Festarit ei ole oikeapaikka levittää jumalan (mikä lie) sanaa, joten USKOVAISET, ÄLKÄÄ TULKO PILAAMAAN FESTAREITA.
TEILLÄ USKOVAISILLA ON OMAT TELTTAKEKKERIT JOSSA VOITTE AIVAN RAUHASSA YLISTÄÄ SITÄ JUMALAANNE.
PYSYPÄÄ POISSA FESTAREILTA. PLEASE
Älkää pilatko festareita
36
885
Vastaukset
- Mallu 28
Mä oon 100% varma että uskoontulo lamauttaa aivotoiminnan ja he ei tämän jälkeen edes tajua viestisi tarkoitusta.
Netti on täynnä esimerkkejä uskovaisista joilla lamautunut aivotoiminta.- uskovahevari
Entäs minä? Oon ihan kunnon uskovainen, ja olisin mennyt Tuskaan jos vanhemmat olisi päästäny. Kuuntelen Bodomia jne. Että ei me uskovaiseti han tyhmiä olla...
- ...
uskovahevari kirjoitti:
Entäs minä? Oon ihan kunnon uskovainen, ja olisin mennyt Tuskaan jos vanhemmat olisi päästäny. Kuuntelen Bodomia jne. Että ei me uskovaiseti han tyhmiä olla...
"han tyhmiä"
- Gottroth
... kirjoitti:
"han tyhmiä"
Jos bodomia kuuntelee, täytyy olla aivan HELVETIN tyhmä.
- enotakantaaitseeni
Mieluummin mä sellaista "komiikkaa" katson kuin muka hauskaa känniörveltämistä. :)
- Yksvaan293
Sun kannattaa pysyä siellä komerossasi ja rukoilla pelastustasi.
Onneksi en ole uskis. HEH HEH HEH ... - enotakantaaitseeni
Yksvaan293 kirjoitti:
Onneksi en ole uskis. HEH HEH HEH ...Ja sä et sitten tajunnut viestini pointtia. :(
Mielestäni sellainen festaritoiminta on aika hupaisaa. KOMIIKKAA. Koomista. Ihan naurattaa.
Onneksi olen uskis, mutta kriittinen kuitenkin. - onneksi...
Yksvaan293 kirjoitti:
Onneksi en ole uskis. HEH HEH HEH ...olet ikiteini josta riittää hupia ja naurunaihetta meille kaikille pitkäksi aikaa EHE EHE EHE.
- oiutyuio
Minusta on hienoa että festareilla saa kuunnella musiikkia ja katsella bändien esiintymistä ja samalla saa kuulla Jumalan Sanaa.
Hyvää se ihmiselle tekee.- Ateisti ikuisesti
En tiedä yrittääkö uskovaiset vakuuttaa itseään vai muita ''jumalansa'' olemassa olosta. Eihän kukaan täyspäinen voi uskoa ''jumalaan'' tai siihen, että täällä oli 2000 vuotta sitten ''jumalan poika''. Voi että mikä vitsi. Uskoa nyt johonkin vanhaan kirjaa jumalan pojasta, enkeleistä, paholaisista jne taruolentoja sanon minä. Jumalan sana höpöhöpö, todista minulle että jumalasi on olemassa niin uskon. Aika huono ''jumala'', jos antaa ''lapsensa'' kuolla nälkään
- feikki homma.:P
Ateisti ikuisesti kirjoitti:
En tiedä yrittääkö uskovaiset vakuuttaa itseään vai muita ''jumalansa'' olemassa olosta. Eihän kukaan täyspäinen voi uskoa ''jumalaan'' tai siihen, että täällä oli 2000 vuotta sitten ''jumalan poika''. Voi että mikä vitsi. Uskoa nyt johonkin vanhaan kirjaa jumalan pojasta, enkeleistä, paholaisista jne taruolentoja sanon minä. Jumalan sana höpöhöpö, todista minulle että jumalasi on olemassa niin uskon. Aika huono ''jumala'', jos antaa ''lapsensa'' kuolla nälkään
Todennäkösesti ne yrittää vakuuttaa muita sen "jumalan" olemassaolosta. Itseasiassa, kyllähän sen jeesuksen olemassaolo on todistettu, mutta minkäänlaisia todisteita ei siitä ole että se olisi kosketuksella parannellu ihmisiä, tai ollu jumalan poika, aika paksua. :D
kaiken lisäksi muutenkin koko kristinusko huijaa ihmisiä, koska raamatustakin on jätetty sitten pari evankeliumia pois, joissa todetaan että jeesuksella oli vaimo ja lapsia (joita ei siis tietenkään ollut olemassakaan, tai ainakin niin kaikki uskoo), ja että se yks hyypiö ei oikeastaan kavaltanut jeesusta, vai olikohan se nyt niin että koko homma oli sovittu juttu.
minusta tuntuu että ihmisten huijausta ja rahastusta (kirkollisverothan ovat ihan turhia.) koko kristinusko. - Seppo4553
feikki homma.:P kirjoitti:
Todennäkösesti ne yrittää vakuuttaa muita sen "jumalan" olemassaolosta. Itseasiassa, kyllähän sen jeesuksen olemassaolo on todistettu, mutta minkäänlaisia todisteita ei siitä ole että se olisi kosketuksella parannellu ihmisiä, tai ollu jumalan poika, aika paksua. :D
kaiken lisäksi muutenkin koko kristinusko huijaa ihmisiä, koska raamatustakin on jätetty sitten pari evankeliumia pois, joissa todetaan että jeesuksella oli vaimo ja lapsia (joita ei siis tietenkään ollut olemassakaan, tai ainakin niin kaikki uskoo), ja että se yks hyypiö ei oikeastaan kavaltanut jeesusta, vai olikohan se nyt niin että koko homma oli sovittu juttu.
minusta tuntuu että ihmisten huijausta ja rahastusta (kirkollisverothan ovat ihan turhia.) koko kristinusko.Jeesusta ei ole todeksi todistettu. Jeesus on fiktio.
- uskovainen tässä
minusta tuntuu että ihmisten huijausta ja rahastusta (kirkollisverothan ovat ihan turhia.) koko kristinusko.Ja Juudaksen evankeliumin mukaan Juudas huijais Jeesus huijasi pahaa luojajumalaa ja auttoi Jeesusta pakenemaan materiasta.
Eli se on kauan Jeesuksen jälkeen syntyneen järjestön huijaus, jonka avulla haluttiin tuoda kunniaa parille sen ajan nörtille.
Ja vaimo ja lapset Jeesuskella: Dan Brownin julki tuoma pop-kulttuuri ilmiö, jolla ei ole historiallista saati sitten kulttuurillista taustaa. - MUT
minusta tuntuu että ihmisten huijausta ja rahastusta (kirkollisverothan ovat ihan turhia.) koko kristinusko.kirkollisverot eivät ole turhia. Kirkot on kummiski aika suuressa osassa suomen kulttuuria. Esim. milläköhän pidetään yllä Helsingin ja varmaan koko suomen suurinta turistinähtävyyttä Tuomiokirkkoa? Kappas vaan, kirkollisverolla. jeejee. seurakunnat tekee kummiski myös paljon työtä esim. nuorison parissa ja antaa apua ihmisille.Jos ei muuta paikkaa ole, kirkkoon siis kun vaikeaa on. Itse kuvittelen joskus maksavani kirkollisveroa täysin yhteiskunnallisista syistä. Kirkot ovat myös loistavia paikkoja akustiikallisesti klassiseen musisointiin.
- Nykä --)
MUT kirjoitti:
kirkollisverot eivät ole turhia. Kirkot on kummiski aika suuressa osassa suomen kulttuuria. Esim. milläköhän pidetään yllä Helsingin ja varmaan koko suomen suurinta turistinähtävyyttä Tuomiokirkkoa? Kappas vaan, kirkollisverolla. jeejee. seurakunnat tekee kummiski myös paljon työtä esim. nuorison parissa ja antaa apua ihmisille.Jos ei muuta paikkaa ole, kirkkoon siis kun vaikeaa on. Itse kuvittelen joskus maksavani kirkollisveroa täysin yhteiskunnallisista syistä. Kirkot ovat myös loistavia paikkoja akustiikallisesti klassiseen musisointiin.
Kristinusko saapui meille vasta muutama sata vuotta sitten ja ihmiset pakotettiin tähän uskoon. Eli pelottelu, uhkailu ja pakkokirkko jne.
Kristinusko ei kuulu kulttuuriimme, emmekä tarvi sitä mihinkään.
Kristinusko on esimerkki ihmisten tyhmyydestä ja siitä miten heitä hallitaan.
Uskonnoilla hallitaan ihmisiä.
TAAS PILASITTE ANKKAROCKIN JEESUS HUUDOILLANNE. TEITTE ITSESTÄNNE JÄLLEEN KERRAN NAURETTAVIA PELLEJÄ.
EMMEHÄN MEKÄÄN TULE MÖLVIMÄÄN TEIDÄN TELTTAPILEISIINNE. - oiuytyui
Nykä --) kirjoitti:
Kristinusko saapui meille vasta muutama sata vuotta sitten ja ihmiset pakotettiin tähän uskoon. Eli pelottelu, uhkailu ja pakkokirkko jne.
Kristinusko ei kuulu kulttuuriimme, emmekä tarvi sitä mihinkään.
Kristinusko on esimerkki ihmisten tyhmyydestä ja siitä miten heitä hallitaan.
Uskonnoilla hallitaan ihmisiä.
TAAS PILASITTE ANKKAROCKIN JEESUS HUUDOILLANNE. TEITTE ITSESTÄNNE JÄLLEEN KERRAN NAURETTAVIA PELLEJÄ.
EMMEHÄN MEKÄÄN TULE MÖLVIMÄÄN TEIDÄN TELTTAPILEISIINNE.Jos minä nyt pelottelen, uhkailen ja pakkokirkotan sinut niin alatko uskoa?
Et.
Eivät nämä asiat ole uskoa saaneet ihmisten sydämiin.
Eivätkä saa.
Usko on lahja.
Jumala sen ihmisen sydämeen antaa kun sallimme.
Kyse on rakkaudesta.
En ollut Ankkarockissa enkä tiedä keitä siellä oli.
Ei niistä Jeesustelijoista sun muista hihhuleista noin vaan pääse eroon. Niillä on oikeus uskoa mihin lystäävät, mutta voin olla vaikka varma, että Jeesus ei pyytänyt heitä parittamaan Jumalaa minkä ehtivät.
Paras vaan yrittää olla niinkun heitä ei olisikaan! Niin minä niistä selvisin.uskiksilla ei oo mitään asiaa festareille.Niskaperse ulos vaan uskikset festareilta, ei ne kuitenkaan tee siellä mitään muuta kun horisevat sitä "totuuttaan"
- oiuyuio
ja jos uskonasioita tulee puheeksi niin sitten niistä puhutaan vaikka väliajalla.
- Annamariabellamia
Festareillahan on paljon muitakin eri uskontojen jäseniä?
Miksei siis saarnata Saatanastakin? ja minne unohtui Allahit ja Ganeshat.
Ihan hyvin voidaan ruveta lausumaan yhteen ääneen Hare Krishnaa tai Koraanin tekstejä.
Miksi vitussa siis pitäisi pelkästään sitä kristinuskontoa korostaa?
Festareille tullaan kuuntelemaan musiikkia. Ei käännyttämään ihmisiä. Meitä ateisteja loukkaisi sellainen toiminta festareilla :D- carmenita
Kristinuskoa korostetaan Suomessa mm. sen takia, että täällä puhutaan edelleen valtionkirkosta.. eli tavallaan suomalaisten oletetaan vieläkin kuuluvan vain tietyn uskontokunnan piiriin. Suomi käsittääkseni on yksi harvoista euroopan maista, joissa on edelleen käytössä tämä ns. valtionkirkko.
Vannoutuneena ateistina sanoisin, että pitäkööt uskovaiset vakaumuksensa omana tietonaan, jollei mielipidettä erikseen kysytä. En minäkään mene huutamaan uskovaisten järjestämien tilaisuuksien porteille jumalanpilkkatarinoita.. tai ylistämään evoluutioteorioiden totuudenperäisyyttä.. vaikka kuinka koenkin olevani oikeassa;) - Tempsa.
carmenita kirjoitti:
Kristinuskoa korostetaan Suomessa mm. sen takia, että täällä puhutaan edelleen valtionkirkosta.. eli tavallaan suomalaisten oletetaan vieläkin kuuluvan vain tietyn uskontokunnan piiriin. Suomi käsittääkseni on yksi harvoista euroopan maista, joissa on edelleen käytössä tämä ns. valtionkirkko.
Vannoutuneena ateistina sanoisin, että pitäkööt uskovaiset vakaumuksensa omana tietonaan, jollei mielipidettä erikseen kysytä. En minäkään mene huutamaan uskovaisten järjestämien tilaisuuksien porteille jumalanpilkkatarinoita.. tai ylistämään evoluutioteorioiden totuudenperäisyyttä.. vaikka kuinka koenkin olevani oikeassa;)Festareillakin kuuluu vaan olla sen musan takii.
Mua ei liikuta jos joku haluaa uskoa mihin vain tai miksi vain. Se on iha ok. Jopa joskus arvostan sellaisia ihmisiä (en tosin kaikkia), kunhan eivät vaa yritä tulla mulle lykkää mitään.. - ,.,
Tempsa. kirjoitti:
Festareillakin kuuluu vaan olla sen musan takii.
Mua ei liikuta jos joku haluaa uskoa mihin vain tai miksi vain. Se on iha ok. Jopa joskus arvostan sellaisia ihmisiä (en tosin kaikkia), kunhan eivät vaa yritä tulla mulle lykkää mitään..Ihmisen täytyy ITSE löytää oma uskonsa, koska usko on jokaiselle täysin henkilökohtainen, ja siitä tulisi kertoa vain silloin jos joku todella haluaa tietää mihin juuri sinä uskot.
Mielestäni kaikki "tuputtajat" eivät ainakaan itse ole tulleet uskoon, ja olen aika vankasti sitä mieltä että jos henkilö "tulee" uskoon tälläisen tuputtamisen ansiosta, tulee hänestäkin "tuputtaja-uskovainen".
Ja festareilla ollaan kuuntelemassa musiikkia ja pitämässä hauskaa, ei tulemassa uskoon. - cvbhjkhghjk
carmenita kirjoitti:
Vannoutuneena ateistina sanoisin, että pitäkööt uskovaiset vakaumuksensa omana tietonaan, jollei mielipidettä erikseen kysytä. En minäkään mene huutamaan uskovaisten järjestämien tilaisuuksien porteille jumalanpilkkatarinoita.. tai ylistämään evoluutioteorioiden totuudenperäisyyttä.. vaikka kuinka koenkin olevani oikeassa;)Esimerkiksi Ralph Seelken (2005) kokeellinen tutkimus osoittaa, että evoluutio pysähtyy, jos organismille hyödyllinen muutos edellyttää useampaa kuin kahta samanaikaista ja toisiaan täydentävää mutaatiota.
Seelken mukaan rajana mutaatioille yhden järjestelmän sisällä on "korkeintaan kaksi , jos molempia tarvitaan." Kokeellinen todistusaineisto osoittaa, että yksi tai useampi mutaatio voi muuttaa yhdessä kohdassa geenien järjestystä niin, että geeni saa uuden tehtävän. Mutta sattuma ei ole toistaiseksi koeolosuhteissa tuottanut uusia geenisekvenssejä tukemaan useimmista proteiineista muodustuvaa järjestelmää. Jos jo esimerkiksi viittä proteiinia koodaavan viiden geenin järjestelmän synty näyttää täysin mahdottomalta pelkän sattuman ja luonnonvalinnan varassa, miten on mahdollista selittää nisäkkäiden perimään kuuluvien 20 000 toistensa kanssa yhteistyössä olevan geenin synty ilman älykästä suunnittelijaa? (Woodward 2006: 178) - ¨'¨'¨¨''
cvbhjkhghjk kirjoitti:
Esimerkiksi Ralph Seelken (2005) kokeellinen tutkimus osoittaa, että evoluutio pysähtyy, jos organismille hyödyllinen muutos edellyttää useampaa kuin kahta samanaikaista ja toisiaan täydentävää mutaatiota.
Seelken mukaan rajana mutaatioille yhden järjestelmän sisällä on "korkeintaan kaksi , jos molempia tarvitaan." Kokeellinen todistusaineisto osoittaa, että yksi tai useampi mutaatio voi muuttaa yhdessä kohdassa geenien järjestystä niin, että geeni saa uuden tehtävän. Mutta sattuma ei ole toistaiseksi koeolosuhteissa tuottanut uusia geenisekvenssejä tukemaan useimmista proteiineista muodustuvaa järjestelmää. Jos jo esimerkiksi viittä proteiinia koodaavan viiden geenin järjestelmän synty näyttää täysin mahdottomalta pelkän sattuman ja luonnonvalinnan varassa, miten on mahdollista selittää nisäkkäiden perimään kuuluvien 20 000 toistensa kanssa yhteistyössä olevan geenin synty ilman älykästä suunnittelijaa? (Woodward 2006: 178)Evoluutiohan siis on tapahtunut tässä noin 3,5 miljardin vuoden aikana ja en todellakaan usko että mikään kokeellinen tutkimus voi saada mitään järkevää tulosta, koska aikaa ei todellakaan voi muuttaa. Ei kukaan voi todistaa evoluutiota vääräksi tuolla tavalla, jollei koe kestä sen 3,5 miljardia vuotta...
- oiuyui
¨'¨'¨¨'' kirjoitti:
Evoluutiohan siis on tapahtunut tässä noin 3,5 miljardin vuoden aikana ja en todellakaan usko että mikään kokeellinen tutkimus voi saada mitään järkevää tulosta, koska aikaa ei todellakaan voi muuttaa. Ei kukaan voi todistaa evoluutiota vääräksi tuolla tavalla, jollei koe kestä sen 3,5 miljardia vuotta...
lyhyemmessä ajassa.
Fossiilit kertovat miten eläinlajit ilmaantuvat kokonaisina ja täydellisinä kallioseinämien väliin ilman välivaiheita.
Ne ilmaantuvat eika klassisen koulujulisteen mukaisia välivaiheita ole löydetty muualta kuin taitelijoiden luomuksista.
Evoluution pitäiis antaa todisteet itsestään.
Kyse ei ole miljardeista vuosista vaan sukupolvista.
Siksi kokeellinen tutkimus toimii koska bakteereja voidaan kasvattaa tuhansia, satojatuhansia sukupolvia lyhyessä ajassa.
Evoluutiota ei silti näy.
Bakteerit pysyvät bakteereina. - hmuhuhum
oiuyui kirjoitti:
lyhyemmessä ajassa.
Fossiilit kertovat miten eläinlajit ilmaantuvat kokonaisina ja täydellisinä kallioseinämien väliin ilman välivaiheita.
Ne ilmaantuvat eika klassisen koulujulisteen mukaisia välivaiheita ole löydetty muualta kuin taitelijoiden luomuksista.
Evoluution pitäiis antaa todisteet itsestään.
Kyse ei ole miljardeista vuosista vaan sukupolvista.
Siksi kokeellinen tutkimus toimii koska bakteereja voidaan kasvattaa tuhansia, satojatuhansia sukupolvia lyhyessä ajassa.
Evoluutiota ei silti näy.
Bakteerit pysyvät bakteereina.No juu, onhan tuossa tavallaan järkeä :D
Mutta en minä silti usko että joku "ylempi olento" olisi vaan jostain tyhjästä poksautellut eläimiä, ehei. Mieluummin uskon vaikka että alienit toivat ne, siinäkin on enemmän järkeä :) - ooiuyui
hmuhuhum kirjoitti:
No juu, onhan tuossa tavallaan järkeä :D
Mutta en minä silti usko että joku "ylempi olento" olisi vaan jostain tyhjästä poksautellut eläimiä, ehei. Mieluummin uskon vaikka että alienit toivat ne, siinäkin on enemmän järkeä :)sillä niitäkin sitoisivat täysin samat kemian ja fysiikan lait.
- tisgoingnowere
ooiuyui kirjoitti:
sillä niitäkin sitoisivat täysin samat kemian ja fysiikan lait.
Ehkäpä alienit tulivat jostain TOISESTA ULOTTUVUUDESTA : O Mutta ihminenhän ei tiedä juuri mitään siitähän me voidaan lähteä liikkeelle. Ehkä tämän oman maapallukkamme fysiikan tunnemme mutta AIVAN varmasti se ei ole edes murto osa sitä mitä kaikkea tuolla universumissa voikaan olla. Juuri tämä tuntemattomien asioiden pelko ajaa ihmiset uskon äärelle, ja onhan se ihan hyvä että on ihmisen oma keksimiä selityksiä elämän synnylle, koska ne helpottavat ihmisiä jotka pelkäävät näitä tuntemattomia asioita.
Eli vaikka evoluutio teoria ei varmaan olekkaan mistään peräisin niin ei ole mikään jumalan luomistarukaan. Kummatkin ovat aivan samalla viivalla, toinen uskoo toiseen ja toinen toiseen. - oiuyuio
tisgoingnowere kirjoitti:
Ehkäpä alienit tulivat jostain TOISESTA ULOTTUVUUDESTA : O Mutta ihminenhän ei tiedä juuri mitään siitähän me voidaan lähteä liikkeelle. Ehkä tämän oman maapallukkamme fysiikan tunnemme mutta AIVAN varmasti se ei ole edes murto osa sitä mitä kaikkea tuolla universumissa voikaan olla. Juuri tämä tuntemattomien asioiden pelko ajaa ihmiset uskon äärelle, ja onhan se ihan hyvä että on ihmisen oma keksimiä selityksiä elämän synnylle, koska ne helpottavat ihmisiä jotka pelkäävät näitä tuntemattomia asioita.
Eli vaikka evoluutio teoria ei varmaan olekkaan mistään peräisin niin ei ole mikään jumalan luomistarukaan. Kummatkin ovat aivan samalla viivalla, toinen uskoo toiseen ja toinen toiseen.oikeasti ilmoittaa itsestään päivittäin.
Kokeile rukoilua.
Juuri pari päivää sitten työkaveri kertoi miten hän on saanut rukouksiinsa vastauksia.
Munkin pitää muistuttaa itselleni että kyllä Jumala ilmoittaa itsestään ilman minuakin.
Ei usko ole minusta kiinni.
Jumala on. - tisgoingnowere
oiuyuio kirjoitti:
oikeasti ilmoittaa itsestään päivittäin.
Kokeile rukoilua.
Juuri pari päivää sitten työkaveri kertoi miten hän on saanut rukouksiinsa vastauksia.
Munkin pitää muistuttaa itselleni että kyllä Jumala ilmoittaa itsestään ilman minuakin.
Jumala on.Onkohan tuossa nyt niin järkeä yrittää käännyttää minua? :D
Varmasti Jumala vastaa jos itse uskoo että se vastaa.
Itse en usko laisinkaan Jumalaan. Eikä ole tarvettakaan. - oiuyuio
tisgoingnowere kirjoitti:
Onkohan tuossa nyt niin järkeä yrittää käännyttää minua? :D
Varmasti Jumala vastaa jos itse uskoo että se vastaa.
Itse en usko laisinkaan Jumalaan. Eikä ole tarvettakaan.Sinä olet nytkin Jumalassa.
Se vain pitää ymmärtää. - tisgoingnowere
oiuyuio kirjoitti:
Sinä olet nytkin Jumalassa.
Se vain pitää ymmärtää.Miksi et voi arvostaa muiden mielipiteitä?
- Cule93
oiuyuio kirjoitti:
oikeasti ilmoittaa itsestään päivittäin.
Kokeile rukoilua.
Jumala on.oiuyuio:
"Kokeile rukoilua.
Jumala on."
Minkä takia ihmisillä ei saa olla omaa mielipidettä vaan pitää väkisin tulla tuputtamaan jotain puutaheinää. Vai uskotko todellakin saavasi jonkun uskoon tuolla tavalla?
Nuoria yritetään aivopestä jo mahdollisiman nuorina "uskovaisiksi", mutta kun ikää tulee ja järkeä niin sitten alkaa jo epäillä kaikkea tällaista "Jumalalle kaikki on mahdollista" yms.. En minäkään tule uskovaisten palstoille saarnaamaan ateismista, vaikka ateisti olenkin en vain pidä siitä että normaali ihminen ei saa sanoa että "Jumalaa ei ole" ilman että joku uskovainen tulee selittämään jotain Jeesuksesta. Laissa ei ole valitettavasti kielletty yrittämistä käännyttää ihmistä uskomaan Jumalaan, joten siinä mielessä teillä on oikeus satuihinne.
Tuosta evoluutioteoriasta ja maalman synnystä en kiistelemään rupea, koska en ole aiheeseen perehtynyt. Minulle riittää se että vaikuttaa järkevämmältä että kaikki on syntynyt jostain räjähdyksestä, kuin että joku satuolento olisi luonut kaiken. - oiuyui
Cule93 kirjoitti:
oiuyuio:
"Kokeile rukoilua.
Jumala on."
Minkä takia ihmisillä ei saa olla omaa mielipidettä vaan pitää väkisin tulla tuputtamaan jotain puutaheinää. Vai uskotko todellakin saavasi jonkun uskoon tuolla tavalla?
Nuoria yritetään aivopestä jo mahdollisiman nuorina "uskovaisiksi", mutta kun ikää tulee ja järkeä niin sitten alkaa jo epäillä kaikkea tällaista "Jumalalle kaikki on mahdollista" yms.. En minäkään tule uskovaisten palstoille saarnaamaan ateismista, vaikka ateisti olenkin en vain pidä siitä että normaali ihminen ei saa sanoa että "Jumalaa ei ole" ilman että joku uskovainen tulee selittämään jotain Jeesuksesta. Laissa ei ole valitettavasti kielletty yrittämistä käännyttää ihmistä uskomaan Jumalaan, joten siinä mielessä teillä on oikeus satuihinne.
Tuosta evoluutioteoriasta ja maalman synnystä en kiistelemään rupea, koska en ole aiheeseen perehtynyt. Minulle riittää se että vaikuttaa järkevämmältä että kaikki on syntynyt jostain räjähdyksestä, kuin että joku satuolento olisi luonut kaiken.Jos haluaa tehdä ihmisen omaksi kuvakseen, joka ajattelee ja uskoo täysin samalla tavalla kuin sinä sokeasti ja peläten on kyseessä fanaattisuus ja uskonto.
Alkuröjöhdyshän on Raamatullinen ja katolisen papin alunperin havaitsema asia. - tisgoingnowere
oiuyui kirjoitti:
Jos haluaa tehdä ihmisen omaksi kuvakseen, joka ajattelee ja uskoo täysin samalla tavalla kuin sinä sokeasti ja peläten on kyseessä fanaattisuus ja uskonto.
Alkuröjöhdyshän on Raamatullinen ja katolisen papin alunperin havaitsema asia.Itse et ajattele ollenkaan muiden mielipiteitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436