??? kysymyksiä ???

meirikki

1. Olet sisällä talossa, jonka ikkunat osoittavat etelään. Ikkunasta sisään kurkistaa karhu. Minkä värinen karhu on?

2. Metsässä ei liikahda lehtikään? Miksi? Kerro kaksi syytä ?

3. Montako syntymäpäivää miehellä keskimäärin on?

4. Paljonko painaa kilo höyheniä?

5. Montako kolmen markan postimerkkiä mahtuu tusinaan?

6. Mikä oli Jaakobin poikien isän nimi? Jaakob

16

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta vastataan ny jotain:

      1. Kai se on karhun värinen riippumatta ikkunoitten sijainti ilmansuunnasta, luulisin?

      2. Oisiko havumetsää:/

      3. Riippuu miehen iästä, luulisin :(

      4. Kilon.

      5. 12 sta.

      6. Kääk, tuon oisin tienny :)

    • sulla nyt

      ketunhäntä kainalossa?? :))

      1. En tiedä, onko musta, valkoinen, ruskea vai harmaa.

      2. Ei tuule, ei ole ketään kuulemassa, ei ole lehtimetsä?

      3. Tasan yksi.

      4. Kokonaisen kilon.

      5. 12

      6. Jaakoppi?

      Olikohan tässä nyt jotain mätää, kun on mätäkuu?

      • vaihdan

        ekan värin valkoiseksi, hoksasin sinun kirjoituksestasi klo. 20:37.


      • klo.
        vaihdan kirjoitti:

        ekan värin valkoiseksi, hoksasin sinun kirjoituksestasi klo. 20:37.

        20:43.


    • Korppis

      ...taidan laistaa, inhottava kun olen, voinpa osata vastata vahingossa oikeinkin ilman googlettamista ; )

    • meirikki

      - mutta tosi on, "kompiaisiakin" on ;)))

      ootellaan nyt jokusenkin vastauksen verran vielä.

    • meirikki

      1. Valkoinen, sillä jos jokainen talon ikkuna osoittaa Etelään, niin talon on oltava Pohjois-Navalla.

      2. On talvi, puissa ei ole lehtiä. / Ei tuule lainkaan.

      3. Yksi.

      4. Kilon.

      5. 12

      6. Jaakob.

      Vastauksethan tuli tuotapikaa, joten tietäväisiä oletta! Kiitti vastauksistanne :))

    • -meirikki, ejk

      1. Mitä rataa pitkin kukaan ei kulje?

      2. Mistä taitavinkaan taskuvaras ei voi varastaa?

      3. Mikä yhtäläisyys on suurilla heinäniityillä ja kaikkein pienimmälläkin kirjapainolla?

      4. Mikä ero on aivan uuden ja ihanuuden välillä?

      5. Miten vesi kirjoitetaan kolmella kirjaimella?

      6. Mitä tautia ei ole missään maassa sairastettu?

      • näihin jo

        eilen toisaalla. ;)

        Sanon rehellisesti.


      • meirikki
        näihin jo kirjoitti:

        eilen toisaalla. ;)

        Sanon rehellisesti.

        Jos sinäkin surffailet noilla visailusivuilla laajemminkin, nappaa följyysi ja tuo mukanasi, olen huomannut aiemminkin, et käymme X kanssa samalla arvoitus- ja tietovisa sivuilla ;))
        Täytyypä "pitää silmällä" ...hmmm...


      • 1. Mitä rataa pitkin kukaan ei kulje? Linnunrataa

        2. Mistä taitavinkaan taskuvaras ei voi varastaa? Tyhjästä taskusta

        3. Mikä yhtäläisyys on suurilla heinäniityillä ja kaikkein pienimmälläkin kirjapainolla? Latoja

        4. Mikä ero on aivan uuden ja ihanuuden välillä? Ihan-sana

        5. Miten vesi kirjoitetaan kolmella kirjaimella? H2O - no ei tuo kakkonen kyllä kirjain ole!


      • meirikki
        Tellastiina kirjoitti:

        1. Mitä rataa pitkin kukaan ei kulje? Linnunrataa

        2. Mistä taitavinkaan taskuvaras ei voi varastaa? Tyhjästä taskusta

        3. Mikä yhtäläisyys on suurilla heinäniityillä ja kaikkein pienimmälläkin kirjapainolla? Latoja

        4. Mikä ero on aivan uuden ja ihanuuden välillä? Ihan-sana

        5. Miten vesi kirjoitetaan kolmella kirjaimella? H2O - no ei tuo kakkonen kyllä kirjain ole!

        4 on mun kirjoitusvirhe,,,, -ja ihan uuden välillä? pitäisi lukea se loppu. ei o ihan.

        5 ei olekaan, aatteleppa ...vuoden aikoja.....

        6 sana maassa on siinä avainsana (ei mitään valtioita haeta)

        Nokkela olet, ei muuta voi todeta :))


      • meirikki

        1. Linnunrataa
        2. Tyhjästä taskusta
        3. Molemmissa on latoja
        4. Toinen ihan uusi, toinen vain uusi
        5. Jää
        6. Meritautia


    • Meriläinen

      Hauskoja kyssäreitä sulla ja mähän olen myöhässä mutta tuli mieleeni:
      Se karhu oli hirvi ja ihan oikeesti. Tädin mökin keittiön ikkunasta katsoi kun oltiin kahvilla kaikessa rauhassa, oltiin olohuoneessa ja ihmeteltiin mitä koira haukkuu keittiössä, keskusteli hirven kanssa.
      Oletko tullut miettineeksi että jos hyttynen istuu junaradalle niin se rata taipuu ;))
      Systerin kanssa mietittiin mihin hyttyset menee sateella, luulis rankkasateen ne paiskovan maahan märkinä, mutta kimpussa ovat heti. Mie sitten päättelin että ne on kamikaze lentäjiä ja paakenee jokaisen pisaran alta.
      Että tälleen tänään :))

      • meirikki

        HE..he.. vai hirvi, eikö mennyt kahveet väärään kurkkuun? Olen jokusen kerran nähnyt ja on se maskuliininen kooltaan, tuota karhua en niin pidä väliksikään nähdä, ainakaan tuolla sieni reisulla;)

        Ekkönä lukenut sitä itikka juttua, sä olet sitten niin sexy, et ne siksi sua lähentelee?

        Niin, pohdittavahan tuokin olisi ;D missä ne lymyää kun sataa, mut olen kyllä kans todennut et kimpussa ovat. Ne tykkää tietystä veriryhmästä, ja kai haistavat meikäläiset kaukaa.

        Oletko nauttinut lomailustasi rennosti? Sateistakin on tääläkin aina välillä, vaan mitä siitä, onhan silti kesä!


      • Meriläinen
        meirikki kirjoitti:

        HE..he.. vai hirvi, eikö mennyt kahveet väärään kurkkuun? Olen jokusen kerran nähnyt ja on se maskuliininen kooltaan, tuota karhua en niin pidä väliksikään nähdä, ainakaan tuolla sieni reisulla;)

        Ekkönä lukenut sitä itikka juttua, sä olet sitten niin sexy, et ne siksi sua lähentelee?

        Niin, pohdittavahan tuokin olisi ;D missä ne lymyää kun sataa, mut olen kyllä kans todennut et kimpussa ovat. Ne tykkää tietystä veriryhmästä, ja kai haistavat meikäläiset kaukaa.

        Oletko nauttinut lomailustasi rennosti? Sateistakin on tääläkin aina välillä, vaan mitä siitä, onhan silti kesä!

        ollut ja laiskan letkeesti on mennyt.
        Yli puolen on jo, mutta ei vielä ole mitään paniikkia.
        On tässä kuitenkin sellaisia pikkujuttuja vielä loman aikana.
        Ja on han meillä niitä lomautuspätkiä sitten syksyllä. Kolme viikon pätkää, mutta aina niihin sattuu normaalivapaatkin väliin että se pienentää sitä määrää. Ja kun yksin elää eikä ole velkoja niin ei minulla suurta hätää, otan ne taas loman kannalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe