palsta vaatii lakia ja tätä naureskelija-sheriffi juuri toisi
naureskelijasta palstan sheriffi
8
241
Vastaukset
- Tyypillä
Ei ole yliskammarissa kaikki kohdallaan!
- Pekka_Vähäpuksunki
Miten niin, minusta se vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä?
Laki olis kuitenkin saatava kohilleen.
Pro-naureskelija
Pekka Vähäpuksunki - hehheeee
Pekka_Vähäpuksunki kirjoitti:
Miten niin, minusta se vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä?
Laki olis kuitenkin saatava kohilleen.
Pro-naureskelija
Pekka Vähäpuksunkikutsui näköjään sihteerinsä paikalle.
hehheeee kirjoitti:
kutsui näköjään sihteerinsä paikalle.
tuskin pelkää sutta taikka muitakaan petoeläimiä hysteerisesti. Muutenkin hän vaikuttaa aika maanläheiseltä ihmiseltä, mitä nyt joittenkin karvalakkieinareitten touhu joskus häntä vähän naurattaa. Minun mielestä ihan fiksu tyyppi.
- ruskeamielikin
Susianalyytikko kirjoitti:
tuskin pelkää sutta taikka muitakaan petoeläimiä hysteerisesti. Muutenkin hän vaikuttaa aika maanläheiseltä ihmiseltä, mitä nyt joittenkin karvalakkieinareitten touhu joskus häntä vähän naurattaa. Minun mielestä ihan fiksu tyyppi.
- jeahh
ruskeamielikin kirjoitti:
naureskelija kyykyttää sua useaan otteeseen ko oot noin herkkänä?
- kyykkypojat
ruskeamielikin kirjoitti:
- Pekka_Vähäpuksunki
ruskeamielikin kirjoitti:
Jaksoin vaivoin katsoa ensimmäiset 10 sekuntia. Toivottavasti video ei huipentunut mihinkään briljanttiin oivallukseen, jonka sitten missasin.
Muttah, muttah, joskus elämässä pitää ottaa pieniä riskejä.
Vakavuuden asteet:
1. Joillakin liikkuu ajatuksissaan idea tehdä tällaista sontaa
2. Jotkut toteuttavat ideansa
3. Jotkut katselevat ihannoiden tällaisia videoita ajatellen: "kylläpäs siinä on jälleen aminohapot käytetty tehokkaasti!"
4. Jotkut rupeavat ottamaan opikseen tästä nerokkudesta.
Katkaiskaa kehä
Pekka Vähäpuksunki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453