mun mielipiteeni pokemonista

kilk

ne uudet ovat aivan perseestä, suoraa sanoen. eli ensinmäiset 151 pokemonia on parhaat eli peleinä pokemon red, blue ja yellow. sitten vielä silver, gold ja crystal menevät. muuta siinä on tarpeeksi pokemoneja. MUTTA NE VITUN UUDET JOTKA EI EDES NÄYTÄ POKEMONEILTA, OVAT SYVÄLTÄ. JOKA VUOSI TULEE MILTEIN SAMAN NÄKÖSIÄ POKEMONEJA. jätin pokemon pelien ostamisen crystaliin. sen jälkeen kun oon kattonut niitä pelejä, niin en oo aikonu edes ostaa.

17

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjfdfw

      Totta ne uudet pokemonit on syvält mut muuten ne pelit on ihan hyviä, oha niis ne vanhatki mukana

      • minusta kaikki pokemonit on hienoja, jopa hoennin ja sinnohin alueilta.


      • johtoo.
        flareon85 kirjoitti:

        minusta kaikki pokemonit on hienoja, jopa hoennin ja sinnohin alueilta.

        mutta kaikkein hienoimmat on kannossa


      • Fyro
        johtoo. kirjoitti:

        mutta kaikkein hienoimmat on kannossa

        G/S/C > R/B/Y> Hoenn > Sinnoh

        Peleinä sekä pokemoneina.

        SS/HG vie.


      • hipsundaaling
        Fyro kirjoitti:

        G/S/C > R/B/Y> Hoenn > Sinnoh

        Peleinä sekä pokemoneina.

        SS/HG vie.

        kanto ja johto vie yli voimasesti. hoenn ja sinnoh alkaa jo olee vähä kulahtaneit kopioit niihi verrattuna vaikka nekii on silti ihan kivoja.


      • tuketus
        hipsundaaling kirjoitti:

        kanto ja johto vie yli voimasesti. hoenn ja sinnoh alkaa jo olee vähä kulahtaneit kopioit niihi verrattuna vaikka nekii on silti ihan kivoja.

        haluun sen heart goldin nyt saatana! :D Ja jos jotai kiinnostaa, ni tää on
        HG/SS huhuttu pokemestarin theme: http://www.youtube.com/watch?v=mFrrtViYPKs&feature=channel musiikki alkaa 0:26


      • voittavat noi uudet
        hipsundaaling kirjoitti:

        kanto ja johto vie yli voimasesti. hoenn ja sinnoh alkaa jo olee vähä kulahtaneit kopioit niihi verrattuna vaikka nekii on silti ihan kivoja.

        kopioita toistensa perään vaan ne uuvet pokemonit. ja parhaat pokemon pelitkin on blue, red ja yellow


      • Fyro
        tuketus kirjoitti:

        haluun sen heart goldin nyt saatana! :D Ja jos jotai kiinnostaa, ni tää on
        HG/SS huhuttu pokemestarin theme: http://www.youtube.com/watch?v=mFrrtViYPKs&feature=channel musiikki alkaa 0:26

        LG/FR grafiikat, vähän muoaktut spritet, ja mulla on ollu toi biisi MP3ssa jotain... Emt, kauan sitten sen lataisin. Selvä fake kuitenki.


      • tuketus
        Fyro kirjoitti:

        LG/FR grafiikat, vähän muoaktut spritet, ja mulla on ollu toi biisi MP3ssa jotain... Emt, kauan sitten sen lataisin. Selvä fake kuitenki.

        Kyl mä tiesin et noi ei oo HG/SS grafiikat -.-... JA tiedän et se o feikki, mä sanoinki HUHUTTU. Spritet ei oo muokattu, vaan haxattu. Tosta lancen huoneesta en tiedä miten on tehty... Advancemapilla...?


      • rndm.
        tuketus kirjoitti:

        Kyl mä tiesin et noi ei oo HG/SS grafiikat -.-... JA tiedän et se o feikki, mä sanoinki HUHUTTU. Spritet ei oo muokattu, vaan haxattu. Tosta lancen huoneesta en tiedä miten on tehty... Advancemapilla...?

        Pelin (hackin) nimi on ShinyGold. Tehty AdvanceMapilla sekä muilla muokkausohjelmilla. Sen voi ladata PokeCommunitystä.


      • csafaf
        voittavat noi uudet kirjoitti:

        kopioita toistensa perään vaan ne uuvet pokemonit. ja parhaat pokemon pelitkin on blue, red ja yellow

        Ei oo red, blue ja yellow todellakaan parhaita, uudemmis versiois on nii paljo juttui mitä noist puuttuu. Nois ei voi hankkii munia, joka on tosi tarkee osa pokemon pelejä, reppu tulee heti täyteen, saa olla koko ajan poistamas esineitä koneelle, grafiikat on nii karut et sattuu silmiin. On ne silti tosi hyviä pelejä ja niis on hyviäki puolia kanto on paras alue, 151 ekaa pokemonia on lähes kaikki hyvin suunniteltuja, musiikit on hyvät. red, blue ja yellow on silti ehkä huonoin sukupolvi ja esimerkiks NHL ja smackdown pelit on paljo enemmän kopioita edellisistä ku pokemonit. Joo mutta totta ne uudet pokemonit (siis ne itese hahmot) on kyl todella huonosti toteutettu rumia ku mitkä


      • että grafiikat
        csafaf kirjoitti:

        Ei oo red, blue ja yellow todellakaan parhaita, uudemmis versiois on nii paljo juttui mitä noist puuttuu. Nois ei voi hankkii munia, joka on tosi tarkee osa pokemon pelejä, reppu tulee heti täyteen, saa olla koko ajan poistamas esineitä koneelle, grafiikat on nii karut et sattuu silmiin. On ne silti tosi hyviä pelejä ja niis on hyviäki puolia kanto on paras alue, 151 ekaa pokemonia on lähes kaikki hyvin suunniteltuja, musiikit on hyvät. red, blue ja yellow on silti ehkä huonoin sukupolvi ja esimerkiks NHL ja smackdown pelit on paljo enemmän kopioita edellisistä ku pokemonit. Joo mutta totta ne uudet pokemonit (siis ne itese hahmot) on kyl todella huonosti toteutettu rumia ku mitkä

        yms. jutut ei yllä uusien tasolle, mutta siinä on silti se joku tunnelma, että niitä pitää pelata. ne kaikki lapsuuden muistot kun on pelaillut niitä vuosia sitten. se siinä on. ja mukanahan on tieten parhain pokemon sukupolvi ja jotain haastettakin elitti nelikossa. koko elittinelikon pieni tasoisin pokemon on 50 levelillä.


      • pokerakastaja
        että grafiikat kirjoitti:

        yms. jutut ei yllä uusien tasolle, mutta siinä on silti se joku tunnelma, että niitä pitää pelata. ne kaikki lapsuuden muistot kun on pelaillut niitä vuosia sitten. se siinä on. ja mukanahan on tieten parhain pokemon sukupolvi ja jotain haastettakin elitti nelikossa. koko elittinelikon pieni tasoisin pokemon on 50 levelillä.

        Ei sitten tänne kannata tulla sanomaan et uudet poket on syvält
        esim tottakai jotku näyttää samoilt ku on niitten ylä ja ala muotoi???
        ja musta ei näytä monet samoilt


      • rndm.
        pokerakastaja kirjoitti:

        Ei sitten tänne kannata tulla sanomaan et uudet poket on syvält
        esim tottakai jotku näyttää samoilt ku on niitten ylä ja ala muotoi???
        ja musta ei näytä monet samoilt

        Mihinkäköhän se sitten sanottaisiin jos ei Pokemon-keskustelupalstalle?


      • hipsundaaling
        rndm. kirjoitti:

        Mihinkäköhän se sitten sanottaisiin jos ei Pokemon-keskustelupalstalle?

        on ne uudet ihan jees mut ne on vaa vähä väkisin tehty... ekat 151 on sentää KUNNOLLISIA ja sit tulee ne johto poket nekii on sentää kunnollisia ja jonkuu näkösiäkii:)


      • jamin10
        hipsundaaling kirjoitti:

        on ne uudet ihan jees mut ne on vaa vähä väkisin tehty... ekat 151 on sentää KUNNOLLISIA ja sit tulee ne johto poket nekii on sentää kunnollisia ja jonkuu näkösiäkii:)

        Juu... Minun suosikki alueeni on Hoenn. Näin se menee:

        Hoenn >> Kanto >> Sinnoh >> Johto

        Hoennissa on vaan jostain syystä hienoimmat Pokémonit minunmielestä.
        Johton alueen Pokémonit on jätetty syrjään liian paljon eikä ne edes ole ihmeen hienoja. Kantossakaan ei ole minusta mitään hienoja pokemoneja. Ne on vain Classicoita sillätavalla. Kaverini juuri tänään sanoi, että ei ole koskenut Platinumiinsa pitkään aikaan. Sitten se sanoi että Pokemonin kulta-aikaa oli sillon kun niitä oli 151. Laitan sen keskustelun tähän muuten xD :

        Jamin10 sanoo:
        ylihuomen alkaa Amerikan Darkrai WiFi Event
        saan sen
        tai siitä saa sen Member Cardin
        kaveri sanoo:
        Mua ei ees nykyään kiinnosta ):
        En oo koskenu Platiin öööö
        ... pitkään aikaan
        Jamin10 sanoo:
        aijaa
        eikai Pokemon kiinnostus oo laskenu
        tai menossa pois
        ??
        kaveri sanoo:
        emt
        Jamin10 sanoo:
        D: D:
        D:
        D:
        kaveri sanoo:
        Pokemonin oikeeta kulta-aikaa oli sillon, kun niitä oli 150.
        vai oliks niit 151
        Niitä aikoja
        Jamin10 sanoo:
        no ei minusta
        kaikki vaan sanoo niin

        oijoi toi keskustelu onkin näin pitkä D:
        En laitakkaan kokonaan. Puhuttiin leffoista ja kaikesta.


    • Im lol

      Ekat oli kyllä parhaat, mutta gold silver crystal,,, SYVÄLTÄ!!! siis TODELLA!!! mutta ruby, shappire (omana) ja emerald on hyviä! sitte siitä eteen päin alkaa taas mennä huonoon suuntaan,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe