Laitankin tähän uuden ketjun, vaikka kai tämä pian poistetaan. Sain heti vihat niskaani Kahvipirtissä kun halusin vain Jatalle ilmoittaa, jotta hänen vanhat kaverinsa kaipaavat kun hän niin yhtäkkiä otti ja lähti pois...
En kirjoita enää sinne, missä saan heti valehtelijan, provoilijan yms maineen, tutkinmatta hutkitaan...
Eikö tämä ole Jatta...
Niin paranemmekin Kirjoittanut: Jatta.. / 12.5.08 / klo 17:12Niin me paranemmekin. Jotenkin tuntuu että useammin kaipaisi kannustusta. En todellakaan usko että tämä sairaus tekisi minusta paremman ihmisen enkä minä kyllä niin kauhean paha ole ollut ennen sairauttakaan. Joskus tulee näistä keskusteluista huono olo ja paha mieli mutta eihän täällä kyllä ole pakko roikkua
Kahvipirtillä suhtauduttiin
87
396
Vastaukset
- Minne en mene
Edes en lue heidän samoja aamutoimiaan ...anna sinäkin olla! ;-DDDD
- Jatta
tuskin vielä tuohon aikaan olen kirjoittanut yhtään mitään. Jos tämä jatta on ollut jo aikaisemminkin palstoilla, se en voi olla minä. Enkä minä mitään sairasta ja tuo teksti ei kyllä sovi minun kirjoittamaksi, en siitä tunnista itseäni.
Osaan käyttää välimerkkejä ja aina niitä käytänkin. Tässä tekstissä ei ole niitä pahemmin viljelty.
Tarkistapas tämäkin asia.
Kaikella ystävällisyydellä. Jatta- Jatta
tuohon sairauteen. Minä tein töitä 66 vuotiaksi terveenä ja olen ollut kolme vuotta eläkkeellä, ainoastaan kolestrooli lääkitys on meneillään.
Olen edelleen pahoillani, yritin noista vanhoista ketjuista onkia, koska olen ensimmäisen viestin kirjoittanut, mutta on aika vaikea löytää, kun en tiedä mihin ketjuun olen kirjoittanut.
Ajan kanssa otan senkin selville, mutta nyt en ehdi, kun poika perheineen on tulossa syömään puolen tunnin kuluttua. Olisin halunnut auttaa.
Terv. Jatta Jatta kirjoitti:
tuohon sairauteen. Minä tein töitä 66 vuotiaksi terveenä ja olen ollut kolme vuotta eläkkeellä, ainoastaan kolestrooli lääkitys on meneillään.
Olen edelleen pahoillani, yritin noista vanhoista ketjuista onkia, koska olen ensimmäisen viestin kirjoittanut, mutta on aika vaikea löytää, kun en tiedä mihin ketjuun olen kirjoittanut.
Ajan kanssa otan senkin selville, mutta nyt en ehdi, kun poika perheineen on tulossa syömään puolen tunnin kuluttua. Olisin halunnut auttaa.
Terv. JattaHelpoin tapa on löytää omat viestinsä tuossa ylhäällä olevan laajan haun avulla, sieltä nimimerkilläsi.
Jatta-nikillä on yli 3000 viestiä ja varmasti useampi on kirjoittanut sillä nikillä.
Ihmettelen vain miten se on mahdollista?
Siellä yksi Jatta valitti, kun on menkat myöhässä ja joku 61-vuotias hormoonihoidoistaan ja olihan siellä joku syövänkin sairastanut.
Muutamalta sivulta niitä viestejä vilkaisin.
Joten erehdyksen vaara on suuri, kun niiden viestien perusteella alkaa jotain kirjoittelemaan!
- Hintriika*
Keskustelun lainaus on palstalta Yhteisöt - Syöpäpotilaat. Nimimerkki oikeasti on Jatta.. (siis kahdella loppupisteellä). Mitä järkeä on tulla tältä palstalta jahtaamaan rekkaamatonta Jatta-nikkiä, jota voi käyttää sadat eri kirjoittajat? Sehän on mahdollista silloin jos kukaan ei ole rekisteröinyt ko. nimimerkkiä.
Sitäpaitsi pisteellinen versio on eri nikki kuin ilman pisteitä.- Jatta
tästä aiheesta. Joskus, ehkä vuosi, tai vajaa vuosi sitten kirjoitin muutaman viestin 60 palstalle. Sinne ilmestyi nikki `Jatta` heittomerkeillä. Ei siinä mitään, mutta sitten ilmestyi nikki Jatta, eli aivan sama kuin mullakin. Kävimme hänen kanssaan keskustelua ja hän sanoi unohtaneensa heittomerkit pois.
Tämä samalla nikillä kirjoittaminen on todella mahdollista. - Jatta
Minä kokeilen ja olen melko varma, että huomautus tulee.
Juu. Punainen teksti ilmestyi, joka kertoi, että nimimerkki on jo varattu.
Nyt siirsin tabulaattorilla Jattaa pykälän ja katson toimiiko.
Näin toimii!
Konstit on monet, kirjoittaa Ruuneperi, eikä jatka - Jatta
Jatta kirjoitti:
Minä kokeilen ja olen melko varma, että huomautus tulee.
Juu. Punainen teksti ilmestyi, joka kertoi, että nimimerkki on jo varattu.
Nyt siirsin tabulaattorilla Jattaa pykälän ja katson toimiiko.
Näin toimii!
Konstit on monet, kirjoittaa Ruuneperi, eikä jatkaSiirsin pari askelta.
- taas nähtiin
Jotkut on omasta mielestään niin fiksuja että tietävät pilkun paikasta, kuka on kirjoittaja. Kylvävät sitten epäluulojaan ja harhojaan, myrkyttävät palstat. Näitä raivostuttavia arvuuttelijoita riittää joka lähtöön. Täälläkin pilviä ja päiviä väittää eräs samaksi henkilöksi, jepulinkin moni on tuntevinaan milloin keneksikin.
- Jatta
Samanlaisella nikillä ei viestiä saa lähtemään jollei edellinen käyttäjä ole poistanut muistista!
- Jatta
Jatta kirjoitti:
Samanlaisella nikillä ei viestiä saa lähtemään jollei edellinen käyttäjä ole poistanut muistista!
kokeilin ja lähti.... voi Woi
- Jatta
Jatta kirjoitti:
tämä nyt on. Montakohan meitä hetken kuluttua onkaan ja otappas siitä sitten selvää. En minä ymmärrä mitään muistista poistamisesta.
Terv. se Jatta, joka Kahvipirttiinkin kirjottaa. - Hintriika*
Jatta kirjoitti:
tämä nyt on. Montakohan meitä hetken kuluttua onkaan ja otappas siitä sitten selvää. En minä ymmärrä mitään muistista poistamisesta.
Terv. se Jatta, joka Kahvipirttiinkin kirjottaa.Ei ole olemassa mitään konstia estää muita käyttämästä samaa rekisteröimätöntä nikkiä. Vain silloin, kun joku rekkaa tietyn nimimerkin virallisesti, sen käyttö täsmälleen samassa muodossa estyy.
- nikkiä
Jatta kirjoitti:
kokeilin ja lähti.... voi Woi
samanlaista ei voi käyttää.
- Jatta
Hintriika* kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään konstia estää muita käyttämästä samaa rekisteröimätöntä nikkiä. Vain silloin, kun joku rekkaa tietyn nimimerkin virallisesti, sen käyttö täsmälleen samassa muodossa estyy.
on tuo tähti tuolla ylhäällä, estääkö se käyttämästä sinun nikkiäsi, vai voiko sitäkin joku käyttää täsmälleen samanlaisena tähdellä?
Terv. Jatta - Mutta kun
Hintriika* kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään konstia estää muita käyttämästä samaa rekisteröimätöntä nikkiä. Vain silloin, kun joku rekkaa tietyn nimimerkin virallisesti, sen käyttö täsmälleen samassa muodossa estyy.
kun jokainen - kuka vaan - voi halutessaan kirjoittaa nikilläsi,
herääkin kysymys,
kuka on samaan tyyliin jo aikaisemmin jahdannut Jattaa.
Ja silloin tulee mieleen -------. - Jatta
Mutta kun kirjoitti:
herääkin kysymys,
Ja silloin tulee mieleen -------.joka tuolla ylempänä on.
Kokeilu. - kun ei viitsi kirjautua
Mutta kun kirjoitti:
herääkin kysymys,
Ja silloin tulee mieleen -------.laittaa tähti, esim. SkillaN*.
- tarkoitat?
Mutta kun kirjoitti:
herääkin kysymys,
Ja silloin tulee mieleen -------.Kukaan ei voi kirjoittaa samalla nimimerkillä, jonka joku on rekisteröinyt.
- Jatta
tarkoitat? kirjoitti:
Kukaan ei voi kirjoittaa samalla nimimerkillä, jonka joku on rekisteröinyt.
kirjoittaa tällä, koska sitä ei ole kukaan rekisteröinyt.
- Hintriika*
Jatta kirjoitti:
on tuo tähti tuolla ylhäällä, estääkö se käyttämästä sinun nikkiäsi, vai voiko sitäkin joku käyttää täsmälleen samanlaisena tähdellä?
Terv. JattaEi se tähti mitään estä. Kirjoitin alkuun pelkällä Hintriika-nimimerkillä. Joku (jossakin toisella palstalla) rekisteröi nimimerkin, joten minun oli laitettava lisäys voidakseni käyttää muutoin samaa nimeä edelleen. Vale-Hintriikoita tähdellä on aina joskus ilkeilymielessä ilmaantunut, siis ovat yrittäneet esiintyä minuna. Se riski on aina olemassa, ellei rekkaa nikkiään.
- tähdellisestä
Jatta kirjoitti:
nikistä, estääkö sekään samanlaisen nikin käytön? Eihän se ole rekattu,vai onko?
- jos huomaa
Jatta kirjoitti:
jonkun jo sillä kirjoittavan, ei ole korrektia samalla palstalla sitä käyttää, vaikkei ole rekisteröitykään.
- SkillaN*
tarkoitat? kirjoitti:
Kukaan ei voi kirjoittaa samalla nimimerkillä, jonka joku on rekisteröinyt.
hyvin onnistuu.
- Jatta
Hintriika* kirjoitti:
Ei se tähti mitään estä. Kirjoitin alkuun pelkällä Hintriika-nimimerkillä. Joku (jossakin toisella palstalla) rekisteröi nimimerkin, joten minun oli laitettava lisäys voidakseni käyttää muutoin samaa nimeä edelleen. Vale-Hintriikoita tähdellä on aina joskus ilkeilymielessä ilmaantunut, siis ovat yrittäneet esiintyä minuna. Se riski on aina olemassa, ellei rekkaa nikkiään.
hätäilin vähän, kun kysyin sitä uudestaan.
- rekisteröity ..
tähdellisestä kirjoitti:
nikistä, estääkö sekään samanlaisen nikin käytön? Eihän se ole rekattu,vai onko?
nimimerkki, kirjain kirjaimelta, merkki merkiltä - sitä ei voi kukaan käyttää.
Ei sen omistajakaan, jos kirjoittaa kirjautumattomana.
Kone antaa siitä tuonne ylemmäs huomautuksen, että nimi on jo rekisteröity. - Jatta
SkillaN* kirjoitti:
hyvin onnistuu.
Olen niin kokematon, että en tiedä osaanko rekkautua. Jospa tuolla pojalla olisi aikaa, kunhan tuolta Vauhtiajoista "kotiutuu". Lähti pikkupojan kanssa katselemaan autoja ja ajeluttamaankin, jos on mahdollista.
- Hintriika*
SkillaN* kirjoitti:
hyvin onnistuu.
Kyllä se.
Kokeilu. - onnistuu?
SkillaN* kirjoitti:
hyvin onnistuu.
???
- hänen
SkillaN* kirjoitti:
hyvin onnistuu.
rekisteröidyssään ole *-merkkiä, totta kai onnistuu.
Jos nyt yritän ymmärtää, mitä tarkoitat. - Hintriika*
Hintriika* kirjoitti:
Kyllä se.
Kokeilu.Ehkä tapaamme joskus livenä, mutta silti Sinä et ole minä enkä minä edes yritä tulla Sinuksi.
Terveisin
se varsinainen/alkuperäinen Hintriika* - Tellastiina'
rekisteröity .. kirjoitti:
nimimerkki, kirjain kirjaimelta, merkki merkiltä - sitä ei voi kukaan käyttää.
Ei sen omistajakaan, jos kirjoittaa kirjautumattomana.
Kone antaa siitä tuonne ylemmäs huomautuksen, että nimi on jo rekisteröity.rekattuakin nikkiä, jos lisää sinne jonkun ylimääräisen merkin!
Terv.Tellastiina, se alkuperäinen! - minä olen
Tellastiina' kirjoitti:
rekattuakin nikkiä, jos lisää sinne jonkun ylimääräisen merkin!
Terv.Tellastiina, se alkuperäinen!koko ajan yrittänyt ja yrittänyt sanoa, että merkillä voi muuttaa rekisteröityä, ja jos sitä ei ole rekisteröity, sitä voi käyttää. Silloinhan se ei ole sama kuin alkuperäinen.
Sanon vielä kerran, kirjaimiltaan ja merkeiltään täysin yhtenevää, rekisteröityä nimimerkkiä ei voi kukaan muu käyttää, kuin sen omistaja sisäänkirjautuneena. - minä olen
minä olen kirjoitti:
koko ajan yrittänyt ja yrittänyt sanoa, että merkillä voi muuttaa rekisteröityä, ja jos sitä ei ole rekisteröity, sitä voi käyttää. Silloinhan se ei ole sama kuin alkuperäinen.
Sanon vielä kerran, kirjaimiltaan ja merkeiltään täysin yhtenevää, rekisteröityä nimimerkkiä ei voi kukaan muu käyttää, kuin sen omistaja sisäänkirjautuneena.mistä asti olet yrittänyt hakea?? hassu
- makriina ek
Jatta kirjoitti:
Olen niin kokematon, että en tiedä osaanko rekkautua. Jospa tuolla pojalla olisi aikaa, kunhan tuolta Vauhtiajoista "kotiutuu". Lähti pikkupojan kanssa katselemaan autoja ja ajeluttamaankin, jos on mahdollista.
Mene sivulle Suomi24.fi. Siellä on aukko johon voit kirjoittaa nimimerkkisi, eli jonkun Jatan muunnoksen, jota ei kukaan muu ole vielä käyttänyt, sitten ilmoitat salasanasi ja kirjaudut.
Eiköhän se sillä tavalla onnistu.
Voit ainakin kokkeilla.
Onko jollain tähän muuta neuvoa?
Terv. Makriina ek (ei kirjautunut.) - mikä ei tosiaankaan ole
minä olen kirjoitti:
mistä asti olet yrittänyt hakea?? hassu
mikä ei tosiaankaan ole korrektia,,,tässä ei ole mitään syytä puida näin yksin kertaista asiaa.
Vastaukset asiallisiksi ja nikit on mitä on .
Venytystä mikä venytystä, vieläkö venyyyyyy? - siis'
Jatta kirjoitti:
Suomi 24:n etusivulle ja siellä on kohta Liity jäseneksi,
klikkaa siitä, niin sieltä löytyy mitä pitää tehdä,
kyllä se siitä... - Jatta
makriina ek kirjoitti:
Mene sivulle Suomi24.fi. Siellä on aukko johon voit kirjoittaa nimimerkkisi, eli jonkun Jatan muunnoksen, jota ei kukaan muu ole vielä käyttänyt, sitten ilmoitat salasanasi ja kirjaudut.
Eiköhän se sillä tavalla onnistu.
Voit ainakin kokkeilla.
Onko jollain tähän muuta neuvoa?
Terv. Makriina ek (ei kirjautunut.)onnistuiko tämä kirjaus.
Jatta kirjoitti:
onnistuiko tämä kirjaus.
siis kirjautumisesi oonnistui.
Onnea ja paljon mukavia rupatteluhetkiä sinulle.
Kävin jo sielä sinun Profiilissasi ,Galleriassa ,oli kirjautuminen onnistunut.
Nyt voisit laittaa sinne tietoja itsestäsi jos haluat.
Ja sinne tulee myös postia . Ja ustävä kutsujakin mahdollisesti. ullamirjami joka myös, --kirjautuneena olen ollut pullaullan nimellä aikojen alussa.Ei nykyään käytössä.
- käyttäisit nimimerkkiä
niin olisi helpompi tunnistaa myöhemmin omatkin tekstit.
(Tähän puheenaolevaan asiaan minulla ei ole tuntumaa, joten en siihen ota kantaa.)
Terv. Makriina - ei nyt kirjautuneena.- Venytellään
Ketjun venytystä parhaimmillaan!
- Jepulis '
Venytellään kirjoitti:
Ketjun venytystä parhaimmillaan!
Jatan vaan pitäs tulla takas.
- Hintriika'
Jepulis ' kirjoitti:
Jatan vaan pitäs tulla takas.
Nyt on tullut selväksi tai sitten ei,,,se kolmoissisar.. tui tui
- Jepulis,
Hintriika' kirjoitti:
Nyt on tullut selväksi tai sitten ei,,,se kolmoissisar.. tui tui
tule takas, Toivoo Jepulis, sun oma hurmuris.
- itserakkaus
Jepulis, kirjoitti:
tule takas, Toivoo Jepulis, sun oma hurmuris.
huipussaan, kukahan hurmaantuu tuollaisen höpö höpö ketjun pitkittäjästä.
- Höpsykkä
itserakkaus kirjoitti:
Sinähän osallistut myös ketjun pidennykseen, mitä eroa sinulla niin että pystyt toista arvostelemaan, huh huh
- moni akka
itserakkaus kirjoitti:
kyllä kai niitä jlkeenpäin hävettää.
- niitä
Höpsykkä kirjoitti:
Sinähän osallistut myös ketjun pidennykseen, mitä eroa sinulla niin että pystyt toista arvostelemaan, huh huh
jepulin narraamia jotka eivät muualta huomiota saa kun ovat höpsyköitä, hyvin valiitu nikki onkin, onnee vaan!
- ei muutu mies
Höpsykkä kirjoitti:
Haju, mummot ja kanat, nyt töpsykät, höpsykät ja Jepulis, sama itserakas ukko näppäimillä.
- höpsykät ja hupakot
ei muutu mies kirjoitti:
Haju, mummot ja kanat, nyt töpsykät, höpsykät ja Jepulis, sama itserakas ukko näppäimillä.
omasta vapaasta tahdostaan mukana, ottavat nikiksikin semmosia, kyllä on joittenkin mieleen tuo jep.
- Samassa maailmassa
moni akka kirjoitti:
kyllä kai niitä jlkeenpäin hävettää.
teidän köpsien kanssa ja pitäis hävettää, onpas teillä otsikko tyhjä.
Tulen oikein hyvin toimeen ihmisten kanssa kaduilla, kaupoissa, juhlissa, kaikkialla ja sitten täällä teidän kanssa, pidätte itseänne aina parempina.
Täällä luulette olevanne Euroopan omistajia, enhän ole edes omaa osuuttani myynyt, eihän suuret sanat suuta halkaise, mutta isot munat repii....noh olkoon, kokeilkaa
- Hintriika*
Minä puolestani olen hyvinkin rauhaarakastava tyyppi kotioloissa ja muutenkin, mutta nyt alkaa mittani täyttyä.
Voisitko olla niin ystävällinen (pyyntö, huomaatko?) ja lopettaa tämän kaltaiset kirjoittelut? Kiitos.
Ps. Jos en olisi hieno nainen (joka olen), sanoisin suoraan, että haista v...u!
(Hienommissa piireissä, jossa yleensä liikun, kirjoitamme kyseisen elimen alkukirjaimeksi w-kirjaimen.
Tänne kelpaa v.- Hintriika'
suuttua pussaotti ja ihan haestatti,
- satax100
Hintriika' kirjoitti:
Kyllä nyt on kahvipirtissä juotu pontikkaa, aivan sekoilevat jo keskenään, eihän täällä muita olekkaan kuin pirtin väki.
No ne kyllä osaakin nikittömänä olla just mitä täällä on kirjoiteltu - Hintriika*
Hintriika' kirjoitti:
minä olen. Jos ei kelpaa olla täällä, painukaa muualle. Turha tulla minulle nipottamaan.
Olen omassa yhteisössäni arvostettu naisihminen ja arvostusta vaadin täälläkin. - Hintriika'
Hintriika* kirjoitti:
minä olen. Jos ei kelpaa olla täällä, painukaa muualle. Turha tulla minulle nipottamaan.
Olen omassa yhteisössäni arvostettu naisihminen ja arvostusta vaadin täälläkin.Arvostus pitää ansaita ei vaatia, etkö sitä tiedä, no ei tietenkään,
Hintriika* kirjoitti:
Olen omassa yhteisössäni arvostettu naisihminen ja arvostusta vaadin täälläkin.mennyt jo ihan sekaisin? En ymmärtänyt höläyksen pöläystä!
- nuoleskelulla
Hintriika' kirjoitti:
Arvostus pitää ansaita ei vaatia, etkö sitä tiedä, no ei tietenkään,
saamaan palstalla kiitosta, voi luulla sen olevan arvostusta.
- Ainut
marja-liisa41 kirjoitti:
mennyt jo ihan sekaisin? En ymmärtänyt höläyksen pöläystä!
Ei selvää ihmistä koko jutussa
- pönkittäjä
Ainut kirjoitti:
Ei selvää ihmistä koko jutussa
asialla!!!
- Hintriika*
pönkittäjä kirjoitti:
asialla!!!
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi, neuvoo jo Iso Kirjakin. Jos otankin, se ei sinulle kuulu. Kulmakaappi on useinkin hyvä olemassa, kokeilisit sinäkin, et olisi niin kyrpiintynyt elämääsi ja sotkeutuisi muiden ihmisten asioihin.
- Pullopantista
pönkittäjä kirjoitti:
asialla!!!
vai ladotaanko ne ylösalaisin pesuhuoneen lattiaan (o.o)!
- joka pirtin
Hintriika* kirjoitti:
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi, neuvoo jo Iso Kirjakin. Jos otankin, se ei sinulle kuulu. Kulmakaappi on useinkin hyvä olemassa, kokeilisit sinäkin, et olisi niin kyrpiintynyt elämääsi ja sotkeutuisi muiden ihmisten asioihin.
muutossa pönkität sitä kaappia? On meitä lukutaitoisia vaikka emme sinne osille tule.
- Hörppiivät
joka pirtin kirjoitti:
muutossa pönkität sitä kaappia? On meitä lukutaitoisia vaikka emme sinne osille tule.
Suoraan pullon suusta siinä sikainfluenssa leviää kuin kulovalkea kuivalla maalla.
- Hintriika*
On turha yrittää matkia. Ken minut tuntee, ei kirjoittamakseni usko kaiken maailman hölynpölyä.
- Tunnetaan ja tiedetään
Hintriika* kirjoitti:
On turha yrittää matkia. Ken minut tuntee, ei kirjoittamakseni usko kaiken maailman hölynpölyä.
sinähän olet omien sanojesi mukaan priimuskirjoittaja
- kyllä sen
Tunnetaan ja tiedetään kirjoitti:
edessä pitää kyykkyyn mennä ja hiljentyä.
- Tähdellä
Tunnetaan ja tiedetään kirjoitti:
mikäs nyt niin tuiki tuimalle tädille
- Hintriika*
Hintriika* kirjoitti:
Kokeilen, onko tosiaan mahdollista käyttää toisen rekisteröimätöntä nimmaria. Rekattua ei voi.
Siltä varalta, että tämä menee läpi, sanon terveisiä
Makriinalta - makriina ei ymmärrä
Hintriika* kirjoitti:
Kokeilen, onko tosiaan mahdollista käyttää toisen rekisteröimätöntä nimmaria. Rekattua ei voi.
MakriinaltaSe meni läpi noin! En todellakaan uskonut.
Makriina. - Hintriika*
Hintriika* kirjoitti:
MakriinaltaTäällä on näitä muoti-epidemioita. Uudistushuumassa joku keksi ruveta nostamaan vanhoja ketjuja, mutta kyllästyi aikanaan. Nyt on epidemiana kirjoittaa toisen rekkaamattomalla nikillä. Olisinhan minäkin voinut kirjoittaa nimerkiksi Makriina ek ja läpi olisi mennyt.
Siltä varalta, että menee perille bittitaivaan nielaisematta , niin sanon terveisiä
Hintriikalta* - Hintriika*
makriina ei ymmärrä kirjoitti:
Se meni läpi noin! En todellakaan uskonut.
Makriina.sanoo terveisiä paitsi Makriinalle, myös SkillaNille, Katleijalle, Ynnämuulle, Jattalle,
maalaismiehelle*, Muorille67....Kenelle vielä? - Hintriika*
Hintriika* kirjoitti:
sanoo terveisiä paitsi Makriinalle, myös SkillaNille, Katleijalle, Ynnämuulle, Jattalle,
maalaismiehelle*, Muorille67....Kenelle vielä?Jos yrität olla minä, niin en sinulle lähettele terveisiä. Makriinakin leikki minua, mutta tunnusti sentään ja lähetti terveisiä omalla nikillään.
Hintriika*
se oikea - Hintriika'
Hintriika* kirjoitti:
Jos yrität olla minä, niin en sinulle lähettele terveisiä. Makriinakin leikki minua, mutta tunnusti sentään ja lähetti terveisiä omalla nikillään.
Hintriika*
se oikeaKuka tahansa, joka on lukenut viestejäni, tunnistaa minut. "Se oikea Hintriika" tietää kyllä olevansa klooni, mutta ylpeys ei sitä myönnä.
Sinä vale-Hintriika, joka väitit minun olevan kopio, mieti vielä kerran, mitä kirjoitat.
Minä asun kaukana Helsingistä, jossa vietin monta vuotta. Nyt täällä Pohjanmeren maisemissa olen löytänyt elämälleni rauhan.
Etelä-Suomeen minua ei saa enää millään verukkellä.
On jämpti niin. - Hintriika*
Hintriika' kirjoitti:
Kuka tahansa, joka on lukenut viestejäni, tunnistaa minut. "Se oikea Hintriika" tietää kyllä olevansa klooni, mutta ylpeys ei sitä myönnä.
Sinä vale-Hintriika, joka väitit minun olevan kopio, mieti vielä kerran, mitä kirjoitat.
Minä asun kaukana Helsingistä, jossa vietin monta vuotta. Nyt täällä Pohjanmeren maisemissa olen löytänyt elämälleni rauhan.
Etelä-Suomeen minua ei saa enää millään verukkellä.
On jämpti niin.Taisit lukea huonosti maantiedon läksyt aikanaan. Meret ovat menneet hieman sekaisin!
Hintriika*
se oikea - halut
Hintriika* kirjoitti:
Täällä on näitä muoti-epidemioita. Uudistushuumassa joku keksi ruveta nostamaan vanhoja ketjuja, mutta kyllästyi aikanaan. Nyt on epidemiana kirjoittaa toisen rekkaamattomalla nikillä. Olisinhan minäkin voinut kirjoittaa nimerkiksi Makriina ek ja läpi olisi mennyt.
Siltä varalta, että menee perille bittitaivaan nielaisematta , niin sanon terveisiä
Hintriikalta*kirjoitella näille palstoille.Saatikka lukea niitä.
Miks ihmeessä ihmiset on noin katkeria?? - Mitä tarkoitat
tuollaisella törkykielellä, en ymmärrä ollenkaan tuollaista.
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt?
Jatalle tarkoitin viestini, en sinulle...
Muuten, ei niissä viesteissä sillä Jatalla yleensä ole nikissään noita kahta pistettä perässä, tässä vain, sinä kun takerruit niihinkin, luuletko etten ollut sitä katsonut.
Tuollainen haistattelu on tosi typerää käytöstä. Taidat ollakin ikävä ihminen... - Hintriika*
Mitä tarkoitat kirjoitti:
tuollaisella törkykielellä, en ymmärrä ollenkaan tuollaista.
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt?
Jatalle tarkoitin viestini, en sinulle...
Muuten, ei niissä viesteissä sillä Jatalla yleensä ole nikissään noita kahta pistettä perässä, tässä vain, sinä kun takerruit niihinkin, luuletko etten ollut sitä katsonut.
Tuollainen haistattelu on tosi typerää käytöstä. Taidat ollakin ikävä ihminen...Jos minua tarkoitat, niin kirjoitin kahdesta pisteestä, mutta en ole kenelläkään mitään haistatellut. Ei kuulu tapoihini. Sille en voi mitään, jos joku käyttää nimimerkkiäni väärin ja yrittää nimissäni jotakin temppuja.
Taidat olla sittenkin outo tällä palstalla, jos erehdyt luulemaan tuota täysin epäonnistunutta kloonia minuksi. Hintriika* kirjoitti:
Täällä on näitä muoti-epidemioita. Uudistushuumassa joku keksi ruveta nostamaan vanhoja ketjuja, mutta kyllästyi aikanaan. Nyt on epidemiana kirjoittaa toisen rekkaamattomalla nikillä. Olisinhan minäkin voinut kirjoittaa nimerkiksi Makriina ek ja läpi olisi mennyt.
Hintriikalta*Sille aidolle Hintriikalle tässä lähetän terkkusia. Iloista Unikeonpäivää vaan!
Kuulemma se on tänään.
:)
- aloittaja
Tästä sotkusta en ymmärtänyt juuri mitään, aika sekasotku.
Kuka lie on tähän ketjuun kirjoittanut mitä vaan...ymmärrän vain tuon erään ihmisen haukkumiset minulle, enkä ymmärrä sitä miksi hän niin kiukuillaan puuttuu yleensä koko asiaan.
Nyt saan varmaan kamalat haukkumiset, mutta hän voisi pysyä nurkassa vaan minun puolestani.mainita ei tarvitse puhua eräästä ihmisestä.
Olikohan kovin pahaa haukkumista, kun sanoi että älä "jankuta" kun mielesetäni niin teit.
Asia selvisi, kun kerroit mitä aiemmin vihjailit.
Mielelläni pysyn nurkassa, mutta kun kirjoitat ilman nikkiä, voi olla että vahingossa taas rauhaasi häiritsen.
Harmittelen jo etukäteen, jos niin käy.
Tämä pitäisi olla asiallinen vastaus viestiisi, ei missään tapauksessa haukkumista.- sinua kun
SkillaN kirjoitti:
mainita ei tarvitse puhua eräästä ihmisestä.
Olikohan kovin pahaa haukkumista, kun sanoi että älä "jankuta" kun mielesetäni niin teit.
Asia selvisi, kun kerroit mitä aiemmin vihjailit.
Mielelläni pysyn nurkassa, mutta kun kirjoitat ilman nikkiä, voi olla että vahingossa taas rauhaasi häiritsen.
Harmittelen jo etukäteen, jos niin käy.
Tämä pitäisi olla asiallinen vastaus viestiisi, ei missään tapauksessa haukkumista.puhuin ilman nimimerkkiä, kyllä oli Hintriikasta kyse. Totta, että sinäkin ja hiljainenRva vai mikä lie, tekin molemmat suhtauduitte aika nuivasti heti minuun ennenkuin tiesitte edes mistä oikein oli kyse. Ei olisi varmaan saanut kirjoittaa siihen sinun ketjuusi mitään...
Ei minulla nyt ole nimimerkkiä, enkä tänne palstalle otakaan kun sain hyvin negatiivisen vastaanoton! 70 palstalla.
Varmaan voi tämän ketjun jättääkin tähän jo, mutta oikaisin kumminkin, etten sinua tarkoittanut, ja luulin kirjoittaessani tuon, ota huomioon luulin Hintriikan haistatelleen myös minua!!
En ole vieläkään varma, ettei Jatta olisi kirjoittanut sinne toiselle saitille myös, ja sieltä siirtynyt tänne, anteeksi vaan. Se sattui juuri sopivasti samaan aikaan: Jatta lähti pois sieltä ja Jatta ilmestyi tänne 70 palstalle..! - Jatta
sinua kun kirjoitti:
puhuin ilman nimimerkkiä, kyllä oli Hintriikasta kyse. Totta, että sinäkin ja hiljainenRva vai mikä lie, tekin molemmat suhtauduitte aika nuivasti heti minuun ennenkuin tiesitte edes mistä oikein oli kyse. Ei olisi varmaan saanut kirjoittaa siihen sinun ketjuusi mitään...
Ei minulla nyt ole nimimerkkiä, enkä tänne palstalle otakaan kun sain hyvin negatiivisen vastaanoton! 70 palstalla.
Varmaan voi tämän ketjun jättääkin tähän jo, mutta oikaisin kumminkin, etten sinua tarkoittanut, ja luulin kirjoittaessani tuon, ota huomioon luulin Hintriikan haistatelleen myös minua!!
En ole vieläkään varma, ettei Jatta olisi kirjoittanut sinne toiselle saitille myös, ja sieltä siirtynyt tänne, anteeksi vaan. Se sattui juuri sopivasti samaan aikaan: Jatta lähti pois sieltä ja Jatta ilmestyi tänne 70 palstalle..!olla täysin varma, etten ole mihinkään muille saiteille kirjoittanut, kun näihin tavallisille keskustelupalstoille. Luulin, että asia on jo kaikille selvä.
Enkä tiedä yhtäkään syytä, miksi en olisi asiaa myöntänyt ja esille tullut, kun niin kovasti kaivattiin. Aivan varmasti olisin ja mielelläni sen tehnyt ja moneen kertaan pahoittelin, etten voinut asiassa auttaa, kun noin tärkeästä ihmisestä oli kyse.
Tämä on totuus ja piste tälle asialle. En jaksa enää.
On niin peräänkuulutettu asiallisia ja järkeviä aloituksia. Jos joku muistuttaa, että niistä on pulaa, saa heti terävän vastauksen, että sopii sitten itse tehdä hyvä aloitus.
Täyttääkö esim. tämän ketjun sisältö vaatimukset?- väärä nikki
Miksi nostaa? Kirjoitin tämän, kun oli Makriina nostanut taas ylös.
- Jatta
nyt kun asia on loppuun käsitelty ja sotku selvisi. Ei ole mitään syytä jatkaa.
- Atolfia
Jatta kirjoitti:
nyt kun asia on loppuun käsitelty ja sotku selvisi. Ei ole mitään syytä jatkaa.
on niin hupijuttu, että nostanpahan ylös. Kohti keskiyötä matkatessani olen viettänyt rattoisan hetken teidän kanssanne.
Hyvää Yötä! Terv. Atolfia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798