Yksinhuoltajille omistettu

Voimia!

Hei! Monet teistä ovat valitettavasti saaneet osaksenne pelkästään negatiivista palautetta ja kritisointia. Minä haluan vain toivottaa Voimia, sillä ymmärrän mitä se on, kun lapsen joutuu kasvattamaan yksin.

Minä olen itse joutunut elämään lapsuuteni ilman äitiäni, ja isä kasvatti minut. Ja hyvin kasvatti!:) Minusta on tullut tasapainoinen ja onnellinen ihminen:)

Tämän halusin sanoa. Kaikki asiat eivät aina menekään suunnitelmien mukaan. Onneksi saa vertaistukea ja monesti ystävät pelastavat.

13

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunkin

lapseni voisivat sanoa, että isä kasvatti heidät hyvin.

• olen ollut 7vuotta yh-iskä, toinen avioliitto tuli tiensä päähän viime keväänä, sen olen huomannut että kumpikaan vanhempi ei ole tarpeeton, eikä raha korvaa sitä huolenpitoa läheisyyttä ja tukea,mitä lapsi tarvitseen kasvaakseen tasapainoiseen aikuisuuteen,
        se mikä tässä harmittaa,kun huomaa omissa kyvyissä puutteita, mutta toivon että sellaisia eväitä voisin heille antaa,jotka kantaisivat elämääsä.

• §§§
        kuksa07 kirjoitti:

olen ollut 7vuotta yh-iskä, toinen avioliitto tuli tiensä päähän viime keväänä, sen olen huomannut että kumpikaan vanhempi ei ole tarpeeton, eikä raha korvaa sitä huolenpitoa läheisyyttä ja tukea,mitä lapsi tarvitseen kasvaakseen tasapainoiseen aikuisuuteen,
        se mikä tässä harmittaa,kun huomaa omissa kyvyissä puutteita, mutta toivon että sellaisia eväitä voisin heille antaa,jotka kantaisivat elämääsä.

niin hyvän lakimiehen joka pystyi todentamaan lastesi kelvottamaksi huoltajaksi.

• §§§ kirjoitti:

niin hyvän lakimiehen joka pystyi todentamaan lastesi kelvottamaksi huoltajaksi.

saanut hyvää vaan parhaan, mutta hänen tehtäväksi jäi tuoda oikeudessa esiin lääkärin ja sosiaalityöntekiöiden lausunnot. oma aika meni vastapuolen tekemien valitusten ja haukkumisen oikaisuun, koko prosessi kesti noin vuoden,

puhuin tuossa aloituksessa TARPEELLISUUDESTA en kelvollisuudesta,,

• §§§
        kuksa07 kirjoitti:

saanut hyvää vaan parhaan, mutta hänen tehtäväksi jäi tuoda oikeudessa esiin lääkärin ja sosiaalityöntekiöiden lausunnot. oma aika meni vastapuolen tekemien valitusten ja haukkumisen oikaisuun, koko prosessi kesti noin vuoden,

puhuin tuossa aloituksessa TARPEELLISUUDESTA en kelvollisuudesta,,

otit velkaa, vai saitko peräti parhaan kaverisi tai sukulaisesi lakimieheksi.
        Miten ylipäätään voidaan perustella toisen henkilön, tässä tapauksessa äidin TARPEELLISUUS lapsen huoltajaksi. Eikö hän enää ollut niin viehettävä kuin tavatessanne? Vai eivätkö raskauskilot karisseetkaan. Sitten sait päähäsi ottaa hänestä eron tai sitten ajoit hänet hakemaan lohtua pullosta. Vanha koulukaveri lakimiehenä torepeidoi lastesi äidin jokaisen epätoivoisen yrityksen. Toivottavasti sinulla nyt on hyvä mieli.

• §§§ kirjoitti:

otit velkaa, vai saitko peräti parhaan kaverisi tai sukulaisesi lakimieheksi.
        Miten ylipäätään voidaan perustella toisen henkilön, tässä tapauksessa äidin TARPEELLISUUS lapsen huoltajaksi. Eikö hän enää ollut niin viehettävä kuin tavatessanne? Vai eivätkö raskauskilot karisseetkaan. Sitten sait päähäsi ottaa hänestä eron tai sitten ajoit hänet hakemaan lohtua pullosta. Vanha koulukaveri lakimiehenä torepeidoi lastesi äidin jokaisen epätoivoisen yrityksen. Toivottavasti sinulla nyt on hyvä mieli.

hei hei hyvää jatkoa,,,,

• §§§
        kuksa07 kirjoitti:

hei hei hyvää jatkoa,,,,

sulla on ollut kohta 7-vuotta, hyviä jatkoja vaan.

• §§§

PASKA!!!!! 99% YH-ÄIDEISTÄ ON ÄIDEIKSI KELVOTTOMIA HOROJA JOITA EI KIINNOSTA KUIN ELARIT JA KAPAKKA JA MIEHET.
      ei yh-äitejä=yh-ämmiä haukuta TURHAAN.

• ja sitten...

Mä sain kotiarestia kun myöhästyin kotiintuloajasta ja poltin riparilla tupakkia. Yhyy.

• §§§§
        ja sitten... kirjoitti:

Mä sain kotiarestia kun myöhästyin kotiintuloajasta ja poltin riparilla tupakkia. Yhyy.

kävikö noin pahasti. Yhyy, väärä palsta.

Miksi haukut yh-äitejä???? Ylläolevassa keskustelussa puhuttiin yh-isistä! He varmaan ovatkin sitten niin erinomaisia, kun pärjäävät pienten lasten kanssa ilman äitiä (joka todennäköisesti lähti toisen miehen matkaan ja jätti lapsensa)

• ****** kirjoitti:

Miksi haukut yh-äitejä???? Ylläolevassa keskustelussa puhuttiin yh-isistä! He varmaan ovatkin sitten niin erinomaisia, kun pärjäävät pienten lasten kanssa ilman äitiä (joka todennäköisesti lähti toisen miehen matkaan ja jätti lapsensa)

suurin osa yh-isistä on leskiä, en usko että he tuntevat kovin suurta ERINOMAISUUTA,
        itse käjäjöin huostaanottoa vastaan jonka sosiaalitoimi teki, en siis äitiä vastaan
        enkä pidä itseäni mitenkään erinomaisena, mutta mahtava kasvunpaikka se on ollut,vaikka välillä on uuvuttanut, viestin aloittjalle kiitos,

lukekaa vaikka tavaamalla kahdeksan kertaa niin ymmärrätte , mistä tässä viesti ketjussa on loppujenlopuksi kysymys, jää tuommoiset typerät todennäköisyydet EHKÄ pois..

• kuuppakalloon

Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta suurin osa ihmisistä, mukaan lukien yh:t, ovat ihan tavallisia ihmisiä, joiden kohtaaminen ei tarjoa edes sinulle tyydytystä paljastaa suunnatonta kurjuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      107
      4691
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4529
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4512
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2954
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2508
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2118
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      176
      1221
    Aihe