Älkää mainitko nimeäni kun herjaatte!

Bil.Man.

Moikka,
Olen ollut palstoille pitkään kirjoittelematta.
Osin olen lukenut kirjoittelua, mutta en ole vaivautunut vastaaman. En ole nähnyt siihen tarvetta!

Nyt tuli sellainen aika että vastineen saatte ;
Palstakeskustelu on mennyt täysin kuralle!
Kukaan ei ota vastuuta mitä palstalle työstetään.
Valvontaa ei ole! Vastarannan kiiski kirmaa ajopuun
pyörteessä klooniensa kanssa. Palsta tulvii roskista! -Suutari Presidetti, sorvi Ajomies, särki Kaidepuu, monni Hajupoika, ruutana Mentori, ym. Pentin nimimerkit.

Kukaan kirjoittaja ei ole turvassa tuon loisen hääriessä palstoilla. Täysi esto palstoille häneltä takaa kirjoitusrauhan.
Olen sen aikanaan tehnyt. Jotkut ottivat siitä itseensä ja kapinoivat tekoani siltä osin! Ymmärtäjien joukko oli suuri, mutta "paha kello kauas kuuluu".
- Ei palstakulttuuri parane tällä foorumilla milloinkaan. Kirjoittajat ovat niin hienohipiäisiä, että ottavat herneen nenuunsa joka käänteessä. Asenteella -"Minä ja mielipiteeni ovat ainoastaan oikeita". Jos joku uskaltautuu kritisoimaan mielenilmaisuani niin saa kuulla kunniansa ja viedään kuvainnollisesti saunan taakse! Sen enempiä ajattelematta.

Yksi hörhö pilaa koko palstan. Manipuloi toisia ja riitelee itsensä kanssa. -Siinä eväät palstakeskusteluun.
-Tuo hörhö katselee olohuoneen ikkunastaan nurmikolla aikaansa viettäviä nuoria ja vetää ... !

- Että
kirjoittelemisiin

Missä on Suomi 24 70 palstan sheriffi?
Kirjoittanut: pilvi* / Tänään / klo 18:06 Hei!

Eikö tällä keskustelupalstalla ole ollenkaan sheriffiä? Ei kai näinkin laaja palsta voi toimia,

jos ei minkäänlaista valvontaa ole. Henkilökohtaisesti olen joskus pyytänyt mielestäni

nettiketin vastaisia viestejä poistettavaksi,mutta viime viikkoina ei ole tapahtunut mitään.

nimimerkki pilvi*

eikö voi
Kirjoittanut: toimia? / Tänään / klo 18:12 Voithan sinä taas sanoa hyvästit .

Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä Etkö muista
Kirjoittanut: sefun vaihdos / Tänään / klo 18:14 Miten katalasti poistettiin viestiketjuja, siis kokonaisia ketjuja uuden OinasN toimesta alkaen 11/08, vai oliko se sitten tämä pirtin väki joka siihen aikaan useinkin kirjoitteli pyytäneensä poistot, niis kun ei ole selvää Erkkikään.
Ei sekään mistään kotoisin ole jos kirjoittaja ja itse pyytää poistoa.
Ostappa auto tänään ja vie se huomenna takaisin saat kokemusta.

Mielenilmaisusi on tallennettu!
Kirjoittanut: Bil.Man / Tänään / klo 18:14 Ei ole valvovaa sefua nyt. - Ajomies sanoisi, että "valitettavasti!"

Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä Kiitos!
Kirjoittanut: pilvi* / Tänään / klo 18:19 Olen iloinen,jos tulisi korjaus tilanteeseen,joka on ollut melko kaottinen!

Haluatteko minut sefuksi?
Kirjoittanut: Bil.Man / Tänään / klo 18:20 Palstalaisille on pallo heittetty!
-Ottakaa kiinni!

tietysti!
Kirjoittanut: kaikki kaottiset / Tänään / klo 18:24 kirjoittajat kirjoituskieltoon!

En tunne tapojasi
Kirjoittanut: *Kukkahame* / Tänään / klo 18:32 Jos sinulla on harkintakykyä, jos joku kirjoitus ketjussa on epämiellyttävä se ei edellytä koko ketjun poistoa, täällä on tarpeeksi nähty tätä loan heittoa.

Jos sama IP...numero on jatkuvasti pyytämässä poistoja voi vapaasti poistaa kokeeksi hänenkin kirjoituksia.

En tunne tapojasi
Kirjoittanut: *Kukkahame* / Tänään / klo 18:35 Jos sinulla on harkintakykyä, jos joku kirjoitus ketjussa on epämiellyttävä se ei edellytä koko ketjun poistoa, täällä on tarpeeksi nähty tätä loan heittoa.

Jos sama IP...numero on jatkuvasti pyytämässä poistoja voi vapaasti poistaa kokeeksi hänenkin kirjoituksia.

No voihan itku
Kirjoittanut: *Kukkahame* / Tänään / klo 18:35 Tuliko selväksi ,-)))

Järjestystä tarvitaan
Kirjoittanut: LateVaan / Tänään / klo 18:35 Olen muutaman kerran seriffiltä kysellyt, mutta mielestäni mitään järkevää ei ole uudistuksen jälkeen, eikä sitä ennenkään tapahtunut.
Palstat kaipaavat kunnon valvontaa joten tervetulo

15

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallista

Häiriköt häiriköi, se on sama kuka on sheriffinä.

• tuo katkera moninikki

saa mellastaa täällä mielin määrin!
        Ihan oikein et nikit tulee tietoon, samoillahan hän kirjoittelee muuallekin ikäpalstoille.
        Katkera vanha guppe, ja todennäköisesti jätetty, koska vihaa naisia kovasti!!!
        Tiedän erään johon hän kohdistaa kaiken vihansa, hän onneksi ei välitä, ja jokainen sen oppii huomaamaan, vaikka puskasta huuteleekin.
        Hän on hiiruli, ja leikkii miestä edes näppäimillä, ei muuhun kykene.
        Kyllä, paskan huutelijan tunnistaa, se vie muilta kirjoitushalun, on ikävä asia.
        Mitään positiivista et häneltä koskaan saa, hän on vanha katkera ukko.

• tuo on

tämä arvoisa hourulasta karannut, sefun hommasta potkut saanut, auton niellyt mies eli Bil of Man tuo on, joka nyt muistelee mielipuolista tai promillepitoisen vaikutuksen alaisena touhuiluaan kaikkien viestien alasampujana. Ettäkö sefuksi sitten pitäisi palailla? Älä unta näe!

• sinulta jonkinlainen vaalipuhe?
      Täältä taitaa olla jo poissa kaikki ne kirjoittajat, joiden viestejä aikanasi mielivaltaisesti poistelit ja siirtelit.
      Kun muistan millainen poru täällä sinun aikanasi oli, ihmettelen, että yleensä viitsit ehdottaa itseäsi taas sheriffiksi!

• ei puhu

rekatulla nikillä??
        Siis?

• Bil.Man

Kyseenalaistit omat kirjoittelusi. !
        Mielipiteeni jääköön kirjoittamatta, sillä en halua loukata sinua kirjoituksillani.
        Tietänet kuinka tehokas olen!

kirjoittelemisiin

• Bil.Man kirjoitti:

Kyseenalaistit omat kirjoittelusi. !
        Mielipiteeni jääköön kirjoittamatta, sillä en halua loukata sinua kirjoituksillani.
        Tietänet kuinka tehokas olen!

kirjoittelemisiin

Liiankin tehokas ja virkaintoinen aikanasi olit.
        Siksipä pelkään sinun takaisin tuloasi.
        Mitä tarkoitat kirjoituksieni kyseenalaistamisella?
        Sitäkö, että olivat kysenalaisia ja siksi niitä poistelit?

• Korppis

..minun KORPIKIRJAILIJA nimimerkin panettelu sai jatkua etkä puuttunut asiaan vaikka pyysin?. Poistit kylläkin minun yritykseni puolustautua. Olin uusi ja tietämätön sinun valta-aikoinasi. Nyt olen jo oppinut läksyni. Aloituksesi on säälittävä ; )

• Bil.Man

Säälittävä? -sinun ilmaisusi!

kirjoittelemisiin

• Korppis
        Bil.Man kirjoitti:

Säälittävä? -sinun ilmaisusi!

kirjoittelemisiin

...vastauksesi kertoo jotain sinusta, olet helposti provosoitavissa . Takerruit provooni, etkä vastannut todelliseen kysymykseeni ; )

• seepran raidat pysyy
        Korppis kirjoitti:

...vastauksesi kertoo jotain sinusta, olet helposti provosoitavissa . Takerruit provooni, etkä vastannut todelliseen kysymykseeni ; )

korppis

Kuinka mielenkiintoista onkin lukea vanhoja kirjoituksiasi?

• tuntemaan..

Tämä käyttäjä on laitettu jäähylle sääntörikkomusten takia.
      Tuolle moninikille sopisi tuollaien , ja heti!

• "sefu" pitää olla??

Suomessa on sanan, ja mielipide vapaus, jokaisella käsittääkseni on oikeus omiin mielipiteisiin!!
      Miksi TE olette tuomitsemassa kaikkien muitten kirjoittajin mielipiteitä, patsi niitten jotka sattuu olemaan samaa mieltä kanssanne?
      Kirjoituksiani ei kylläkään ole poistettu, mutta seurannut olen räväkkää kirjoittelua, eikä ne minua ole häirinnyt. Olen ymmärtänyt, ihmiset on vain toisin ajattelioita, ei voi vaatia, että kaikki myötäileis jokaisen puoluenäkemystä ym, elämän katsomusta.
      Ainakin toiveeni olis, kaikille vaapaasti mielipide ilmaisun oikeus, eikä puoluekantoihinkaan mitään kieltoa, meitä on kaikista kansan ryhmistä täällä kirjoittelemassa omia näkökantojaan.

• EI ainakaan sefuksi.

Uudet kirjoituksensa vahvistaa asian.

• on ..

mielipiteenvapaus, sananvapautta valvoo laki ja moraali, sekä julkaisijan ohjeet ja säännöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      359
      2493
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      60
      2044
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1712
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1425
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      185
      1400
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      74
      1375
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1355
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1267
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1247
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1086
    Aihe