ois tiedossa, kannattaako ostaa, montuilla soran karkeus maksimissaan 200 mm, tuolla tulee varmaan jotain satasta tai hienompaa, miten tuommosessa pystyykö säätämään karkeutta?
Lokomo 50 leuka
4
1456
Vastaukset
- Jos
ei aja kulutusosia liian loppuun ja antaa laakereille rasvaa joka poistaa sisääntunkevan pölyn. Asetuksen säätöpultit ovat heilurin takana pystyssä. Kiinnipäin kierto pienentää asetusta, mutta lihasvoiman säästämiseksi palautinjouset kannattaa löysätä säädön ajaksi. Saa sillä aika hienoakin mutta tietysti tehojen kustannuksella. Välimyllynä todella tehokas yksinkertainen ja halpa.
- nääs...
50mm paikkeilla aikalailla pienin järkevä asetus. Saa pienempääkin, mutta ei enää tule samaan malliin tavara läpi. Siis hidasta tehdä leualla pientä. Soramurskeissa sopivat lajikkeet yleensä 0-50 ja 0-100. Jos esim. soramonttu kivista haluaa hienompia lajikkeita saada sitte kartio perään.
- nääs...
nääs... kirjoitti:
50mm paikkeilla aikalailla pienin järkevä asetus. Saa pienempääkin, mutta ei enää tule samaan malliin tavara läpi. Siis hidasta tehdä leualla pientä. Soramurskeissa sopivat lajikkeet yleensä 0-50 ja 0-100. Jos esim. soramonttu kivista haluaa hienompia lajikkeita saada sitte kartio perään.
Tai sitten seulalla tekee hionomman lajikkeen ja ottaa karkeemman singelin. Esim. 0-32 soramurske ja 32-55 singeli.
Moi. Ostitko aikanaan tuon murskaimen? T. Murska Harrastelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013