Oon kohta 15vuotias tyttö ja haluisin bi-henkisiä kavereita tampereen seudulta : > Itse olen siis Bi-seksuaali ja tampereen lähellä asustelen. Toivon, että voitas jutella ihan kaikesta : > Jos siis kiinnostaa, niin laita osotetta, niin lisään meseen.
Bi-henkisiä kavereita Tre-seudulta
12
1251
Vastaukset
- -95 tyttönen
kelpaako turkulainen ? =)
[email protected] - snateri94
Joo mulle kelpais kans seura :) mut oonkyl poika mailaa tonne nii lisään sit mesee [email protected]
- ---
[email protected]
lisää osote niin kerron sitte lisää :------) - :))))
Eli oon 16v. tyttö täältä tampereelta, ois mukava jutella sun kanssas :) tässä on mun mese: [email protected]
- vaahterakuiskaaja
Itse olen pian 19v ehkä bi-henkinen tyttö Tampereelta. En ole varma, pohdiskelen asian kanssa vielä. En tunne ketään bi-ihmisiä joten olisi mukava jos saisin ystäväkseni sellaisen.
Voit heittää minua vaikka maililla päähän, voin antaa mese-osoitteeni sitten. Osoite on [email protected] - --
joulukuussa täytän 15v, bi-tyttö kangasalta (:
mese: [email protected] - Dind
Sähköposti: [email protected]
- df5tr
En oo kyl bi-henkinen, mutta haluisin jutella sun kanssas kaikesta. Asun itsekin lähellä Tamperetta. (:
On mese, mutta tossa nyt ensiksi maili..
[email protected] - nellis...92222
oon itsekin tamperelainen ja bi-seksuaali. :))
mese on [email protected]
muutkin saa lisää! :)) - Rytmi93
Olen kanssa Bi tyttö ikää 16 vuotta ja asun Tampereella :D
Tässä olisi tamperelainen bi-mies.....
Kiinostaisko jutskata?
Juha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488188Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052441Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh382199Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422901894Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681809- 201710
- 241535
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231374- 1001289