Laivastomuistoja Pentille(kin)

exergy

No tämähän ei liity käyttöjärjestelmiin mutta kun tuo Nelosen Pentti väittää olevansa upseeri mutta ei pysty todistamaan asiaa ja koska itse väitän olevani kapiainen evp. niin ajattelin todistaa sen kuvin. Kaikki mitä itse rehellisesti todistan näet syö Pentti Nelosen uskottavuutta ja minulle sillä on merkitystä koska en siedä hänen kaltasiaan valehtelijoita ALKUUNKAAN!

Joten tässä tulee muutama valokuva laivastoajoiltani, huomioikaa ettei silloin oltu vielä keksitty digikameraa eli kuvat ovat alunperin filmikameralla otettuja ja koska tällä hetkellä ei ole skanneria niin pistin vain kuvat lattialle neliöksi ja otin nyt sitten digikameralla kuvan ;)

http://www.mworks.info/kuvakaappaus/laivasto.png

1. rivi
Vasemmalla näkymä Pansion sotasataman poijusta joulukuussa 1990 (lol)
Keskellä näkymä auringonlaskusta jossakin itämerellä
Oikealla isäni panssarintorjunta-kersanttina, vuotta ennenkuin hänen sotilasuransa RUK:ssa alkoi (pentti huom.) että olikohan se joskus 1965.

2. rivi
Luutnantti N.N. pysäyttämässä kaasuturbiinia Tyv Turunmaalla
Keskikuvassa Tyv Turunmaan radiohyttiä
Oikealla Tyv Turunmaa Wärtsilän turun kelluvassa telakassa 1990

3. rivi
Laivaston paras radisti Tyv Turunmaan keulakannella jouluaattona 1990. Silloin oli todella leppeä ilma koko joulukuun, sorsat uiskenteli rauhassa alusten ympärillä jätteitä syöden (suomeksi pullanmurjua ja paskaa).
Keskikuvassa Ohjusvene Tuisku jossain missä lie menossa mihin sattuu. Terveisiä ohjareiden jätkille;)
Oikean puoleinen kuva, Ohjusvene Helsinki lähdössä merelle, luojan kiitos nuo oksennussimulaattorit on romutettu. Mutta terveisiä myös hesareiden porukoille jos luette tämän:)

4. rivi
Kaksi ekaa kuvaa vasemmalta on otettu saksassa NATO-harjoituksen päätteeksi jolloin koko harjoitusporukka kiinnittyi saksaan. Puolalaiset joivat 3 kuutiota sitruunavotkaa, Liettualaiset olivat muuten vain hukassa, Jenkkejä ei näkynyt vaikka 3000 miestä piti jossain olla, saksalaiset seurasivat futiksen MM-kilpailuja omilla paateillaan juopotellen ja grillaten (niillä oli grilli peräkannella, oikeasti) ja suomalaiset istuivat upseerikerholla. Mukavaa oli vaikka saksalaisten sauna oli kuiva ja 120 asteinen, kuulivat että on suomalaisia tulossa niin..

Viimeinen kuva alarivi oikealla on otettu Kokkolan Aseseppäaliupseerikoulussa jossa sain käsitellä näitä mielenkiintoisia vempaimia, vasemmalla Heckler & Koch G3 rynnäkkökivääri, huonompi kuin suomalainen ainakin minun mielestäni(kova rekyyli), keskellä oma armas Yatimatic sekä oikealla Heckler&Koch MP5 komposiittikonepistooli, erikoisjoukkojen ase useissa maissa ja todella pehmeä ammuttava, hyvä peli.

Tässä on Pentti, minun muistojani. Aiotko tarjota vastineeksi omiasi vai pitäydytkö iänikuisissa paskapuheisasi todistaen itseäsi vastaan?

11

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos täällä pyörii muita Laivaston miehiä, tai nykyään jopa naisiakin, niin heittäkääpä kommentteja, ihan epävirallisesti tietenkin. Tai jos tulee jotain erityistä mieleen niin meiliosoite löytyy sieltä mun profiilista. Että ei muuta kuin.. "so what" tai jotain ;)

• Robert Bob Heinonen

Olet tehnyt hyvän työn maamme puolustuksessa. Itse olin jalkaväessä.

• V.P. Lehto

Raskaan krh:n tulenjohtoaliupseeri ajalta jolloin puolustusvoimien komentaja oli vielä sotiemme veteraani ja Supon johtaja oli Mannerheim-ristin ritari Arvo Pentti. En halunnut Ruk:iin koska en halusin saman sotilasarvon kuin isälläni (sotaveteraani). No - myöhemmin ylentivät kertausharjoituksissa suorittamani lähes ennätystarkan tulenjohtoaseman koordinaattimittauksen takia(ko?) kuitenkin - kersantiksi.

Siviilissä: logistiikkayrittäjänä, vaimo 3 lasta ja asuntovelat maksettu jo ajat sitten. Kuin pisteenä i:iin päällä - kotikoneissani pyörii vain ja ainoastaan LINUX!

• VsItR (Turku) 3/93....

• Pentti Nelonen

..........ovatko kirpparilta ostettu? Mitä nuo todistaa, eivät mitään. Itse olin armeijassa sen verran tärkeässä asemassa, että en ala kuvia nettiin laittamaan, valtiosalaisuuksia, puolustuksen kannalta kriittisiä kohteita niissä. Paikkoja joihin ei natsattomilla tai vajaanatsaisilla pääsyä ole!

• Penguin

Perunankuorimapuoli on tietenkin erittäin tärkeää, sillä armeijahan tunnetusti sauvakävelee vatsallaan. En nyt sanoisi salaisuudeksi sitä, että käytetäänkö siellä rosamundaa vai puikulaa...

• Ei ole kirpparilta ostettu vaan itse otettuja paikan päältä vuosina 1989-1995 saatanan vajakki. Sinä et ole upseeri etkä ole ollut missän kriittisessä kohteessa. Tuo tykkivennen radiohytistä otettu kuva olisi aiemmin ollut sellainen mitä ei saa julkaista mutta nykyään sillä ei ole mitään väliä kun koko paatti on romutettu ja sisaralus on museoitu.

Alkaa ottamaan pattiin tuommoinen perkeleen hiippari joka esittää ja esittää muttei ole pystynyt todistamaan yhtään mitään. Sullahan on vielä vastaamatta niihin RUK:n ympäristöä koskeviin kysymyksiin etkä pysty vastaamaan koska et ole siellä ollut vaan puhut pelkkää paskaa. Että ottaa sitten aivoon tuollainen vitun kuli joka valehtelee tyydyttääkseen heikkoa itsetuntoaan. Varusmiehillä on äärimmäisen harvoin pääsyä paikkoihin jotka ovat kriittisiä ja se on hyvä ettei tuollaiset Neloset sinne pääsekään, antaisit kaikki tiedot Microsoftille heti työhönottohaastattelussa perkeleen vähäjärkinen ahne paska.

• hoijaa.

taitaa olla se armeija vielä edessä. Ja se mustangin hankkiminen...

• rauhotutaanpas
        exergy kirjoitti:

Ei ole kirpparilta ostettu vaan itse otettuja paikan päältä vuosina 1989-1995 saatanan vajakki. Sinä et ole upseeri etkä ole ollut missän kriittisessä kohteessa. Tuo tykkivennen radiohytistä otettu kuva olisi aiemmin ollut sellainen mitä ei saa julkaista mutta nykyään sillä ei ole mitään väliä kun koko paatti on romutettu ja sisaralus on museoitu.

Alkaa ottamaan pattiin tuommoinen perkeleen hiippari joka esittää ja esittää muttei ole pystynyt todistamaan yhtään mitään. Sullahan on vielä vastaamatta niihin RUK:n ympäristöä koskeviin kysymyksiin etkä pysty vastaamaan koska et ole siellä ollut vaan puhut pelkkää paskaa. Että ottaa sitten aivoon tuollainen vitun kuli joka valehtelee tyydyttääkseen heikkoa itsetuntoaan. Varusmiehillä on äärimmäisen harvoin pääsyä paikkoihin jotka ovat kriittisiä ja se on hyvä ettei tuollaiset Neloset sinne pääsekään, antaisit kaikki tiedot Microsoftille heti työhönottohaastattelussa perkeleen vähäjärkinen ahne paska.

Olet varmaan useessa asiassa oikeessa tuossakin päästössä. Erityisen oikeessa oot tuossa vajakki-osiossa. Mikä laittaa miettimään, jotta kantsiikos niitä hermoja menettää.

Tosin, jos Pentin kohtaisin, saunan taakse veisin.

• rauhotutaanpas kirjoitti:

Olet varmaan useessa asiassa oikeessa tuossakin päästössä. Erityisen oikeessa oot tuossa vajakki-osiossa. Mikä laittaa miettimään, jotta kantsiikos niitä hermoja menettää.

Tosin, jos Pentin kohtaisin, saunan taakse veisin.

Olet vallan oikeassa, ei kannata menettää hermojaan. Välillä vain tuo Nelosen valehtelu hatuttaa sen verran ja etenkin se että koska hän on epärehellinen valehtelija syntyjään niin siksi epäilee myös muita valehtelemisesta.

"varas varasta epäilee" vai miten se sanonta meni?

• Odotellessa..

Kohta pentti laittaa varmaan vastineeksi työpöydästä kuvaruutukaappauksen, jossa makaa kuollut kala. Sen lähemmäksi merta pentti ei ole koskaan päässyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7810
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      979
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe