185 cm. 90 kg. Hoikka mies, jäntevä kuin piiskansiima.
Ja sit pullainen, lastenlasten kanssa leiponut, mummo?
Kokoero parisuhteessa?
54
454
Vastaukset
- Meriläinen
tätä puloltahan täällä ei ihan vähään aikaan varmaankaan ole käsiteltykään.
Onkohan tämä 50 .
Mietin vaan :)- HTZA
En ainakaan muista että tuosta kokoerosta on juteltu, ainakaan minun aikananani.
Kaunotar vastaa vaan, nyt, rohkeasti.
H. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
En ainakaan muista että tuosta kokoerosta on juteltu, ainakaan minun aikananani.
Kaunotar vastaa vaan, nyt, rohkeasti.
H.vastausta haluat niin tälläisellä 152/60 on ollut joskus 190/ 100 suhde, eikä siinä koskaan ollut koon takia muuta kuin naurua, varsinkin lapsilla. Tytöt katteli vanhemmilleen että ompas iso setä, ja pojat vastaavasti huomautti että ompas pieni täti.
- HTZA
Meriläinen kirjoitti:
vastausta haluat niin tälläisellä 152/60 on ollut joskus 190/ 100 suhde, eikä siinä koskaan ollut koon takia muuta kuin naurua, varsinkin lapsilla. Tytöt katteli vanhemmilleen että ompas iso setä, ja pojat vastaavasti huomautti että ompas pieni täti.
kuinka lapset, jo nuorena, osaavat suhteuttaa, tulevat, tärkeät asiat?
:)
H. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
kuinka lapset, jo nuorena, osaavat suhteuttaa, tulevat, tärkeät asiat?
H.lapset osaavat nauraa mutta kun ikää tulee, tuleekin kummalliset kysymykset :)
- ole ikuisuusaihe
Naiset aina väittävät ettei koolla ole merkitystä kunhan vain on suurin mikä löytyy ja miehet etsivät aina sitä pienintä mahdollista....
- Pimu F.
kato, pakkohan se on leipoo mustikkapiirakka pullataikinaan;)) Kundien tähden...
No, tässä selitys...järkevästi ja taloudellisesti jos ajattelee yksin asiaa tarkistelee...niin mustikat tulee meikäläiselle halvemmaksi käydä ostamassa Hagiksen torilta.... mutta, kun kundin kanssa lähdettiin sit mustikkametsään ajattiin melkein Loviisaan saakka., mihin hitsiin sitä jättää auton?..No, meikäläinen ei kovin innokas himomarjastaja ole koskaan ollut...mutta, sitkeydellä sellaisen yhden snadin pönikän sit keräsin kun sinne asti mentiin...kundi siinä kiehnäs koko ajan koska lähdetään veks...täällä hitsin ötököitä...ja sieniin en saanut koskea, syy; kaikki sienet kundin mielestä myrkkysieniä....ja ne hanskat jotka hänelle yleensä otan mukaan...(yliherkkyys reagoinnin takia)....vitsi nekin jäi...keittiön pöydälle..joten sienetkin sit sai jäädä sinne skutsiin tällä erää...
Niin, kato, miten mä selitän mun kultsille että, tosi halpa mustikkapiirakka kandee mennä skutsiin...no, pakkohan siinä sit oli eilen väsää kunnon pullamustikkapiirakka kultsille;)) Tsennaaks?
Tsau; Pimu- HTZA
Mutta sinä maistelet taikinaa, ainaski 10 kertaa.
Kivalta kuulostaa että kuljetat kundia kaikkiin mestoihin, tykkää se tai ei.
Uudet virikkeet on aina hyvästä, mutsillekin.
Vaikkapa juuri nouseva sieni.
:) - Pimu F.
HTZA kirjoitti:
Mutta sinä maistelet taikinaa, ainaski 10 kertaa.
Kivalta kuulostaa että kuljetat kundia kaikkiin mestoihin, tykkää se tai ei.
Uudet virikkeet on aina hyvästä, mutsillekin.
Vaikkapa juuri nouseva sieni.
:)maisteltua tulee pullataikinaa;)) Meillä sellainen aika kliffa työjako kultsin kanssa, minä tuo pullataikinan teen ja tuon piirakan leivon...lopputaikinasta mies sitten leipoo, noita korvapuusteja..tekee sellaisia tasakokoisia ja kauniita...kuuluu tuohon ammattiosaamiseen tuohon leipominen...ei muuta mutta, jälkien siivoaminen jää kyllä aina sit mulle;)) jostain syystä..
No, kiva kun tsennasit Hatsa;))
t.Pimu - HTZA
Pimu F. kirjoitti:
maisteltua tulee pullataikinaa;)) Meillä sellainen aika kliffa työjako kultsin kanssa, minä tuo pullataikinan teen ja tuon piirakan leivon...lopputaikinasta mies sitten leipoo, noita korvapuusteja..tekee sellaisia tasakokoisia ja kauniita...kuuluu tuohon ammattiosaamiseen tuohon leipominen...ei muuta mutta, jälkien siivoaminen jää kyllä aina sit mulle;)) jostain syystä..
No, kiva kun tsennasit Hatsa;))
t.Pimuon helppo arvata, mutta niitä on tosi vähän.
H. - Pimu F.
HTZA kirjoitti:
on helppo arvata, mutta niitä on tosi vähän.
H.että, miehet ovat jotenkin yksinkertaisempia....tarkoitan helpompia lukea...johtuuko sitten siitä, että miehet ajattelevat suoraviivaisemmin? Eivät kaikki...mutta, noin niinkuin yleensä? - vaikka yleistää ei koskaan pitäisi, se on tosi typerää...
t.Pimu - HTZA
Pimu F. kirjoitti:
että, miehet ovat jotenkin yksinkertaisempia....tarkoitan helpompia lukea...johtuuko sitten siitä, että miehet ajattelevat suoraviivaisemmin? Eivät kaikki...mutta, noin niinkuin yleensä? - vaikka yleistää ei koskaan pitäisi, se on tosi typerää...
t.Pimuja muut leivonnaiset.
Mitäpä mies muuta tarvitsee.
Tiskatut astiat, vaihdetut lakanat.
Pestyt pyykit ja siisti koti.
Ja kiltit lapset.
Motskari olohuoneessa.
Vapaa liikkumaoikeus paikkakunnan huoltsikalle.
Miesten kanssa on aika helppo tulla toimeen. - Pimu F.
HTZA kirjoitti:
ja muut leivonnaiset.
Mitäpä mies muuta tarvitsee.
Tiskatut astiat, vaihdetut lakanat.
Pestyt pyykit ja siisti koti.
Ja kiltit lapset.
Motskari olohuoneessa.
Vapaa liikkumaoikeus paikkakunnan huoltsikalle.
Miesten kanssa on aika helppo tulla toimeen.eivät pienistä ratise..;)) Hommat kun hoidat naisena niin hyvin minuakin aina ovat mieheni kohdelleet, ei valittamista;)) sen puoleen.
Nimenomaan tuo vapaa liikumisoikeus on tärkeä pointti. Vitsi, niin se kyllä mullekin;)) Mieheltäni sen olen pyytänyt, että, pitää kännyn auki...jos, jotain tuolla liikenteessä sattuu...meikäläinen kun nyt tykkää autolla mennä;)) muuten en perään turhia soittele.
t:Pimu
- RIMMIR
HTZA:lla tekee mieli kotona leivottua pullaa :O, sillä ei kait hän muuten kyselisi...
- HTZA
voihan se toive olla nurinpäinkin?
Ei, tietysti ole, mutta kuitenkin?
Avaus kun on ihan kaikille!
H. - RIMMIR
HTZA kirjoitti:
voihan se toive olla nurinpäinkin?
Ei, tietysti ole, mutta kuitenkin?
Avaus kun on ihan kaikille!
H.ÖH HÖH piiskansiimaa.... NO, tällä kertaa täytyy kieltäytyä kohteliaasti. :)
- niitä piiskansiimoja
löytäisi ! Tämä mummo ei ole järin kova leipomaan eikä kokkaamaankaan. Muuten kyllä ihan napoisessa kunnossa ikäisekseen ;)
- HTZA
Eli napa ei kovin syvällä ole?
Tai että on aika tyrkyllä?
Minä sitten.. no, Perhovavan tuntuinen.
Jokainen värähdys on, hellän kosketuksesi alla, tunnettavissa.
- kawe
joskus pistää silmään pikkuinen kapea mies ja valtava nainen, siis todella lihava. Siinä mies ei ole saanut edes murusia, eikä lapsetkaan kun äiti / mummo pistelee herkut parempaan talteen.
No monihan syö suruun tai johonkin ongelmiin ruoka on lohtu ja sitten mennään ojasta allikkoon.
Meillä x.n kanssa oli paino / pituus kohdillaan
178/79 - 157/55 , johonkin sitten kompastuttiin kesken kaiken.- Pimu F.
siis, nyt vain näistä puhun..jotka pitkään elämässäni ovat olleet;) Olen itse ns.pieniluinen eikä tuota pituuttakaan kuin normaalit 165cm...no, normaalipaino sitten;)) öh...tuota noin:)). Iän myötä kyllä olen pyylevöitynyt. Mutta, en mikään löysä makkara ihan kokonaan ole, lihaksia löytyy vielä varsinkin reisissä;))...tulee kuitenkin liikuttua sen verran ja nuorempana tuo pyöräily oli intohimoni siitä tykkäsin todella...tuota olen nyt miettinyt että, hyvä kun kundi vielä pistää mutsin liikkeelle;)) autolla kun tykkäisin vaan ajalla, niin tuohon keskivartaloon kertyy kyllä ylimääräistä...;)) mikään himourheilija en kuitenkaan ole...tuo uimiminen ja vedessä oleminen on kyllä sydäntä lähellä ....vieläkin.
t.Pimu
- paapuuri
että pituudessa eroa on 10 senttiä ja painossa 6 kiloa,
joten hyvin on pullat uunissa :) - henri|
mitään tee, mutta seisaaltaan saattaa tulla ongelmia.
- viivi-amaldiina
kummallekkin korvalle.
Oikeesti tiedän monta kuvaamasi pariskuntaa, just noilla mitoilla.
Miehet on talvella tyytyväisiä lämpimästä petikaverista, eikäs kuule palele sitä siima-häntääkään, näin he kehuvat.
Mutta oisko sinulla kaipuuta pullaisesta tyttökaverista näin syksyllä jo, ehkä.
Meillä ei olla lihavia eikä laihoja, olemme solakoita. :)- !!!!!!!!!!!
Näin kesäisellä torilla pienessä kaupungissa pariskunnan ,jossa mies oli 160 ja hintelä ja rouvansa oli 175 ja runsas,mutta niin kulkivat käsikynkkää ja aina välillä pussailivat,eikä olleet alle 40.Ei koko ero ainakaan haitannu.
- ihanuus,
!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Näin kesäisellä torilla pienessä kaupungissa pariskunnan ,jossa mies oli 160 ja hintelä ja rouvansa oli 175 ja runsas,mutta niin kulkivat käsikynkkää ja aina välillä pussailivat,eikä olleet alle 40.Ei koko ero ainakaan haitannu.
Loren rakasti täysillä päätään lyhempää, tukevaa Pontiaan, kuin hänkin vaimoaan, kertoi media.
Ainut merkkaava ero parisuhteessa pitemmän päälle, luulen, on yläpään kovin toisistaan eroava tilavuusmitta.
- epäsovinnainen.
Jos mummo on löytänyt siipakseen "jäntevän kuin piiskansiima"-miehen, niin miehen täytyy olla HUOMATTAVAN monta(15-20?) vuotta nuorempi.
- Heikunkeikku
...on suuri merkitys "kropan" muotoon.
Kyllä mies voi olla Erittäin hyväkroppainen, vaikka ikää olisi enemmänkin.
Joku mesoformi-tyyppinen ihminen pysyy hämmästyttävän hyväkroppaisena, vaikka ei tekisi mitään. Jos taas tekee, niin vähäinenkin esim. kuntosalilla käynti saa ihmeitä aikaan.
Tietysti ruokatottumukset ynnä muut liikkumiset vaikuttavat kehon muotoon.
Tuota väitettäsi en allekirjoita, että jos mummo löytää "jäntevän kuin piiskansiima", niin miehen täytyisi olla HUOMATTAVASTI nuorempi. - sitten ..
uros, jonka elämän keskipiste, ja ainut tosirakkaus on kuntoilu.
...On miehellä ei käy kieltäminen...
Eikö jokaisella ole omat mieltymykset ,
toinen haluu hoikan , toinen pullukan.
Ns. isäpuoli sanoi joskus , ei iso tissisen naisen vieressä voi nukkua,
jos se kääntää kylkeä ja tissi lätsähtää naamalle
mähän tukehdun =) *hymy*- miehen
vierellä saa nukkua rauhassa. Kääntyy hän mille puolelle tahansa, napa pysyy paikallaan.
*Juicea lainaten* - Pimu F.
miehen kirjoitti:
vierellä saa nukkua rauhassa. Kääntyy hän mille puolelle tahansa, napa pysyy paikallaan.
*Juicea lainaten*minä en halua olla mikään lommoposkinen ja nainen jonka polvilumpiot ovat rumat ja törröttävät liiallisesta laihduttamisesta...meikäläinen jos, laihtuu liikaa..niin posket menee lommolle ja entä nää tissit sitte...ja kuka hitsi viitsisi enää tsiigata friidun upeita ja tasaisia sääriä? Joissa ei mitään muhkuroita eikä vielä edes suonikohjua...;))
Äsh...eikö voitaisi hyväksyä ne parhaat palat itsestämme...täydellistä kun meistä saa millään? Pyöreys pukee paremmin ainakin minua...siis naisena ja ihmisenä..
t.Pimu - Vitsi,
Pimu F. kirjoitti:
minä en halua olla mikään lommoposkinen ja nainen jonka polvilumpiot ovat rumat ja törröttävät liiallisesta laihduttamisesta...meikäläinen jos, laihtuu liikaa..niin posket menee lommolle ja entä nää tissit sitte...ja kuka hitsi viitsisi enää tsiigata friidun upeita ja tasaisia sääriä? Joissa ei mitään muhkuroita eikä vielä edes suonikohjua...;))
Äsh...eikö voitaisi hyväksyä ne parhaat palat itsestämme...täydellistä kun meistä saa millään? Pyöreys pukee paremmin ainakin minua...siis naisena ja ihmisenä..
t.Pimuvastauksena Vitsiin. :))
Meidän perheessä on suonikohjuakin, ei minulla.
Ne ovat sangen ikävät, vielä leikattunakin. - Pimu F.
Vitsi, kirjoitti:
vastauksena Vitsiin. :))
Ne ovat sangen ikävät, vielä leikattunakin.vihdoinkin kun meikäläinen ihan sinut kroppansa kanssa...:)) niin sit tulee joku Hatsa ja haluaa ihme paljastuksia;)) Paljonko painat? Miten pitkä? Oletko syönyt pullaa? Ei hitsi...;)) En aio kantaa yhtään syyllisyyttä enää....
Joo, meillä ei suvussa kenellään suonikohjua ole ollut...mut muuten..)) ihan parasta etten kaikkea kuitenkaan kerro...aika avoin mimmi vaikka olen, mut silti..
t.Pimu miehen kirjoitti:
*Juicea lainaten*....Huumorinkukka se on kaunehin kukka...
Tosiaan se napa ei lätsähdä... =)Vitsi, kirjoitti:
vastauksena Vitsiin. :))
Ne ovat sangen ikävät, vielä leikattunakin...Minäkin lukenut tätä palstaa...
HZA on ihan huumorimiehiä.
Ja mitä niistä kohjuista,
sivuun ne jalat heitetään =)- heitetä sivuun
KrisseLinnanneito kirjoitti:
..Minäkin lukenut tätä palstaa...
HZA on ihan huumorimiehiä.
Ja mitä niistä kohjuista,
sivuun ne jalat heitetään =)ei ainakaan meillä ;)))
- Pimu F.
heitetä sivuun kirjoitti:
ei ainakaan meillä ;)))
parempi niin..
t.Pimu heitetä sivuun kirjoitti:
ei ainakaan meillä ;)))
...Sanoisi lohdutukseksi...
Kävisko tuo vitsi mikä on profiilissa.
Kaksi pikkupoikaa keskustelivat päiväkodin pihalla.
-Olen saannut uuden isän.
-Minkänimisen?
-Joakim
-Se on hirveen kiva , oli meidän isä viime vuonna..
Kai parempi tyytyä osaansa ... kuin kierrätykseen =)- heitetä sivuun
...Sanoisi lohdutukseksi...
Kävisko tuo vitsi mikä on profiilissa.
Kaksi pikkupoikaa keskustelivat päiväkodin pihalla.
-Olen saannut uuden isän.
-Minkänimisen?
-Joakim
-Se on hirveen kiva , oli meidän isä viime vuonna..
Kai parempi tyytyä osaansa ... kuin kierrätykseen =)muita asentojakin on olemassa ;)))))
heitetä sivuun kirjoitti:
muita asentojakin on olemassa ;)))))
... Mä menin sanattomksi ...
En ihan heti hoksannut .... no niin onkin.
Taitaa vaivata jo dementia =)
- Pimu F.
pakko vielä laittaa..tähän ketjuun..
Mitenkäs tämä psyykkinen kokoero? sitten? jos, nainen onki jotenki miestään voimakkaampi, meneekö suhde kenties kiville? Tai jos mies sitten sellainen pällepäsmäri ja sanelija tyyppi joka määrää vallaan ihan kaikesta? Onnistuuko..
No, tasa-arvokeskustelu;) tällä palsta useaan eri otteeseen käyty. Eli siitä nyt ei kysymys...vaan tuosta erosta jos, se huomattava puolisoiden välillä?
t.Pimu- Kalle Kotton
Suomalaiset nimittäin, ovat niin lammasmaisia lalluksia, että naiset yleensä saavat päättää kaikesta.
Joku yrittää humalapäissäänn jotain päättääkkin, mutta hänet viedään putkaan, joo, näin se menee. ...Melkein jompi kumpi on se vahvempi osapuoli...
Toimii se jos mukana on toisen kunnioittaminen,
se kun tuo paljon hyvää; toisen kuuntelemista,
tilan antamista, yhteisen ajan arvostamista ,
haluaa ilahduttaa ja ymmärtää kumppaniaan.
Eli jos et kunnioita ... ei toimi edes nahjuksen kanssa.=)- on hyvä
...Melkein jompi kumpi on se vahvempi osapuoli...
Toimii se jos mukana on toisen kunnioittaminen,
se kun tuo paljon hyvää; toisen kuuntelemista,
tilan antamista, yhteisen ajan arvostamista ,
haluaa ilahduttaa ja ymmärtää kumppaniaan.
Eli jos et kunnioita ... ei toimi edes nahjuksen kanssa.=)sana onnellisessa liitossa.
Kullakin on omat vahvuutensa, tasapuolisesti, silloin voi kunnioittaa ja saada vastaansa samoja tunteita. on hyvä kirjoitti:
sana onnellisessa liitossa.
Kullakin on omat vahvuutensa, tasapuolisesti, silloin voi kunnioittaa ja saada vastaansa samoja tunteita....Sellaista ihmistä jota kunnioitetaan, ei haukuta saati ivata...
Ne tuhoo ja rikkoo paljon.
Vanha sananlasku sanoo , ei haukku haavaa tee
mutta todellisuudessa se tekee pahojakin viiltoja =)- HTZA
Naisten pitäisi jotenkin erottaa MIES muista.
Jos nainen löytää ihan miehen, ei sen tarvitse koskaan tasa-arvoa ajatella.
Ei sille tuile mieleen, enää, päällepäsmäri, sanelija, öykkäri jne.
Naikkosella on oikea mies, ja mitä tahansa sitten tehdäänkään, on kaikki onnea vaan.
Miesten kalsareiden ja sukkien silityskin on yhtä suukottelua vaan.
Ja MIES tuntee sen, kun pukee ne päälleen. - PimuF.
HTZA kirjoitti:
Naikkosella on oikea mies, ja mitä tahansa sitten tehdäänkään, on kaikki onnea vaan.
Ja MIES tuntee sen, kun pukee ne päälleen.vitsi, rajansa se minullakin. Ok. Kiltti ja kiltti;) no yritän olla kuitenkin...mies minulle ehdotti kun hän paitojaan silittelinn, että, etkös samalla voisi sukatkin silittää...ei hitsi...mulla kädet täynnä muutenkin..kundillakin jo kauluspaidat käytössä ja nekin pitää silittää...
joo, miehelle sopisi että, sitoisin ruudullisen huivin päähäni, kutoisin iltaisin villasukkia...mököttää jos, kaikki ei aina mene hänen tahtonsa mukaan.... V A P A U S...tahtoo V A P A U T T A, mitä onko se liikaa pyydetty? Minä vaan kysyn?
t.Pimu - suukottelua
HTZA kirjoitti:
Ja MIES tuntee sen, kun pukee ne päälleen.ja pashat, meillä äijä kysyy missä on puhtaat sukat ja kalsarit, jos en oo kerenny laatikkkoonsa laittaan, niin hakekoon narulta.
Niitä silittele kukaan, oot aika höppänä "mieheks". - Pimu F.
Kalle Kotton kirjoitti:
Suomalaiset nimittäin, ovat niin lammasmaisia lalluksia, että naiset yleensä saavat päättää kaikesta.
Joku yrittää humalapäissäänn jotain päättääkkin, mutta hänet viedään putkaan, joo, näin se menee.koska, haluaa niin. Ja haluaa myös taloudellisen vastuun kantaa....mutta, sitten kyllä niinkin että, nämä muut vähemmän tärkeät päätökset..loma sun muut suunnitelmat...niin, niistä on hyvä kyllä kahdestaan päättää (- tai keskustella suunnitelmista, etukäteen..siten että, kumpaakin tuo päätös sitten tyydyttää). En itse puutu mieheni päätöksiin ja kundit meillä tietää kyllä kuka on perheenpää;))...mitä suurempaa jos hankkii, niin hankkii...Kiva yllätys oli kyllä, kun hankki minulle ensimmäisen auton;)) sanomatta sen enempää etukäteen...jotenkin vaan arvasi että, siitä yllätyksestä todella pidin;))
No, sellainen käytetty punainen Ford oli..mutta turvallinen ja vakamielinen auto...olin juuri saanut ajokortin...suht. myöhään kuitenkin...sillä kuitenkin pääsin vihdoin liikkumaan;)) ja kunnolla..
t.Pimu - HTZA
suukottelua kirjoitti:
ja pashat, meillä äijä kysyy missä on puhtaat sukat ja kalsarit, jos en oo kerenny laatikkkoonsa laittaan, niin hakekoon narulta.
Niitä silittele kukaan, oot aika höppänä "mieheks".miestä, MIESTÄ ei tulisi kuuloonkaan arvostella.
Jos MIES lähestyisi silityslautaa niin kyllä MIEHEN nainen kierähtäisi sen alle kurisemaan.
MIHEN nainen on kuin MIEHEN koira.
Kun kotiin saapuvan MIEHEN auton ääni kuuluu, ovat molemmat ovella värisemässä. - HTZA
Pimu F. kirjoitti:
koska, haluaa niin. Ja haluaa myös taloudellisen vastuun kantaa....mutta, sitten kyllä niinkin että, nämä muut vähemmän tärkeät päätökset..loma sun muut suunnitelmat...niin, niistä on hyvä kyllä kahdestaan päättää (- tai keskustella suunnitelmista, etukäteen..siten että, kumpaakin tuo päätös sitten tyydyttää). En itse puutu mieheni päätöksiin ja kundit meillä tietää kyllä kuka on perheenpää;))...mitä suurempaa jos hankkii, niin hankkii...Kiva yllätys oli kyllä, kun hankki minulle ensimmäisen auton;)) sanomatta sen enempää etukäteen...jotenkin vaan arvasi että, siitä yllätyksestä todella pidin;))
No, sellainen käytetty punainen Ford oli..mutta turvallinen ja vakamielinen auto...olin juuri saanut ajokortin...suht. myöhään kuitenkin...sillä kuitenkin pääsin vihdoin liikkumaan;)) ja kunnolla..
t.PimuSiihen miltä koti näyttää, ei pesukoneisiin jne.
Miehen vaimo osaa ostaa myös sohvan, miehelleen.
Sohva, ajutotalli ja pankkitilit ja mahdollinen koira ovat miehen juttuja, muut asiat kuuluvat ämmänläyskälleen.
Kakarat, Marsut, Gerbiilit tms. - PimuF.
HTZA kirjoitti:
miestä, MIESTÄ ei tulisi kuuloonkaan arvostella.
Jos MIES lähestyisi silityslautaa niin kyllä MIEHEN nainen kierähtäisi sen alle kurisemaan.
MIHEN nainen on kuin MIEHEN koira.
Kun kotiin saapuvan MIEHEN auton ääni kuuluu, ovat molemmat ovella värisemässä.jos, mies pyytämättä tuo minulle kukkia. Vitsi. Tietää että, tykkään...miksi niin vaikeaa? Ei se ole sama jos, itse ostaa..nooh....kyllä värisen silloinkin kun mies hyvällä tuulella ja tanssii kanssani vaikkapa discoajytää...;)) ei voi olla kumpikaan nauramatta...vakavuudesta ei silloin tietoa...;)))
t.PImu - PimuF.
HTZA kirjoitti:
Siihen miltä koti näyttää, ei pesukoneisiin jne.
Miehen vaimo osaa ostaa myös sohvan, miehelleen.
Sohva, ajutotalli ja pankkitilit ja mahdollinen koira ovat miehen juttuja, muut asiat kuuluvat ämmänläyskälleen.
Kakarat, Marsut, Gerbiilit tms.kuuntelevat paremmin miestä kun minua;)) Koirat sitten...no, tottelevat aina isäntää..ja emäntä vasta kakkonen...arvojärjestys se olla pitää...koirien sielunmaailmassa. Tämä ihan totta. Kokemusta on. Kahdesta koirasta samaan aikaan. Minä olin aina toka...
t.Pimu
- papparainen
nyt tarkoitat....????
185 cm hoikka mies 90 kg??? No jaa , ehkä ylipainoa, hiukan, mutta sopivasti.
Mulle ihan sopiva mies. itse 157cm 54 kg painava ämmänläyskä, joka haluaa MIEHEN ei miestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770