Osaako kieltä puhuva henkilö kääntää tämän suomeksi:
Cred ca sint nebun ma gindesc permanent la tine si daca nu sint voi deveni nebun. Cred ca miai facut vraji. Nu credeam ca mi se poate mie intimpla asa ceva si la virsta asta.
Sint multe de spus dar neavind o limba comuna e gteu de comucat - dar timpul le va decide pe toate. Adevarat te iubesc!
Apua, tarvitsen käännöksen!
4
778
Vastaukset
- kääntäjä123
Olen hullu Mielestäni teidän pysyvästi ja sinun ei tule hullua. Mielestäni miai tehdä jaksoja. Luulin, että minulla voi olla tuhat, ja jotain tapahtuu tässä iässä.
Olen kertonut monta mutta neavind yhteinen kieli on gteu tehty comucat - mutta aika päättää kaiken. True love you!- mifsvbn
osaan romaniaa hiukan , mutten kääntää tota kokonaa, mut sun käännös on iha päi jostai....:D
- +++++
LUULEN ETTÄ MÄ OLEN HULLU,AJATTELEN AINA SINUA JA JOS EN OLE ,OLEN TULOSSA HULLUKS.LUULEN ETTÄ OLET LUUMONUT MINUA.EN OLE AJATTELUT ETTÄ SELLAISTA VOI TAPAHTUA MINULLE TÄSSÄ IÄSSÄ.ON PALJON SANOMISTA MUTTA KOSKA EI OLE YHTEINEN KIELI ON VAIKEA KOMUNIKOIDA.AIKAA TULE NÄYTÄMÄN MITÄ TAPAHTU.SE ON TOTTA,RAKASTAN SINUA.
- Principesa
Kiitos todella paljon käännöksestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3422770SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis582235Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781929Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis641569- 1401512
- 601044
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021009Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7898Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön200815- 36719