Yksinhuoltajille omistettu

Voimia!

Hei! Monet teistä ovat valitettavasti saaneet osaksenne pelkästään negatiivista palautetta ja kritisointia. Minä haluan vain toivottaa Voimia, sillä ymmärrän mitä se on, kun lapsen joutuu kasvattamaan yksin.

Minä olen itse joutunut elämään lapsuuteni ilman äitiäni, ja isä kasvatti minut. Ja hyvin kasvatti!:) Minusta on tullut tasapainoinen ja onnellinen ihminen:)

Tämän halusin sanoa. Kaikki asiat eivät aina menekään suunnitelmien mukaan. Onneksi saa vertaistukea ja monesti ystävät pelastavat.

13

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunkin

      lapseni voisivat sanoa, että isä kasvatti heidät hyvin.

      • olen ollut 7vuotta yh-iskä, toinen avioliitto tuli tiensä päähän viime keväänä, sen olen huomannut että kumpikaan vanhempi ei ole tarpeeton, eikä raha korvaa sitä huolenpitoa läheisyyttä ja tukea,mitä lapsi tarvitseen kasvaakseen tasapainoiseen aikuisuuteen,
        se mikä tässä harmittaa,kun huomaa omissa kyvyissä puutteita, mutta toivon että sellaisia eväitä voisin heille antaa,jotka kantaisivat elämääsä.


      • §§§
        kuksa07 kirjoitti:

        olen ollut 7vuotta yh-iskä, toinen avioliitto tuli tiensä päähän viime keväänä, sen olen huomannut että kumpikaan vanhempi ei ole tarpeeton, eikä raha korvaa sitä huolenpitoa läheisyyttä ja tukea,mitä lapsi tarvitseen kasvaakseen tasapainoiseen aikuisuuteen,
        se mikä tässä harmittaa,kun huomaa omissa kyvyissä puutteita, mutta toivon että sellaisia eväitä voisin heille antaa,jotka kantaisivat elämääsä.

        niin hyvän lakimiehen joka pystyi todentamaan lastesi kelvottamaksi huoltajaksi.


      • §§§ kirjoitti:

        niin hyvän lakimiehen joka pystyi todentamaan lastesi kelvottamaksi huoltajaksi.

        saanut hyvää vaan parhaan, mutta hänen tehtäväksi jäi tuoda oikeudessa esiin lääkärin ja sosiaalityöntekiöiden lausunnot. oma aika meni vastapuolen tekemien valitusten ja haukkumisen oikaisuun, koko prosessi kesti noin vuoden,

        puhuin tuossa aloituksessa TARPEELLISUUDESTA en kelvollisuudesta,,


      • §§§
        kuksa07 kirjoitti:

        saanut hyvää vaan parhaan, mutta hänen tehtäväksi jäi tuoda oikeudessa esiin lääkärin ja sosiaalityöntekiöiden lausunnot. oma aika meni vastapuolen tekemien valitusten ja haukkumisen oikaisuun, koko prosessi kesti noin vuoden,

        puhuin tuossa aloituksessa TARPEELLISUUDESTA en kelvollisuudesta,,

        otit velkaa, vai saitko peräti parhaan kaverisi tai sukulaisesi lakimieheksi.
        Miten ylipäätään voidaan perustella toisen henkilön, tässä tapauksessa äidin TARPEELLISUUS lapsen huoltajaksi. Eikö hän enää ollut niin viehettävä kuin tavatessanne? Vai eivätkö raskauskilot karisseetkaan. Sitten sait päähäsi ottaa hänestä eron tai sitten ajoit hänet hakemaan lohtua pullosta. Vanha koulukaveri lakimiehenä torepeidoi lastesi äidin jokaisen epätoivoisen yrityksen. Toivottavasti sinulla nyt on hyvä mieli.


      • §§§ kirjoitti:

        otit velkaa, vai saitko peräti parhaan kaverisi tai sukulaisesi lakimieheksi.
        Miten ylipäätään voidaan perustella toisen henkilön, tässä tapauksessa äidin TARPEELLISUUS lapsen huoltajaksi. Eikö hän enää ollut niin viehettävä kuin tavatessanne? Vai eivätkö raskauskilot karisseetkaan. Sitten sait päähäsi ottaa hänestä eron tai sitten ajoit hänet hakemaan lohtua pullosta. Vanha koulukaveri lakimiehenä torepeidoi lastesi äidin jokaisen epätoivoisen yrityksen. Toivottavasti sinulla nyt on hyvä mieli.

        hei hei hyvää jatkoa,,,,


      • §§§
        kuksa07 kirjoitti:

        hei hei hyvää jatkoa,,,,

        sulla on ollut kohta 7-vuotta, hyviä jatkoja vaan.


    • §§§

      PASKA!!!!! 99% YH-ÄIDEISTÄ ON ÄIDEIKSI KELVOTTOMIA HOROJA JOITA EI KIINNOSTA KUIN ELARIT JA KAPAKKA JA MIEHET.
      ei yh-äitejä=yh-ämmiä haukuta TURHAAN.

      • ja sitten...

        Mä sain kotiarestia kun myöhästyin kotiintuloajasta ja poltin riparilla tupakkia. Yhyy.


      • §§§§
        ja sitten... kirjoitti:

        Mä sain kotiarestia kun myöhästyin kotiintuloajasta ja poltin riparilla tupakkia. Yhyy.

        kävikö noin pahasti. Yhyy, väärä palsta.


      • ******

        Miksi haukut yh-äitejä???? Ylläolevassa keskustelussa puhuttiin yh-isistä! He varmaan ovatkin sitten niin erinomaisia, kun pärjäävät pienten lasten kanssa ilman äitiä (joka todennäköisesti lähti toisen miehen matkaan ja jätti lapsensa)


      • ****** kirjoitti:

        Miksi haukut yh-äitejä???? Ylläolevassa keskustelussa puhuttiin yh-isistä! He varmaan ovatkin sitten niin erinomaisia, kun pärjäävät pienten lasten kanssa ilman äitiä (joka todennäköisesti lähti toisen miehen matkaan ja jätti lapsensa)

        suurin osa yh-isistä on leskiä, en usko että he tuntevat kovin suurta ERINOMAISUUTA,
        itse käjäjöin huostaanottoa vastaan jonka sosiaalitoimi teki, en siis äitiä vastaan
        enkä pidä itseäni mitenkään erinomaisena, mutta mahtava kasvunpaikka se on ollut,vaikka välillä on uuvuttanut, viestin aloittjalle kiitos,

        lukekaa vaikka tavaamalla kahdeksan kertaa niin ymmärrätte , mistä tässä viesti ketjussa on loppujenlopuksi kysymys, jää tuommoiset typerät todennäköisyydet EHKÄ pois..


      • kuuppakalloon

        Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta suurin osa ihmisistä, mukaan lukien yh:t, ovat ihan tavallisia ihmisiä, joiden kohtaaminen ei tarjoa edes sinulle tyydytystä paljastaa suunnatonta kurjuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe