1. Olet sisällä talossa, jonka ikkunat osoittavat etelään. Ikkunasta sisään kurkistaa karhu. Minkä värinen karhu on?
2. Metsässä ei liikahda lehtikään? Miksi? Kerro kaksi syytä ?
3. Montako syntymäpäivää miehellä keskimäärin on?
4. Paljonko painaa kilo höyheniä?
5. Montako kolmen markan postimerkkiä mahtuu tusinaan?
6. Mikä oli Jaakobin poikien isän nimi? Jaakob
??? kysymyksiä ???
16
339
Vastaukset
mutta vastataan ny jotain:
1. Kai se on karhun värinen riippumatta ikkunoitten sijainti ilmansuunnasta, luulisin?
2. Oisiko havumetsää:/
3. Riippuu miehen iästä, luulisin :(
4. Kilon.
5. 12 sta.
6. Kääk, tuon oisin tienny :)- sulla nyt
ketunhäntä kainalossa?? :))
1. En tiedä, onko musta, valkoinen, ruskea vai harmaa.
2. Ei tuule, ei ole ketään kuulemassa, ei ole lehtimetsä?
3. Tasan yksi.
4. Kokonaisen kilon.
5. 12
6. Jaakoppi?
Olikohan tässä nyt jotain mätää, kun on mätäkuu?- vaihdan
ekan värin valkoiseksi, hoksasin sinun kirjoituksestasi klo. 20:37.
- klo.
vaihdan kirjoitti:
ekan värin valkoiseksi, hoksasin sinun kirjoituksestasi klo. 20:37.
20:43.
- Korppis
...taidan laistaa, inhottava kun olen, voinpa osata vastata vahingossa oikeinkin ilman googlettamista ; )
- meirikki
- mutta tosi on, "kompiaisiakin" on ;)))
ootellaan nyt jokusenkin vastauksen verran vielä. - meirikki
1. Valkoinen, sillä jos jokainen talon ikkuna osoittaa Etelään, niin talon on oltava Pohjois-Navalla.
2. On talvi, puissa ei ole lehtiä. / Ei tuule lainkaan.
3. Yksi.
4. Kilon.
5. 12
6. Jaakob.
Vastauksethan tuli tuotapikaa, joten tietäväisiä oletta! Kiitti vastauksistanne :)) - -meirikki, ejk
1. Mitä rataa pitkin kukaan ei kulje?
2. Mistä taitavinkaan taskuvaras ei voi varastaa?
3. Mikä yhtäläisyys on suurilla heinäniityillä ja kaikkein pienimmälläkin kirjapainolla?
4. Mikä ero on aivan uuden ja ihanuuden välillä?
5. Miten vesi kirjoitetaan kolmella kirjaimella?
6. Mitä tautia ei ole missään maassa sairastettu?- näihin jo
eilen toisaalla. ;)
Sanon rehellisesti. - meirikki
näihin jo kirjoitti:
eilen toisaalla. ;)
Sanon rehellisesti.Jos sinäkin surffailet noilla visailusivuilla laajemminkin, nappaa följyysi ja tuo mukanasi, olen huomannut aiemminkin, et käymme X kanssa samalla arvoitus- ja tietovisa sivuilla ;))
Täytyypä "pitää silmällä" ...hmmm... 1. Mitä rataa pitkin kukaan ei kulje? Linnunrataa
2. Mistä taitavinkaan taskuvaras ei voi varastaa? Tyhjästä taskusta
3. Mikä yhtäläisyys on suurilla heinäniityillä ja kaikkein pienimmälläkin kirjapainolla? Latoja
4. Mikä ero on aivan uuden ja ihanuuden välillä? Ihan-sana
5. Miten vesi kirjoitetaan kolmella kirjaimella? H2O - no ei tuo kakkonen kyllä kirjain ole!- meirikki
Tellastiina kirjoitti:
1. Mitä rataa pitkin kukaan ei kulje? Linnunrataa
2. Mistä taitavinkaan taskuvaras ei voi varastaa? Tyhjästä taskusta
3. Mikä yhtäläisyys on suurilla heinäniityillä ja kaikkein pienimmälläkin kirjapainolla? Latoja
4. Mikä ero on aivan uuden ja ihanuuden välillä? Ihan-sana
5. Miten vesi kirjoitetaan kolmella kirjaimella? H2O - no ei tuo kakkonen kyllä kirjain ole!4 on mun kirjoitusvirhe,,,, -ja ihan uuden välillä? pitäisi lukea se loppu. ei o ihan.
5 ei olekaan, aatteleppa ...vuoden aikoja.....
6 sana maassa on siinä avainsana (ei mitään valtioita haeta)
Nokkela olet, ei muuta voi todeta :)) - meirikki
1. Linnunrataa
2. Tyhjästä taskusta
3. Molemmissa on latoja
4. Toinen ihan uusi, toinen vain uusi
5. Jää
6. Meritautia
- Meriläinen
Hauskoja kyssäreitä sulla ja mähän olen myöhässä mutta tuli mieleeni:
Se karhu oli hirvi ja ihan oikeesti. Tädin mökin keittiön ikkunasta katsoi kun oltiin kahvilla kaikessa rauhassa, oltiin olohuoneessa ja ihmeteltiin mitä koira haukkuu keittiössä, keskusteli hirven kanssa.
Oletko tullut miettineeksi että jos hyttynen istuu junaradalle niin se rata taipuu ;))
Systerin kanssa mietittiin mihin hyttyset menee sateella, luulis rankkasateen ne paiskovan maahan märkinä, mutta kimpussa ovat heti. Mie sitten päättelin että ne on kamikaze lentäjiä ja paakenee jokaisen pisaran alta.
Että tälleen tänään :))- meirikki
HE..he.. vai hirvi, eikö mennyt kahveet väärään kurkkuun? Olen jokusen kerran nähnyt ja on se maskuliininen kooltaan, tuota karhua en niin pidä väliksikään nähdä, ainakaan tuolla sieni reisulla;)
Ekkönä lukenut sitä itikka juttua, sä olet sitten niin sexy, et ne siksi sua lähentelee?
Niin, pohdittavahan tuokin olisi ;D missä ne lymyää kun sataa, mut olen kyllä kans todennut et kimpussa ovat. Ne tykkää tietystä veriryhmästä, ja kai haistavat meikäläiset kaukaa.
Oletko nauttinut lomailustasi rennosti? Sateistakin on tääläkin aina välillä, vaan mitä siitä, onhan silti kesä! - Meriläinen
meirikki kirjoitti:
HE..he.. vai hirvi, eikö mennyt kahveet väärään kurkkuun? Olen jokusen kerran nähnyt ja on se maskuliininen kooltaan, tuota karhua en niin pidä väliksikään nähdä, ainakaan tuolla sieni reisulla;)
Ekkönä lukenut sitä itikka juttua, sä olet sitten niin sexy, et ne siksi sua lähentelee?
Niin, pohdittavahan tuokin olisi ;D missä ne lymyää kun sataa, mut olen kyllä kans todennut et kimpussa ovat. Ne tykkää tietystä veriryhmästä, ja kai haistavat meikäläiset kaukaa.
Oletko nauttinut lomailustasi rennosti? Sateistakin on tääläkin aina välillä, vaan mitä siitä, onhan silti kesä!ollut ja laiskan letkeesti on mennyt.
Yli puolen on jo, mutta ei vielä ole mitään paniikkia.
On tässä kuitenkin sellaisia pikkujuttuja vielä loman aikana.
Ja on han meillä niitä lomautuspätkiä sitten syksyllä. Kolme viikon pätkää, mutta aina niihin sattuu normaalivapaatkin väliin että se pienentää sitä määrää. Ja kun yksin elää eikä ole velkoja niin ei minulla suurta hätää, otan ne taas loman kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798