Syrjäytyneille

oma palsta

Saisikohan syrjäytyneille oman palstan, meitä on vähintään 300 000 riippuen miten määritellään syrjäytyminen, pelkästään nuoria aikuisia on jonkin selvityksen mukaan kateissa (ei opiskelemassa, ei töissä, ei työttömänä) ainakin 100 000.

Syrjätyneisyys/syrjäytyminen-palsta sopisi ehkä parhaiten henkinen hyvinvointi ja mielenterveys-osioon. Onhan siellä mm yksinäisille oma palsta, mutta syrjäytyminen on eri asia.

10

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma palsta

      Ehdotus on ihan vakavassa mielessä, siellä terveys-osioissa juttelee moni syrjäytymisestä, jokainen vähän missä sattuu, kun ei oikeaa palstaa ole.

      Toivoisin jälleen palstaa myös alkoholistien läheisille, me tarvitsemme ihan oman palstan.

    • oma palsta

      Odotellaan jos vaikka vielä toteutuisi. Turhempiakin palstoja luodaan koko ajan joten toivoa on.

      Toinen mitä olen ehdottanut on oma palsta alkoholistien läheisille, me tarvitsemme myös oman palstan.

    • oma palsta

      Odotellaan odotellaan.

      • toinen odottelija

        Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys- osioon ehdottomasti syrjäytyneille oma palsta. Mikä voi olla sen tärkeämpi palsta ?
        Yksinäisyys- ja masennus-palstat eivät aja samaa asemaa. Voi olla yksinäinen tai masentunut olematta syrjäytynyt.
        Toivoisin että nämä ihmiset löytäisivät helpommin keskusteluseuraa samassa tilanteessa olevien kanssa


    • syrjässä

      palstaa haluaa

    • sehän on jo!

      Tämän sivuston juttuja lukiessa tulee väkisinkin mieleen että täällä on vain syrjäytyneitä ja pahasti mielenterveysongelmista kärsiviä.

      • 10+10

        itseasiassa häirikset on aivan toinen ihmisryhmä, syrjäytyneet ja mielenterveysongelmaiset on itseasiassa keskimäärin fiksuja ihmisiä. miksi vittuilet meille yleistämällä meidät em negatiivisiin ilmiöihin. sehän tekee sinusta juuri sellaisen vittumaisen häiriksen, jollaisiksi meidät leimaat.


    • Kiitos kaikille viesteistä. Ehdotus palstan perustamiseksi on aiheellinen. Pahoittelemme, että toimeen tartuttiin vasta nyt. Odotuksenne kuitenkin palkitaan, sillä Yhteiskunta-kategoriasta löytyy nyt palsta syrjäytymiselle.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • kiitos,

        Kiitos paljon, tätä on odotettu. Parempaa kategoriaa ei olisi voinut löytää.


    • oma palsta

      Kiitos palstaehdotuksen toteuttamisesta! :)
      Kategoriavalinta on sopiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe