Hei, palasin alanyasta viime la yönä. Torstaista asti olin kipeänä ja tapasin hotellillakin lääkärin, jolta sain lääkkeet. Sunnuntaina suuntasin Suomessa ensiapuun, sain uudet lääkkeet nesteytystä. Eilen sain sit kokeiden tulokset: kampylobakteeri.
Olevinani katsoin tarkkaan missä söin, mut huonolla tuurilla näin kävi ja loma meni piloille.
Hyvää matkaa kaikille Turkkiin matkaajille!Toivottavasti muilla parempi tuuri..
ps miten oon kuvitellu et alanya on suomalaisten suosima kohde? Siellähän oli ihan käsittämättömän paljon ruotsalaisia..
kampylobakteeri
2
743
Vastaukset
Moikka! Meillä kanssa huonoa tuuria lomareissulla, vaikka tosi huolellisia ja tarkkoja oltiin. kova kuume yli 39 ja ripulointia, olin Medicus-klinikalla 5 tuntia tiputuksessa. laittoivat nesteitä ja antibioottia, infektion sain jostakin. olo onneksi helpottui, hyvää hoitoa siellä ja siisti sairaala. lääkekuuri tabletteina jatkui kotona, Suomessa ollaan oltu pari viikkoa. Äsken tulin lääkäristä, korvakäytäväntulehdus ja epäili matkamuistoksi tätä "turkin tuliaista" ; tulehduskipulääkettä ja tippoja korvaan (antibioottia ja kortisonia sisältävä lääke). avopuolisolla kurkkutulehdus johon haki toissapäivänä lääkekuurin. SIDE muutoin aivan ihana lomakohde, luultua vilkkaampi ja mielettömän hyvät lomamuistot jäi ; kaikesta huolimatta. käsidesi oli, maitohappotabletit, aamulla "jekkutömssyt" ja muutoinkin tarkkoina oltiin, mutta sairaudethan ei tunnetusti lupaa saati paikkaa, aikaa kysele. oppaatkin olivat samoihin aikoihin flunssan kourissa, että kyllä siellä vaan on niin erilainen bakteerikanta ja se hurja kuumuus aiheuttaa harmia. UPEITA LOMATUNNELMIA KAIKILLE !! me suunnataan kenties Kreikkaan seuraavaksi...
- että ...
maitohappobakteerit suojelisivat bakteereilta. Näin ei ole, lukekaa purkin tai paketin kyljestä, miksi niitä kannattaa syödä. Jos tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665635Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942981- 2742621
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362459Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232329Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2621778Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601358Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881175
- 901156