame* kirjoitti:

        rauhoittumista, joku pelkäsi että olen viemässä jonkun pirtin pomon paikan, kuulkaas kun ei kiinnosta puupennin vertaa tuo piirileikki pannun ympärillä.
        Jos sos.dem täällä on vallalla sehän on selvää että hanttiin pannan, tämä on 70 palsta eikä poliittinen kammari.
        Aivan uusi sefu, mieluummin nuori!

        50 huoneessa chattailee toisella sefunikillä


      • *Kukkahame* kirjoitti:

        Tämän kolmikon Lokari-X, Ruuneperi ja Skillan ovat olleet yhteydessä häneen sefuaikana, samaa sakkia ovat.
        Varmasti moni teistä vuosia kirjoittaneista tietää ettei vanha soppa lämmittämällä parane

        en ole pyrkinyt, en pyri ja missään tapauksessa en ikinä sheriffiksi rupea.

        Samoin tuo "kuningatar" en ole koskaan sellaista itse sanonut olevani, kyllä se palstalla joku ilkeyksissään minulle tyrkkäsi, mutta jospa sinä sen tittelin ottaisitkin "Kukkahame" sinua tuntuu asia kiinnostavan.

        Tässä voinenkin kysyä, mitä olen sinulle tehnyt, kun aina jaksat hampaissa roikottaa?

        Yhteydessä edelliseen ja nykyiseenkin sheriffiin olen ollut, muutaman viestin verran, asiasta.

        Mitäs jos sinä "Kukkahame" ottaisit sheriffin tehtävät, kerroithan olevasi rekisterissä oleva, näin paljastaisit nikkisikin, vanha kirjoittaja olet.

        Jätä jo pirtti ja sen kirjoittajat rauhaan, uskon että heistä hyvin vähän harmia sinulle on ollut.


      • Ei Idoli
        SkillaN kirjoitti:

        en ole pyrkinyt, en pyri ja missään tapauksessa en ikinä sheriffiksi rupea.

        Samoin tuo "kuningatar" en ole koskaan sellaista itse sanonut olevani, kyllä se palstalla joku ilkeyksissään minulle tyrkkäsi, mutta jospa sinä sen tittelin ottaisitkin "Kukkahame" sinua tuntuu asia kiinnostavan.

        Tässä voinenkin kysyä, mitä olen sinulle tehnyt, kun aina jaksat hampaissa roikottaa?

        Yhteydessä edelliseen ja nykyiseenkin sheriffiin olen ollut, muutaman viestin verran, asiasta.

        Mitäs jos sinä "Kukkahame" ottaisit sheriffin tehtävät, kerroithan olevasi rekisterissä oleva, näin paljastaisit nikkisikin, vanha kirjoittaja olet.

        Jätä jo pirtti ja sen kirjoittajat rauhaan, uskon että heistä hyvin vähän harmia sinulle on ollut.

        Olet niin katkera että teetät toisilla paskahommat, ja kaadat sitten toisten niskaan omat mokat.
        Puolustelet kahvipirttiläisiä jotka ovat aukomassa naamaansa.
        Sitä saa mitä tilaa, se on Simon laulu.
        Kun leikit vahvaa ole vahva.


      • Ei Idoli kirjoitti:

        Olet niin katkera että teetät toisilla paskahommat, ja kaadat sitten toisten niskaan omat mokat.
        Puolustelet kahvipirttiläisiä jotka ovat aukomassa naamaansa.
        Sitä saa mitä tilaa, se on Simon laulu.
        Kun leikit vahvaa ole vahva.

        ja kerroppa ketä ja mitä hommia teetän toisilla.
        Pirttiin kirjoittelee niin hyvällä itsetunnolla varustetut henkilöt, että heillä ei mitään "teetetä", ei tulis mieleen edes sellaista ehdottaa.

        En ole myöskään vahva, en ole sellaista väittänyt, paha mieli monasti täältä lukiessa tulee.
        Olen kyllä oppinut jo kestämään, että minua on turha pois hätistellä, lähden sitten kun se aika tulee.


      • vierestä seurannut
        *Kukkahame* kirjoitti:

        rauhoittumista, joku pelkäsi että olen viemässä jonkun pirtin pomon paikan, kuulkaas kun ei kiinnosta puupennin vertaa tuo piirileikki pannun ympärillä.
        Jos sos.dem täällä on vallalla sehän on selvää että hanttiin pannan, tämä on 70 palsta eikä poliittinen kammari.
        Aivan uusi sefu, mieluummin nuori!

        nythän se selvis minullekkin kuka tuo kyseinen "kukkahame" oikein on!!!
        SINÄ et sitä paikkaa voisi viedä, ethän osaa edes kirjoittaa saatikka olla humaani kanssasisariasi ja veljiäsi kohtaan. Sinulla on vain yksi määre jonka ymmärrät ja se on minä, minä, minä ja kaikkien muiden mielipiteet joutavat minne tahansa muualle. Ja tuo että haluat uuden sefun, NUOREN, eikös tässä ole kyse 70v:n palstasta. Kysyn sinulta, kuinka nuori voisi ymmärtää tämän ikäisten ihmisten huolia ja murheita ja muita kirjoittelun aiheita? Eihän nuori viellä edes tiedä, missä itse menee omien asioidensa kanssa! Olemme kaikki olleet nuoria ja tiedämme, että aikuisiällä asiat saavat aivan uuden näkökannan, joten suksi kuusen ja takerru hameenhelmastas sinne kiinni!


      • Rekkausta
        vierestä seurannut kirjoitti:

        nythän se selvis minullekkin kuka tuo kyseinen "kukkahame" oikein on!!!
        SINÄ et sitä paikkaa voisi viedä, ethän osaa edes kirjoittaa saatikka olla humaani kanssasisariasi ja veljiäsi kohtaan. Sinulla on vain yksi määre jonka ymmärrät ja se on minä, minä, minä ja kaikkien muiden mielipiteet joutavat minne tahansa muualle. Ja tuo että haluat uuden sefun, NUOREN, eikös tässä ole kyse 70v:n palstasta. Kysyn sinulta, kuinka nuori voisi ymmärtää tämän ikäisten ihmisten huolia ja murheita ja muita kirjoittelun aiheita? Eihän nuori viellä edes tiedä, missä itse menee omien asioidensa kanssa! Olemme kaikki olleet nuoria ja tiedämme, että aikuisiällä asiat saavat aivan uuden näkökannan, joten suksi kuusen ja takerru hameenhelmastas sinne kiinni!

        Happamuus ja tuskainen parahdus, rauhoittukaa kahvikaisat, et kai odota neidon ryöstöä?


      • *vierestä seurannut*
        Rekkausta kirjoitti:

        Happamuus ja tuskainen parahdus, rauhoittukaa kahvikaisat, et kai odota neidon ryöstöä?

        sinulta voisin kysyä älähdystäsi, ilman rekkausta! Valitettavasti täytyy todeta, en juo kahvia, en siis kuulu kahvikaisoihin :) !


      • Bil.Man
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Tämän kolmikon Lokari-X, Ruuneperi ja Skillan ovat olleet yhteydessä häneen sefuaikana, samaa sakkia ovat.
        Varmasti moni teistä vuosia kirjoittaneista tietää ettei vanha soppa lämmittämällä parane

        Nimeämäni henkilöiden kanssa olen ollut kongreettisesti yhteydessä.
        Selvitetyksi näin virtuaalimaailmassa.

        kirjoittelemisiin


      • Mitähän pohjimmiltasi
        SkillaN kirjoitti:

        ja kerroppa ketä ja mitä hommia teetän toisilla.
        Pirttiin kirjoittelee niin hyvällä itsetunnolla varustetut henkilöt, että heillä ei mitään "teetetä", ei tulis mieleen edes sellaista ehdottaa.

        En ole myöskään vahva, en ole sellaista väittänyt, paha mieli monasti täältä lukiessa tulee.
        Olen kyllä oppinut jo kestämään, että minua on turha pois hätistellä, lähden sitten kun se aika tulee.

        Mitähän siellä muuta mahtuukaan olemaan kuin katkeruutta, kaiken aikaa löytyy uutta selostettavaa.


      • Mitähän pohjimmiltasi kirjoitti:

        Mitähän siellä muuta mahtuukaan olemaan kuin katkeruutta, kaiken aikaa löytyy uutta selostettavaa.

        olisinko katkera, kenelle, sinulle tuntemattomalle, älä nyt hupsuja haasta;)

        Tuota katkeruutta olen oikein pohtinut, olisinko ja mistähän syystä katkera?
        Olen saanut elää loistavien tähtien alla, kirkas aurinko on tietäni valaissut, ne pienet murheet (tai ainakin koen ne niiksi) ovat todella mitättömiä.
        Olen saanut olla terve, mikä on yksi tärkeimpiä onnellisuuden lähteitä.
        Lähiomaiseni on kaikki kunnon kansalaisia, minulla onkaikkea mitä tarvitsen, siis en ole katkera.
        Rikas en ole taloudellisesti, mutta mieli on seesteinen ja se jos mikä on elämässä tärkeä.

        Voin kirjoitella omalla nikilläni, ei ole mitään pelättävää, ja melkein kaiken olenkin elämästäni kertonut, kas kun minulla ei ole luurankoja kaapissa.
        Voitkos ja uskallatkos tehdä saman,"Mitähän pohjimmiltasi" kirjoittaja.

        Se mikä on jäänyt kertomatta, se on jo salaisuus, jotain minullakin on oltava;)D


      • Nenäkkäin tapaamista
        Bil.Man kirjoitti:

        Nimeämäni henkilöiden kanssa olen ollut kongreettisesti yhteydessä.
        Selvitetyksi näin virtuaalimaailmassa.

        kirjoittelemisiin

        Että ei ne Skillanin totuudet kauas kanna,, puolustajaa kyllä tarvitaan.
        Voi ihmiset tämä on edelleenkin omien mielipiteiden esille tuomista, ei utopiaa ja puolustuspuheita kun vain pysytään asiallisina.
        Miksi kaikki menee halpaan ja ollaan samaa mieltä.
        Onneksi BM tuli sanomaan se heille suoraan, en kyllä epäillytkään muuta.


      • ottanut kantaa??
        Nenäkkäin tapaamista kirjoitti:

        Että ei ne Skillanin totuudet kauas kanna,, puolustajaa kyllä tarvitaan.
        Voi ihmiset tämä on edelleenkin omien mielipiteiden esille tuomista, ei utopiaa ja puolustuspuheita kun vain pysytään asiallisina.
        Miksi kaikki menee halpaan ja ollaan samaa mieltä.
        Onneksi BM tuli sanomaan se heille suoraan, en kyllä epäillytkään muuta.

        En ole huomannut, tämähän merkitsee että joillakin harvoilla on erikoisasema, voivat pyörittää asioita mielensä mukaan.


      • Tämä on käytössä ollut
        ottanut kantaa?? kirjoitti:

        En ole huomannut, tämähän merkitsee että joillakin harvoilla on erikoisasema, voivat pyörittää asioita mielensä mukaan.

        Jos joku ollut vastaan ei se kauan sivulle kellu, se pitää poistaa.
        Konklaavi se on joka äänestää.


      • Mummoikäiselle se on 0
        SkillaN kirjoitti:

        olisinko katkera, kenelle, sinulle tuntemattomalle, älä nyt hupsuja haasta;)

        Tuota katkeruutta olen oikein pohtinut, olisinko ja mistähän syystä katkera?
        Olen saanut elää loistavien tähtien alla, kirkas aurinko on tietäni valaissut, ne pienet murheet (tai ainakin koen ne niiksi) ovat todella mitättömiä.
        Olen saanut olla terve, mikä on yksi tärkeimpiä onnellisuuden lähteitä.
        Lähiomaiseni on kaikki kunnon kansalaisia, minulla onkaikkea mitä tarvitsen, siis en ole katkera.
        Rikas en ole taloudellisesti, mutta mieli on seesteinen ja se jos mikä on elämässä tärkeä.

        Voin kirjoitella omalla nikilläni, ei ole mitään pelättävää, ja melkein kaiken olenkin elämästäni kertonut, kas kun minulla ei ole luurankoja kaapissa.
        Voitkos ja uskallatkos tehdä saman,"Mitähän pohjimmiltasi" kirjoittaja.

        Se mikä on jäänyt kertomatta, se on jo salaisuus, jotain minullakin on oltava;)D

        Onko nikillä kirjoittaminen joku arvo elämässä?


      • Toisia kiusaten
        SkillaN kirjoitti:

        en ole pyrkinyt, en pyri ja missään tapauksessa en ikinä sheriffiksi rupea.

        Samoin tuo "kuningatar" en ole koskaan sellaista itse sanonut olevani, kyllä se palstalla joku ilkeyksissään minulle tyrkkäsi, mutta jospa sinä sen tittelin ottaisitkin "Kukkahame" sinua tuntuu asia kiinnostavan.

        Tässä voinenkin kysyä, mitä olen sinulle tehnyt, kun aina jaksat hampaissa roikottaa?

        Yhteydessä edelliseen ja nykyiseenkin sheriffiin olen ollut, muutaman viestin verran, asiasta.

        Mitäs jos sinä "Kukkahame" ottaisit sheriffin tehtävät, kerroithan olevasi rekisterissä oleva, näin paljastaisit nikkisikin, vanha kirjoittaja olet.

        Jätä jo pirtti ja sen kirjoittajat rauhaan, uskon että heistä hyvin vähän harmia sinulle on ollut.

        poistattanut ja sillä haastanut riitaa useinkin näillä palstoilla, sehän nyt selvisi.


      • Toisia kiusaten kirjoitti:

        poistattanut ja sillä haastanut riitaa useinkin näillä palstoilla, sehän nyt selvisi.

        sinulla on varmaan esittää henkilö/henkilöt joita olen "väärydellä ja viekkaudella" postanut ja kiusannut, kovin varma olet asiasta.

        Toivonkin että vastaat syytöksesi ja esität nämä poistetut henkilöt ja viestit.


      • Mummoikäiselle se on 0 kirjoitti:

        Onko nikillä kirjoittaminen joku arvo elämässä?

        vättänyt, mutta reilua se on toisia kirjoittajia kohtaan.

        Noista arvo asioista, eihän niitä taida olla kuin se nolla, mutta riittäköön.


      • selittelet
        SkillaN kirjoitti:

        sinulla on varmaan esittää henkilö/henkilöt joita olen "väärydellä ja viekkaudella" postanut ja kiusannut, kovin varma olet asiasta.

        Toivonkin että vastaat syytöksesi ja esität nämä poistetut henkilöt ja viestit.

        ja silottelet. Ehkä itse tarkoitat hyvää mutta hyysäät siellä pirtissäsi porukkaa jonka jutut muualla naurettaisiin helkkariin, niin omahyväisiä ja pikkusieluisia ovat.


      • Pirttiin
        selittelet kirjoitti:

        ja silottelet. Ehkä itse tarkoitat hyvää mutta hyysäät siellä pirtissäsi porukkaa jonka jutut muualla naurettaisiin helkkariin, niin omahyväisiä ja pikkusieluisia ovat.

        kirjoittajien viestejä ja näitä täällä muissa ketjuissa.
        Ei voi puhua edes samana päivänä viestien tasosta. En ole yhtään herjaavaa ja loukkaavaa viestiä löytänyt pirtistä. Joissakin ketjuissa ei muuta osatakaan, nautitaan, mitä rajummin voidaan toinen lyttyyn lyödä. Sekä sinusta on sitä tasokasta kirjoittelua?

        Tämä Skillan ei loukkaa ketään, eikä aseta ketään kirjoittajaa eriarvoiseen asemaan. Samaan ystävälliseen sävyynsä antaa palautetta jokaiselle kirjoittajalle. Ei se ole mitään hyysäämistä. Eikä siellä pirtissä kukaan muukaan herjaavia viestejä kirjoittele.
        Leppoisasti jutustellaan päivän tapahtumista ja viihdytään.
        Suurta kateutta herättää varmaan monissa ja siitäkö tämä kauna, mutta onhan sinne tervetulleeksi toivotettu kaikki muutkin, ei ainoastaan vakikirjoittajat.

        Ihmetyttää kovasti sivullistakin tällainen kauna ja kateus pirttiä kohtaan.
        En kuulu ikäryhmään 70 plus.


      • voihan..
        Bil.Man kirjoitti:

        Nimeämäni henkilöiden kanssa olen ollut kongreettisesti yhteydessä.
        Selvitetyksi näin virtuaalimaailmassa.

        kirjoittelemisiin

        viesti!


      • tässäxx
        Ei Idoli kirjoitti:

        Olet niin katkera että teetät toisilla paskahommat, ja kaadat sitten toisten niskaan omat mokat.
        Puolustelet kahvipirttiläisiä jotka ovat aukomassa naamaansa.
        Sitä saa mitä tilaa, se on Simon laulu.
        Kun leikit vahvaa ole vahva.

        Taas on oikein älypää;(


      • selittelet kirjoitti:

        ja silottelet. Ehkä itse tarkoitat hyvää mutta hyysäät siellä pirtissäsi porukkaa jonka jutut muualla naurettaisiin helkkariin, niin omahyväisiä ja pikkusieluisia ovat.

        Nämä kummalliset viittaukset ja syytökset ovat samaa sorttia kuin vanha kysymys:"Joko olette lakannut hakkaamasta vaimoanne?"
        Vastaa siihen niin tai näin, aina se on väärinpäin, ja sitäpaitsi jää mieleen tieto, että ko. henkilö on vaimonhakkaaja, joko entinen tai nykyinen.

        Jos rekkaamattomien osallistujien on noin vaikeaa täällä toimia, niin miksi olette täällä, pelkästään valittamassa?
        Maailma on täynnä keskustelunaiheita, mutta palsta vain nurkuu.


    • sefuiksi

      Kuukausi perlurjus!

      • yhtä aikaa

        muistelkaapas ketkä täällä jatkuvasti arvostelee, opettaa, antaa ohjeita, kantelee ja ainakin yrittää poistaa toisten juttuja!!!


      • pilvi*

        ,eipä hassumpi oivallus,saattaisi toimiakin...


      • *Kukkahame*
        yhtä aikaa kirjoitti:

        muistelkaapas ketkä täällä jatkuvasti arvostelee, opettaa, antaa ohjeita, kantelee ja ainakin yrittää poistaa toisten juttuja!!!

        samaa mieltä olen kanssasi, pitävät toisia puupäinä jos osaa tutkia historiasta/arkistoista mitä täällä on tapahtunut, mitkään pirttiläiset osaa edes kahta yhtä aikaa ajatella ja toimia.
        Jokainen uusi ihminen tänne tullessaan on näppärämpi kuin me kaikki yhdessä, että uutta verta tarvitaan.


      • sama*
        pilvi* kirjoitti:

        ,eipä hassumpi oivallus,saattaisi toimiakin...

        :)


      • *Kukkahame*
        sama* kirjoitti:

        :)

        ;-DDD


      • *Kukkahame* kirjoitti:

        samaa mieltä olen kanssasi, pitävät toisia puupäinä jos osaa tutkia historiasta/arkistoista mitä täällä on tapahtunut, mitkään pirttiläiset osaa edes kahta yhtä aikaa ajatella ja toimia.
        Jokainen uusi ihminen tänne tullessaan on näppärämpi kuin me kaikki yhdessä, että uutta verta tarvitaan.

        Mitkään pirttiläiset eivät osaa...! Sinähän alat vetää vertoja esikuvallesi, "suurelle valtiomiehelle" joka yhdessä päättää valtakunnan asioista saunareisuilla. Sille, joka on "korkeasti koulutettu" ja halveksuu äärettömän rehellisesti vähemmän koulutusta saaneita ja heidän ymmärrystään, käyttää arvostelussa kieltä, jotta saa kalpeammankin papan tai mummon punottamaan.
        Kerro nyt, kun suusi tuntuu olevan levällään, mitä on " Pirttiläiset"? Onko se yksi ainoa limppi? Tuleeko Pirttiläiseksi heti kun sinne kirjoittaa? Onko mielestäsi kaikki tyhmät kasattu Pirttiin? Onko sinulla käsitys, että on olemassa " pirttiläiset", joilla ei ole, eikä voi olla omia ajatuksia ollenkaan? Vaan että joku johtaa ja määrää.

        Nämä kysymykset myös "kloonatuille", henkeville, yhden lyhyen lauseen tiivistyksenä huuteleville kumppaneillesi, jotka todella tarvitsevat "lauseenpätkän suojakseen", sillä eipä noita heittoja ilkeä omiksi tunnustaa, ellei ole täysin pöllö. Joka sekään ei mahdotonta ole.
        Muuten - en punota. En kuule rääväsuita ensikertaa. Olen kuullut myös härskit vitsit.


      • peräs
        ynnämuu kirjoitti:

        Mitkään pirttiläiset eivät osaa...! Sinähän alat vetää vertoja esikuvallesi, "suurelle valtiomiehelle" joka yhdessä päättää valtakunnan asioista saunareisuilla. Sille, joka on "korkeasti koulutettu" ja halveksuu äärettömän rehellisesti vähemmän koulutusta saaneita ja heidän ymmärrystään, käyttää arvostelussa kieltä, jotta saa kalpeammankin papan tai mummon punottamaan.
        Kerro nyt, kun suusi tuntuu olevan levällään, mitä on " Pirttiläiset"? Onko se yksi ainoa limppi? Tuleeko Pirttiläiseksi heti kun sinne kirjoittaa? Onko mielestäsi kaikki tyhmät kasattu Pirttiin? Onko sinulla käsitys, että on olemassa " pirttiläiset", joilla ei ole, eikä voi olla omia ajatuksia ollenkaan? Vaan että joku johtaa ja määrää.

        Nämä kysymykset myös "kloonatuille", henkeville, yhden lyhyen lauseen tiivistyksenä huuteleville kumppaneillesi, jotka todella tarvitsevat "lauseenpätkän suojakseen", sillä eipä noita heittoja ilkeä omiksi tunnustaa, ellei ole täysin pöllö. Joka sekään ei mahdotonta ole.
        Muuten - en punota. En kuule rääväsuita ensikertaa. Olen kuullut myös härskit vitsit.

        tänne?sanmlaisia juat prikulleen.


      • peräs kirjoitti:

        tänne?sanmlaisia juat prikulleen.

        Vedä yhtäläisyysmerkkejä Jepuliksen kanssa! Jepulis on viisas; hänellä on kolme loppututkintoa - minulla ei yhtään. (J-puliksen mukaan kaksi vuotta kiertokoulua)
        Jepuliksella on ollut suuria yhteiskunnallisia tehtäviä, kävellyt linnan pääovista, hän on korkea arvoinen sotilasherra, hän on tavattoman rikas, hän kirjoittelee paljon lehtiin ja myös runoilee. Hän on lähes kaikkea, mitä ihminen voi olla.

        Entä minä?Kouluja käymätön, duunarin reppana eläkkeellä. Ei ole ollut mahtivirkoja, sattumakorpin tittelillä ei paljon rehvastella, vararallisuutta olen vain sen verran "hylkyhommista" saanut, että hengissä ole kitunut. Ilman sosiaalihuoltoa, uskallan kehaista.

        En kerro tätä siksi, että olisin katellinen Jepulikselle. Olisi ihan hirveään olla Jepulis monine naamioineen. Kerron tämän siksi, että yhtäläisyysmerkkisi oli turhan rohkea veto. Omapa on asiasi; törttöile prikulleen kuten tahdot.


      • Pätevää sanontaa
        ynnämuu kirjoitti:

        Vedä yhtäläisyysmerkkejä Jepuliksen kanssa! Jepulis on viisas; hänellä on kolme loppututkintoa - minulla ei yhtään. (J-puliksen mukaan kaksi vuotta kiertokoulua)
        Jepuliksella on ollut suuria yhteiskunnallisia tehtäviä, kävellyt linnan pääovista, hän on korkea arvoinen sotilasherra, hän on tavattoman rikas, hän kirjoittelee paljon lehtiin ja myös runoilee. Hän on lähes kaikkea, mitä ihminen voi olla.

        Entä minä?Kouluja käymätön, duunarin reppana eläkkeellä. Ei ole ollut mahtivirkoja, sattumakorpin tittelillä ei paljon rehvastella, vararallisuutta olen vain sen verran "hylkyhommista" saanut, että hengissä ole kitunut. Ilman sosiaalihuoltoa, uskallan kehaista.

        En kerro tätä siksi, että olisin katellinen Jepulikselle. Olisi ihan hirveään olla Jepulis monine naamioineen. Kerron tämän siksi, että yhtäläisyysmerkkisi oli turhan rohkea veto. Omapa on asiasi; törttöile prikulleen kuten tahdot.

        Tapa tai tule tapetuksi.
        Noita ansioitten luettelointia voi vain harvat täällä luetella.
        Minä sain sen oppia kovalla käsittelyllä aikanaan.


      • *Kukkahame*
        ynnämuu kirjoitti:

        Mitkään pirttiläiset eivät osaa...! Sinähän alat vetää vertoja esikuvallesi, "suurelle valtiomiehelle" joka yhdessä päättää valtakunnan asioista saunareisuilla. Sille, joka on "korkeasti koulutettu" ja halveksuu äärettömän rehellisesti vähemmän koulutusta saaneita ja heidän ymmärrystään, käyttää arvostelussa kieltä, jotta saa kalpeammankin papan tai mummon punottamaan.
        Kerro nyt, kun suusi tuntuu olevan levällään, mitä on " Pirttiläiset"? Onko se yksi ainoa limppi? Tuleeko Pirttiläiseksi heti kun sinne kirjoittaa? Onko mielestäsi kaikki tyhmät kasattu Pirttiin? Onko sinulla käsitys, että on olemassa " pirttiläiset", joilla ei ole, eikä voi olla omia ajatuksia ollenkaan? Vaan että joku johtaa ja määrää.

        Nämä kysymykset myös "kloonatuille", henkeville, yhden lyhyen lauseen tiivistyksenä huuteleville kumppaneillesi, jotka todella tarvitsevat "lauseenpätkän suojakseen", sillä eipä noita heittoja ilkeä omiksi tunnustaa, ellei ole täysin pöllö. Joka sekään ei mahdotonta ole.
        Muuten - en punota. En kuule rääväsuita ensikertaa. Olen kuullut myös härskit vitsit.

        Pirtti on pirtti tulihan se esille, eikä tarvitse enää väittää että on uskottelua.
        Helman alle vaan piiloon.


      • Trauma,
        ynnämuu kirjoitti:

        Vedä yhtäläisyysmerkkejä Jepuliksen kanssa! Jepulis on viisas; hänellä on kolme loppututkintoa - minulla ei yhtään. (J-puliksen mukaan kaksi vuotta kiertokoulua)
        Jepuliksella on ollut suuria yhteiskunnallisia tehtäviä, kävellyt linnan pääovista, hän on korkea arvoinen sotilasherra, hän on tavattoman rikas, hän kirjoittelee paljon lehtiin ja myös runoilee. Hän on lähes kaikkea, mitä ihminen voi olla.

        Entä minä?Kouluja käymätön, duunarin reppana eläkkeellä. Ei ole ollut mahtivirkoja, sattumakorpin tittelillä ei paljon rehvastella, vararallisuutta olen vain sen verran "hylkyhommista" saanut, että hengissä ole kitunut. Ilman sosiaalihuoltoa, uskallan kehaista.

        En kerro tätä siksi, että olisin katellinen Jepulikselle. Olisi ihan hirveään olla Jepulis monine naamioineen. Kerron tämän siksi, että yhtäläisyysmerkkisi oli turhan rohkea veto. Omapa on asiasi; törttöile prikulleen kuten tahdot.

        Trauma määritellään henkiseksi tai ruumiilliseksi vaurioksi tai haavaksi. Sen aiheuttaa traumatisoiva tapahtuma, joka saa aikaan traumaattista stressiä.


      • Voitko ylpeillä?
        ynnämuu kirjoitti:

        Vedä yhtäläisyysmerkkejä Jepuliksen kanssa! Jepulis on viisas; hänellä on kolme loppututkintoa - minulla ei yhtään. (J-puliksen mukaan kaksi vuotta kiertokoulua)
        Jepuliksella on ollut suuria yhteiskunnallisia tehtäviä, kävellyt linnan pääovista, hän on korkea arvoinen sotilasherra, hän on tavattoman rikas, hän kirjoittelee paljon lehtiin ja myös runoilee. Hän on lähes kaikkea, mitä ihminen voi olla.

        Entä minä?Kouluja käymätön, duunarin reppana eläkkeellä. Ei ole ollut mahtivirkoja, sattumakorpin tittelillä ei paljon rehvastella, vararallisuutta olen vain sen verran "hylkyhommista" saanut, että hengissä ole kitunut. Ilman sosiaalihuoltoa, uskallan kehaista.

        En kerro tätä siksi, että olisin katellinen Jepulikselle. Olisi ihan hirveään olla Jepulis monine naamioineen. Kerron tämän siksi, että yhtäläisyysmerkkisi oli turhan rohkea veto. Omapa on asiasi; törttöile prikulleen kuten tahdot.

        Tulet tänne kertomaan toisen henkilön yksilöllisyydestä, eikös se ole vilpillinen paljastus?
        Tämä ei kyllä osoita sinua todellakaan harkitsevaksi.


      • Lurjuksen palaute
        sama* kirjoitti:

        :)

        ;-D


      • Lurjuksen palaute
        sama* kirjoitti:

        :)

        ;-D


      • *Kukkahame* kirjoitti:

        Pirtti on pirtti tulihan se esille, eikä tarvitse enää väittää että on uskottelua.
        Helman alle vaan piiloon.

        Kukkahame, paukuttelet poskeasi, mutta et vastaa. Liityt yhden lauseen tiivistettyjen iskulause- ihmeiden joukkoon. Voipi ollakin parempi niin.
        En minä missään piileskele, kirjoitan rekatulla nimimerkilläni. Enkä myöskään mistään täältä kysele lupaa, mitä kirjoitan. Siksi myöskään mikään taho ei ole vastussa tekemisistäni.
        Vilpillistä paljastusta? Älkää nyt sentään höpsikö. Nämä jututhan on ollut ko. kirjoittajan itsensä kertomia. Vastapainona toiminut seurakuntatyö jäi luettelosta pois ja tietysti paljon muuta. Tietenkin on lukijan vastuulla, mitkä näistä on totta ja mitkä henkilökultin kohottamista. Katto on joskus älyttömän korkealla.

        Täällähän oikein akateemisuus korostuu traumalääkäreiden ( asiantuntijoiden?) esiintymisellä. Olen pannut merkille ennenkin, että "hoitoon ohjaus" on eräillä oikein piintynyt tapa. Epäilen kuitenkin, että kyseessä on kotitekoinen välskäri.
        Jospa ensin leikkisit itsesi kanssa.


      • *Kukkahame*
        ynnämuu kirjoitti:

        Kukkahame, paukuttelet poskeasi, mutta et vastaa. Liityt yhden lauseen tiivistettyjen iskulause- ihmeiden joukkoon. Voipi ollakin parempi niin.
        En minä missään piileskele, kirjoitan rekatulla nimimerkilläni. Enkä myöskään mistään täältä kysele lupaa, mitä kirjoitan. Siksi myöskään mikään taho ei ole vastussa tekemisistäni.
        Vilpillistä paljastusta? Älkää nyt sentään höpsikö. Nämä jututhan on ollut ko. kirjoittajan itsensä kertomia. Vastapainona toiminut seurakuntatyö jäi luettelosta pois ja tietysti paljon muuta. Tietenkin on lukijan vastuulla, mitkä näistä on totta ja mitkä henkilökultin kohottamista. Katto on joskus älyttömän korkealla.

        Täällähän oikein akateemisuus korostuu traumalääkäreiden ( asiantuntijoiden?) esiintymisellä. Olen pannut merkille ennenkin, että "hoitoon ohjaus" on eräillä oikein piintynyt tapa. Epäilen kuitenkin, että kyseessä on kotitekoinen välskäri.
        Jospa ensin leikkisit itsesi kanssa.

        Tuon suuntainen puhe tuntuu satamajätkän suuhun, minua ei ne kuitenkaan niin paljon kiinnosta että vastaisin sinulle kunnioittaen


      • Kumma kerjäämistä
        Trauma, kirjoitti:

        Trauma määritellään henkiseksi tai ruumiilliseksi vaurioksi tai haavaksi. Sen aiheuttaa traumatisoiva tapahtuma, joka saa aikaan traumaattista stressiä.

        Eikö jo edes häpeää löydy noista teidän jutuista.
        Voi vitun höperöt


      • *Kukkahame* kirjoitti:

        Tuon suuntainen puhe tuntuu satamajätkän suuhun, minua ei ne kuitenkaan niin paljon kiinnosta että vastaisin sinulle kunnioittaen

        "Vastaisit kunnioittaen!" Mieli tekisi nauraa kieriskellen, pi.....kellen, ho,ho,hoo...
        Tiedät varmasti tämän "sivistyneen " protokollan ja sen esittäjän.
        Muuten, mitä vikaa satamajätkissä on? Kysyn, vaikka en ole ko. työtä tehnyt.
        Ajattelin muuten, että antaa Jepuliksen olla piilossa, vaikka rupelihattu näkyikin selvästi. Hänellähän on tapana noita "hoitoja" jaella. Niin nytkin.
        Hyvää jatkoa kuitenkin teille, vaikka ilmapiirinne onkin tunkkainen.


    • ja miksi

      tälläinen ikuinen sotatila mitä sinä pidät yllä.

      • puuttuvan*

        äänestys saattaisi olla huomisen ratkaisu.Vanhan kertausta siellä on meneillään....


      • sinä sotija
        puuttuvan* kirjoitti:

        äänestys saattaisi olla huomisen ratkaisu.Vanhan kertausta siellä on meneillään....

        omaa tilaasi.


      • puuttuvan* kirjoitti:

        äänestys saattaisi olla huomisen ratkaisu.Vanhan kertausta siellä on meneillään....

        Kuvitteletko, että äänestykseen voivat osallistua kaikki. Lauseenpätkillähän voi äänestää vaikka sata kertaa.


      • lauseen pätkillä sinäkin
        Ruuneperi kirjoitti:

        Kuvitteletko, että äänestykseen voivat osallistua kaikki. Lauseenpätkillähän voi äänestää vaikka sata kertaa.

        Nyt osaat olla tärkeä,,etkä juo edes kahvia


      • katso peiliin

        YYYYööök


    • Olenko oikeassa?

      Muistelenpa joskus lukeneeni, että olet toiminut sefuna ja sitten siltä paikalta poistettu. Miten on, Ruuneperi??? Vastaa rehellisesti, kiitos.

      • Olen ollut ja eronnut omasta tahdostani. Ylläpito pahoitteli lähtöäni ja tarjosi silloin optiota uuteen sheriffiyteen vastaisuudessa. Mistä potkutieto?

        Omiasi vaiko muiden valheita esität? Vastaa rehellisesti!

        Ota vakinikki käyttöön tai rekisteröidy ja seiso sanojesi takana kuin ihminen!


      • Ruuneperi kirjoitti:

        Olen ollut ja eronnut omasta tahdostani. Ylläpito pahoitteli lähtöäni ja tarjosi silloin optiota uuteen sheriffiyteen vastaisuudessa. Mistä potkutieto?

        Omiasi vaiko muiden valheita esität? Vastaa rehellisesti!

        Ota vakinikki käyttöön tai rekisteröidy ja seiso sanojesi takana kuin ihminen!

        myöhäisillan komitean pöytäkirjaa,vähäinen on ollut osanottajamäärä.
        Ensin aattelin,etten sano juuta enkä jaata,koska minua ei oikeastaan kiinnosta tippaakaan koko sefu-asia-

        Voi hyvät hyssykät,emme me mitään sefuja tänne tarvitsisi sekoittamaan taas pakkaa uudeksi sotkuksi,aikuiset ihmiset.Vai olemmeko tottuneet siihen,että meille pitää sanella säännöt ja "pomon"olla siellä taka.alalla vartioimassa,noudatammeko niitä.

        Ainut ja selvin ratkaisu olisi pakollinen rekisteröinti.

        Siinä oppisivat rohkeutta sanoa asiansa ilman epämiellyttävääkin känkkäröintiä tai sitten känkkäröinnin kera,nämä epävarmemmat "raukatkin",jotka milloin milläkin ja mistäkin väliin hyppivät: "kas,uskalsinpa sanoa eikä kukaan tiedä,kuka olen."

        Ja varmasti tulisi elävämpiä keskusteluja,todempia mielipiteitä,jos ihmiset "omana itsenään", vaikkakin vain virtuaalisena,uskaltaisivat sanoa sanottavansa.
        Voisipa vaikka lähentää meitä toisiimme,antaa jonkinlaista yhteenkuuluvuutta,

        Loppuisi tyhjänpäiväinen tyhmä jankutuskin; antaa kaikkien kukkien kukkia,hittolainen,kyllä rikkaruohotkin on kukkapenkistä kitkettävä,jotta voisimme sen kauneudesta nauttia.

        Rohkeutta,rohkeutta toverit palstalaiset!


      • susmorsian kirjoitti:

        myöhäisillan komitean pöytäkirjaa,vähäinen on ollut osanottajamäärä.
        Ensin aattelin,etten sano juuta enkä jaata,koska minua ei oikeastaan kiinnosta tippaakaan koko sefu-asia-

        Voi hyvät hyssykät,emme me mitään sefuja tänne tarvitsisi sekoittamaan taas pakkaa uudeksi sotkuksi,aikuiset ihmiset.Vai olemmeko tottuneet siihen,että meille pitää sanella säännöt ja "pomon"olla siellä taka.alalla vartioimassa,noudatammeko niitä.

        Ainut ja selvin ratkaisu olisi pakollinen rekisteröinti.

        Siinä oppisivat rohkeutta sanoa asiansa ilman epämiellyttävääkin känkkäröintiä tai sitten känkkäröinnin kera,nämä epävarmemmat "raukatkin",jotka milloin milläkin ja mistäkin väliin hyppivät: "kas,uskalsinpa sanoa eikä kukaan tiedä,kuka olen."

        Ja varmasti tulisi elävämpiä keskusteluja,todempia mielipiteitä,jos ihmiset "omana itsenään", vaikkakin vain virtuaalisena,uskaltaisivat sanoa sanottavansa.
        Voisipa vaikka lähentää meitä toisiimme,antaa jonkinlaista yhteenkuuluvuutta,

        Loppuisi tyhjänpäiväinen tyhmä jankutuskin; antaa kaikkien kukkien kukkia,hittolainen,kyllä rikkaruohotkin on kukkapenkistä kitkettävä,jotta voisimme sen kauneudesta nauttia.

        Rohkeutta,rohkeutta toverit palstalaiset!

        aivan älytön on ajatuskin.Silloin on päässä pahastikin vikaa,ja oma minä pahasti hukassa,jos tällaista edes miettii.Kiroonpa ihan lievästi,että...voi hitto.
        Jos ei tärkeämpää " valtaistuinta" joku löydä,niin kylläpä on aivot ja elämäkin heikoissa kantimissa.

        Erittäin paljon olen itse kokenut täältä saaneeni,mitenkähän "pimeimmät" yksin pärjäämisajat olisi selvinnytkään ilman tätä henkireikää.
        Siksi kai antanut,kun olen uskaltanut ottaakin.Enkä sitä paitsi tykkääkään ite vain päähän paijamisista ja myhäilevistä juu-juu-keskusteluista.Voi kiihkeästi keskustellakin ilman tappeluakin....erimielisyyksien päälle halit ja suukko poskelle.


      • tavallinen tallustelija
        susmorsian kirjoitti:

        myöhäisillan komitean pöytäkirjaa,vähäinen on ollut osanottajamäärä.
        Ensin aattelin,etten sano juuta enkä jaata,koska minua ei oikeastaan kiinnosta tippaakaan koko sefu-asia-

        Voi hyvät hyssykät,emme me mitään sefuja tänne tarvitsisi sekoittamaan taas pakkaa uudeksi sotkuksi,aikuiset ihmiset.Vai olemmeko tottuneet siihen,että meille pitää sanella säännöt ja "pomon"olla siellä taka.alalla vartioimassa,noudatammeko niitä.

        Ainut ja selvin ratkaisu olisi pakollinen rekisteröinti.

        Siinä oppisivat rohkeutta sanoa asiansa ilman epämiellyttävääkin känkkäröintiä tai sitten känkkäröinnin kera,nämä epävarmemmat "raukatkin",jotka milloin milläkin ja mistäkin väliin hyppivät: "kas,uskalsinpa sanoa eikä kukaan tiedä,kuka olen."

        Ja varmasti tulisi elävämpiä keskusteluja,todempia mielipiteitä,jos ihmiset "omana itsenään", vaikkakin vain virtuaalisena,uskaltaisivat sanoa sanottavansa.
        Voisipa vaikka lähentää meitä toisiimme,antaa jonkinlaista yhteenkuuluvuutta,

        Loppuisi tyhjänpäiväinen tyhmä jankutuskin; antaa kaikkien kukkien kukkia,hittolainen,kyllä rikkaruohotkin on kukkapenkistä kitkettävä,jotta voisimme sen kauneudesta nauttia.

        Rohkeutta,rohkeutta toverit palstalaiset!

        Mitähän ne sinunkin mainostamat todemmat mielipiteet, päivittäin esimerkiksi muutat mielipidettäsi eräästä kanssa kirjoittajastakin, montakohan perätöntä lausuntoa hänen nikistäänkin olet antanut, kaikki kyllä löytyy täältä. Kukahan se raukka on joka väliin kännissä itkee, kiroilee ,kerjää sääliä ja väliin vakuuttaa miten rohkea ja vahva on. Pahasti sanot usein muille mutta sinua pitäisi vain ymmärtää. Kuka sinunkan persoonastasi mitään tietää eikä moni varmaan haluakkaan tietää. Omana itsenään täällä jokainen kirjoittaa oli nikki tai ei tai kymmenen nikkiä. Mikä sinä olet rikkaruohojakaan määrittrlemään ja kitkemään? On niitä suljettujakin palstoja, tervemenoa sellaiselle niin pääset vertaistesi pariin. Voit kokeilla siellä kynsiäsi. Voisit miettiä omaa osuuttasi palstan huonoon henkeen , muita osaat kyllä opstaa.


      • tavallinen tallustelija kirjoitti:

        Mitähän ne sinunkin mainostamat todemmat mielipiteet, päivittäin esimerkiksi muutat mielipidettäsi eräästä kanssa kirjoittajastakin, montakohan perätöntä lausuntoa hänen nikistäänkin olet antanut, kaikki kyllä löytyy täältä. Kukahan se raukka on joka väliin kännissä itkee, kiroilee ,kerjää sääliä ja väliin vakuuttaa miten rohkea ja vahva on. Pahasti sanot usein muille mutta sinua pitäisi vain ymmärtää. Kuka sinunkan persoonastasi mitään tietää eikä moni varmaan haluakkaan tietää. Omana itsenään täällä jokainen kirjoittaa oli nikki tai ei tai kymmenen nikkiä. Mikä sinä olet rikkaruohojakaan määrittrlemään ja kitkemään? On niitä suljettujakin palstoja, tervemenoa sellaiselle niin pääset vertaistesi pariin. Voit kokeilla siellä kynsiäsi. Voisit miettiä omaa osuuttasi palstan huonoon henkeen , muita osaat kyllä opstaa.

        tietävämpi kuin minä,ei luulisi sinua hievauttavan kanssakirjoittajan kannsa käymäni mielipiteen vaihdot.Trarkkaan tunnut elämääni,elämöintiänikin seuraavan täällä.
        Juu-u,minäpä olenkin se inhimillinen minä,itke en enkä kerjää kuitenkaan...hehheh.
        Milloin olen pyytänyt ymmärtämään...kuka tällasta nyt ymmärtäiskään.
        Ai,oletko keksinyt virtuaalisen alkoholimittarinkin.

        Aina tuntuu sinua vaan kismittävän minun läsnäoloni täällä,tunnut luokittelevan minut rikkaruohoksi....älähän hättäile...ilmeisesti oon edelleen,saat sinnäi purkaa ittees.Et sinä pysty mielipiteitteni tänne esille tuomista estämään.
        Näin ikävästi piti vastata,mutta itsehän pyysit.


      • ovat..
        susmorsian kirjoitti:

        tietävämpi kuin minä,ei luulisi sinua hievauttavan kanssakirjoittajan kannsa käymäni mielipiteen vaihdot.Trarkkaan tunnut elämääni,elämöintiänikin seuraavan täällä.
        Juu-u,minäpä olenkin se inhimillinen minä,itke en enkä kerjää kuitenkaan...hehheh.
        Milloin olen pyytänyt ymmärtämään...kuka tällasta nyt ymmärtäiskään.
        Ai,oletko keksinyt virtuaalisen alkoholimittarinkin.

        Aina tuntuu sinua vaan kismittävän minun läsnäoloni täällä,tunnut luokittelevan minut rikkaruohoksi....älähän hättäile...ilmeisesti oon edelleen,saat sinnäi purkaa ittees.Et sinä pysty mielipiteitteni tänne esille tuomista estämään.
        Näin ikävästi piti vastata,mutta itsehän pyysit.

        ovat samaa maata, miekka pystyssä aina.


      • ovat.. kirjoitti:

        ovat samaa maata, miekka pystyssä aina.

        miun pittää omalta kohaltain vastata vaa, ku rehellisest vastailee ihmisten kirjotuksii, nii se voip tuntuu ouvolt siukkii aivoissais. Epäilempä et tuo kaveri on samal viisii miu kanssain,,,,,rehellisyyvestä... Katoha ku mie en kiertele enkä vääntele, vaa sanon just niiko se on, ja nii näytät siekkii tekevä, ainakii miul. Hyvvää päivän jatkoo kiukkumiinalle.


      • ihmettelevä^/^
        monica kirjoitti:

        miun pittää omalta kohaltain vastata vaa, ku rehellisest vastailee ihmisten kirjotuksii, nii se voip tuntuu ouvolt siukkii aivoissais. Epäilempä et tuo kaveri on samal viisii miu kanssain,,,,,rehellisyyvestä... Katoha ku mie en kiertele enkä vääntele, vaa sanon just niiko se on, ja nii näytät siekkii tekevä, ainakii miul. Hyvvää päivän jatkoo kiukkumiinalle.

        älä matki Susìa,siinä rehellisyyden korostamisessa! Ajattele itse,niinkuin kyllä osaat.

        Ystävyydellä lukija.


      • ihmettelevä^/^ kirjoitti:

        älä matki Susìa,siinä rehellisyyden korostamisessa! Ajattele itse,niinkuin kyllä osaat.

        Ystävyydellä lukija.

        Muistaakseni kun minä aloitin maininnan rehellisyydestä, en ollut huomannut kenenkään ennen käyttävän sitä, minä olenki tyyppi joka en matki ketään, vaan pyrin löytämään aina uutta. Jos en muuta niin uusia sanoja. Tämän olet varmaan sinä, niinkuin muutkin huomanneet Että väärin meni viestisi.


      • Olenko oikeassa
        Ruuneperi kirjoitti:

        Olen ollut ja eronnut omasta tahdostani. Ylläpito pahoitteli lähtöäni ja tarjosi silloin optiota uuteen sheriffiyteen vastaisuudessa. Mistä potkutieto?

        Omiasi vaiko muiden valheita esität? Vastaa rehellisesti!

        Ota vakinikki käyttöön tai rekisteröidy ja seiso sanojesi takana kuin ihminen!

        Vastaan rehellisesti: En ole ihminen, vaan Ihminen. Omasta tahdostasi poistuit? Mikä se oma tahto tässä tapauksessa oli, vastaa rehellisesti. Option sait? Pidä siitä kiinni, optioita me köyhät kadehdimme tässä laman kurimuksessa.


      • Olenko oikeassa kirjoitti:

        Vastaan rehellisesti: En ole ihminen, vaan Ihminen. Omasta tahdostasi poistuit? Mikä se oma tahto tässä tapauksessa oli, vastaa rehellisesti. Option sait? Pidä siitä kiinni, optioita me köyhät kadehdimme tässä laman kurimuksessa.

        Sanouduin irti. En aio optiota käyttää.


      • se tiedetään
        ovat.. kirjoitti:

        ovat samaa maata, miekka pystyssä aina.

        täällä ilkkuu ja kirjoittelee nikittömänä tavallista härskimpi


      • se tiedetään kirjoitti:

        täällä ilkkuu ja kirjoittelee nikittömänä tavallista härskimpi

        olen sen kaikille sanonut että kirjoitten vain rekattuna enkä puskista. Että älä levitä valheita joita itse keksit.


    • Sinikynä

      Tuossa ylhäällä lukee, että "ALOITA UUSIKESKUSTELU".
      Siinä ei lue, että aloita ikivanha keskustelu uudelleen.
      Miksi siis jauhaa samaa vanhaa asiaa, kun uusiakin asioita ilmaantuu joka päivä.

      Tämä on kuin yhteisö, jossa keskustellaan tai paremminkin intetään menettelytapakysymyksistä aina vaan, sen sijaan, että ruvettaisiin keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja/tai vaikkapa kulttuurista.
      Tämä kaikella ystävyydellä sanottuna.

      • Tehdä Aloitusta

        Silloin pitää avata kulttuurikeskustelu kun siltä tuntuu ajankohtaisista puhumattakaan.


      • pilvi*
        Tehdä Aloitusta kirjoitti:

        Silloin pitää avata kulttuurikeskustelu kun siltä tuntuu ajankohtaisista puhumattakaan.

        Aiheessa tässä pitäisi tietenkin pysyä.Tuolla on avattu myös OinasN sheriffin toimen jatkuvuudesta,mikä herätti mielenkiintoni.

        Jos niinkuin ymmärsin, hän olisi kesälomalla olisi ehkä syytä tiedustella mahdollista paluuta Ylläpidolta?

        Hyvinhän tuo aika ennen lomalle lähtöä toimi.


      • (ô.ô)Nököttäjä
        pilvi* kirjoitti:

        Aiheessa tässä pitäisi tietenkin pysyä.Tuolla on avattu myös OinasN sheriffin toimen jatkuvuudesta,mikä herätti mielenkiintoni.

        Jos niinkuin ymmärsin, hän olisi kesälomalla olisi ehkä syytä tiedustella mahdollista paluuta Ylläpidolta?

        Hyvinhän tuo aika ennen lomalle lähtöä toimi.

        Kyllä keskusteluja voi avata uusia, ei kai ole tarkoitus että yhdessä ketjussa kaikki pysyttelee, näppärät kirjoittajat.


      • pötköttelijä
        (ô.ô)Nököttäjä kirjoitti:

        Kyllä keskusteluja voi avata uusia, ei kai ole tarkoitus että yhdessä ketjussa kaikki pysyttelee, näppärät kirjoittajat.

        Kahvipirtti on kerännyt suojiinsa parhaat kirjoittajat.


      • Älykkäämpi
        pilvi* kirjoitti:

        Aiheessa tässä pitäisi tietenkin pysyä.Tuolla on avattu myös OinasN sheriffin toimen jatkuvuudesta,mikä herätti mielenkiintoni.

        Jos niinkuin ymmärsin, hän olisi kesälomalla olisi ehkä syytä tiedustella mahdollista paluuta Ylläpidolta?

        Hyvinhän tuo aika ennen lomalle lähtöä toimi.

        ja kokemustakin on, tasapuolinen.


      • Monta miestä
        Älykkäämpi kirjoitti:

        ja kokemustakin on, tasapuolinen.

        Sama kai se kuka täällä on kukaan ei voi olla kaikkien mieliksi.


      • pilvi*
        Älykkäämpi kirjoitti:

        ja kokemustakin on, tasapuolinen.

        Onhan hän sitä kokeillut aiemminkin,soisi vaan hänelle leppoisempia päiviä, kauan palstalla vaikuttaneena,kuin ottaa vielä noin vaativan tehtävän!


      • Tietää mihin ryhtyy
        pilvi* kirjoitti:

        Onhan hän sitä kokeillut aiemminkin,soisi vaan hänelle leppoisempia päiviä, kauan palstalla vaikuttaneena,kuin ottaa vielä noin vaativan tehtävän!

        Ja hänelläkin on noita vastustajia ihan riittävästi.
        Se vaan on sitten kestettävä, mutta hän itse siitä päättä, ei voida ennakoida mitään.


      • Tietää mihin ryhtyy kirjoitti:

        Ja hänelläkin on noita vastustajia ihan riittävästi.
        Se vaan on sitten kestettävä, mutta hän itse siitä päättä, ei voida ennakoida mitään.

        on enennaikaista touhua nyt yllä, tämä on muiden kuin palstakeskustelijoiden asia. Paikka ei ole avoinna, lukekaa vaikka tuolta ylhäältä.


      • Tämä "viestipaatti" ei ole lainkaan selkeillä vesillä.

        Soutamaan tytöt ja pojat, keskustelemaankin!


      • pilvi*
        Ruuneperi kirjoitti:

        Tämä "viestipaatti" ei ole lainkaan selkeillä vesillä.

        Soutamaan tytöt ja pojat, keskustelemaankin!

        vesille availemaan uusia aiheita,odotellessamme Ylläpidolta tietoa.


      • tuli viestimään tänne!
        monica kirjoitti:

        on enennaikaista touhua nyt yllä, tämä on muiden kuin palstakeskustelijoiden asia. Paikka ei ole avoinna, lukekaa vaikka tuolta ylhäältä.

        S i l l o i n ehdottomasti Ruuneperi, jolla on älyä!


      • tuli viestimään tänne! kirjoitti:

        S i l l o i n ehdottomasti Ruuneperi, jolla on älyä!

        Yksi tykkää yhdestä toinen toisesta, istukoon kuka vaan sille (seeffin) pallille niin tyytymättömiä on,,,,, on se niin tuulinen paikka.


      • pilvi* kirjoitti:

        vesille availemaan uusia aiheita,odotellessamme Ylläpidolta tietoa.

        että ylläpito antaa jotain tietoja?

        En kyllä tiedä mitä odotat, mutta voin sanoa ettei sieltä heru pientäkään vihjettä mihinkään asiaan.

        Mikäli pyydät poistamaan viestin, sen he tekevät, ei sitäkään aina. Seriffi vpoistaa pyytämättäkin, jos sattuu olemaan saatavilla, tai, jos sattuu muilta kiireiltä joutamaan.

        Täällä kyllä menee aikaa sefultakin tarkastessaviestejä, jos, ja kun on jäänyt viikojen sato tarkastamatta.
        Helppoa ei ole sefun homma, sitä en ottaisi palkallisenakaan.

        OinasN taitaa kuitenkin olla niin virkaansa viehättynyt ettei helposti luovu näistä palstoista, tulee ehkä chattihuoneisiinkin, tai on kai ollutkin.
        Loukkamatta ketään, vain sellainen virka kannattaa ottaa vastuullensa, jonka kykenee hoitamaan, virassa missä tahansa.

        Muuten en ota kantaa, valvokoon kuka tahansa, tai olkoon valvomatta, päätäni en harmaannuta moisen asian vuoksi.


      • pilvi*
        Tuoksuvattu kirjoitti:

        että ylläpito antaa jotain tietoja?

        En kyllä tiedä mitä odotat, mutta voin sanoa ettei sieltä heru pientäkään vihjettä mihinkään asiaan.

        Mikäli pyydät poistamaan viestin, sen he tekevät, ei sitäkään aina. Seriffi vpoistaa pyytämättäkin, jos sattuu olemaan saatavilla, tai, jos sattuu muilta kiireiltä joutamaan.

        Täällä kyllä menee aikaa sefultakin tarkastessaviestejä, jos, ja kun on jäänyt viikojen sato tarkastamatta.
        Helppoa ei ole sefun homma, sitä en ottaisi palkallisenakaan.

        OinasN taitaa kuitenkin olla niin virkaansa viehättynyt ettei helposti luovu näistä palstoista, tulee ehkä chattihuoneisiinkin, tai on kai ollutkin.
        Loukkamatta ketään, vain sellainen virka kannattaa ottaa vastuullensa, jonka kykenee hoitamaan, virassa missä tahansa.

        Muuten en ota kantaa, valvokoon kuka tahansa, tai olkoon valvomatta, päätäni en harmaannuta moisen asian vuoksi.

        asiallista neuvontaa rekisteröinti ongelmista.

        Mutta kun kuitenkin joka palstalla on sheriffi sääntöjen mukaan,miksi he eivät antaisi tietoja loman päättymisestä? Yrityshän tämäkin on,josta he saavat palkkaa Eniron maksamana. Aika piittaamatonta siinä tapauksessa!


      • sama*
        pilvi* kirjoitti:

        asiallista neuvontaa rekisteröinti ongelmista.

        Mutta kun kuitenkin joka palstalla on sheriffi sääntöjen mukaan,miksi he eivät antaisi tietoja loman päättymisestä? Yrityshän tämäkin on,josta he saavat palkkaa Eniron maksamana. Aika piittaamatonta siinä tapauksessa!

        Katsotaan nyt miten alkaa sefut ilmestymään...


      • Eli:
        Tuoksuvattu kirjoitti:

        että ylläpito antaa jotain tietoja?

        En kyllä tiedä mitä odotat, mutta voin sanoa ettei sieltä heru pientäkään vihjettä mihinkään asiaan.

        Mikäli pyydät poistamaan viestin, sen he tekevät, ei sitäkään aina. Seriffi vpoistaa pyytämättäkin, jos sattuu olemaan saatavilla, tai, jos sattuu muilta kiireiltä joutamaan.

        Täällä kyllä menee aikaa sefultakin tarkastessaviestejä, jos, ja kun on jäänyt viikojen sato tarkastamatta.
        Helppoa ei ole sefun homma, sitä en ottaisi palkallisenakaan.

        OinasN taitaa kuitenkin olla niin virkaansa viehättynyt ettei helposti luovu näistä palstoista, tulee ehkä chattihuoneisiinkin, tai on kai ollutkin.
        Loukkamatta ketään, vain sellainen virka kannattaa ottaa vastuullensa, jonka kykenee hoitamaan, virassa missä tahansa.

        Muuten en ota kantaa, valvokoon kuka tahansa, tai olkoon valvomatta, päätäni en harmaannuta moisen asian vuoksi.

        KUKA pystyy?


      • tietääkseni
        pilvi* kirjoitti:

        asiallista neuvontaa rekisteröinti ongelmista.

        Mutta kun kuitenkin joka palstalla on sheriffi sääntöjen mukaan,miksi he eivät antaisi tietoja loman päättymisestä? Yrityshän tämäkin on,josta he saavat palkkaa Eniron maksamana. Aika piittaamatonta siinä tapauksessa!

        sheriffin virka on talkootyötä.
        Ei sinne niin kovin kannata hinkua -
        haukut saa palkakseen!


      • .....
        pilvi* kirjoitti:

        asiallista neuvontaa rekisteröinti ongelmista.

        Mutta kun kuitenkin joka palstalla on sheriffi sääntöjen mukaan,miksi he eivät antaisi tietoja loman päättymisestä? Yrityshän tämäkin on,josta he saavat palkkaa Eniron maksamana. Aika piittaamatonta siinä tapauksessa!

        Se on vaan se mittaamaton kunnia!
        ))))) ha-ha!


      • pidämme
        sama* kirjoitti:

        Katsotaan nyt miten alkaa sefut ilmestymään...

        - niin kirjoittamalla, ei siitä ylläpito paljon kostu!


      • pilvi*
        Eli: kirjoitti:

        KUKA pystyy?

        neutraali henkilö on aina parempi! Kattos ne henkilökemiat.:D


      • Huopaaja
        Ruuneperi kirjoitti:

        Tämä "viestipaatti" ei ole lainkaan selkeillä vesillä.

        Soutamaan tytöt ja pojat, keskustelemaankin!

        Siinä se taas nähdään: Perämies viuhtoo soutamaan. Vaan kun kurssi on ihan päin seiniä, minä ainakin huopaan tai huilaan.


      • uutta seriffiä ?
        Ruuneperi kirjoitti:

        Tämä "viestipaatti" ei ole lainkaan selkeillä vesillä.

        Soutamaan tytöt ja pojat, keskustelemaankin!

        Kun itse olet suurin puska vit...ja, ja miten monilla nikeillä oletkaan itsesi regannut?
        Korvenkukkaa haukut 50 sivulla kun ei suostu kirjoituksiisi vastailemaan, nytkö jauhat täälä?
        Olet kuin mädännyt omena, pilaat terveet läheltäsi, katkeruutesi on uskomaton!


      • kysyy*
        Eli: kirjoitti:

        KUKA pystyy?

        epätietoinen :(


      • huonot palkat
        pidämme kirjoitti:

        - niin kirjoittamalla, ei siitä ylläpito paljon kostu!

        tietäähän sen...jaa a tätä maailman aikaa


      • seko*
        monica kirjoitti:

        Yksi tykkää yhdestä toinen toisesta, istukoon kuka vaan sille (seeffin) pallille niin tyytymättömiä on,,,,, on se niin tuulinen paikka.

        tykkääpi tuulest niin kovast..


      • sitten*
        Älykkäämpi kirjoitti:

        ja kokemustakin on, tasapuolinen.

        meillä olis A-peri


      • Kovin vähän tiedät jos väität, etten ole keksuteluja aiheistakin avannut.

        Enkö minä saa puuttua palstan toimintaan muiden tavoin.


    • luonteessa

      aiheuttaa halun olla toisten määrääjänä, vartjat virkavatalta on vikaluonteisia väärällänsä.

    • Minä Vain

      Ruuneperi on ollut ja seriffinä kuten hän ketjussa klo 02.34 kertoo. Niin että ei kai enää...eihän?

      • tijjettää.

        Ei Ruuneperia.


      • tahotaa
        tijjettää. kirjoitti:

        Ei Ruuneperia.

        iha ehottomast, vaikutat älykkäältä!


    • hansu...

      Ruunesta on saatu kystä kyllin.

      • Nykyinen on hyvä

        Ei mitään entisiä äkäisiä puolueellisia ja taantumuksellisia sefuja. Toivottavasti ylläpito on niin viisas, että antaa nykyisen tasapuolisen ja fiksun sefun jatkaa. Täällähän on vanhojen akkojen ja ukkojen turhaa kissanhännänvetoa. Tosi lapsellist ja jonninjoutavaa kinaamista. Luulisi jo vanhojen ihmisten osaavan käyttäytyä korrektisti toistensa seurassa. Mutta sanompa vaan, että aika hullua touhua!


      • päästy*

        vielä maistamaankaan!


    • päivässä

      melkein sata viestiä, voittaa viikon kahvipirtin. Mitä suotta muita aiheita ja aloituksia keksimään, tämä toisten hutkiminen näyttää olevan parasta huvia! Eikö se ole jo paukun paikka, siis viinapaukun, ei pierun? Vai keittäskö joku ihan kahvit?

      • on vain yksi

        jolle ketjun pituus on henki ja elämä. Ehkä hän ei ole huomannut, että muut katkaisevat ketjun, kun tulee liian pitkäksi. Hän vain kilpailee itsensä kanssa!


    • isoäiti*

      OinasN tuntee monet meistä ja osaa käsitellä tilanteita, koska on vanha palstalainen. Ruuneperi on toki kauemmin vaikuttanut täällä.

      Joskus toivoisin seriffiltä ymmärrystä sarkasmiin,
      mutta pieni puute se - jotta olkoon.

      • sisäpiiritietoa

        monet MEISTÄ, jaha, jaha...


      • Ellei hän haluaisi, niin voitaisiin yrittää suostutella Ruuneperiä,
        mutta hän on kylläkin {kuulemani mukaan} itse hakeutunut eroon k.o. tehtävästä, joten ehkäpä hän ei uudelleen siihen ryhtyisi.

        Mutta täähän on ylläpidon dilemma, ei meidän 'sisällöntuottajien'.


    • jotuni...

      Ruune on nähty ja huonoksi havaittu.

    • Hintriika*

      AutoMiehen jorinatko teidät kaikki sai uskomaan, että tänne ylipäätään etsitään uutta sheriffiä? Ja jos etsittäisiinkin, niin ei 70 palstalaisilta asiassa kysytä mitään. Tekevät mitä tekevät.

      Energiaansa voisi käyttää paremminkin kuin älyttömään vaalikampanjaan!

      • muutkin

        jo todenneet, siitä on oma ketjukin aloitettu.


      • vot*

        nauraa saa makeasti aamutuimaan:D:D:D t.pilvi*


    • Siis mielipide OTSIKON aiheeseen "Toimiva seriffi".

      Siis että onko toimiva sefu kannatettava asia?
      Millainen on toimiva sefu?
      Tarvitaanko toimivaa sefua?
      Onko täällä toimiva sefu?
      tms.

      Kysyt myös mielipidettä uuden seriffin saamiseksi, mutta heti perään toivot: "...vain mielipide otsikon aiheesta!"

      • pilvi*

        Kun kaikki me haluaisimme, tämän kirjoituskanavan olevan meille antoisan, niin uskoisin,että meidän jokaisen täällä vaikuttavan olisi syytä katsoa,mitä me päästämme
        läpi seulamme.

        Silloin emme tarvitsisi niin välttämättä ketään,joka meitä rankaisisi poistamalla viestimme.

        Vajavaisillakin kyvyillämme,haluamme lähestyä kanssaihmisiämme.
        Näin vetoaisin teihin kaikkiin---minä haluaisin kaikki mukaan,nekin,jotka jostain syystä tuntevat katkeruutta,joko elämää,tai palstalla kokemaansa vääryyttä vastaan.

        Se on meidän rikkauttamme----koska elämä meidän osaltamme,on jo loppuvaiheessaan.

        Tehdään yhdessä siitä arvokas ja antoisa kanssakäyminen ikätovereidemme kanssa.


      • siellä?
        pilvi* kirjoitti:

        Kun kaikki me haluaisimme, tämän kirjoituskanavan olevan meille antoisan, niin uskoisin,että meidän jokaisen täällä vaikuttavan olisi syytä katsoa,mitä me päästämme
        läpi seulamme.

        Silloin emme tarvitsisi niin välttämättä ketään,joka meitä rankaisisi poistamalla viestimme.

        Vajavaisillakin kyvyillämme,haluamme lähestyä kanssaihmisiämme.
        Näin vetoaisin teihin kaikkiin---minä haluaisin kaikki mukaan,nekin,jotka jostain syystä tuntevat katkeruutta,joko elämää,tai palstalla kokemaansa vääryyttä vastaan.

        Se on meidän rikkauttamme----koska elämä meidän osaltamme,on jo loppuvaiheessaan.

        Tehdään yhdessä siitä arvokas ja antoisa kanssakäyminen ikätovereidemme kanssa.

        Oi. Ja minä toinen Florence haluaisin, että kaikki maailman ihmiset olisivat ystäviä keskenään, rakastaisivat, suvaitsevat toisiaan, ovat rehellisiä, eivät tappele ja lyö, eivät varasta eivätkä liiemmin kiroilekaan. Silloin kaikilla meillä olisi niin hyvä keskenämme olla, myös täällä palstalla.

        Ja ennen muuta olisimme samaa mieltä kaikista asioista, silloin ei täälläkään tulisi suukopua. kaikki vain toisiamme kunnioittaisimme, arvossa pitäisimme. Ei tarvittaisi palstapollareita eikä muitakaan santarmeja missään milloinkaan. Ah.


      • kaikki me
        siellä? kirjoitti:

        Oi. Ja minä toinen Florence haluaisin, että kaikki maailman ihmiset olisivat ystäviä keskenään, rakastaisivat, suvaitsevat toisiaan, ovat rehellisiä, eivät tappele ja lyö, eivät varasta eivätkä liiemmin kiroilekaan. Silloin kaikilla meillä olisi niin hyvä keskenämme olla, myös täällä palstalla.

        Ja ennen muuta olisimme samaa mieltä kaikista asioista, silloin ei täälläkään tulisi suukopua. kaikki vain toisiamme kunnioittaisimme, arvossa pitäisimme. Ei tarvittaisi palstapollareita eikä muitakaan santarmeja missään milloinkaan. Ah.

        olisimma yhtä kahvipirttii, emon siipein suojissa kahviteltais, otettais piirakkaa, jätelöö,katottais vähän kyl kel tarjotaa ja tausta voimiikii tarvii jolloinkii..Eikä kaikil voi tarjota, se ois pyhäin häväistyst.


      • Florence Kakkonen
        kaikki me kirjoitti:

        olisimma yhtä kahvipirttii, emon siipein suojissa kahviteltais, otettais piirakkaa, jätelöö,katottais vähän kyl kel tarjotaa ja tausta voimiikii tarvii jolloinkii..Eikä kaikil voi tarjota, se ois pyhäin häväistyst.

        Ja neuvottaisi muitakin kaikkia ihmisiä olemaan ihmisiksi myös pirtin ulkopuolella. Ja Pohjois-Koreaankin tulisi rauhallista, kun ne kuulisi mitä täällä on saatu aikaan. Kaikki attentaatit, itsemurhaiskut, panettelut, huoraamiset, pettämiset kaikki, valehtelu loppuisi.

        Ylensyönti loppuisi, ei kuolisi kukaan enää ähkyyn tai sydänsairauksiin. Tupakointi, viina ja huumeet katoaisivat.


      • pilvi*
        kaikki me kirjoitti:

        olisimma yhtä kahvipirttii, emon siipein suojissa kahviteltais, otettais piirakkaa, jätelöö,katottais vähän kyl kel tarjotaa ja tausta voimiikii tarvii jolloinkii..Eikä kaikil voi tarjota, se ois pyhäin häväistyst.

        Stä en hyväksy,mitä helvetin jauhamista on vetää tuo kahvipirtti aina mukaan T R A U M O J A !

        Se siitä ja loput kirjeessä.


      • ja vielä
        pilvi* kirjoitti:

        Stä en hyväksy,mitä helvetin jauhamista on vetää tuo kahvipirtti aina mukaan T R A U M O J A !

        Se siitä ja loput kirjeessä.

        Voih! Se kateus, se kateus, se kuule saa hirveitä aikaan.


      • Sie@mie
        Florence Kakkonen kirjoitti:

        Ja neuvottaisi muitakin kaikkia ihmisiä olemaan ihmisiksi myös pirtin ulkopuolella. Ja Pohjois-Koreaankin tulisi rauhallista, kun ne kuulisi mitä täällä on saatu aikaan. Kaikki attentaatit, itsemurhaiskut, panettelut, huoraamiset, pettämiset kaikki, valehtelu loppuisi.

        Ylensyönti loppuisi, ei kuolisi kukaan enää ähkyyn tai sydänsairauksiin. Tupakointi, viina ja huumeet katoaisivat.

        Siehä ootkii oikeen mestar, hitosko sie olet piileksiny, tulloo tottuutta jotta ihan iänee nauran.
        Siul on varmaa kaunokirjutus vahva aine.
        Kirjuta huomen lissää oikee isost, mie olen siun kanssais sammaa mielt, männää naurammaa, hi hi hiii ei ois ripuliikkaa koko euroopas.


      • pilvi*
        ja vielä kirjoitti:

        Voih! Se kateus, se kateus, se kuule saa hirveitä aikaan.

        Vieläkin korvissa soi vienot äänet:)


      • Tekopyhä....
        pilvi* kirjoitti:

        Vieläkin korvissa soi vienot äänet:)

        epäaito hypokraatti. YÄK.


      • pilvi* kirjoitti:

        Vieläkin korvissa soi vienot äänet:)

        tänne palstoille, kunnioita otsikossa olevaa mainintaa....... Kun olet aamulla ensimmäinen ja illalla viimeinen mielipiteinesi, niin kerrohan mikä sai Porvoossa vastapuolen niin järkyttyneeksi???


      • Et tainut tajuta...
        Tekopyhä.... kirjoitti:

        epäaito hypokraatti. YÄK.

        mut ei se mitään. t.pilvi*


      • tulee'
        pilvi* kirjoitti:

        Stä en hyväksy,mitä helvetin jauhamista on vetää tuo kahvipirtti aina mukaan T R A U M O J A !

        Se siitä ja loput kirjeessä.

        sieltä se totuus esille - oikea ukkospilvi.
        Tähän asti on ollutkin näytelmää pilvin kirjoitukset.


      • pilvi*
        monica kirjoitti:

        tänne palstoille, kunnioita otsikossa olevaa mainintaa....... Kun olet aamulla ensimmäinen ja illalla viimeinen mielipiteinesi, niin kerrohan mikä sai Porvoossa vastapuolen niin järkyttyneeksi???

        Luin kyllä jossain ketjussa vihjailuja tuohon suuntaan.

        Täytyypä tähdentää,etten eläessäni ole käynyt missään nettitreffeillä.

        Ja vielä Porvooseen---- .Ei kyllä mies tulee naisen luo jos niin on.

        Olen viettänyt kesiä Porvoon saaristossakin, ja siellä on lasteni serkut vieläkin!


        Ps. Sääli ettei ollut mitään romanttista kertoa! :)


      • "Epätietoinen"
        monica kirjoitti:

        tänne palstoille, kunnioita otsikossa olevaa mainintaa....... Kun olet aamulla ensimmäinen ja illalla viimeinen mielipiteinesi, niin kerrohan mikä sai Porvoossa vastapuolen niin järkyttyneeksi???

        kyselee,, kumpaa on loukattu 'Toimivaa sheriffiä' vai enkeleitä. olet siihen vielä jotain lisännytkin.
        Koska sinun kiukkupussi täyttyy taas, että osaa varoa.


      • pilvi*
        tulee' kirjoitti:

        sieltä se totuus esille - oikea ukkospilvi.
        Tähän asti on ollutkin näytelmää pilvin kirjoitukset.

        laaja skaala!


      • "Epätietoinen" kirjoitti:

        kyselee,, kumpaa on loukattu 'Toimivaa sheriffiä' vai enkeleitä. olet siihen vielä jotain lisännytkin.
        Koska sinun kiukkupussi täyttyy taas, että osaa varoa.

        mistä ihmeestä saat kuvan, että olisin kiukkupussi, ei sinne päinkään, muut kysymyksesi ei anna aihetta enempää.


      • pilvi* kirjoitti:

        Luin kyllä jossain ketjussa vihjailuja tuohon suuntaan.

        Täytyypä tähdentää,etten eläessäni ole käynyt missään nettitreffeillä.

        Ja vielä Porvooseen---- .Ei kyllä mies tulee naisen luo jos niin on.

        Olen viettänyt kesiä Porvoon saaristossakin, ja siellä on lasteni serkut vieläkin!


        Ps. Sääli ettei ollut mitään romanttista kertoa! :)

        järkytyksen, ethän pode muistin menetystä, tai onko rehellisyytesi jälleen koetuksella. Vai onko vastaväittäjä tavannut haamuolentosi?


      • menee
        pilvi* kirjoitti:

        laaja skaala!

        tai on mennyt jo!


      • pilvi*
        monica kirjoitti:

        järkytyksen, ethän pode muistin menetystä, tai onko rehellisyytesi jälleen koetuksella. Vai onko vastaväittäjä tavannut haamuolentosi?

        Kakista nyt ulos jo tarinasi! En minä tiedä mistä puhut? Kuka vastaväittäjä?

        Mitä ihmettä tää nyt on.Kerro jo.


      • pilvi*
        monica kirjoitti:

        mistä ihmeestä saat kuvan, että olisin kiukkupussi, ei sinne päinkään, muut kysymyksesi ei anna aihetta enempää.

        tai nimitän sinut vihjailevaksi ----- jääköön vielä sanomatta.

        siis mistä on kysymys Monica?


      • pilvi* kirjoitti:

        Kakista nyt ulos jo tarinasi! En minä tiedä mistä puhut? Kuka vastaväittäjä?

        Mitä ihmettä tää nyt on.Kerro jo.

        ja kerroit jo lukeneesikin jostain Porvoon netti-tapaamisesta, ja kysyn vieläkin oliko se haamusi vai tuliko sinulle muistikatko vai oletko epärehellinen, sanoessasi ettet tiedä mitään. eihän siinä mitään jos Porvoossa käy netti-tapaamisessa, kysynkin vielä, jos muistuu mieleesi käyntisi, mikä siinä oli niin totaalinen järkytys. Utelias kun olen niin tällaista kyselen.


      • pilvi* kirjoitti:

        tai nimitän sinut vihjailevaksi ----- jääköön vielä sanomatta.

        siis mistä on kysymys Monica?

        en vihjaile, , kun se oli kaikkien luettavilla, myös sinun.


      • liikkuu
        monica kirjoitti:

        en vihjaile, , kun se oli kaikkien luettavilla, myös sinun.

        yx Porvoolainen Herra, kovasti on aina treffejä tekemässä mutta Hesaan.


      • pilvi*
        liikkuu kirjoitti:

        yx Porvoolainen Herra, kovasti on aina treffejä tekemässä mutta Hesaan.

        Joku sattuma sitten,että se on minun Porvooseen menoni kanssa yhdistetty.
        Enpä tiedä että kukaan olisi järkyttynyt minut nähdessään,pikemminkin päinvastoin! :D

        Enpä lähtisi ketään chat, tuttua tapaamaan,jos siellä pyörisin! Ei sovi minulle.


      • pilvi*
        menee kirjoitti:

        tai on mennyt jo!

        pikemminkin teidän. Ei minulla ole mitään salattavaa.

        Hyvää illanjatkoa ilkeyksissänne!


      • ennen oli
        pilvi* kirjoitti:

        Joku sattuma sitten,että se on minun Porvooseen menoni kanssa yhdistetty.
        Enpä tiedä että kukaan olisi järkyttynyt minut nähdessään,pikemminkin päinvastoin! :D

        Enpä lähtisi ketään chat, tuttua tapaamaan,jos siellä pyörisin! Ei sovi minulle.

        kirjeenvaihto kavereita ja chatista voi alkaa vaikka sähköposti ja sitten muu yhteydenpito. kai se on sitten kiva nähdäkkin.

        Et muuten turhan vaatimaton ole vanhaksi naiseksi, harvemmin yli 70 kymppisissä kaunottaria näkee. Olisko peilis huonontunut?


      • monica kirjoitti:

        ja kerroit jo lukeneesikin jostain Porvoon netti-tapaamisesta, ja kysyn vieläkin oliko se haamusi vai tuliko sinulle muistikatko vai oletko epärehellinen, sanoessasi ettet tiedä mitään. eihän siinä mitään jos Porvoossa käy netti-tapaamisessa, kysynkin vielä, jos muistuu mieleesi käyntisi, mikä siinä oli niin totaalinen järkytys. Utelias kun olen niin tällaista kyselen.

        voi harmi kun me jerrynkanssa ei tieretty siittä mitää.
        Oltas kyllä lentsikalla menty, Jaa niin jerryllä ei oo passia.
        Mutta jos oli hauskaa siellä Nettitapahtumassa niin hyvä !


      • on ulkonäöstään
        ennen oli kirjoitti:

        kirjeenvaihto kavereita ja chatista voi alkaa vaikka sähköposti ja sitten muu yhteydenpito. kai se on sitten kiva nähdäkkin.

        Et muuten turhan vaatimaton ole vanhaksi naiseksi, harvemmin yli 70 kymppisissä kaunottaria näkee. Olisko peilis huonontunut?

        terveesti kiitollinen?


      • sie,
        pilvi* kirjoitti:

        pikemminkin teidän. Ei minulla ole mitään salattavaa.

        Hyvää illanjatkoa ilkeyksissänne!

        hevon persiiseen. Joka kohtaan oot nokkos työntämäs.


      • sie,
        pilvi* kirjoitti:

        pikemminkin teidän. Ei minulla ole mitään salattavaa.

        Hyvää illanjatkoa ilkeyksissänne!

        hevon persiiseen. Joka kohtaan oot nokkos työntämäs.


      • sie, jo
        pilvi* kirjoitti:

        pikemminkin teidän. Ei minulla ole mitään salattavaa.

        Hyvää illanjatkoa ilkeyksissänne!

        hevon persiiseen. Joka kohtaan oot nokkos työntämäs.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe