Apua, tarvitsen käännöksen!

Printesa

Osaako kieltä puhuva henkilö kääntää tämän suomeksi:

Cred ca sint nebun ma gindesc permanent la tine si daca nu sint voi deveni nebun. Cred ca miai facut vraji. Nu credeam ca mi se poate mie intimpla asa ceva si la virsta asta.

Sint multe de spus dar neavind o limba comuna e gteu de comucat - dar timpul le va decide pe toate. Adevarat te iubesc!

4

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääntäjä123

Olen hullu Mielestäni teidän pysyvästi ja sinun ei tule hullua. Mielestäni miai tehdä jaksoja. Luulin, että minulla voi olla tuhat, ja jotain tapahtuu tässä iässä.

Olen kertonut monta mutta neavind yhteinen kieli on gteu tehty comucat - mutta aika päättää kaiken. True love you!

• mifsvbn

osaan romaniaa hiukan , mutten kääntää tota kokonaa, mut sun käännös on iha päi jostai....:D

• +++++

LUULEN ETTÄ MÄ OLEN HULLU,AJATTELEN AINA SINUA JA JOS EN OLE ,OLEN TULOSSA HULLUKS.LUULEN ETTÄ OLET LUUMONUT MINUA.EN OLE AJATTELUT ETTÄ SELLAISTA VOI TAPAHTUA MINULLE TÄSSÄ IÄSSÄ.ON PALJON SANOMISTA MUTTA KOSKA EI OLE YHTEINEN KIELI ON VAIKEA KOMUNIKOIDA.AIKAA TULE NÄYTÄMÄN MITÄ TAPAHTU.SE ON TOTTA,RAKASTAN SINUA.

• Principesa

Kiitos todella paljon käännöksestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe