En löydä nettikauppaa joka myisi tekstisabluunoja esim. home sweet home, erilaisia runoja tms. sanontoja.
Varmasti jossain on, mutta täällä ei liikkeet myy ja en löytänyt netistä kuin isoja seinille tarkoitettuja malleja.
Onko vinkkejä kenelläkään??
Mistä sabluuna / sapluuna kankaanpainantaan
5
3335
Vastaukset
tehnyt itse tekstisabluunoja kun olen noita T-paitoja painanut. En ole etsinytkään valmiita mistään koska haluan ihan omat jutut paitoihini. Olen käyttänyt ihan piirtoheitinkalvoa jolle olen tekstin tulostanut ja sit askarteluveitsellä tai pienillä sakseilla leikannut. Esim. Wordissa on paljon erilaisia fontteja millä tehdä ja olen sit tarvittaessa muotoillut tekstiä.
Tämä tietysti vaatii ohjelman ja tulostimen mutta tällä tavoin saa omia juttuja tehtyä.- pikku-hippi
No ite oon kans tehny tossa jonkin verran sabluuna töitä ja huomannu että tekstien tekemisessä löytyy ihan netistä fontteja osetteesta WWW.dafont.com. Sielltä see tekstit ja jos kuvaa niin valokuva ja photoshopilla/vastaavalla muokkaa sen sabluunaksi, ja youtubesta löytyy hyviä sabluuna apu videoita.
- kyllä saa
Valmiita saa www.kaavain.fi nettikaupasta -> esimerkiksi 'Oma teksti' osastosta jos tahdot omia juttuja.
- maalari maalasi
Täältä löytyy muutamia sabluunoita,muovipintaisia.
- maalari maalasi
siis täältä www.ilonadeco.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637