Olet löytänyt

Hullusetä

Kuulen että olet löytänyt minut.
Sinut on nähty vilaukselta
raapimassa oveni takana,
ajattelitkin ottaa miehestä tarkat mitat
ja iskeä nopeasti.
Minä kun tuumiskelin katsella joulut ensin
mutta sinä et näemmä ole tottunut verkkaisiin toimiin.

Tätä minä vähän pelkäsin,
vaikka kaipaankin jännitystäsi elämääni
hyppäämistä edustamaasi hullunmyllyyn
intohimoiseksi rakkaudeksi luokiteltavaan mielentilaan,
vaikka maineeni tämän yhteisön tukipilarina
olisikin sitä myöten mennyttä.

23

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persoonallinen, ennalta arvaamaton (?) kerrontatapa.
      Paljon sanomaa joka sanassa.

Näiden runojesi kanssa en kyllä paremmuudesta
      pysty millään "kisaamaan", mutta koetan opetella... ;)

• Hullusetä

En näe tätä lainkaan minkäänlaisena "kisana" tai kilpailuna. Eli ei sillä ole mitään merkitystä, että voitin kaikki muut maailman runoilijat murskaavasti 100-0.

• Elina.S.
        Hullusetä kirjoitti:

En näe tätä lainkaan minkäänlaisena "kisana" tai kilpailuna. Eli ei sillä ole mitään merkitystä, että voitin kaikki muut maailman runoilijat murskaavasti 100-0.

on aina eduksi. ;D

• Hullusetä
        Elina.S. kirjoitti:

on aina eduksi. ;D

Laskupääni on kuitenkin paljon sydäntäni vahvempi. Useasti olen seonnut laskuissani, mutta vielä useammin naisen kimmoisaa kyynärtaivetta miettiessäni.

• kivellä.istuja

suosittelen ostamaan sen rentouttavan *Fakiiirimaton. Pirskatin tuttu tarina joka on vilahdellut siellä ja täällä pieninä palasina ja nyt sitten sen sitten saan lukea selkokielisenä jatkokertomus-runona täältä. Odotan innolla tulevia. Kiitos. ;-)

• Hullusetä

Pistää vaan miettimään, kuinka kauan jatkokertomus jaksaa säilyttää jännitteensä alkuhumauksen jälkeen.

Kuulen että olet etsinyt minua
        koska haluat kiihkeästi
        katsella kanssani Viking Lottoa
        ja ripustaa kirjopyykin kuivumaan.

• vergeet-mij-niet

maine senkun kasvaa... Noinhan se tukipilareilla toimii, toisin kuin tavallisilla pulliaisilla. Tulipa vaan mieleen tuosta kirjoittamastasi.

Tonttulan väkeäkö meinasit odotella, vaikka oveasikin on raavittu:D, Kipin kapin kolkuttajalle avaamaan, ettei onni livahda oven takaa. Pitää takoa kuumalla raudalla, kun ikääntyessä se intohimokin voi ropista vähitellen, ehkä. Tuoneeko tullessaan seesteisen tulevaisuuden, aika varmaan näyttää..

Ruokottoman mehevä tämä runosesi, vaikka hiukan miehistä uhoa on aistittavissa. :D

• Hullusetä

Muutaman merkittävän eron tontun ja hiipijänaisen välillä voin äkkiseltään havaita. Nainen ei hiippaile nurkissa tarkkaillakseen olenko kiltti vaan aivan jotain muuta. Naisella on enemmän lahjoja. Nainen näyttää moninverroin sexymmältä punaisessa hiippalakissa.

Huhut intohimon ropisemisesta ovat liioiteltuja. Ikääntyminen tekee molemmille sukupuolille vain hyvää. Iän myötä intohimoa arvostaa enemmän. Siitä nauttii ikään kuin kultareunuksen kanssa, jos näin runollisesti saa asian ilmaista.

• bull-hit
        Hullusetä kirjoitti:

Muutaman merkittävän eron tontun ja hiipijänaisen välillä voin äkkiseltään havaita. Nainen ei hiippaile nurkissa tarkkaillakseen olenko kiltti vaan aivan jotain muuta. Naisella on enemmän lahjoja. Nainen näyttää moninverroin sexymmältä punaisessa hiippalakissa.

Huhut intohimon ropisemisesta ovat liioiteltuja. Ikääntyminen tekee molemmille sukupuolille vain hyvää. Iän myötä intohimoa arvostaa enemmän. Siitä nauttii ikään kuin kultareunuksen kanssa, jos näin runollisesti saa asian ilmaista.

intohimo saa alepan kassiinkin kultareunukset :-)

• Hullusetä
        bull-hit kirjoitti:

intohimo saa alepan kassiinkin kultareunukset :-)

Missään ei ihminen ole niin haavoittuvainen ja paljastettu kuin kaupan kassajonossa, elämänsä valinnat lajiteltuina kassahihnalle ahnaiden kanssaostajien tutkivien silmien alle. Hetki on piinaava totuuden hetki, kunnes alepan kassi armahtaa ja sulkee sisälleen ihmiselämän salat. Alepan kassi on uskollinen ystävä, se ei paljasta sisältöään vaan kätkee vaietun mysteerin, ilon, toivon, häpeän, kulutetut illat... Jos se osaisi puhua, se olisi runoilijoista suurin... hohtavan kultareunuksinen alepan kassi.

• bull-hit
        Hullusetä kirjoitti:

Missään ei ihminen ole niin haavoittuvainen ja paljastettu kuin kaupan kassajonossa, elämänsä valinnat lajiteltuina kassahihnalle ahnaiden kanssaostajien tutkivien silmien alle. Hetki on piinaava totuuden hetki, kunnes alepan kassi armahtaa ja sulkee sisälleen ihmiselämän salat. Alepan kassi on uskollinen ystävä, se ei paljasta sisältöään vaan kätkee vaietun mysteerin, ilon, toivon, häpeän, kulutetut illat... Jos se osaisi puhua, se olisi runoilijoista suurin... hohtavan kultareunuksinen alepan kassi.

Hei, mä pidin tästä kuvasta!!! Sussa on positiivisuutta.

Mä taas ajattelin sitä kassia sitten, kun se viedään rodeen. Se on ehkä raadollista, mutta merkki siitä, että "eletty on" ja eikun intohimolla uutta kassia täyttämään. Loputon kiertokulku. Siitä tulee ne kultareunukset.

• Hullusetä
        bull-hit kirjoitti:

Hei, mä pidin tästä kuvasta!!! Sussa on positiivisuutta.

Mä taas ajattelin sitä kassia sitten, kun se viedään rodeen. Se on ehkä raadollista, mutta merkki siitä, että "eletty on" ja eikun intohimolla uutta kassia täyttämään. Loputon kiertokulku. Siitä tulee ne kultareunukset.

No mutta sinussahan sitä positiivisuutta vasta onkin, jos ajattelet aina roskakassia viedessäsi sen olevan osoitus täysillä eletystä elämästä, joka ei suinkaan jää siihen vaan jatkuu entistä kiihkeämpänä täyttönä.

Jään vielä miettimään, miksi nimenomaan alepan kassi viedään aina rodeen, mutta muille kasseille annetaan kenties mahdollisuus jatkaa uraansa muissa tehtävissä.

• bull-hit
        Hullusetä kirjoitti:

No mutta sinussahan sitä positiivisuutta vasta onkin, jos ajattelet aina roskakassia viedessäsi sen olevan osoitus täysillä eletystä elämästä, joka ei suinkaan jää siihen vaan jatkuu entistä kiihkeämpänä täyttönä.

Jään vielä miettimään, miksi nimenomaan alepan kassi viedään aina rodeen, mutta muille kasseille annetaan kenties mahdollisuus jatkaa uraansa muissa tehtävissä.

Koska alepan kassi on kuin feenix -lintu; se symboloi elämää= kun yksi juttu päättyy, toinen alkaa.

Roskat stockan kassissa voi kertoa porvariston hillitystä charmista, muttei intohimosta. Silti sitäkin tapahtuu, näin olen kuullut :-)

• Hullusetä
        bull-hit kirjoitti:

Koska alepan kassi on kuin feenix -lintu; se symboloi elämää= kun yksi juttu päättyy, toinen alkaa.

Roskat stockan kassissa voi kertoa porvariston hillitystä charmista, muttei intohimosta. Silti sitäkin tapahtuu, näin olen kuullut :-)

Alepan kassi on feenix-lintu... Tiedätkö, tuonkaltaiseen logiikkaan on oikeastaan aika paha sanoa mitään. Tämä on jotenkin niin murtavaa, että voisi melkein puhua omanlaisestaan tieteenhaarasta. Samanlaisella logiikalla voi varmaan selittää alepa-suvun edustajan, Helsingin kaupunginjohtajan, julistaman lokkisodan. Feenix-lintu, lokit, 1 1=3... Laittaa aivot totisesti koetukselle tämä tällainen.

Porvariston hillitty charmi. Onko sitä muunkinlaista. En ole koskaan kuullut porvariston hillittömästä tai anarkistisesta charmista. Enkä sen puoleen oikeistointellektuelleistakaan.

• bull-hit
        Hullusetä kirjoitti:

Alepan kassi on feenix-lintu... Tiedätkö, tuonkaltaiseen logiikkaan on oikeastaan aika paha sanoa mitään. Tämä on jotenkin niin murtavaa, että voisi melkein puhua omanlaisestaan tieteenhaarasta. Samanlaisella logiikalla voi varmaan selittää alepa-suvun edustajan, Helsingin kaupunginjohtajan, julistaman lokkisodan. Feenix-lintu, lokit, 1 1=3... Laittaa aivot totisesti koetukselle tämä tällainen.

Porvariston hillitty charmi. Onko sitä muunkinlaista. En ole koskaan kuullut porvariston hillittömästä tai anarkistisesta charmista. Enkä sen puoleen oikeistointellektuelleistakaan.

nyt taisit viedä lopullisesti propsit himaan :-)
        Kannatan anarkistisia lokkeja, alepamaisen hillitysti.

Sulla on hyvä tyyli, jatka runoilua :-)
        http://www.youtube.com/watch?v=t-idDbIfGvw&feature=related

• Hullusetä
        bull-hit kirjoitti:

nyt taisit viedä lopullisesti propsit himaan :-)
        Kannatan anarkistisia lokkeja, alepamaisen hillitysti.

Sulla on hyvä tyyli, jatka runoilua :-)
        http://www.youtube.com/watch?v=t-idDbIfGvw&feature=related

Niin kauan kuin riittää sinistä taivasta
        niin kauan kuin ruoho vihertää jalkojemme alla
        niin kauan kuin lapsi luottavaisin silmin vuottaa rauhaa maailmaan
        niin kauan on syy jatkaa runoilua

• Nokan nostaa
      ja kukas sen niistää
      jos ei kelpo mies ite.
      Runosi oli ihan mukavan leppoisa sanailu
      taikka naljailu naisen ihanuudesta
      miehisen itsetunnon nostattajana,,,niinpä niin
      me ollaan ystävii,,,,,,,,,,

• ja nainen ottaa tuollaisen itseensä?
        tai miten tulkitsit tjn :=)

• Hullusetä

Onko miehistä itsetuntoa muka tarpeen nostattaa? Jos miehen itsetunto nousee tästä pienenkin pykälän, niin ei kyseessä ole enää mies vaan jonkinlainen jumalolento.

• Hullunoita

Olen löytänyt ja toivonut
      kadottavani uudelleen
      en pidä mistään tylsästä
      en tavanomaisesta
      enkä ainakaan jouluista

Oli helppoa pysyä jäljilläsi
      ethän rusinan kokoisilla aivoillasi
      jaksanut ajatella itsesi kätkemistä,
      narsistina peilasit alastonta minääsi
      ikkunalaseissa

En muuten kynsinyt oveasi
      raapaisin vain tulitikun.....

• Hullusetä

Jonkinlaista lämpenemistä puoleltasi olen havaitsevinani.. Ennen sanoit minun olevan aivoton, mutta nyt jo tunnustat että minullakin aivot on (vaikkakin vain rusinan veroiset). Ja käytöstapasikin ovat kohentuneet. Kun raapaiset sätkääsi tulta barokkilipastostani, niin ilokseni huomaan sinun nykyään raapaisevan myötäsyyhyn.

• lindalinda1

että tyylisi on rautaa, nasevaa ja realistista kerrontaa
      jota lukee mieluusti. Miehinen ote ja tuntu,
      kursailematon tyyli joka kiehtoo.

Anna palaa =)

• Hullusetä

Tässäpä oli rehellinen ja rautainen kommentti. Tämän printtaan ja luen vielä moneen kertaan uudestaan ja pistän jakoon tuttavillekin.

Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe