Naiset, luuletteko kenties että miehet juttelevat kanssanne mukavia koska pitävät teitä kiinnostavina, älykkäinä ja hauskoina persoonallisuuksina ja välittävät teistä jollakin tapaa? Väärin, miehet juttelevat kanssanne mukavia vain ja ainoastaan koska haluvat pillua! Kaiken aikaa me miehet vain teeskentelemme olevamme kiinnostuneita teidän turhanpäiväisistä ja tylsistä höpinöistänne koska haluamme pillua! Ellei teillä naisilla olisi sitä pillua siellä reisienne välissä miehet eivät vilkaisikaan teihin päin, olisitte meille vain joitain totaalisen yhdentekeviä, omituisia ja oikuttelevia otuksia lukemattomine ongelmineen jotka eivät voisi meitä vähempää kiinnostaa.
Naiset ja pillu
67
2243
Vastaukset
- ATMi
"Ellei teillä naisilla olisi sitä pillua siellä reisienne välissä miehet eivät vilkaisikaan teihin päin, olisitte meille vain joitain totaalisen yhdentekeviä, omituisia ja oikuttelevia otuksia lukemattomine ongelmineen jotka eivät voisi meitä vähempää kiinnostaa."
Tämä on kyllä totta, vaikka kyllä joistakin naisista voi pitää, ainakin jos muistaa Nietzschen sanat: Oletko menossa naisen luokse? Älä unohda ruoskaa. Ja ennen kuin joku rupeaa lässyttämään, ruoska on tietenkin metafora. - Tutimaan!
Juu. Ihan oikein ajateltu. Nyt voitkin mennä loppuillaksi tutimaan ja näkemään unta siitä pillusta.
- Ehdotus..
harkinnut Barbaran hankkimista. Silloin ei tarvii edes jutella mukavia.
Voi ottaa käyttöön aina kun vain huvittaa:)) - että naiset luulevat
noin, koska haluat tuntea itsesi älykkääksi :DDD
- aloittaja.........
...on osunut hyvin lähelle totuutta. Itse en käytännössä ole koskaan kohdannut hauskaa naista, jonka jutuille kukaan nauraisi. Ja varmasti ei suurin osa muistakaan miehistä. Naisen kaipuu ei ole muuta kuin fyysistä halua,. Itse viettäisin mieluummin elämäni ilman naista kuin ilman hyviä ystäviä, joilla on hyviä juttuja ja joiden kanssa jaksaa pitää hauskaa.
- ...
aloittaja......... kirjoitti:
...on osunut hyvin lähelle totuutta. Itse en käytännössä ole koskaan kohdannut hauskaa naista, jonka jutuille kukaan nauraisi. Ja varmasti ei suurin osa muistakaan miehistä. Naisen kaipuu ei ole muuta kuin fyysistä halua,. Itse viettäisin mieluummin elämäni ilman naista kuin ilman hyviä ystäviä, joilla on hyviä juttuja ja joiden kanssa jaksaa pitää hauskaa.
että naista "vaivoiksesi" saisit..Kyllä sä saat viettääs elämäs ihan yksin..:D:D:D
- Kävisikö tämä?
Niillä sinun kavereillasikin on riittävästi reikiä sinun tyydyttämiseksesi. Pyydä jotakuta vaikka lihomaan sillä lailla, että rinnatkin kasvavat, eikä sinun tarvitse ikinä enää edes ajatella naisia. Kuvittele nyt: pidät iltaisin hauskaa kavereidesi kanssa, vaihdatte keskenänne loistavia MiesHumoristisia tarinoita ja sitten nukahdatte toistenne syliin.
Keksitkö yhtään hyvää syytä siihen, miksi ehdotus ei kelpaa? - -ed-
Minä en voi sinun fyysisille haluillesi yhtään mitään. En minäkään ole kohdannut usein fyysisesti haluttavia miehiä, mutta mitä sitten? Pitäiskö tästä oikein tehdä avauksia - "Luulevatko miehet olevansa haluttavia, kun MINÄ juttelen niiden kanssa?" jne.
Ei pitäisi. Sellaiset avaukset ovat silkkaa egorunkkausta. Sellaista, mitä sinä tunnut harjoittavan keskivertokeskivertoa useammin. - ...........
Kävisikö tämä? kirjoitti:
Niillä sinun kavereillasikin on riittävästi reikiä sinun tyydyttämiseksesi. Pyydä jotakuta vaikka lihomaan sillä lailla, että rinnatkin kasvavat, eikä sinun tarvitse ikinä enää edes ajatella naisia. Kuvittele nyt: pidät iltaisin hauskaa kavereidesi kanssa, vaihdatte keskenänne loistavia MiesHumoristisia tarinoita ja sitten nukahdatte toistenne syliin.
Keksitkö yhtään hyvää syytä siihen, miksi ehdotus ei kelpaa?Olen pesunkestävä heteromies. Vastauksesi (tai vastauksenne) vain osoittaa harhaluulonne että miesten pitäisi korvata se pillun puute muullakin kuin satunnaisella käteenvedolla. Vankilaraiskauskin taitaa olla lähinnä alkeellista valta-aseman osoittamista.
- -ed-
Minäkin vietän aikaa mieluiten hyvien ystävien kanssa, ja miksi ne ovat hyviä ystäviä? - Koska pidän niiden huumorintajusta.
- Käypä katsomassa
........... kirjoitti:
Olen pesunkestävä heteromies. Vastauksesi (tai vastauksenne) vain osoittaa harhaluulonne että miesten pitäisi korvata se pillun puute muullakin kuin satunnaisella käteenvedolla. Vankilaraiskauskin taitaa olla lähinnä alkeellista valta-aseman osoittamista.
Mikä siinä pillussa sitten on niin erikoista, että sitä pitää ruikuttaa vastenmielisiltä ihmisiltä? Ei tässä kukaan ole raiskaamisista puhunut, vaan ihan siitä, että sinulla ja kavereillasi voisi olla henkisesti ja fyysisesti oikein tyydyttäviä suhteita keskenänne eikä sinunkaan tarvitsisi valittaa keskustelupalstoilla sitä, että et kelpaa yhdellekään naiselle. Miehillä on reikää ja huulta ihan tarpeeksi sinunkin halujesi tyydyttämiseen. Pane vaikka silmät kiinni siksi aikaa, että totut.
Miksi ruikutat naisista päivät pitkät? Nyt on selvää, että naiset inhoavat sinua ja sinä inhoat naisia, joten yritä nyt löytää itsellesi vaikka jokin karjatilan nelijalkainen kasvatti. Ainakin jutut ja huumori olisivat sinulla ja partnerillasi sitten samalla tasolla. - Kerro se meille
Onko sinulla mitään annettavaa muille ihmisille? Miksi kukaan haluaisi viettää hetkeäkään kanssasi sen jälkeen, kun on selvinnyt, että olet sekä mieleltäsi tasapainoton että väkivaltainen ihmisvihaaja? Onko sinulla oikeasti edes yhtään miespuolista kaveria, kun istut humalassa perjantai-iltana tietokoneen ääressä uhoamassa ja uhkailemassa täysin tuntemattomia ihmisiä?
Olit täällä sitten vain aikaasi kuluttamassa tai tosissasi, sinun on oman itsesi vuoksi käytävä mahdollisimman pian mielenterveysasiantuntijoiden juttusilla. Kirjoituksesi ovat niin vainoharhaisia, että saatat jonakin päivänä seotessasi oikeasti silpoa itseäsi tai jotakuta muuta. Ihan oikasti nyt, ota itseäsi niskasta kiinni (tai pyydä äitiä ja isää tai opettajaa tekemään se, jollei oma tahdonvoima ja selkäranka riitä) ja hae ammattiapua. - kirjoituksestasi
Kerro se meille kirjoitti:
Onko sinulla mitään annettavaa muille ihmisille? Miksi kukaan haluaisi viettää hetkeäkään kanssasi sen jälkeen, kun on selvinnyt, että olet sekä mieleltäsi tasapainoton että väkivaltainen ihmisvihaaja? Onko sinulla oikeasti edes yhtään miespuolista kaveria, kun istut humalassa perjantai-iltana tietokoneen ääressä uhoamassa ja uhkailemassa täysin tuntemattomia ihmisiä?
Olit täällä sitten vain aikaasi kuluttamassa tai tosissasi, sinun on oman itsesi vuoksi käytävä mahdollisimman pian mielenterveysasiantuntijoiden juttusilla. Kirjoituksesi ovat niin vainoharhaisia, että saatat jonakin päivänä seotessasi oikeasti silpoa itseäsi tai jotakuta muuta. Ihan oikasti nyt, ota itseäsi niskasta kiinni (tai pyydä äitiä ja isää tai opettajaa tekemään se, jollei oma tahdonvoima ja selkäranka riitä) ja hae ammattiapua.On täysin totta. Mutta että hakeutuisin hoitoon?... no deal.
- Anonyymi
Kyllä sinullekin se aika vielä koittaa, että joka päivä tapaat joukon uusia, mielenkiintoisia ihmisiä ja kuulet heiltä uusia, todella mielenkiintoisia asioita.
Sitä sanotaan dementiaksi, koskapa joka päivä näet samat naamat ja kuulet samat jutut...
- olenko hupsu lumppu?
Voi olla että tietyt miehetkin saavat minut mielistelemään,toivoen seksuaalisempaa yhteydenpitoa fyysisesti heidän kanssaan.Niinku all the way!
- alisa..
Eikö sua yhtään "peluri" harmita, kun sun seksuaalisuus johdattelee sun elämää? Kyllä mulla ainakin on niin päin, että vaikka joku mies kuin paljon seksuaalisesti mua kiehtois, järki ennen haluja! Mut joo, ei kaikki tähän pysty..
Ja ihan turha puhua Miesten puolesta tollaisen pikkupojan, Miehen ja pojan ero kuin on se järkevyys nimenomaan ja kypsyys. Kyllä tosimiehet tietää sen että seksijutuissa laatu korvaa määrän eikä toisin päin, kunnon pelurit ei lainkaan ajattele niin kuin sinä. Ja peluri haluaa kiihkeitä hetkiä, ei sen päässä liiku yksi reikä.
Mut hei, kyllä sä vielä opit että seksi on muutakin kuin pimppi ja pippeli ;) - menee...
Jos naisella ei olisi pillua niin en juttelisi sen kanssa.
- ...tämä
teksti taas osoittaa varmuudella sen, että sinun aivokapasiteettisi on niin pieni, että sinne mahtuu vain ajatus pillusta ;))))))
- Ylivertainen Guru
Jaahas. Taas yksi neropatti, joka yrittää puhua kaikkien miesten puolesta. Mistä näitä perseaivoja ja pällejä oikein sikiää?
Ilmeisesti sinä ja muut palstan uhoajanössöt pyörivät sitten pelkästään joidenkin teinareiden tai yksinkertaisten amisämmien seurassa, jos niiden naisten kanssa ei voi mitään keskustella. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että olette niitä hissunössöjä, jotka menevät ihan lukkoon aina kun nainen on edes lähistöllä? Onko sitten joku ihme, jos ei mielenkiintoista keskustelua synny, kun joko möllötätte suu supussa, tai inisette änkyttäen jotain "Ei, joo" -tyyppisiä vastauksia?
Kannattaisi hakeutua vähän järkevänpien naisten seuraan, eikä viettää kaikkea vapaa-aikaa sen tietokoneen tai muiden nördeveikkosten seurassa. Voisi löytyä niitä järkeviäkin naisia.
Eikun anteeksi, täällähän pitääkin kaikkien miesten esittää jotain superfiksua, naisten yläpuolella olevaa puolijumalaa, varsinkin jos on i-i-i-i-innnnnnsinööööööri. - Ylivertainen Guru
Jaahas. Taas yksi neropatti, joka yrittää puhua kaikkien miesten puolesta. Mistä näitä perseaivoja ja pällejä oikein sikiää?
Ilmeisesti sinä ja muut palstan uhoajanössöt pyörivät sitten pelkästään joidenkin teinareiden tai yksinkertaisten amisämmien seurassa, jos niiden naisten kanssa ei voi mitään keskustella. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että olette niitä hissunössöjä, jotka menevät ihan lukkoon aina kun nainen on edes lähistöllä? Onko sitten joku ihme, jos ei mielenkiintoista keskustelua synny, kun joko möllötätte suu supussa, tai inisette änkyttäen jotain "Ei, joo" -tyyppisiä vastauksia?
Kannattaisi hakeutua vähän järkevänpien naisten seuraan, eikä viettää kaikkea vapaa-aikaa sen tietokoneen tai muiden nördeveikkosten seurassa. Voisi löytyä niitä järkeviäkin naisia.
Eikun anteeksi, täällähän pitääkin kaikkien miesten esittää jotain superfiksua, naisten yläpuolella olevaa puolijumalaa, varsinkin jos on i-i-i-i-innnnnnsinööööööri. - ihan omasta
seksuaalisesta turhautumisestas.
Ja eikös tohon sun vaivaas auttais se et poistettas ne "kassit"? :) - -----------------------
Jep pillu tekee naisesta haluttavan naisen. Jos sitä ei olisi miksi kiinnostua? Toki persoonat ovat kiinnostavia, mutta jos pelkästään kaveria haluaa niin oman sukupuolen edustajissa on tarpeeksi.
- KylmäNainen
Joo. Naisilla on pimppi ja miehillä on pippeli. Heteromiehet tykkäävät siitä pimpistä ja heteronaiset siitä pippelistä. Jos oikein onni potkaisee, se vastakkaisen sukupuolen hetero tykkää juuri siitä sinun värkistäsi ja pääsette hajottamaan vuodesohvan jousituksen. Jos ei onni potkaise, sinun pitää leikkiä värkilläsi ihan yksin.
Jos tällaista kiinnostusta ei olisi, niin johonkin Vaasan kohdalle vedettäisiin raja. Toiselle puolelle rajaa jäisivät miehet ja toiselle naiset. Mutta kun on niin on. - mies..
Siis jos olen tosi ihastunut naiseen, tunnen että olisi kiva olla lähellä, koskettelua, suutelua, yhdessä oloa ja keskustelua. Mukava vaikka köllötellä soffalla ja katsella telkkua, nuuhkia ihastuksen puhtaita hiuksia välillä ja halailla. Harmi vain jos sie peluri et ole kokenut tuntenut mitään syvällisempää naisia kohtaan?
Mutta toki jos nainen on vain muuten sexy ja panettaa. Silloinhan se voi noin mennä. - u're a jackass!
herra Mulkku:
Tee pyyhkeestä itselles pimpero! Sille ei tarvii jutella!
Käytä järkees molopää. - hhdsaseew
jos teillä miehillä ei olis sitä ilotikkua pöksyissä niin ei teihinkään viittis tuhlata aikaa....
- Max loaded
Ehkäpä siellä kapakassa asia onkin noin, mutta sen ulkopuolella se ei enään päde.
Kyllä naisistakin vain yllättävän paljon löytyy sitä huumoriakin ja hyviä älykkäitä tyyppejä.ehkä sä sitten et ole vain heihin törmännyt,liikutko enemmänkin uskovaisten piireissä vai mistä sitten johtunee.no joo mutta kyllä mun tohon täytyy nytte lyödä vähän kiilaa väliin. - tekopimpsa
Mikähän sun ongelma on? Haukut täällä naisia ja sanot että ne on sun mielestä pelkkiä pilluja....Ketä kiinnostaa?
Ja jos et naisista välitä mutta pimppi kiinnostaa, ni onhan niitä tekopimppejä... Osta semmonen. Ja näin sun ongelma on ratkaistu.
Taidat olla yksinkertainen, kun et tommosta ratkaisua ole keksinyt. Ei kato kannata tehä asioista ongelmaa, johin on ratkaisu! - sleepy_moo
toki, että noin atm:t ajattelee, siksihän ette kenellekään kelpaakaan.
Mutta tiesitkö sinä, että atm:ssä meitä naisia ei kiinnosta EDES kalu? Te olette meillä käytännössäkin ihan totaalisen yhdentekeviä, minkä luonnollisesti jo tiedättekin. - Juuri noin
asia on!
- Naiset ovat niin
yksinkertaisia että kuvittelevat YTM:n olevan kiinnostunut heidän jutuistaan ja luonteestaan.
- miehet ovat
ATM.t ovat niin yksinkertaisia että luulevat trollauksen vaikuttavan. ATM on niin yksin yksin yksin yksin yksin yksin yksin yksin yksin yksin yksin ....... lopun eämäänsä.
- Mies1985
Tuo menee sitenkin päin että jotkut miehet juttelevat naisille koska kiinnostaisi tietää onko pillu kiinnostava ja muutenkin jutella naisen kanssa vaikka Disney-elokuvista ja vuodenajoista. Naiset eivät tosiaan kovin usein ole varsinaisesti hauskoja mutta naisten kanssa voi silti olla mielenkiintoista jutella joistakin asioista joista taas ei kiinnostaisi yhtä paljon jutella miesten kanssa. Mutta vaikeaa on löytää sellaista naista jota kiinnostaisi jutella yhtään mistään.
-
Naisen fyysinen viehättävyys tekee muistakin asioista kiinnostavia kuten mitä naisen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. - Miehet ja ...?
Niin, teissä taas ei ole sitäkään vähää. Paitsi YTM:ssä.
- Niin juuri
Entäs sitten?
- ....
Niin juuri kirjoitti:
Entäs sitten?
Mitä te sitten jatkuvasti vikisette, että naisia ei kiinnosta kuin ytm:t?
- 123+123
Niin juuri kirjoitti:
Entäs sitten?
Eipä mitään.
- näin onnnn tää
Tuo kyllä pitää paikkansa, mutta ei naiset sitä milloinkaan tule myöntämään vaan he haluavat pitää kiinni siitä fantasiastaan, että ne heidän ihailemansa naisten iskemiseen ja käsittelyyn hyvin tottuneet pnomiehet nimenomaan korkeasta älykkyydestään johtuen oikesti välittävät heidän suurista tunteistaan ja kaikesta siitä kiinnostavasta jota nimenoman heidän korviensa välissä on.
Toinen hyvinkin merkittävä syys siihen miksi miehet naisia hmuavat on tuosata kyllä jäänyt pois. Se on se, että nainen tarvitaan lapsien hankkimiseen. No ehkä tämäkin juttu on tuossa implicit. Implicit tuossa voidaan katsoa olevan myös sen, että mitä enemmän mies pitää naisia nussittavanaan niin sitä enemmä muut miehet jäävät ilman nisia, ja siis tätäkin kautta mies oman perimänsä suhteellista osuutta kasvattaa.
Kyllä ne naiset tämänkin asian vähän kuin pakosta joutuvat myöntämään siinä vaiheessa kun lakkaavat kelpaamsta niille miehille joidenka nussittavina ovat pyörineet, mutta ei sillä ole heille itselleenkään merkitystä ainakaan miesten saamista ajatellen enää siinä vaiheessa.- hyvä pano on tavoite
Höpön löpön. Taas. Naiset tietävät pelin hengen varsin hyvin. Ja osaavat pelata sitä samaa itsekin. Miesten kanssa pidetään hauskaa ( eli ollaan "kiinnostuneita") ja vaihdetaan seuraavaan kun alkaa kyllästyttää. Ei tämä mitään uutta hienoa rakettitiedettä ole.
Joisit vähemmän. - joookkklll
hyvä pano on tavoite kirjoitti:
Höpön löpön. Taas. Naiset tietävät pelin hengen varsin hyvin. Ja osaavat pelata sitä samaa itsekin. Miesten kanssa pidetään hauskaa ( eli ollaan "kiinnostuneita") ja vaihdetaan seuraavaan kun alkaa kyllästyttää. Ei tämä mitään uutta hienoa rakettitiedettä ole.
Joisit vähemmän.Ehkä tuo pelkkä hyvä pano onkin tavoitteena yhä useammalle naiselle nykyään, mutta kyllä näistä korvienvälijutusita paasaajiakin edelleen naisissa riittä. Näin siis ainakin naisten puheiden tasolla. Minä kyllä uskon että ei tämä ole pelkästään naisten puheiden tasolla, vaan kylle he myös uskovatkin tähän vaikka ehkä epäilevätkin asiaa. Mutta ainakin siis haluavat uskoa näihin juttuihin.
- gubbe is back
joookkklll kirjoitti:
Ehkä tuo pelkkä hyvä pano onkin tavoitteena yhä useammalle naiselle nykyään, mutta kyllä näistä korvienvälijutusita paasaajiakin edelleen naisissa riittä. Näin siis ainakin naisten puheiden tasolla. Minä kyllä uskon että ei tämä ole pelkästään naisten puheiden tasolla, vaan kylle he myös uskovatkin tähän vaikka ehkä epäilevätkin asiaa. Mutta ainakin siis haluavat uskoa näihin juttuihin.
Häh??? Kirjoitusvirheiden määrästä päätellen viinavarastot on taas täydennetty.
- Anonyymi
Mikä pimppi
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Iso Willie pöytälaatikossa ei höpise tyhjänpäiväisiä, vaan hoitaa hommansa.
- Anonyymi
Tuohan meinaa vaan että naisilla on ylivalta miehiin. Pillu tätä maailmaa pyörittää.
Aikas ikävää 😔 luulin jo olevani enemmän kuin vain pillu.
kaikissa meissä asuu mattinykänen, mutta hypätään nyt ensin 😂
valtakunta kirjoitti:
Mitäs tykkäät huumeparoni kuvasta😅
hyvähän tuo, taitaa olla jo lähes luonnollinen
E-Lukka kirjoitti:
Ok. Mietin vain oli vietteleväinen🤔
E-Lukka kirjoitti:
Hassua sinäänsä sain miehen viime yönä ja edellinen 5päivää aiemmin. Taitaa stressata
- Anonyymi
Miehet ovatkin sitten vielä oletettu tyhmempiä. Jaksavat ja vieläpä ihan itse haluavat viettää aikaani aina uudelleen, vaikka tietävät oikein hyvin, että pillua eivät tule saamaan.
- Anonyymi
Hiukan haiskahtaa micogyyniseltä AP:n viesti! Oli varmaan tarkoitettu nuoremmille naisille. Mun ikäinen nainen kyllä asian on hoksannut jo vuosien myötä. Osataan myös me tuota filosofiaa hyväksi käyttää... ainakin minä olen ottanut sen mitä elämässäni halusin.
Mulla on au- lapsi. olen sinkku. Nyt vielä pitäisi keksiä ratkaisu; miten päästä lopullisesti eroon tuosta lapseni isästä! Maantielle mä hänet jo ohjasin; mutt kuin bumerangi hän palaa porttini taakse, lastaan tapaamaan. Muksun takia mä olen asian antanut olla, enempää riitelemättä tapaamisoikeudesta; koska tyttäreni
rakastaa isäänsä!Lapsellani on oikeus tavata myös huilentelevaa isänsä, ihan turha alkaa rähisemään siitä asiasta.
trollikka - Anonyymi
Kyllä suurin osa miehistä haluais naisilta sitten kakkosta vai luuleeko joku,että hetero mies menisi toista miestä pan....n
En luule. Kaikessa risririitaisuudessaan Nykäsen Matti tiivisti asian hyvin.
https://youtu.be/j7R2Jcq95Xs?si=555AFDro6zmS_sGT
Kyllä se kuitenkin on taitolaji, että miten valmistautuu hyppäämiseen.- Anonyymi
Miksi sitten jotkut miehet suostuu olemaan vain kavereita jos pildeä ei ole luvassa?
- Anonyymi
No niinpä. Hyvin outoa siis, että on olemassa paljon miehiä, jotka ovat naisten kanssa kavereita ja ystäviäkin, vaikka tietävät, että ei ole luvassa. Tuossa joukossa on vieläpä paljon sellaisiakin, tai pikemmin ovat eritoten sellaisia miehiä, jotka saavat muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Hyvin outoa siis, että on olemassa paljon miehiä, jotka ovat naisten kanssa kavereita ja ystäviäkin, vaikka tietävät, että ei ole luvassa. Tuossa joukossa on vieläpä paljon sellaisiakin, tai pikemmin ovat eritoten sellaisia miehiä, jotka saavat muualta.
"Tuossa joukossa on vieläpä paljon sellaisiakin, tai pikemmin ovat eritoten sellaisia miehiä, jotka saavat muualta."
Toi on harvinaisen totta. Kestävät ystävyyssuhteet ja kaverisuhteet ovat mahdollisia lähinnä vain, jos molemmat saavat muualta (jos ylipäänsä tahtovat). Kaveri- ja ystävyyssuhteet sellaisten miesten kanssa, jotka haluaisivat saada, eivätkä saa, eivät ole pitkäkestoisia. Sellainen "olen kaveri pilden perässä" ei ole pitkäkestoinen motiivi ja se tulee väistämättä pintaan jossain kohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun mielestä outoa ollenkaan. Kaverisuhteet on mahdollisia 👍Eri suhteilta haetaan ja saadaan eri asioita. Simppeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun mielestä outoa ollenkaan. Kaverisuhteet on mahdollisia 👍Eri suhteilta haetaan ja saadaan eri asioita. Simppeliä.
Ei se normaalissa maailmassa kenellekään täysijärkiselle outoa ole. Aloittajan maailmankuvan kanssa se kuitenkin on ristiriidassa ja hänen näkemyksensä mukaan se on outoa.
- Anonyymi
Haluan rakastua ja sen jälkeen tulee seksi.
- Anonyymi
Jep. En vaan itse pystyisi mihkään yhden yön juttuihin. Pitää olla tunnetta mukana :)
- Anonyymi
Ja tuota tuota, tästä on nyt kirjaimellisesti käyty keskustelua yli 15 ja puoli vuotta...
- Anonyymi
Laskuvirhe. Ihan vaan 15 vuotta...
Aloittajan teksti pitää varmaan joidenkin miesten kohdalla paikkaansa. Ei kaikki kuitenkaan ole tuollaisia pelkän pillun perässä juoksijoita. Aloittajan miestyypit nai ihan ketä tahansa naista, sen kummemmin valikoimatta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813357BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62375Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2522155- 682039
- 711704
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421332MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241108- 651059
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166983