Hei, palasin alanyasta viime la yönä. Torstaista asti olin kipeänä ja tapasin hotellillakin lääkärin, jolta sain lääkkeet. Sunnuntaina suuntasin Suomessa ensiapuun, sain uudet lääkkeet nesteytystä. Eilen sain sit kokeiden tulokset: kampylobakteeri.
Olevinani katsoin tarkkaan missä söin, mut huonolla tuurilla näin kävi ja loma meni piloille.
Hyvää matkaa kaikille Turkkiin matkaajille!Toivottavasti muilla parempi tuuri..
ps miten oon kuvitellu et alanya on suomalaisten suosima kohde? Siellähän oli ihan käsittämättömän paljon ruotsalaisia..
kampylobakteeri
2
734
Vastaukset
Moikka! Meillä kanssa huonoa tuuria lomareissulla, vaikka tosi huolellisia ja tarkkoja oltiin. kova kuume yli 39 ja ripulointia, olin Medicus-klinikalla 5 tuntia tiputuksessa. laittoivat nesteitä ja antibioottia, infektion sain jostakin. olo onneksi helpottui, hyvää hoitoa siellä ja siisti sairaala. lääkekuuri tabletteina jatkui kotona, Suomessa ollaan oltu pari viikkoa. Äsken tulin lääkäristä, korvakäytäväntulehdus ja epäili matkamuistoksi tätä "turkin tuliaista" ; tulehduskipulääkettä ja tippoja korvaan (antibioottia ja kortisonia sisältävä lääke). avopuolisolla kurkkutulehdus johon haki toissapäivänä lääkekuurin. SIDE muutoin aivan ihana lomakohde, luultua vilkkaampi ja mielettömän hyvät lomamuistot jäi ; kaikesta huolimatta. käsidesi oli, maitohappotabletit, aamulla "jekkutömssyt" ja muutoinkin tarkkoina oltiin, mutta sairaudethan ei tunnetusti lupaa saati paikkaa, aikaa kysele. oppaatkin olivat samoihin aikoihin flunssan kourissa, että kyllä siellä vaan on niin erilainen bakteerikanta ja se hurja kuumuus aiheuttaa harmia. UPEITA LOMATUNNELMIA KAIKILLE !! me suunnataan kenties Kreikkaan seuraavaksi...
- että ...
maitohappobakteerit suojelisivat bakteereilta. Näin ei ole, lukekaa purkin tai paketin kyljestä, miksi niitä kannattaa syödä. Jos tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4913903Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152926Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792188Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4502028Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841384- 1571293
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631168- 811075
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411038- 571036