tytöt

pilli-

1. Milloin olette aloittaneet rintsikoita käyttämään ja milloin kannattaa 2. Millaisia ritsikoita 3. Minkä kokoisia

209

14477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akuankka123

      Hei olen alkanut käyttää 11v ja suosittelen 11v Ihan normaalia . Minulla ainakin koko oli 70a. aika pieniä kyllä ensimmäiseksi.

    • kun on

      itestä alkaa tuntua ,että on kiusallista olla ilman rintsikoita!!siihen ei ole ikää vaan tunne!!!

      • HELP!!!

        Haluaisin käyttää mutta ku en haluu että muut tietää. Mitä teen?


    • .......

      11-12-vuotiaana sain ekat kunnon rintsikat, koko oli 65AA tietenkin, kun ei ollut vielä mitään kunnon tissejä, vaan rinnat olivat tosi kipeät ja ne kuitenkin näkyi paidasta läpi. Ennen kunnon rintsikoita käytin muistaakseni semmosia toppimallisia liivejä.

    • pepukka1

      no mää oon 11v ja mun tisseihin on alkanut kasvaa sellasta jännään kovaa kohtaa mun sen nänni alueen kohalle ja ne on ihan sairaan kipeet! (._.)

      • v i t u t t a a

        ostin ite just ku olin täyttäny 12 eli ennen kutosluokkaa. 65aa oli se koko ja on varmaan vielki ): ku täytän 13. ärsyttää ku kaikil muil on isot ainaki A- kokoo ja sit ne aina vihjailee mulle ärsyttävästi et mul on pienet rinnat ):


      • ddddjs

        no sulla on alkanu rinnat kasvaan [:


      • -moi-

        Mulla on sama homma


      • sgfdg
        v i t u t t a a kirjoitti:

        ostin ite just ku olin täyttäny 12 eli ennen kutosluokkaa. 65aa oli se koko ja on varmaan vielki ): ku täytän 13. ärsyttää ku kaikil muil on isot ainaki A- kokoo ja sit ne aina vihjailee mulle ärsyttävästi et mul on pienet rinnat ):

        A-koko on kaikkea muuta kuin iso. Sitten kun on D-kupit tai isommat niin voi oikeesti sanoa että on isot hinkit.


      • Lääkäriin !

        Rintasyöpä !


      • hm mm
        v i t u t t a a kirjoitti:

        ostin ite just ku olin täyttäny 12 eli ennen kutosluokkaa. 65aa oli se koko ja on varmaan vielki ): ku täytän 13. ärsyttää ku kaikil muil on isot ainaki A- kokoo ja sit ne aina vihjailee mulle ärsyttävästi et mul on pienet rinnat ):

        Moi!
        nythän tosta viestistä on kolme vuotta, mut oon 12 ja menossa kutoselle, ja meijän luokalta tasan kolme henkilöö tarvii rintaliivejä (minämyös) ja ihan kaikki muut on sellasia lautoja, että et oo ollu ainoo.. :)))


      • LOLOLOOO

        mulla kans ja siis iha sairaan kipee!!!


      • tosi paskaa
        v i t u t t a a kirjoitti:

        ostin ite just ku olin täyttäny 12 eli ennen kutosluokkaa. 65aa oli se koko ja on varmaan vielki ): ku täytän 13. ärsyttää ku kaikil muil on isot ainaki A- kokoo ja sit ne aina vihjailee mulle ärsyttävästi et mul on pienet rinnat ):

        Sama tilanne mut onneksi on tukevia ystäviä!


      • 10.v

        Mulla sama juttu vaikka olen vasta 10.v


      • ihmeissään

        No joo mullakin on kipeet ne männit ja mulki on sellast kovaa siinä.


      • Anonyymi

        mulla ne kovat kohdat kasvo eri aikaan ja mua huolestuttaa piikkusen


      • Anonyymi

        Mulla sma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla ne kovat kohdat kasvo eri aikaan ja mua huolestuttaa piikkusen

        Mulla on nytten toisessa semmonen ja mua huolestuttaa


      • Anonyymi
        hm mm kirjoitti:

        Moi!
        nythän tosta viestistä on kolme vuotta, mut oon 12 ja menossa kutoselle, ja meijän luokalta tasan kolme henkilöö tarvii rintaliivejä (minämyös) ja ihan kaikki muut on sellasia lautoja, että et oo ollu ainoo.. :)))

        Minäkin olen lauta


      • Anonyymi
        Lääkäriin ! kirjoitti:

        Rintasyöpä !

        RAUKKA !!!


      • Anonyymi
        v i t u t t a a kirjoitti:

        ostin ite just ku olin täyttäny 12 eli ennen kutosluokkaa. 65aa oli se koko ja on varmaan vielki ): ku täytän 13. ärsyttää ku kaikil muil on isot ainaki A- kokoo ja sit ne aina vihjailee mulle ärsyttävästi et mul on pienet rinnat ):

        Sama homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nytten toisessa semmonen ja mua huolestuttaa

        Sama


      • Anonyymi
        hm mm kirjoitti:

        Moi!
        nythän tosta viestistä on kolme vuotta, mut oon 12 ja menossa kutoselle, ja meijän luokalta tasan kolme henkilöö tarvii rintaliivejä (minämyös) ja ihan kaikki muut on sellasia lautoja, että et oo ollu ainoo.. :)))

        Ei meilläkää kutosella juuri kukaan käyttänyt, mutta nyt seiskalla alkaa olee aika paljonkin isoja tissejä


    • tyttö 11v

      Mielessä ihan sama asia...
      En tiiä tarttenko rintsikat ku ympärys on alta 65 ja päältä 72.
      Tunnen topista huolimatta miten rinnat "hölskyy" ku hypin tai juoksen.
      En kehtaa puhuu siitä äidille...

      • Toinen ä

        Puhu vaan äidille. Kyllä hän tietää nämä jutut. Ei ole vaan vielä huomannut, että tarvitset liivit.


      • jonskuuuuh<33
        Toinen ä kirjoitti:

        Puhu vaan äidille. Kyllä hän tietää nämä jutut. Ei ole vaan vielä huomannut, että tarvitset liivit.

        Itse olen jo 14 vuotias tyttö ja sain ensimmäiset liivini äidiltäni joskus 11 - 12 vuotiaana.
        Mutta kannattaa mennä äidille puhumaan asiasta, koska on itse tosi epämukava olo jos ei ole rintsikoita.
        Äitisikin on joskus ollu samassa iässä ja tietää että on se noloa mennä sanomaan äidille että tarvitsee rintsikat, mutta kyllä se kannattaa. (:
        Toivottavasti tästä oli jollekkin apua. Ja ainiin täällä oli kuppikoko keskustelu joten minäkin kerron omani.
        Omani ovat nyt 75 B. Ensimmäisten rintsikoitten koko oli 75 A (:
        Ja muuten tuo numero, joka on tuossa ensimmäisenä, ei kerro rintojen kokoa vaan rinnanympäryksen koon ja se itse kirjain (AA, A, B jne.) kertoo rintojen koon. (:


      • En tiedä
        jonskuuuuh<33 kirjoitti:

        Itse olen jo 14 vuotias tyttö ja sain ensimmäiset liivini äidiltäni joskus 11 - 12 vuotiaana.
        Mutta kannattaa mennä äidille puhumaan asiasta, koska on itse tosi epämukava olo jos ei ole rintsikoita.
        Äitisikin on joskus ollu samassa iässä ja tietää että on se noloa mennä sanomaan äidille että tarvitsee rintsikat, mutta kyllä se kannattaa. (:
        Toivottavasti tästä oli jollekkin apua. Ja ainiin täällä oli kuppikoko keskustelu joten minäkin kerron omani.
        Omani ovat nyt 75 B. Ensimmäisten rintsikoitten koko oli 75 A (:
        Ja muuten tuo numero, joka on tuossa ensimmäisenä, ei kerro rintojen kokoa vaan rinnanympäryksen koon ja se itse kirjain (AA, A, B jne.) kertoo rintojen koon. (:

        Hei olisin tosi kiitollinen jos vastaisitte! Mä oon kaksonen mun siskon kans mä oon se vanhempi =). Mut mun ongelmana on murrosikä kun mun siskolla on menkat ja rinnat ja murrosikä. Me ollaan 13 vuotiaita ja siskollani alkoi menkta 11 vuotiaana. Äidilläni ja kaikillä sukulaisilläkin on alkanut 10-11 vuotiaana. Mun rinnat eivät ole yhtään kipeet eikä valkovuotoa ole tullut. Siskollani ja meidän sukulaisillä kaikilla on isotrinnat. Äidin rinnankoot: 80g ja siskollani 75d. Meillä on myös pikkusisko joka on 11 vuotias hänelläkin on menkat ja rinnat kokoa 75b. Olen huolissani äitini sanoi ett' minusta tulee pieni rintainen, olen normaali painoinen painan 1-2kg enemmän kuin kaksois-siskona. Mikä mulla vaivaa??


      • typy 12v

        mä oon 12 v tyttö ja en vielä käytä ollenkaan rintsikoita. Mutta mun rintoihin ilmesty kesällä sellaset pienet 'pallot' jotka on ihan hirveen kipeet, mitkä ne on??


      • ddddddddiii
        typy 12v kirjoitti:

        mä oon 12 v tyttö ja en vielä käytä ollenkaan rintsikoita. Mutta mun rintoihin ilmesty kesällä sellaset pienet 'pallot' jotka on ihan hirveen kipeet, mitkä ne on??

        siis ne "pallot" on varmaan sitä et sun rinnat alkaa kehittyy ?


      • typy 12v kirjoitti:

        mä oon 12 v tyttö ja en vielä käytä ollenkaan rintsikoita. Mutta mun rintoihin ilmesty kesällä sellaset pienet 'pallot' jotka on ihan hirveen kipeet, mitkä ne on??

        Ne pallot lienevät maitorauhasia, joita jokaisen naisen rinnoissa on. Kannattaa jättää ne rauhaan, koskettelu tekee niistä vieläkin aremmat.


      • böö
        typy 12v kirjoitti:

        mä oon 12 v tyttö ja en vielä käytä ollenkaan rintsikoita. Mutta mun rintoihin ilmesty kesällä sellaset pienet 'pallot' jotka on ihan hirveen kipeet, mitkä ne on??

        Hei mä oon 12.v ja käytän rintsikoita niitten koko on 55 a .ja jos säki olit 12 niin suositrelisin hankkimaan ne rintsikat äkkii.ite sain ekat oikeet rintsikat 10.v


      • Moarie
        En tiedä kirjoitti:

        Hei olisin tosi kiitollinen jos vastaisitte! Mä oon kaksonen mun siskon kans mä oon se vanhempi =). Mut mun ongelmana on murrosikä kun mun siskolla on menkat ja rinnat ja murrosikä. Me ollaan 13 vuotiaita ja siskollani alkoi menkta 11 vuotiaana. Äidilläni ja kaikillä sukulaisilläkin on alkanut 10-11 vuotiaana. Mun rinnat eivät ole yhtään kipeet eikä valkovuotoa ole tullut. Siskollani ja meidän sukulaisillä kaikilla on isotrinnat. Äidin rinnankoot: 80g ja siskollani 75d. Meillä on myös pikkusisko joka on 11 vuotias hänelläkin on menkat ja rinnat kokoa 75b. Olen huolissani äitini sanoi ett' minusta tulee pieni rintainen, olen normaali painoinen painan 1-2kg enemmän kuin kaksois-siskona. Mikä mulla vaivaa??

        Ei välttämättä mikään muu kuin myöhäinen puberteetti. Jos asia sinua häiritsee, niin pyydä päästä lääkäriin. Niitä on lääkäreitä, jotka tutkivat juuri noita juttuja.


      • Anonyymi
        ddddddddiii kirjoitti:

        siis ne "pallot" on varmaan sitä et sun rinnat alkaa kehittyy ?

        Ei tätä kukaan varmaan enää nää ku on nii vanha mut mul tule semmoset ns "pallot" mun rintoihi joku 9v ja sit ne oleskeli siin melkee kaks vuot ja sit mul alko kasvaa rinnat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tätä kukaan varmaan enää nää ku on nii vanha mut mul tule semmoset ns "pallot" mun rintoihi joku 9v ja sit ne oleskeli siin melkee kaks vuot ja sit mul alko kasvaa rinnat

        Mä nään!


    • heellllllooouuu

      Aloin ite käyttää vast 13 vuotiaana "oikeita" rintsikoita koska siihen asti mul riitti sellaset pikku harjotus rintsikat (joita sain kavereilt ku en kehannu pyytää äidilt) sen jälkeen kävin jossaan hm:s ostamas "oikeit" rintsikoit kavereiden kaa ku en edelleenkään halunnu kysyy äidilt..;)

      • tytsky 12

        moi!!! Mullakin on nyt ilmestyny sellaiset kovat pallot mun rintoihin ja ne on ihan hirveen kipeet!!! Käytän sellasia harkka rintsikoita joita sain mun kummeilta parit jotain vuos sitten mut en kehtaa pyytää äidiltä parempii uusii!!! :) sit mun murkkuikä on jo muutenki alkanu ku mul on jo kasvanu kauhee pehko pimppii ja en kehtaa käyä enää ees perheen tai kavereitten kaa saunas ku nolottaa ja kaverit on ihan karvattomii!!! Sit kainalois kans kasvaa mut onneks äiti sano kerran et saan sheivaa niit!! Valkovuotoo tulee ihan hulluna mut onneks löysin mun äidin kuukautis side piilon nii otan sieltä aina pari ja käytän niit ku en kehtaa pyytää äitiltä omia!!! Ku mul oli koulun terkkarin tarkastus vähä aikaa sit nii se sano et kuukautiset alkais ihan lähiaikoina ja pikkasen siel oli noloa kun piti olla pelkät pikkarit jalas ja lopuks piti olla ihan kokonaa alasti!!! Mut mitä teen?? Ja pitäiskö ostaa ite kunnon rintsikat ku on niin arat rinnat?? Sori kun tuli pitkä teksi!!


      • voiha...
        tytsky 12 kirjoitti:

        moi!!! Mullakin on nyt ilmestyny sellaiset kovat pallot mun rintoihin ja ne on ihan hirveen kipeet!!! Käytän sellasia harkka rintsikoita joita sain mun kummeilta parit jotain vuos sitten mut en kehtaa pyytää äidiltä parempii uusii!!! :) sit mun murkkuikä on jo muutenki alkanu ku mul on jo kasvanu kauhee pehko pimppii ja en kehtaa käyä enää ees perheen tai kavereitten kaa saunas ku nolottaa ja kaverit on ihan karvattomii!!! Sit kainalois kans kasvaa mut onneks äiti sano kerran et saan sheivaa niit!! Valkovuotoo tulee ihan hulluna mut onneks löysin mun äidin kuukautis side piilon nii otan sieltä aina pari ja käytän niit ku en kehtaa pyytää äitiltä omia!!! Ku mul oli koulun terkkarin tarkastus vähä aikaa sit nii se sano et kuukautiset alkais ihan lähiaikoina ja pikkasen siel oli noloa kun piti olla pelkät pikkarit jalas ja lopuks piti olla ihan kokonaa alasti!!! Mut mitä teen?? Ja pitäiskö ostaa ite kunnon rintsikat ku on niin arat rinnat?? Sori kun tuli pitkä teksi!!

        Kannattaa vaan pyytää äitiltä ja tiiän et se on vaikeetakoska en oo viel itekkään uskaltanu...


    • 12^^

      Mull on kahet rintsikat, mut ne on liian isot... Ne on jotai 70A... Löysin kuitenkin elloksen lehest yhet 65A kokoset ja haluisin ne, mut en viitti kysyy äitilt^^ ku 'pelkään' et se sanoo, että en tarvis (vaikk kyll tarviin kaarituelliset rintsikat...) tai sit jos se muuten jotain sanoo että ei. Tänään oon monta kertaa kattonu niit siit lehest, mut jotenkaa en viitti kysyy silt, apuvaaa...

    • :)))))

      1. Milloin olette aloittaneet rintsikoita käyttämään ja milloin kannattaa? No, rintsikoita kannattaa alkaa käyttämään kun siltä itte tuntuu:) Ite aloin käyttämään 11v.
      2. Millaisia ritsikoita? Normaaleja?
      3. Minkä kokoisia? Öäöäöää oisko ollu joku 65A?

    • •Vierailija•

      1. Oon 12 ja alotin rintsikoitten käytön vast eile ;D
      Kannattaa alkaa sillon käyttää, kun oikeesti on tarvetta niille...
      2. Mulla on iha 'normit' kaarituelliset, mut haluisin myös parit t-paita liivit, ett vois pitää kireitäki toppeja, ilman että rintsikat paistaa alta...
      3. Koko on 70AA

    • tytteli12

      moi!oon 12.....käytän urheilutoppia ja kolmioliivejä...ne on ihan hyviä...jos rintoihin on kasvanut pienet - pallot niin se tarkoittaa että rinnat kasvavat ja jos rintoihin tulee raskausarpia(punaisia viivoja)kannattaa laittaa tarpeeksi tiukat rintaliivit...mulla oli mut ne hävis iteksee..jos ei hävii ni öljytkää ja rasvatkaa...tosin niistä saattaa jäädä arvet!

      • sääliksikäy

        Miten vauvasi voi?


    • (:

      Moi! Huomasin aiheen ja päätin laittaa myös omat vastaukseni (:

      1. 10 vuotiaana. Ja rintsikoiden käyttö kannattaa aloittaa silloin, kun se tuntuu tarpeelliselta.

      2. Yhden vuoden käytin toppiliivejä, ja nyt käytän aikuisten puolen liivejä.

      3. Nykyään käytän jotain 70-AA.

    • Hii =D

      1.Tässä vähän aikaa sitten, täytän siis varsin pian 11.w Itsellänikään ei ole mitkään isot rinnat, mutta rintsikat tukee mukavan tuntuisesti. Kannattaa ruveta käyttämään kun tuntuu siltä.
      2.Käytän lasten puolelta, ei ihan varsinaisia rintsikoita mut tukee kuitenkin mukavasti.
      3.140-150

      • 10w

        Onko normaalii et kun mä oon 10w niin et on jo kauheest ala pääs karvoi rinnat on alkanu kasvaa ja tulee valko vuotoo???


      • tietävä
        10w kirjoitti:

        Onko normaalii et kun mä oon 10w niin et on jo kauheest ala pääs karvoi rinnat on alkanu kasvaa ja tulee valko vuotoo???

        On täysin normaalia, nuo voivat alkaa jopa 8 vuotiaana jo. :)


    • Böö =o

      haluaisin alkaa käyttää oikeit topattuja rintsikoita ku kaikki mun luokkalaisetki käyttää mut en uskalla sanoo mun äidille et mielestäni tarvitsisin rintsikat(oon nolo tiiän) Mitä voin tehä ??????

      • Olen13JaViisaampiKuinTe

        Voi herranjestas teiän kaikkien kanssanne!! Menkää puhumaan sille äitille, ei se teitä tapa tai heitä pihalle!! Voi tuntuu "nololta", mut eikös oo vielä nolompaa, että ei pysty ees juoksee ku tisseihin sattuu, tai et joutuu laittamaan viis toppia, kolme pitkähihasta ja pari hupparia ettei vaan näy läpi. Camoon. Ja jos se kerran on niin maatamullistavaa mennä juttelemaan äitille, nii mee vaikka yksin tai kaveris kanssa ostoksille. Eikä sitä kokoa tarvii mitata. Marssit kauppaan, otat muutamat sopivan näköiset liivit ja meet koppiin testaamaan. Sillai ne parhaiten löytyy.


      • Anonyymi
        Olen13JaViisaampiKuinTe kirjoitti:

        Voi herranjestas teiän kaikkien kanssanne!! Menkää puhumaan sille äitille, ei se teitä tapa tai heitä pihalle!! Voi tuntuu "nololta", mut eikös oo vielä nolompaa, että ei pysty ees juoksee ku tisseihin sattuu, tai et joutuu laittamaan viis toppia, kolme pitkähihasta ja pari hupparia ettei vaan näy läpi. Camoon. Ja jos se kerran on niin maatamullistavaa mennä juttelemaan äitille, nii mee vaikka yksin tai kaveris kanssa ostoksille. Eikä sitä kokoa tarvii mitata. Marssit kauppaan, otat muutamat sopivan näköiset liivit ja meet koppiin testaamaan. Sillai ne parhaiten löytyy.

        No jaa... Oon 9w ja en kehtaa sanoo mun äidille pari kertaa on äiti kysyny oon ollu typerä kun oon vastannu kieltävästi😓


    • Böö =o

      pitäiskö mun ostaa salaa rintsikat ja pestä niit käsin niin et äiti ei saa tietää? vai pitäiskö mun ostaa ja vaan alkaa pitää niit silleen et äiti näkee ? Ja en ees tiiä oikeet kokoo ja mua nolottaa mennä kauppaa vaan kattoo rintsikoit (oon aika nolo tiiän mut en voi tunteilleni mitn)

      • Nii´i

        Tee vaan sillai, et ostat jostain kaupasta itekses ja laitat ne sitten sillai ihan pyykkiin äitin pestäväks. Kyllä ne se huomee, mut ymmärtää kyllä sua kun oli itekkin joskus sen ikänen.


    • Jebbouuu

      Heii !

      Olen kuudennelle luokalle menevä tyttö ja sain ensimmäiset toppimalliset rintikat noin 11 vuotiaana, ja nyt tänä vuonna olen alkanut käyttämään kaarituellisia liivejä, tuntuvat mukavimmilta (; Kuppikokoni on 85B ja rintsikoita ei tarvinnut ostaa aluksi, ensimmäiset kaarituelliset liivit sain äidiltäni kun siivosi vaatekaappia ja löyti sieltä todella pienet rintsikat itselleen.

    • ?????????

      moi
      ois yks kysymys: onko ihan normii jos rinnois on sellaset "pallot" jotka on tosi kipeet? Auttaisko jos ostais oikeet topatut rintsikat?

      • mieluummin ilman

        Oon 14-v ja mulla alko rinnat kasvaa jo kakstoist vuotiaan mutta mä en käytä rintsikoita koska mä luin jostain että ne on terveys riski rinnoille.


      • Anonyymi
        mieluummin ilman kirjoitti:

        Oon 14-v ja mulla alko rinnat kasvaa jo kakstoist vuotiaan mutta mä en käytä rintsikoita koska mä luin jostain että ne on terveys riski rinnoille.

        No se on valhetta Kysy vaik äidiltä!! Se on varmaan (ehkä) itekin lukenu sen ja sanonu että hölynpölyä!! Oon itekin lukenu saman ja toistanut saman!!


    • nolona

      Mul vähän samaa mielestäni tartteisin rintsikat mut mun äiti ei tajuu sitä ja en kehtaa on jotenkin noloo mennä sanoo sille et tarvin rintsikat.... Mitä voin tehä?

    • sääliksikäy

      Tyttöparat!
      Miksi edes suunnittelette rintsikoitten ostoa????
      Siis mikäli teillä ei ole valtavat riipputissit???
      Ne kutittaa ja kiristää ja on tiellä ja maksaa rahaa

      • wolfhag

        Sääliksi käy sinua...


    • 12vbrunette

      mulla on ällöt ulkonevat tissit joihin sattuu kun koskettaa ja vaan aa-a kupit

    • Fifiette

      meen kutoselle ja ostin tos pari päivää sit, koko on 65a

    • jöööö

      joskus 10-11vuotiaana jotain toppeja, 12 vanhana jo kunnollisia liivejä koko oli silloin noin 75A. Nykyisin 70C

    • tyttöööe '98

      Ostin ekat rintsikkani vähän aikaa sitte vasta, vaikka oisin tarttennu jo aikasemmin. mun äiti oli siilleen et "OK". Niitten rintsikoitten koko on (muistaakseni :D) 75aa ja tartteisin vähä isommat :D Se n iha yksilöllistä et millon ostaa ekat rintsikat, ei siihe muilla mitää sanottavaa pitäs olla (vaik ei kaikki sitä tajuukkaa..)

    • 11, ja talvella 12

      1.Aloin käyttämään harjoitusrintsikoita 9-10 vuotiaana, mutta en enää harkkoja. 2.Kuppeja(: 3. 70 AA

    • nevagirl

      Mäkään en viiti sanoo äitille ja salaa osto tuntuis kurjalta!!! HELP!! Mulla on kyllä kaarituettomat "teiniliivit", mutta ei ne enää riitä...

      • MITÄTEEN?

        mäkiii jaluisin iha hirveesti ostaa rintsikat mut en viiti sanoo asiasta äitille.. enkä myöskään ostaa salaa.... mitä teen??? ku äiti kummsikii sanois etten mä tartteis rintsikoita... oon sovitellu niitä kaupassa ja mun koko ois 65aa....


      • MITÄTEEN?
        MITÄTEEN? kirjoitti:

        mäkiii jaluisin iha hirveesti ostaa rintsikat mut en viiti sanoo asiasta äitille.. enkä myöskään ostaa salaa.... mitä teen??? ku äiti kummsikii sanois etten mä tartteis rintsikoita... oon sovitellu niitä kaupassa ja mun koko ois 65aa....

        *HALUISIN


      • Anonyymi

        No miten sait ne teiniliivit??????


    • liian pienet

      Mitä voin tehdä, äiskä osti minulle nyt joululahjaksi rintsikat, mutta ne ova minulle hieman pienet, tai siis, rinnat näyttää semmoisilta ihan pieniltä palloilta niissä? D:

      • 12w

        oon ite 12 ja ihan "oikeet" rintsikat sain joskus 11v... Sitä enne käytin jotai seppälän "kolmioliivilappuja" :D nyt koko on jtn. 75 aa eli aika pieni vaik rinnat on luokan suurimpien joukos(joo tiiän et kuulosta oudolt...!) rinnat ei hirveesti oo kasvanu vuodes mut on tosin tullu pyöreemmiks mikä on hyvä koska enne minuu ärsytti koska tissit näytti joltai pyramideilta! Ja ne kipeet jutut tissien sisäl mistä kaikki valittaa tarkottaa sitä et teiän rinnat kasvaa! Ja sano äitilles suoraa et ne rintsikat on liian pienet ja et voisittekohan te mennä yhes alusvaate ostoksille:)


      • Nii´i

        Kannattaa sanoa ja mitata omat rinnat etsien esim. netistä rintaliivitaukukon.


    • Tyttö vaan.

      Kannattaisko mun vielä ostaa rintsikoita ku koko on vaa joku 64AA. Ku mulla on eri pituset jalat ni pitää käydä joskus tyksissä ja pitää ottaa paita pois ja ei viittis. Ja en tiiä käyttäiskö niitä sit koulussa. Kaipaisin pikaisia vastauksia ku mennää kattoo Tarjoustalosta ekoja jo tänä viikonloppuna.

    • rintsikka

      oon 11-v käytän kuppikokoo 80 A ja niille jotka ette kehtaa käyttää koulus rintsikoit ni voi laittaa enemmän paitoi ettei saumat näy läpi ja kertoka rohkeesti vaa teidän äitillenne et tarviitte rintsikat

      • Anonyymi

        Joo miten mut en uskalla!!!!


    • Juulie:)

      1. Milloin olette aloittaneet rintsikoita käyttämään ja milloin kannattaa
      - Aloitin vasta joskus 14-vuotiaana ja en suosittele... tarve ois ollu aikasemmin! Kannattaa sitten, kun tuntuu, että ei enää halua liikkua yhden paidan kanssa ja nännit alkaa paistaa paidasta läpi. Aluksi voi käyttää sellasii toppimallisii ohkasii, jotka ei ole oikeita rintsikoita. :)
      2. Millaisia ritsikoita - Mitä tarkoitat? Aloitin käyttämällä toppimallista, mutta nykyään ihan normaaleita rintsikoita käytän tietty... :)
      3. Minkä kokoisia - Kokona 70B nyt

    • minäkinneuvomaan:D

      1. Milloin olette aloittaneet rintsikoita käyttämään ja milloin kannattaa

      - Ensimmäiset sain ehkä 8-vuotiaana, äiti osti ilmeisesti ihan 'läpällä'.
      Rintojen kasvu on jokaisella yksilöllistä. Itse aloitin käyttämään, kun nänninpiha nousi rintojen alkavan kasvun merkiksi ja kun en halunnut, että nännit näkyisivät paidoista läpi. Rintsikoita voi alkaa käyttää sitten, kun paidan päällä ollessa ihon ja paidan väliin jää tilaa, eli rinnat siis nostavat paitaa. Rintsikoita kannattaa käyttää myös, jos rinnat heiluvat ikävästi hyppiessa ja/tai juostessa. Suosittelen myös ostamaan, jos murrosiän alussa rinnat ovat arat ja kipeät :).


      2. Millaisia ritsikoita

      - Aluksi Seppälän lastenosastolta toppaamattomia, kaarituettomia liivejä. Käyvät hyvin harjoitteluliiveiksi, hintakin vajaa kahdeksan euroa. Käytin tällaisia eiliseen asti, ostin eilen kaarituelliset, kevyesti topatut t-paitaliivit Lindexista. Koko on 70A ja olen siis 12-vuotias. tai oikeastaan ostin kolmet tämän malliset(muuten erilaiset) liivit. Lindexissä on tällähetkellä ale, ota 2 maksa 1 -taktiikalla. Sain kahdet vajaan 15 euron rintsikat 4 eurolla. Hopihopi sinne siis!


      3. Minkä kokoisia

      - Koot olivat 'harjoitusrintsikoissa' ihan normaalit vaatekoot. Nyt sitten 70A. Mittaamalla ei välttämättä aina saa sitä sopivaa liiviä, joten kokeilkaa rohkeasti, ja kysykää esim. myyjiltä apua! Ei kannata ujostella, naisille tämä on ihan normaalia ;).

      ----

      Pallot rinnoissa ovat normaalit, rintasi vain kasvavat!

      Äidiltä kannattaa kysyä rohkeasti! Jos ei muuta, voit saada esim. isommalta serkulta, jolle on jäänyt rintsikat pieneksik, ne rintsikat.

      Itselleni äiti osti ensimmäiset, niiden käytyä pieniksi ostin ihan itse uudet. Rintsikoita ei tarvitse piilotella omalta äidiltä!

      Onhan sitten tietysti niitäkin äitejä, jotka eivät tajua, että hänen pienestä tytöstään on tulossa aikuinen nainen. Äitiä pitää silloin hieman opastaa, ja jos ei muuta, niin seuraavalla kerralla kun olette kaupassa, haet rintsikat sinne ostoskoriin ;).

      Tsemppiä kaikille rintsikoiden käytössä ja ostossa :D

      • Anonyymi

        No siis mun äiti antaa mun käyttää rintsikoit jos vain haluan kuppi koko on joku semi iso/normaali 12v. Kuppi koko mulla on taas sisaruksiin ketkä ei hyväksy asiaa yhtä kepeesti kun äiti. Äiti ymmärtää että en oo enää tarhaikänen enkä kyllä aikuinen kaan mutta teinityttö nii kuin monet muutkin täällä😊💋


    • bnv klöpu 75r.öf86f

      SIIS MITEN NE MITATAAN???
      PS:Vastauksii piide

      • Moiii!! ;))

        No en mä ees mitannu! Må vaa ostin sellaset jotka tuntuu hyvälle xD Mun koko on 65A ja 70a..Oon 12v. Munlla tuli sellaset pallot rintojen alle joskus 10v ja ei oo vielkåå suurentunu


    • I<3<3<3<3<3<3YOU

      1) 12 v. Ja rupea käyttämään niitä, kun on tarve.
      3)perus rintsikat 65 AA ja urheiluliivi koko: 32 ja sloggi liivit.
      2)Nanso Disney, Kappahl ja sloggi.

    • Nimetön : >

      Heii! Anteeksi jos kysyn toisten keskusteluissa mutta kuiteskin... Rintojeni alta koko on 66cm ja rintojen kohdalta vain 71-72cm. Eihän ne hääppöiset ole, mutta kun juoksen tai hypin hyppynaarua, niin tuntuu että ne vähän hölskyy. Tarvisinko jonkinlaiset ritaliivit, vai käyttäisinkö sellaisia toppimallisia?Niin ja toiseksi, minulla oli eräs päivä pikkareissani jokin outo läntti, haistoin sitä, mutta ei se haissut ainakaan pissalle. Kun koskin siihen, niin se tuntui limaiselta o.O Voisiko se olla valkovuotoa? Niin ja vielä lisäksi olen 12 vuotias, 153cm ja painan 36kg : )

      • afasfdf

        Se oli valkovuotoa, rintsikoista en tiedä.

        - Nuori tyttö


      • Anonyymi

        Mulla on samanlaista (en tosin oo koskenut) :! HELP!!!!


    • vhkvh

      Aloin käyttämään ns. rintsikkatoppeja vähän aika sitten (tosin tämä johtuu vain hidasälyisestä äidistäni, tarvitsisin jo vähintään harjoitusliivit). Ne ovat jo kyllä pienet, rinnat tulevat ulos kun nostaa kädet ylös. Äiti sanoi, että kun on aikaa käydään ostamassa harjoitusliivit. Eli kokoa en tiedä, mutta riippuu täysin rintojen koosta. Esim kaverini, minua vähän vanhempi, omistaa jo rintsikat, kuppikokoa en tiedä mutta tosi isoilta näyttävät.

      - Nuori tyttö

    • tytttöliini jok

      moikka mä oon 11v ja mulla on semmossia pakkomielteitä että pitää laittaa joku tyyny tms mun pimpin alle ja ruveta nylkyttämään sitä. Sitte niinku ajattelen että se on poika ja me harrastetaa seksiä !!! Sitte siel pimpis tuntuu kihelmöintiä ja leikin et saan vauvan APUA siis oikeesti onks kellää näit samoi..? Ja sit mulla on tullu ne ''pallot'' ja ne on SAIRAAN kipeet siis tisseohin mulla on niitä toppeja mutta haluaisin jo käyttää kolmioliivejä. mulla on 1 kolmioliivit ja sitte yhet sellasset ei topit mut ei oo rintskikatkaan siltä väliltä en kehtaa sanoa äidilleni asiasta koska se on noloa ja sillee valkovuotoakin tulee en haluu et oon tällä mun tekee mieli oikeesti niinku harrastaa 1v SEKSIÄ mutta en puhu siit kellekkää..

      • anni.liisaoinen

        kannattaa puhua jollekkin siitä asiasta koska se on aivan normaalia että tuossa iässä lapsen tekee mieli seksiä. itse harrastin seksiä 13v se oli pahin virhe..


      • Viinak

        Kiihottuminen. Mielenkintoista, että tulee noin nuorelle B-D


      • Anonyymi

        No niinku ööh. Mulla on välillä sama tunne oon 9w eli juuh


    • aaaapuuuuuaaaaaa!!!!

      haluaisin rintsikat kaikki mun luokkalaiset käyttää ja oon jo 7.-luokalla se ärsyttää kun kaikki vaan sanoo et oon alikehittyny ku en käytä liivejä ja paijan läpi paistaa nännit ärsyttävästi enkä kehtaa sanoo äitille et tarviin ne mitä teeeeeeeeen!!!!

    • :)

      Moi! Oon 13 v ja mun rintsikat on kokoa 140, onkohan se liian pieni koko?

      • Viinak

        Nuo ovat noita rintsikoita jotka määräytyvät sinun normmalin vaatekokos mukaan niin ehkä ei kuitenkaan oo pienet, jos sun koko on 140.


      • Anonyymi

        No en oo asian tuntia mutta aika iso toisaalta oon 9w eli en tiiä mitään!!!


    • marjahbjkl

      on sinun ikäiselläsi pitäisi olla koko noin 164

    • Nii´i

      Mulla on sellanen tilanne, et sellasissa harjotusrintsikoissa/toppirintsikoissa/kolmiorintsikoissa (mitä nyt ikinä onkaan) rinnat ei "muotoidu kunnolla" (tai sii ne liivit ei sillai oo tarpeeks "kireet", et rinnat näyttäis pyöreiltä vaan ne näyttää just sillai hieman pyramideilta) ja sit ne ei tue kunnolla, mut sit sellasiin kupittomiin rintsikoihin jää aina sellaset rypyt vaikka ne muuten tuntuu hyviltä.
      Mitä teen? :(

    • hmmmmmm

      kun aattelin huomen ostaa rintsikat enkä viittis ostaaa sellasiii harjotus rintsikoit niii millaset pitäss ostaaa vastatkaaa nopeeesti!!

      • Viinak

        Mul on niit harjotus hommii kahet o.O


    • juu ett

      1. Milloin olette aloittaneet rintsikoita käyttämään ja milloin kannattaa tnäää oon 11w.
      2. Millaisia ritsikoitaolkaimettomii seppäläst see on semmone perus koko ett ei tartte viel miettii mitää kuppikokoij ja niis on kuiteski toppaukset jotka saa ottaa irti
      3. Minkä kokoisia

    • viisas

      Käytä vasta kun rinnat ovat suuret, älä aloita 11 vuotiaana, muistan kun kutosella nauroimme vitosluokkalaisille, jotka käyttivät rintaliivejä, vaikka olivat ihan lautoja. Tottakai käytä jos rinnat ovat suuret mutta jos ei ole niin parempi ettet käytä

    • Milla

      Äitini osti ensin ittelleni kysymättä multa ns. "t-paitaliivejä" ja samaan aikaan käytin salaa kolmioliivejä ei siis topattuja, olin sillon 13v....
      Olisin jo tarvinnu topatut mut en vittiny sanoo ja en käyttäny kertaakaan niitä t-paitaliivejä.
      Kävin sit ostamassa kaupasta jotkut 65aa? Liivit. Sen jälkeen kun ne ei mahtunut niin 70-AA ja uskalsin kertoa äidille (:
      Käytiin ostamassa lisää rintaliivejä (:
      Eli kertokaa rohkeasti !

    • lesb

      olin joskus mun kaverin synttäreil ja valvottii melkei koko yö.. sit seuraavana aamuna unohdin laittaa rintsikat kouluun ja sit keske välkän (oltii kaveriporukan kaa) mun tissit plumpsahti ulos mun paidasta! ai että ku nolotti...D:

    • moilololololol

      oon 7 luokal ja kaikil on kuppikoko vähintään c. en ite käytä rintsikoita ku tissit on nii pienet mut mul törröttää (nännin ympäriltä sellane alue) paidan läpi ja mä käytän toppeja muiden paitojen alla sen takia. pitäskö käyttää rintsikoita????

    • Viinak

      Oon miettiny itekkin ihan samaa, mutta en vaan uskalla sanoo äitille, koska pelkään, että mulla on liian piänet rinnat ja sitten ei oo sopivii liivei. Kannatan, että, jos äiti on töissä niin mee sinä aikana ostamaan tai ees kokeilemaan.

    • tyteli

      Oon 14v. ja sain toissapäivän mun äidilt rintsikat (olin asiasta aika ilonen koska nännit paistanu paidan läpi jo vuoden). Ennen käytin aina kahta toppii päällekkäi ettei näkyis ja se oli tosi ärsyttävää mut nyt voin olla huoletta. Äiti vaa toi ne mulle ku olin yks päivä koton valkone toppi päällää ja sit se sano et noit voit käyttää ni ei näy ohuemmist paidoist heti läpi. koko joku 70A.

    • 14 v tytteli

      Sain ekat rintsikat kun olin just täyttäny 13:)
      kokoa 66A mutta nyt olen 14 ja käytän kokoa 70A :-)
      ja aloittelijalle suosittelen ihan normaaleja rintsikoita eikä mitään extra push uppei :D:D:D

    • 13vee

      Olen 13-vuotias 157/53 ja kuppikokoni on 75c!!1 Hävettää oikeen koulussa, kun muilla ei ole niin isoja rintoja kuin minulla. Hävettää pitää toppejakin kun laitan kädet puuskaan niin rinnat tursuaa. Plusplus koska olen näin lyhytkin. Menen seiskalle nyt ensi viikolla, ja ärsyttää. Nyt rintojani on ruvennut kutittamaan ja niissä on raskausarpia, varmaan kasvaa viellä -.-. Harmittaa jos ne eivät lähde pois ._. Ne on varmaan tullut harjotuksissa, koska rinnat ei saa tukea (harrastan uintia).

      • ..::Sim::..

        Moi! Oon 12 w ja mä käytän harjotusliivei ku en oikeita rintsikoita tarttee. :/ Oon tosi lyhyt 144.5 cm ja mun harjotusrintsikoidn koko 146/152. Kannattaa kertoa rohkeasi äidille. Mäki vaan kysyin et saisiksmä ja sit äiti sano et joo ja sit me mentiin ostaan ;) Kun me tultiin kaupasta ni äiti sano et voidaa joku päivä mennä ostamaan lisää niitä.


    • Tyttö 14v

      Mulla on jo nykyään aika isoin, haluatko puristelemaan? ;)

      • 144

        Sain ekat varmaan vähän sen jälkeen kun täytin 13. Rintsikkakoko oli 75 B, mut toi 75 on mulle nytkin liian iso joten käytin sillon väärän kokosii. Oon nyt siis 14 ja samat liivit on ja ne on rikki ja löystyny eikä tue, koska en löydä oikeen kokosia ja mun koko on nyt 65 F. Eli ympärys 73 ja rinnan päältä 94. En löydä oikeeta kokoo. Nää nousee selästä eli on löysät mut kuppikoko on liian pieni


      • 1444
        144 kirjoitti:

        Sain ekat varmaan vähän sen jälkeen kun täytin 13. Rintsikkakoko oli 75 B, mut toi 75 on mulle nytkin liian iso joten käytin sillon väärän kokosii. Oon nyt siis 14 ja samat liivit on ja ne on rikki ja löystyny eikä tue, koska en löydä oikeen kokosia ja mun koko on nyt 65 F. Eli ympärys 73 ja rinnan päältä 94. En löydä oikeeta kokoo. Nää nousee selästä eli on löysät mut kuppikoko on liian pieni

        Mitä!!! :0

        Yhen kokolaskurin mukaan mun rinnat onkin 65 I :0


    • Bööööö!!!!!!

      Ostin ekat rintsikat joskus 12v. Silleen et mentiin kaverin kaa kauppaan ja ostettiin parit rintsikat ja vähän muitaki vaatteita. Sit ku tulin kotiin äiti kysy mult vaan et mitä mä ostin ja näytin ensin kaikki muut ja vikaks sit rintsikat ja se sano et ok tollaset sit ostit ja perään kysy et kai noi on oikeen kokoiset.

      • Häh

        Mä oon 13v ja käytän sellasii kolmiorintsikoit. Onks se outoo?? Mun rinnat ei oo melkee yhtään isot enkä varmaa tarttiskaa sellasii "oikeita" rintsikoit. Mut ku melkee kaikki meijän luokkalaiset käyttää semmosii jotain c kokosii! Tarttisko mun ostaa sellaset kunnolliset ja mistä niitä sais? :)


    • kdäahckflslgl

      Mä oon 13 ja sain ekat rintaliivit 12 vuotiaana. Sain ne mun kummilta.en kehdannu pitää niitä äidin aikana joten pidin vaan koulussa ja kun tulin kotiin otin pois. Kerran päätin kun olin äitin kanssa h&m:ssä että kysyn ostaisko se mulle liivit. Sen jälkeen tajusin kuinka helppoa olis ollu pyytää niitä heti eikä miettii ennen nukkumaan menoo päätänsä puhki:) olkaa rohkeita ei ne äidit teitä syö !

    • Stockmann

      Moi!!!

      1. Mä aloin käyttää jo 10 vuotiaana ( riippuu kasvusta) ja kannattaa aloittaa heti kun huomaa että rinnat on kasvanu vähä

      2. No mulla on kolmet liivit, joista 2 on tavalliset ja yhdet urheiluliivien tyyppiset. Tässä on linkki parhaille liiveilleni:

      www. esprit.fi/kids/youth/youth-girls/alusasut/padded-underwire-bra-V0268_54

      3. No mulla mitattiin 58 cm, MUTTA 60AA oli pieni, 65AA oli vasta sopiva. Kannatta ottaa aina kokoa isompi... esim. 64 cm = 70AA

      Toivottavasti auttoi!! :)

    • jeeee!tissit

      käytin joskus ala-asteella semmosia lappumallisia rintsikoita ja olin tosi lauta.. seiskalla käytii äitin kaa yhessä ostaa mulle ekat rintskat eikä se ollu yhtää noloo (: n eoli kokoo 65aa siitä pikku hiljaa alko olla sit 60aa ja seiskan lopussa käytin jo 70 a kokoisia.. menkkoja ei vieläkää ollu ja se oli mulle tosi noloo ku kaikilla mu kavereilla oli. kasilla käytin kans a kokosii ja sit joskus kasin ja ysin välisenä kesänä ostin 75b kokoiset rintsikat. tissit kasvo pikkuhiljaa ja sit vähä rajummi ku ysi luokka oli lopuillaa eli nyt oon lukios ja kuppikoko 75b-c mut menkat alko vasta ysi luokalla (: älkää pelätkö äitejänne ne va auttaa teitä

    • iinaR.01

      Mun mielest sellaset 60A tai 65A kuppikoot on aika turhii. Mul on sen takii 75A-80A kuppikoko ku eine rinnat mahtuneet enää harjotusrintsikoihin tai kolmiolappuihin. Ku jokaisel ( normaallilla ihmisellä ) tulee aikuisena sellanen olo et '' äh.... rintsikat puristaa ja kiristääää:( '' niin suosittelen pitää rintsikoita sitten kun OIKEASTI niitä tarvi :) . en tarkota ettei sais pitää mut nykynuoret käyttää useampia liivejä päällekkäin et olis isot tisut.....

    • ...

      mietin että onko 80A liian suuri 11-12 vuotiaalle?

    • no..

      1 ite aloin käyttää 11 v ja sillo ku itestäs alkaa tuntuu et tarttisit rintsikat 2 urheiluliivei ja semmosii kangas ny käytän iha normei kaarituellisii topattuja 3 sillo jtn 65AA ja nykyään 70B:)

      • 5lk

        Moi! Oon 11v ja mul on 65aa antaa mukavasti tukee ja enää ei onneksi hölsky. Apua on ollu. On helpottanut.


    • apuatarvitseva

      Mie oon 13-vuotias tyttö ja miun rinnat on ihan normaalisti kasvannu ja käytän kaaritukisii ja 65a on koko.. Tänää mie huomasin, että miun toisee rintaan alapuolelle oli tullu joku kivikova kohta ja se on iha äärettömän kipeä, voisko joku selventää mulle tästä?

      • khfgdl

        PUHU ÄITIS KANSSA.'!!!!!!!!


    • rutiruti

      Minä oon 12.v aloin käyttää 11.vuotiaana.Kuppikoko on joku 60b.

      • Oliviaaah

        Oon 12 ja mun kuppikoko on 70B (:


    • Swag :D

      Oon 12v tänä vuonna 13v ja sain ekat rintsikat 9v koko nyt 85B :)

    • Joku tietämätön

      Oon 12w. ja rinnat ovat arat. Auttaisko jotkut liivi?

    • tyttö

      1. 12 vuotiaana hommattiin ekat.. Rintaliivien käytölle ei ole sinäänsä mitään ikärajoitusta. Kannattaa hankkia sitten vasta, kun rinnat ovat jo kasvaneet ja tarvitsevat tukea, häiritsevät liikkuessa tai esimerkiksi näkyvät paidan läpi.
      2. Changen Basic malliston rintsikoilla.
      3. Aloitin koolla 60B ja 60C

    • isotissi XD

      Siis mul on ihan hirveen isot megat. Oon nyt 12 D80. En voi mitään:'(.

    • mää vaa

      No mulle ostettin pari kuukautta sitte ja ny oon käyttäny niit koulus ja peleis;)

    • itse..

      Itse olen 12 vuotias ja täytän syksyllä 13. Ostin jonkun aikaa sitten ensimmäiset oikeat rintsikat kun olin kaverin kanssa kaupungilla. Olen ollut tosi tyytyväinen että ostin sillä on helpottanu siinä että ei tarvi pitää 5 toppia päällekkäin että ei näkyis läpi ja muutenkin olleet hyvät. Ja koko oli siis 65a. Ja mun kaverilla joka on mua vuotta vanhempi on jo 75b vissiin.

    • Liivitön99

      1. En koskaan (Täytän 14), jos kokee tarpeelliseksi niin joku 11-12v lienee hyvä
      2. En minkäänlaisia
      3. No rinnat on jotain 65-70a

    • meen kasille

      Moi! Ite oon 13 ja kokoni on 65a-65b. Odotin pitkään että äiti ottaisi rintsikat puheeksi tai ostaisi ne minulle mutta mitään ei tapahtunut. Sitten kävin reippaana tyttönä itse ostamassa rintsikat enkä ole äidille mitään puhunut.

      Tämmöset hankinnat tuli tehtyä:

      https://www.seppala.fi/rintaliivit/fi_1110_6235906/dp?openGroup=1578

      https://www.seppala.fi/tuotteet/tuote/fi_1206_6235212/rintaliivit?openGroup=1608&color=fi_1206_623521282

      http://www.kappahl.fi/article/tpaita_rintaliivit__389288

      http://www.kappahl.fi/article/topatut_rintaliivit_363903

      Ja noi tokat seppälän liivit oli kokoo 70aa, mut ympärys vähän turhan suuri. Kävin myös lindexillä mut lindexin 65a oli semmonen rimpula ja rintani pursus sieltä.

    • asdfghjklöä

      Olen 15 vuotias tyttö ja pituudeltani olen 159cm ja paino on n.48kg
      Rintani ovat aika pienet ja mietin että voiko se johtua siitä että lenkkeilen joka toinen päivä 7.5km hölkkälenkin..en itse uskoisi että niin "pienestä" liikkumisesta rintani lopettaisi kasvamisen..mutta kun en yhtään tiedä.. kasvaako rintani vielä kuinka kauan? rintani alkoivat kasvaa n.13 vuotiaana.

    • tooooooosilyhyt

      12v tyttö, ei yhtää rinnat viel alkanu kasvaa, ei yhtää.. huolettaa et oon epänormaali ku kavereil on muotoi kumminki :/

    • 13 v tyttö

      Moi

      itse aloin käyttää rintaliivejä viikko sitten.Mulla alkoi rinnat törröttää
      puseron läpi joskus tunttuu kivalta kun pusero hankaa nännejä

      Mulla on herkät nännit ja tykkään kosketella iltaisin niitä

      hei

    • tyttönen

      oon 10.v ja mulla on tän ikäseks aika suuret rinnat ja käytän harjoitus liivei mut seuraava koko tulis vaarmaan oleen pian kupikoko...

    • isot rinnat

      Hei tyttönen. Mul oli jo 8 vuotiaana suuret rinnat.
      8 w. A60. 9w B65. 10 vuotiaana sama ku 9 w. 11w C65. Nyt oon 12w ja on D65-E65.

    • kaatopaikkaRintsikat

      Mooi.
      Haluisin vaan sanoa, et kaikki äidit ei oikeen tykkää siitä kun tytär ostaa rintsikat...
      Oon 12-w ja kävin ostamassa seppälästä 70A rintsikat (koska tarvitsin)
      Noudatin tän sivun neuvuoja, eli laitoin ne vaan pyykkikoriin äidin pestäväx.
      Äiti tömistelee yhtäkki mun huoneeseen ne mun rintsikat kädessä.
      "mitkäs nää on" äiti sano ihan sairaan vihasena.
      Sanoin että "mun rintsikat" sit se oli iha sika vihane ja vei ne roskiin :'(

      Et njoo, siellä ne rintsikatkaatopaikalla makaa...
      Et rahaa meni hukkaan...

      Mut ei muuta, halusin vaa kirjottaa tän tänne..
      Byee

    • fuking mom

      Sun äiti on paskiainen. Kerro rinnan kokosi. Ymmärrän siten paremmin Miks äitis suuttu.

    • Bbb

      Olin semmosset 11.v täyttäny ku rupesin käyttää toppirintsikoita, ennen sitä olin käyttäny paidan alla vaa semmossii valkosia alustoppeja ettei näy paidast läpi. Kuppirintsikat hommasin sitte 12 vuotiaana, oli koko 70A. Ja nyt täs parissa vuodessa (nyt olen 14) on tissit kasvanu siihe 70D kuppiin :P

      • Apua!

        Mul on ongelmana se että mulla on toppirintsikat, mutta en uskalla käyttää niitä koulussa.
        Pelkään että jotku juoruu. Oon 11 v.
        Toivoisin että auttaisitte.


    • joominä

      Oon 13 ja mul on 75 c
      ostin ku oli yksin kaupungis ja lähtin vaa äitille viestin et : ''ostin sit rintsikat..''
      Juu ja se:oli sillee et ne o iha way isot mulle mut sit ku se näki ne mun pääl se oli sillee : ootpa hyvä ostaan rintsikoita!

    • tyttö16vvv

      Aloin käyttää joskus 11v ns. lastenrintsikoita ja 12 sitten ihan normeja.
      Kannattaa aloittaa käyttö tietenki sillon ku tarvetta on.

      Käytän ihan perus kaarituellisia rintsikoita ilman toppauksia.

      Koko on 75C

    • pienet?

      Ite oon 13w ja mull on aika oienet 85C
      Onks ne isot vai pienet

    • Julsku4

      Moi! Olen 11v. Ja käytän tyttöjen puolelta "rintsikoita". Kun on napit rinnassa ja niihin sattuu...ja näkyy läpi puserosta. Olen 145cm.Painan varmaan ihan normaalisti. Syön tavallisesti ja terveesti. Ja on tullut valkovuotoo kohta vuoden. Että millon mulle tulee kasvu pyrähdys ja menkat?

    • julsku14:lle

      Kasvun pyrähdys alkaa ihan kohta mutta menkat voi alkaa vasta 2 vuoden päästä

    • Helpme!

      Oon 13v tyttö ja mun rintojen kasvun alusta on n 2 1/2 vuotta ja oon jo periatteessa ohittanu pituuskasvupyrähdyksen ni voiko mun rinnat kasvaa vielä isommiksi kuin äitini jolla on tosi pienet, kun olen ruumiinrakenteelta ehkä enemmän iskän puolelta?
      Pliis apua!!!

    • sanni11v

      Moi! voitteko auttaa koska oon 11-vuotias tyttö ja aloin käyttämään rintsikoita ja aina koulussa liikkatunnilla pelkään pukkarissa et joku tuijottaa mua ku otan paidan pois (joku tyttö siis tuijottais mua)

      • Apua teille!

        Eli tässä ois muutamia "vinkkejä" rintsikoiden ostamiseen.
        1. Sano äidille yms. että sulla taitaa olla aika vähän alusvaatteita täl hetkel (leggingsit, sukat, pikkarit ja rintsikat) ja et voisitko antaa vähän rahaa ni käyn ostaa. ja sit ostat rintsikat ja vaikka jtn muitaki vaatteita. (Älä käytä ihan kaikkee rahaa.)

        2. alota käyttämäl toppeja ja sellasii. sit vähän ajan päästä siirry urheiluliiveihin (älä osta monia ettei jää käyttämättä), sitten vaikka bandeau mallisia lyhyitä tuubitoppeja ja joku kerta osta vaan rintsikat.

        Toivottavasti autto yhtään. onnea rintsikkaostoksille!


    • 2002

      Alotin 9v. minitoppien käytön, 10v. seppälän ei topattuiden lasten rintsikoitten käytön ja nyt 11v. oon kokeillu vähän 65A...Mut kannattaa alkaa käyttää sit ku niitä todella tarvii! :)

    • Double

      Mä lähetin äitille viestin et tartteen rintsikat nii sit käytiin ostaa ne on ollu jo melkein vuoden mut nyt tartteisin semmoset kupilliset en mitään harjotus koska oon täytän 13 ja tunnen että tartteen niitä mut en vaa tiiä mitä pitäs lähettää:s enkä tiedä kokoa;(

    • muidenmukana

      Täytin toissapäivänä 13 ja alotin eilen käyttää topattui, mun kuppi on 70A, enne ku ostin topatut mulla oli sellaset minitopit joita kellää mun ikäsellä ei enää oo joten oli pakko ostaa topatut

    • apua tarvitseva

      en ole alottanu vielä edes käyttään vaikka täytän pian 12-v.mulla ei oo pitkään aikaan rinnat olleet arat viimeks kunnolla joskus 10-vuotiaana ehkä .apua!mullan äkyy paidan alta mutta käytän sitten väljiä paitoja =( mulla on sellasii toppeja pitkiä pitäiskö siis alkaa ees niitä käyttään????vastatkaaaaaaaaa........

      • JoVanha

        Kannattais varmaankin alkaa jo käyttään jotai harjotus rintsikoita ku kyllä ne rinnat siitä kohta alkaa kasvaan. Topit on aikas turhia sitte ku on rintsikat paitsi tietenki joidenki paitojen alla...


      • (.Y.)
        JoVanha kirjoitti:

        Kannattais varmaankin alkaa jo käyttään jotai harjotus rintsikoita ku kyllä ne rinnat siitä kohta alkaa kasvaan. Topit on aikas turhia sitte ku on rintsikat paitsi tietenki joidenki paitojen alla...

        Moi!
        Oon 12.w ja käytän vieläki lyhyitä toppeja rintsioina. Onneks mul on isosisko joka tuo mulle sen pienet rintsikat ettei tartte kysyä äitiltä.


    • mävaalolol

      1. Milloin olette aloittaneet rintsikoita käyttämään ja milloin kannattaa alotin 10v sitku rinnat kasvaa :)

      2. Millaisia ritsikoita push-up ja jotai t-paita

      3. Minkä kokoisia seppälä70B lindex 75C h&m 75B

      • Miten on?

        Tarviisinko mä rintsikat? Oon 11 w. Ja rintojen Alta 63, ja päältä 72. En oikeestaa haluis, mut ku sattuu, ku koskettaa niit, ja tunnen, ku ne pomppii, kun mä hypin, tai juoksen!


    • Heppahulluu

      Muo ärsyttää kun meidän luokalla on tyttö joka käyttää rintsikoita vaikka on suunnilleen mun kokoiset tai hieman pienemmät rinnat.Mä en käytä rintsikoita,koska en tarvi ja siksi ärsyttää se kun muut jotkut käyttää vaikka on melkein lauta!Pitäisikö siis munkin käyttää jotain rintsikoita.Auttakaa....

    • 11v tyttö

      ite alotin 10vuotiiana käyttää toppeja ja käytin niitä vuoden ja sitten kävin ostamassa rintalliivit ja koko oli muistaakseni 65aa mutta sitä ei tarvitse hävetä jos käyttää rintaliivejä koska tytöillä se on vaan semmosta

    • Moi! Oon 11w ja kokoni on 65 C .. Onko se normaalia?

    • Hevos-tyttö

      Moikka!Onko normaali kun täytän elokuussa 12 vuotta,ja en vieläkään käytä mitään liivejä.Ei oo paljoo rinnat kasvanu,mut vähän on.

    • 11-VUOTIAS TYTTÖ

      Moikka!
      Muo nolottaa olla joillain tee paidoilla,kun on rinnat vähän kasvanu,ja nännit nousee niin ne näkyy paidan läpi,ja se on ihan kamalan noloa =(Joten siis pitäiskö mun pitää siellä alla jotain niitä toppeja vai mitä,ettei ne niin näkyis? =(
      Tarttenko jotkut liivit,kun tunnen niin ku rinnat hölskyy kun juoksen portaita tai joskus kun juoksenkin.On myös kamalan ikävää kun nännit hieroo paitani vasten ei se satu mutta en tykkää kun ne hieroo =( Auttakaa...

    • tytsy -03

      1. 9 ja puol vuotiaana. 2. No semmosii niin sanotusti harjotuarintsikoita, toppeja. 3. No mun paidan kokosii niinku sillee paidan koko. Sain ekani lindexiltä.

      • tyttö 13v

        Oon 156/51 ja mul on 75B haluan isommat....heh


    • tarvitsenapua1

      hei olen 10 vuotias tyttö ja nännieni kohdalle on tullut kovat kohdat ja ne ovat välillä todella kipeät. jos joku tietää syyn nii kertokaa välittömästi

    • moi tytöt

      aika pitkään ollu tää keskustelu ootteko ajatellu että sillä tekiällä ei oo ongelmaa asian kaa ja sillä on jo isot tissit!!! se on joku 15 nyt mutta saako täältä pano seuraa oon poika ja mulla on 15,4cm pitkä oon 14v asun jyväskylässä

    • isot...

      Mä aloin käyttää jo 9 vuotiaana, mulla oli sillon jo melkeen samankokoset rinnat, ku 16v siskollani!

    • 14vuotta

      Mä itse alotin rintikoiden käytön 10-11 vuotiaana, rinnat kasvo nopeesti mulla, ja sain melkolailla heti käyttää aikusten '' oikeita '' liivejä, nykyään kokoa 85D.
      Ja tosiaan, ite kerroin äitille että ko alkaa näkyä läpi paidoista ja muusta, ja sitte vaan äitin kansa lähettiin hakemaan, ei siinä mitään hävetty. Kyllä äitit ymmärtää ko ne on käyny saman asian läpi nuorempana.
      Jos ei kasva heti isommiksi niin löytyy sellasia ohuita lasten rintaliivejä ja sitte sellasia toppimallisia, nekin käy hyvin vielä ennen oikeita.
      Iha reilusti vaan kertua tosiaan äitille, se osaa neuvoa parhaiten ;)

      t. 14 v tyttö

      • marraskuus 11.w

        Moi. Hyvin sama juttu. Eli kannattaisko mun käyttää jo kaarituellisii ku rinnoissa on kipeät "pallot" ja ne näkyy t-paita toppien alta. Rintani ovat jo hitusen kasvaneet. Olis vähän noloo käyttää kaarituellisii ku kukaa mun kaveri ei käytä ja niil suurin piirtein saman kokoset. Kovat paakut näkyy urheilu topinkin alta.


    • 11.w meen nyt 5.lk

      Moi. Hyvin sama juttu. Eli kannattaisko mun käyttää jo kaarituellisii ku rinnoissa on kipeät "pallot" ja ne näkyy t-paita toppien alta. Rintani ovat jo hitusen kasvaneet. Olis vähän noloo käyttää kaarituellisii ku kukaa mun kaveri ei käytä ja niil suurin piirtein saman kokoset. Kovat paakut näkyy urheilu topinkin alta

    • Kohta 13v tyttönen

      Itse sain ekat rintsikat mummolta 11 vuotis synttärilahjaks :) Ne oli tosiaan sellaset H&M:än harjotusrintsikat joista olin niin onnellinen, koska olin halunnukki harjotusrintsikat :)
      Nykyään käytän ihan kunnon kuppiliivejä ja hyviä saa ainakin nuorille niin Seppälästä :) Ne on tukevia ja niillä on hyvä hinta :)

    • Hey3

      Aloin käytää kaarituellisia rintsikoita 12 vuotiaana, koko oli 70a.
      Ennen sitä käytin vuoden semmossii toppeja.
      Siitä koko lähti kasvamaan ja käytän nykyään 70E.

    • täytin just 12 vuot

      Voisko joku selittää mulle selkeesti ton rintojen koon mittaamisen?Kun mä mittasin mun selä takaa nännien päältä niin siinä kohtaa oli numero 76,mutta kun en tajuu mitä sitten ne aa d ja ne tarkottaa.katoin jostain rintsikoiden koko taulukosta ja oli niinkun allekkain kaikki siinä yhes kohtaa 70-72 ja monii muita päälle 70 kohtii niin mikä niistä on mun kun ne luvut on niin samanlaisii.eli mistä tiiän että onks mun aa tai a.Vosiko joku kiltti autaa oon pulassa kun en osaa.

      • 14.w

        Eli otat mitan ensin rintojen alta ja rintsikoiden ympärysmitta on siitä seyraava alaspäin yleensä(katso taulukosta oikea) sitten otat mitan nännien kohdasta eli rintojen korkeimmasta kohdasta ja katsot taulukosta kuppikoon tuon äsken katsotun ympäryksen kohdasta. Jotkut laskevat kuppikoon rintojen alta ja päältä otetun mitan erotuksesta mutta sitä en osaa tehdä. Esimerkik omat mittani: rintojen alta 77 cm ja päältä 93 cm eli kokoni on 75D. Esim. Rintaliivilaskuri hakusanalla läydät sivuston nimeltä rintaliiviopas joka on luotettavin löytämistäni.


    • 11 vuotias

      moi oon 11 ja mun rinnat alko kasvamaan jo 9 vuotiaana ne on tosi kipeet ne pallot nännien alla ja valkovuoto on tullu mut äiti kyttää koko aika mitä mä teen en VAAN uskalla KERTOO äitille et tarvin rintsikat mua sattuu ku hypin ja tunnen et rinnat hölskyy mä joskus mietin et pitäiskö salaa ostaa rintsikat mä myös joskus nylkytän alapäätä mun sohvaa päin et VASTAUKSII PLIIS NOPEESTI MITÄ MÄ VOIN TEHÄ

      • 14.w

        Vaikutata hieman provolta mutta kuitenkin:sun rinnat vain kasvaa ja kipuilu ja pallot johtuu siitä. Jos ne alkaa huolettaa käy näyttääs terkkarille mutten en usko ainakaa mihinkään rintasyöpään tos iäs. Sä voit äitilles kirjottaa lapon tai vähä vihjailla vaik kaupas ku meette rintsikoiden ohi. Itsetyydytys on ihan normaalia ja löydät varmasti muitakin keinoja kuin sohvaan nylkyttäminen. Toivottavasti tämä auttoi.


    • 14.w

      Kerron tässä vielä oman rintsikka tarinani. Ala-astella olin niitä viimeisiä jotka saivat harjoitusrintsikat (olin 10,menossa vitoselle) ja aikaa kului, menin ylä astelle jolloin käytin seppälän suurinpiä harkkareita ja lopuksi ne tulivat niin täyteen että pyysin äitiltä kupillisia. Toukokuussa sain koko 70B olevat rintsikat. Mittaan mittani kerran viikossa joten voin kertoa että kesän aikana kokoa tuli lisää n. Kuppikoko/ per kuukausi. Nyt vauhti on alkanut rauhoittumaan ja tällä hetkellä minulla on rinnat kokoa 75D ja pidän niistä paljon. Todennäköisesti vielä kuppikoko tuleee lisää kun kasvan vielä pituuttakin reilun vuoden. Olen siis nyt vähä vajaa 14 ja kasi luokalla.

    • 11 vuotias

      mä sanoin ätille et tavin rinsikat mut äiti vaa et katotaa sitku oot 12 nyt pitää ostaa salaa

    • 11-vuotias

      Mä aloin käyttää rintsikoita, joita saa nyt ainaski H&M:stä, kesälomalla, kun olin 10. Ei äiti ollu siihen mitää, ku käytii ostamas.

    • heippaaa

      Mikähän mahtaa olla mun kokoni kun päältä on 78 ja alta jotain 70.

    • Randomtypy

      Olen 13.v tyttö minulla on oikeita rintsikoita mutta en halua puhua asiasta äudilleninkoska se on mielestäni liian noloa p.s. Onko vinkkejä rinsikoiden ostoon

      • älä_turhaa_mieti

        On. Menet kauppaan ja kysyt myyjältä neuvoo. Niin yksinketaista se on.


    • Ykakaakoo

      Onko epänormaalia kun ei vieläkään rintoja ja kuukautiset eivät ole alkaneett

    • 5lk

      Mä oon ite 11:v ja käytän toppa. Aloin käyttää vuosi sitte. Äiti ja iteki oon sitä mieltä etten mitään rintsikoita tarvii. Kellään muullakaan meidän luokalla ei oo vaik niil onki isommat rinnat ku mulla.

    • Sattuu

      Mul on rinnoissa sellane tosi kova kohta johon sattuu jos koskee, mitä tää on? :((

    • jokupelle

      ostin rintsikat ku olin kai 10 tai 11 koska kaikilla mun kavereilla oli tissit ja mä oon nytte 12 ja ei mull kauheen isot oo ne on vaa sellaset nysät

      • heeh

        se nänni salee kasvaa


    • Tytsy2004

      Oon 12w tyttö ja rintsikat 75a vaikka hentokroppainen (155cm/35kg) olenkin :DD

    • Olen 11.v ja mulla ei oo viellä alkanu kasvaa rinnat ja kaikilla mun kavereilla on onko tämä normaalia tungenko vanua??

    • funderar

      moi oon 11v tyttö mul on aika pienet rinnat mutta näkyy paidasta läpi ja ovat aika kipeet/herkät. en ole mitannut edes mitään kokoa. ollaan äidin kanssa puhuttu näistä asioista ja äiti sano et ku tarvii nii sit va sanoo. mut must tuntuu et mul on nii pienet rinnat et niille ei ois mitään rintsikoita:((vai pitäiskö mun eka mitata mun koko ja sit sit sanoo äitille?

      • taisanoo

        sittenkin isälle..omalle isälle....


    • Tyttö12.v

      Mulla ei oo vielä mut oon luokan kehittynein ja muut on ihan täysii lautoin et kiva :(

    • Etainakaansä

      Mä käytän sellaisia toppimallisia pitäis varmaan mennä ostaa uudet mut oon siis kohta11 vuotias

    • rintaralli

      Ite en älynny ala-asteella käyttää rintsikoita vaikka omistin muita isommat rinnat, aloin käyttää kutosella jtn "pikkutoppei" sitte seiskalle mennessä hankin jotku 80B kokoset ja miljoonaa eri kokoa kokeilin, no nyt ysillä 75D

    • Kristussks

      Meijänki 6luokalla oli yks isotissinen tyttö jolla oli isommat mitä opettajalla näytti ihan pornotäheltä.

    • rintsikat

      1.alotin vitosella, oon nyt seiskalla
      2.kannattaa alottaa sillon ku itestä tuntuu et sellaset tarvisit
      3.sen kokosia et ei purista mut ei myöskää liian isoja, minkä ikänen olet

    • Apuaah

      En ole vieläkään, vaikka 12vuotias oonkin.mua vaan pelottaa ettei ne koskaan edes kasva sen kokoseksi, että liivit voisin ostaa :(((😭

    • 12tyttönen

      Tiedän et tääl on tosi vanha keskustelu, mutta mä mittasin muutama viikko sitten että rintojensa alta olisi 63cm ja päältä 71cm ja katsoin zalandolta ja ne 60AA olis varmaan aika sopivat T-paitaliivit. Mulla on 4 toppimalliset Ja 2 urheiluliivit, mutta en uskalla käyttää niitä kotona. Mutta siis en vain uskalla sanoa äidilleni että haluan ne joten auttakaa!!

    • Anonyymi

      Kannattaa vaan kattoo millon tuntuu oikealta että alkaa niitä käyttää 😆 ite oon 12v ja mun kuppi koko on 80A ja esim hyvällä saman ikäsellä kaverilla 70A eli ei kannata myöskään ajatella että on noloo jos sulla ei oo rintsikoita otat ne mitkä koet parhaimmiks ja sitten kun tuntuu oikealta😅

    • Anonyymi

      Tämä on varmaan aik myöhässä mutta rupesin käyttämään rintaikoita 11 vuotiaana koko oli 70b

    • Anonyymi

      Itsellä yläaste ensivuonna ja kaikilla mun luokkalaisille on alkanut menkat ja rinnat on jo semi isot kaikilla. Nolottaa vähän näyttää kropalta joltai 9 vuotiaalla... Pikkusiskollakin on alkanut jo menkat ja rinnat kasvaa kokoajan hyvää vauhtia. (mua vuoden nuorempi) Nolottaa!!

    • Anonyymi

      APUA miul on ongelma ku mul ei oo rintoi paljoo kohtalaisesti sillee vaa et topit on joo mut jos miul on vaik vaalee tee paita nii siitä näkyy hyvin läpi nännit mitä teen ja mun iso sisko sai vasta 13 vanhana mut sil on sairaan pienet tissit mul on kohta sitä isommat ja nyt mun tissit on kipeet oon siis 10 ja mul alko rinnat kasvaa 9 v nii nopeesti mut sit tyssäs ja kasvo hitaammin täytän elokuus 11 APUA MITÄ TEEN toivon nopeita vastauskii

    • Anonyymi

      moi! oon tosi myöhäs ja kaikkee mut oon 10v tänä vuonna 11 ja luin tätä kesuu. tääl sanottii jotai sellasista "palloista" (maitorauhasista kai) nii kävin testaa ja tunsin semmosii pieniä palloja ku koitin tunnustella mun nännien "alta" (koitin tunkee sormen sillee vähä varovasti mun nännin "läpi"). onks ne sit ne maitorauhaset? pitäiskö niitä olla 1 vai useammat? en tiiä oliks ne maitorauhasia mut ku tunnustelin nii ne ei ollu kipeitä. mulla on 4 sellasta toppia (pientä vähän niinku crop top tyylisiä). kans katoin peilistä ja hypin siinä nii mun tissit hölskyy vähäsen, mut oon vähä ylipainonen nii se voi kans johtuu siitä.

      • Anonyymi

        Juu, on maitorauhasia ja mul on kummassakin vaan yks. Oon muuten 11 ja käytän minitoppei mut tartteisin kyl urheiluliivejä, koska tulee liikassa sillee inhottavasti läpi. Erotus ois kai 9cm. Pitäsköhän alkaa kohta käyttää liivejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, on maitorauhasia ja mul on kummassakin vaan yks. Oon muuten 11 ja käytän minitoppei mut tartteisin kyl urheiluliivejä, koska tulee liikassa sillee inhottavasti läpi. Erotus ois kai 9cm. Pitäsköhän alkaa kohta käyttää liivejä?

        Jatkan:
        Ostin eilen H&M:ässtä sellatteet taivaansiniset vähän pitsiset ”rintsikat”. Niissä on ihan pienet toppaukset, mutta kun testasin niitä kotona niin huomasin että ne tekee mun rinnoista paljon isommat. En tiiä uskallanko käyttää niitä koulussa, voisiko joku auttaa? Niissä ei siis ole kuppeja, vaan ne on merkitty vaatekoolla (xs,s,m..jne). Tykkään niistä tosi paljon,mut kukaan muu meiän luokalta ei käytä kun pikkutoppeja. Vaikka yhellä onkin jo vrm a-b kokoset, mutta se piilotteleekin niitä huppareilla. Ostin eilen myös sellasen suht tiukan paidan, ja se on aivan ihana. Ainut vaan siitä näkyy ne mun rintsikat vähän läpi. Sit vielä yks juttu, eli mitä teen kun on sisäliikkaa? Niistä minitopeista näkyy läpi, ja en tiiä mitä teen. Kai lainaa siskon urheiluliivejä.. kukaan ei kyllä varmaan nää tätä🤣🤣p.s. Oon 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan:
        Ostin eilen H&M:ässtä sellatteet taivaansiniset vähän pitsiset ”rintsikat”. Niissä on ihan pienet toppaukset, mutta kun testasin niitä kotona niin huomasin että ne tekee mun rinnoista paljon isommat. En tiiä uskallanko käyttää niitä koulussa, voisiko joku auttaa? Niissä ei siis ole kuppeja, vaan ne on merkitty vaatekoolla (xs,s,m..jne). Tykkään niistä tosi paljon,mut kukaan muu meiän luokalta ei käytä kun pikkutoppeja. Vaikka yhellä onkin jo vrm a-b kokoset, mutta se piilotteleekin niitä huppareilla. Ostin eilen myös sellasen suht tiukan paidan, ja se on aivan ihana. Ainut vaan siitä näkyy ne mun rintsikat vähän läpi. Sit vielä yks juttu, eli mitä teen kun on sisäliikkaa? Niistä minitopeista näkyy läpi, ja en tiiä mitä teen. Kai lainaa siskon urheiluliivejä.. kukaan ei kyllä varmaan nää tätä🤣🤣p.s. Oon 11

        Moi! oon ite 11v tyttö käytän rintsikoita en nyt muista kokoo mutta löytyy ne! käytät vaan jtn paitaa ja jos on kunnon rintsikat/toppi niin ei pitäis näkyä tissit läpi! Ja siis rintojen aristelu ja kipu on ihan perus juttuu niihin sattuu koko sen ajan ku ne kasvaa!🍒Joten ei syytä huoleen että aristelee ja sattuu!!
        Ps.Kukaan ei tyyliin tuu kattoon tätä nut ihsm:)


    • Anonyymi

      Mä tiiän että tää keskustelu on ollu ennen mun syntymää mut oon 9w nelosella ei oo rintaliivejä paitsi urheiluun. Mulla on meidän luokan isoimmat rinnat kipee kun juoksen. Mun kavereilla on sama juttu kun mulla joten tukee löytyy tosin yhdellä ei oo rintoi nimeksikään eli juuh... Sillä on toppi epistä!! Vaikka sillä ei oo rintoi nimeksikään!!!! Ja vaikka oon 9w niin isot rinnat täytyy sanoo!!! Ps kaverit voi todistaa ja mua pilkataan välillä että sulla on isot tissit onneks mun poikkis ei välitä oon sen suosios!!

    • Anonyymi

      12v ja kannattaa käyttää heti kun sattuu. Sopivia rintsikoita. 130-140.

    • Anonyymi

      9 vuoti aana

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe