Osaako kieltä puhuva henkilö kääntää tämän suomeksi:
Cred ca sint nebun ma gindesc permanent la tine si daca nu sint voi deveni nebun. Cred ca miai facut vraji. Nu credeam ca mi se poate mie intimpla asa ceva si la virsta asta.
Sint multe de spus dar neavind o limba comuna e gteu de comucat - dar timpul le va decide pe toate. Adevarat te iubesc!
Apua, tarvitsen käännöksen!
4
788
Vastaukset 4
- kääntäjä123
Olen hullu Mielestäni teidän pysyvästi ja sinun ei tule hullua. Mielestäni miai tehdä jaksoja. Luulin, että minulla voi olla tuhat, ja jotain tapahtuu tässä iässä.
Olen kertonut monta mutta neavind yhteinen kieli on gteu tehty comucat - mutta aika päättää kaiken. True love you!- mifsvbn
osaan romaniaa hiukan , mutten kääntää tota kokonaa, mut sun käännös on iha päi jostai....:D
- +++++
LUULEN ETTÄ MÄ OLEN HULLU,AJATTELEN AINA SINUA JA JOS EN OLE ,OLEN TULOSSA HULLUKS.LUULEN ETTÄ OLET LUUMONUT MINUA.EN OLE AJATTELUT ETTÄ SELLAISTA VOI TAPAHTUA MINULLE TÄSSÄ IÄSSÄ.ON PALJON SANOMISTA MUTTA KOSKA EI OLE YHTEINEN KIELI ON VAIKEA KOMUNIKOIDA.AIKAA TULE NÄYTÄMÄN MITÄ TAPAHTU.SE ON TOTTA,RAKASTAN SINUA.
- Principesa
Kiitos todella paljon käännöksestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231766Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148822- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68623
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587