Onko syytä huoleen???? Just tulin Metalican konsertista
Porista. Koko kesä mennyt kierrellessä ympäri suomea eri tilaisuuksissa ja bisseä ja punkkua menee tietty aina. Istunut tuolissa jo monta vuotta, hauskaa on ollut. Alkaa varmaan noi sisuskalut sanomaan sopimusta irti, vaikkei kokeet vielä mitään näytä. No 20 vuotta nauttinut elämästä tuolissa, nähnyt sitä sun tätä. Onko ketään bilettäjää, edes lähellekkään samassa tilanteessa, siis että nauttisi elämästä tällälailla. Show must go on.
Kysymys
3
304
Vastaukset
- 1vaan
Kovia juhlijoita löytyy varmasti muitakin kun sinä ja minä... Itsellä se hyvä puoli ettei tarvitse mitään lääkitystä joka rasittaisi maksaa tai muuta sellasta. Viimeiset 4 vuotta ollut tasaisesti kännissä ja roikkunut baareissa vähintään 4 päivää viikossa. Nyt ensimmäinen selvä lauantai vuosiin ja vähän outoa olla lauantai kotona ja selvinpäin. Tosta dokaamisesta on vaan tullut melkein työ ja järkikin sanoo, että edes terveyden takia on pakko alkaa jarruttelemaan. Onnistuisi olemaan edes viikon selvinpäin :( En kyllä ole hakenut apua AA:sta vaan toivon, että vielä löytyisi selkärankaa...
syytä huoleen, erittäin hienoa että meistäkin vammaisista löytyy kaltaisijasi bilettäjiä. Itsekin olen bilettäjätyyppiä, mutta tuntuu hyvin usein että monetkaan vammaiset eivät halua/osaa bilettää sen takia että vammaa sattuu olemaan. Niin, ja onhan niitäkin p*skahousuvammaisia jotka haluaisivat, mutta kun mami ei anna, niin ne alistuu siihen ja eipä sitten lähetäkkään minnekkään. Olet loistava esimerkki muille siitä että vamman ei todellakaan tarvitse rajoite/este bilettämiselle,jos ei kerran itse halua sen olevan rajoite/este. meitä ei montaa ole.
- Kierrellä mailmaa.
Olen myös pyörätuolissa itsellinen henkilö. En jaksa pyörittää, eikä ole autoa, ei ole ketään joka lykkäisi.
Toinen haitta on se pidätyskyvyn menetys, joka jumalan tunnin kuluttua on pakko päästä veskiin INVA veskiin. Aikasempaankin jos tärisyttää
Torilla tekisi mieli käydä, talven marjat ostamassa. Mutta ehkä se järjestyy.
Ei sitä aikoinaan osannut kuvitella mitä edestään löytää.
Minua ei niin rikkari jutut enään lumoa. Elokuvat ja teatteri konsertit. Mutkun sitä apua hosut alas housut ylös veskissä tarvitsen.
Tämä tietsika ja TV on minun ikkuna ulkomaailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436