Esim.Backakselta 13.8 tai/ja Merikevarista 14.8 kuulumisia kaivataan!
Kertokaa keikoista !
3
281
Vastaukset
palaute sivulla luki että merikievarin keikka oli ollut hyvä. harmittaa kun itse en ollut nyt kun tapsa kahtena päivänä oli täälläpäin merikarvialla ja eurajoella, mutta perhe vei voiton tällä kertaa. toivottavasti syksyllä ois jokin konsertti johon vois mennä.
mukavaa syksyn jatkoa faneille- OK.
Kirjoita vaikka tähän topiciin siitä Wanhankellarin keikasta, kun kerran uusia aiheita ei täällä jostain syystä pysty aloittamaan.
- ***************
OK. kirjoitti:
Kirjoita vaikka tähän topiciin siitä Wanhankellarin keikasta, kun kerran uusia aiheita ei täällä jostain syystä pysty aloittamaan.
Näkyy olevan sellaistakin häikkää ,että suoraan tämän aiheen aloitusviestiin ei pysty vastaamaan. Kun vastaan suoraan tuohon aiheen aloittajan viestiin ja yritän lähettää sen viestin eteenpäin, niin tulee ilmoitus että yhteenlaskutehtävä on väärin vaikka se todellisuudessa olisikin aivan oikein laskettu. Eli jos Uralin kerrot tässä viestiketjussa siitä Wanhankellarin keikasta, niin vastaa vaikka tuohon OK:n lähettämään " Uralinille"- viestiin tai sitten tähän viestiin, jotta sen viestin lähettäminen onnistuu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498